Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

DN 66A: Campul lui Neag - Baile Herculane

- - - - -
  • Please log in to reply
347 replies to this topic

#19
Masterboy

Masterboy

    Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,910
  • Înscris: 24.06.2002
Thanks Golanski pt info. :peacefingers: Tu ai fost anul trecut in august, nu? De atunci s-au mai asfaltat km buni, vezi articolul din primul post.
Haideti sa nu mai intram in polemica si sa postam informatii legate de drum. Locuieste cineva pe linga Petrosani sa ne spuna daca s-au reluat lucrarile in totalitate. As vrea sa fie gata pina in primavara asa cum se preconiza, insa am dubii in privinta termenului de finalizare.
Asfaltarea acestui drum ne va da posibilitate sa vedem frumusetile si peisajul extraordinar din Retezat, asa cum a facut si Transafagarasanul pt Fagaras.
Iubim muntii insa nu toti sintem alpinisti de profesie pt a ajunge in locurile inaccesibile si salbatice din tara.

Edited by Masterboy, 07 October 2007 - 19:28.


#20
pescaru

pescaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,378
  • Înscris: 14.08.2003
Daca tot vorbim de proiecte discutabile, am inteles ca urmeaza sa se asfalteze drumul Nucsoara - Carnic. Vad ca astia trag in Retezat din toate pozitiile  :D
Din fericire aici exista o zona tampon Carnic - Pietrele, si chiar nu vad manelistii sa-si care in spate boxele vreo 6-7 km, numai sa ne rasfete pe toti cu mirificele acorduri ale cine stie carui pusti minune.

#21
golanski

golanski

    Dresez bizoni

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,322
  • Înscris: 23.11.2006

View PostMasterboy, on Oct 7 2007, 20:27, said:

Thanks Golanski pt info. :peacefingers: Tu ai fost anul trecut in august, nu? De atunci s-au mai asfaltat km buni, vezi articolul din primul post.
Haideti sa nu mai intram in polemica si sa postam informatii legate de drum. Locuieste cineva pe linga Petrosani sa ne spuna daca s-au reluat lucrarile in totalitate. As vrea sa fie gata pina in primavara asa cum se preconiza, insa am dubii in privinta termenului de finalizare.
Asfaltarea acestui drum ne va da posibilitate sa vedem frumusetile si peisajul extraordinar din Retezat, asa cum a facut si Transafagarasanul pt Fagaras.
Iubim muntii insa nu toti sintem alpinisti de profesie pt a ajunge in locurile inaccesibile si salbatice din tara.
Nu, masterboy,am fost in august 2007 ! Anul acesta ! Singurele utilaje de pe drum erau 3 basculante 1 excavator,si vreo 2 buldozere ! In ritmul in care lucrau cred ca prin anul 2235 va fi gata ! :lol:

#22
seerkan

seerkan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 26.10.2004
SI eu am fost pana unde este asfalt + inca vreo 3 km de drum forestier acum in sept ...pot sa spun ca pana unde am fost e frumos ,fata de iulie cand am mai fost pe drum s-au mai facut vreo 4-5 km de asfalt si drumul forestier a fost largit si consolidat.

#23
aztec

aztec

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 830
  • Înscris: 23.10.2003
Am testat un pic zona herculane, cerna sat, barajul(lacul) ivanul sau cerna, nu sunt sigur cum se numeste. As fi vrut sa ajung la izbucul cernei
Din bicfurcatia asfaltata herculane-baia de arama pana in cerna sat sunt 18 km parca.. drum aceptabil, pare ca a fost asfaltat in vechime, dar ok, in afara de unele gropi nu pune mari probleme, decat atentie.
din cena sat, drumul  continua cand mai bun cand mai rau, dar se poate trece fara mari probleme..
Problema incepe la urcarea de la poalele barajului... ce a fost candva betonata. Beton mai este, dar foarte spart, la un moment dat atat de spart incat crezi ca este piatra cubica, cu oarecare greutate se poate urca, dar cu atentie..
de la baraj nu am mai mers mult din cauza timpului redus pe care il aveam la dispozitie, dar cat am vazut, incepea o zona cu ceva probleme pe timp ploios, adia se formau gropi cu ala, de marimi destul de mari.
Ideea e ca nu am vazut nici o lucrare in curs, nu pare ca s-a facut ceva in ultimi zeci de ