Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DN 66A: Campul lui Neag - Baile Herculane
Last Updated: May 09 2023 08:45, Started by
Masterboy
, Sep 24 2007 01:39
·
0
#19
Posted 07 October 2007 - 19:27
Thanks Golanski pt info. Tu ai fost anul trecut in august, nu? De atunci s-au mai asfaltat km buni, vezi articolul din primul post.
Haideti sa nu mai intram in polemica si sa postam informatii legate de drum. Locuieste cineva pe linga Petrosani sa ne spuna daca s-au reluat lucrarile in totalitate. As vrea sa fie gata pina in primavara asa cum se preconiza, insa am dubii in privinta termenului de finalizare. Asfaltarea acestui drum ne va da posibilitate sa vedem frumusetile si peisajul extraordinar din Retezat, asa cum a facut si Transafagarasanul pt Fagaras. Iubim muntii insa nu toti sintem alpinisti de profesie pt a ajunge in locurile inaccesibile si salbatice din tara. Edited by Masterboy, 07 October 2007 - 19:28. |
#20
Posted 08 October 2007 - 10:03
Daca tot vorbim de proiecte discutabile, am inteles ca urmeaza sa se asfalteze drumul Nucsoara - Carnic. Vad ca astia trag in Retezat din toate pozitiile
Din fericire aici exista o zona tampon Carnic - Pietrele, si chiar nu vad manelistii sa-si care in spate boxele vreo 6-7 km, numai sa ne rasfete pe toti cu mirificele acorduri ale cine stie carui pusti minune. |
#21
Posted 10 October 2007 - 19:32
Masterboy, on Oct 7 2007, 20:27, said: Thanks Golanski pt info. Tu ai fost anul trecut in august, nu? De atunci s-au mai asfaltat km buni, vezi articolul din primul post. Haideti sa nu mai intram in polemica si sa postam informatii legate de drum. Locuieste cineva pe linga Petrosani sa ne spuna daca s-au reluat lucrarile in totalitate. As vrea sa fie gata pina in primavara asa cum se preconiza, insa am dubii in privinta termenului de finalizare. Asfaltarea acestui drum ne va da posibilitate sa vedem frumusetile si peisajul extraordinar din Retezat, asa cum a facut si Transafagarasanul pt Fagaras. Iubim muntii insa nu toti sintem alpinisti de profesie pt a ajunge in locurile inaccesibile si salbatice din tara. |
#22
Posted 11 October 2007 - 21:25
SI eu am fost pana unde este asfalt + inca vreo 3 km de drum forestier acum in sept ...pot sa spun ca pana unde am fost e frumos ,fata de iulie cand am mai fost pe drum s-au mai facut vreo 4-5 km de asfalt si drumul forestier a fost largit si consolidat.
|
#23
Posted 12 October 2007 - 17:08
Am testat un pic zona herculane, cerna sat, barajul(lacul) ivanul sau cerna, nu sunt sigur cum se numeste. As fi vrut sa ajung la izbucul cernei
Din bicfurcatia asfaltata herculane-baia de arama pana in cerna sat sunt 18 km parca.. drum aceptabil, pare ca a fost asfaltat in vechime, dar ok, in afara de unele gropi nu pune mari probleme, decat atentie. din cena sat, drumul continua cand mai bun cand mai rau, dar se poate trece fara mari probleme.. Problema incepe la urcarea de la poalele barajului... ce a fost candva betonata. Beton mai este, dar foarte spart, la un moment dat atat de spart incat crezi ca este piatra cubica, cu oarecare greutate se poate urca, dar cu atentie.. de la baraj nu am mai mers mult din cauza timpului redus pe care il aveam la dispozitie, dar cat am vazut, incepea o zona cu ceva probleme pe timp ploios, adia se formau gropi cu ala, de marimi destul de mari. Ideea e ca nu am vazut nici o lucrare in curs, nu pare ca s-a facut ceva in ultimi zeci de ani, deci nu cred ca se va termina drumul asa repede.. o sa incerc sa pun cateva poze de pe acest traseu, PS.masina, Tico deci pana la baraj e practicabil.. cel putin pt mine |
#26
Posted 14 October 2007 - 15:49
aztec, on Oct 12 2007, 18:08, said: Am testat un pic zona herculane, cerna sat, barajul(lacul) ivanul sau cerna, nu sunt sigur cum se numeste. As fi vrut sa ajung la izbucul cernei Din bicfurcatia asfaltata herculane-baia de arama pana in cerna sat sunt 18 km parca.. drum aceptabil, pare ca a fost asfaltat in vechime, dar ok, in afara de unele gropi nu pune mari probleme, decat atentie. din cena sat, drumul continua cand mai bun cand mai rau, dar se poate trece fara mari probleme.. Problema incepe la urcarea de la poalele barajului... ce a fost candva betonata. Beton mai este, dar foarte spart, la un moment dat atat de spart incat crezi ca este piatra cubica, cu oarecare greutate se poate urca, dar cu atentie.. de la baraj nu am mai mers mult din cauza timpului redus pe care il aveam la dispozitie, dar cat am vazut, incepea o zona cu ceva probleme pe timp ploios, adia se formau gropi cu ala, de marimi destul de mari. Ideea e ca nu am vazut nici o lucrare in curs, nu pare ca s-a facut ceva in ultimi zeci de ani, deci nu cred ca se va termina drumul asa repede.. o sa incerc sa pun cateva poze de pe acest traseu, PS.masina, Tico deci pana la baraj e practicabil.. cel putin pt mine Pun niste poze...sa nu ma injurati ca sunt mari,dar sunt mai frumoase asa ! Attached FilesEdited by golanski, 14 October 2007 - 16:18. |
#27
Posted 19 October 2007 - 21:17
untitled1.JPG 186.67K
400 downloads
Degeaba, nu ma pot abtine E sugestiv in poza asta impactul "nesemnificativ" asupra ecosistemului. Am spus ecosistem pentru ca nu m-am referit doar la copacii doborati pentru a face loc hidoseniei asteia de drum. Golanski: No offense |
#28
Posted 22 October 2007 - 02:23
pescaru, on Oct 19 2007, 22:17, said: untitled1.JPG Degeaba, nu ma pot abtine E sugestiv in poza asta impactul "nesemnificativ" asupra ecosistemului. Am spus ecosistem pentru ca nu m-am referit doar la copacii doborati pentru a face loc hidoseniei asteia de drum. Golanski: No offense pescarule, ce copaci doboriti ?! Drumul asta exista si inainte, doar ca nu era modernizat. Doar nu credeai ca s-a croit drum prin padure pt el acum. Doar pt Transafagarasan s-a sapat in munte si s-a inceput de la zero. |
|
#29
Posted 07 November 2007 - 10:01
Imaginile sunt superbe. La anul vroiam sa plec in concediu in strainatate, acum parca imi vine sa ma razgandesc.
|
#30
Posted 09 November 2007 - 18:02
MoshuXXL, on Nov 7 2007, 10:01, said: Imaginile sunt superbe. La anul vroiam sa plec in concediu in strainatate, acum parca imi vine sa ma razgandesc. Dar fiindca veni vorba despre cei care vor conservarea acestor zone eu zic : AU DREPTATE ! Nu turistii sunt de vina ca se intampla in zone de genul asta , ceea ce se intampla...CI AUTORITATILE ! Care consuma o groaza de bani(am vazut mitsubishi pahero 2007),la directia silvica hunedoara care cara decat potentatii ! Luati-le fratilor si a mai a draqu masina de teren....dar sa isi faca treaba ! |
#31
Posted 11 November 2007 - 12:57
Inca niste poze...pentru cei care se razgandesc si nu mai pleaca in strainatate !
Attached Files |
#32
Posted 12 November 2007 - 13:11
Masterboy, on Oct 22 2007, 02:23, said: pescarule, ce copaci doboriti ?! Drumul asta exista si inainte, doar ca nu era modernizat. Doar nu credeai ca s-a croit drum prin padure pt el acum. Doar pt Transafagarasan s-a sapat in munte si s-a inceput de la zero. DSC02437.JPG 362.64K 248 downloads DSC02584.JPG 316.13K 306 downloads DSC02650.JPG 359.07K 337 downloads @Masterboy Ia priveste primele doua poze in care se vede cum va arata soseaua, apoi uita-te la cea de-a treia unde vezi cam in ce stadiu se afla acum drumul forestier, respira adanc si mai repeta odata faptul ca nu s-a taiat/nu se va taia nici un copac pentru "modernizare". Daca se poate transforma acea poteca in care acum intra cu greu o masina intr-o sosea cu doua benzi + terasament + canale de scurgere + alea alea fara sa misti un copac de acolo eu ma inclin in fata drumarilor romani. Hai sa fim seriosi, e o cauza pierduta. |
#33
Posted 12 November 2007 - 14:30
Intr-adevar zonele sunt extraordinare si salbatice (dupa cum spune golanski), dar din pacate golanski uita ca odata cu finalizarea acelui drum (sper ca nu prea curand) acea salbaticie va disparea pentru totdeauna. De ce? Pentru ca orice cale de acces va facilita turismul, iar turistul roman este needucat. Uitati-va ce a devenit Transfagarasanul, cred ce nu mai exista tapsan de iarba pe marginea drumului pe care se poate intra cu masina, care nu e parjolit de vetre de foc si "ornamentat" cu pet-uri, pungi, caserole si alte gunoaie, pe care turistul roman nu poate sa le ia cu el asa cum le-a adus pana acolo. Parcarea de la Balea Lac are devenit un bazar orbil si plin de manele.
Am avut ocazia sa fac multe drumuri prin Alpii austrieci si italieni (cred ca mers pe aproape toate soselele alpine din zona). Aglomeratie mare multe masini si turisti dar totul era civilizat, nu vedeai focuri de gratar si gunoaie la tot pasul. Era o placere sa te opresti in parcarile amenajate cu banci si mese. Dar din pacate acea salbaticie nu mai exista, pe care o mai gasesti in unele locuri pe la noi. Educatia in tara asta se poate face doar prin amendarea acelora care nu pastreaza curatenia si nu se comporta civilizat. |
|
#34
Posted 13 November 2007 - 02:25
Ce se vede in ltima poza este ce s-a scurs de pe versantm acoperind drumul vechi, si s-a nivelat pana la un nivel acceptabil si practicabil..Asta se intampla destul de des in zona montana mai ales dupa ploile mai puternice. Am vazut astfel de depuneri de 5-7 metri inaltime fata de vechiul nivel.
Asta nu inseamna ca nu poate fi adevarat ca se poate taia si copacii de pe marginea drumului... si eu as fi preferat sa ramana drumul asa cum este, insa sa vedem si adevarata problema, educatia "turistilor" si nesimtirea potentatilor locali sau alsi, care sigur isi vor trage vile in zona, indiferent de mama rezervatiei.. si chit ca taie zeci de hectare de padure pt asi parca masina Attached FilesEdited by aztec, 13 November 2007 - 02:27. |
#35
Posted 24 November 2007 - 14:18
foarte frumoase pozele si este o zona f frumoasa dar care va fi stricata de un drum ( sper sa nu termine astia f curand drumu )
Edited by vlad2007, 24 November 2007 - 14:19. |
#36
Posted 06 December 2007 - 23:59
Se pare ca s-a pus cruce constructiei drumului, daca ar fi sa ne luam dupa cei de la Catavencu.
Cei de la mediu au facut demersuri pentru includerea PN Retezat in patrimoniu UNESCO si sunt sanse mari ca acest lucru sa se intample destul de repede. Efectul ar fi sistarea oricaror lucrari si trecerea lor in conservare, forever. Chiar daca unii se vor supara, eu nu pot zice decat |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users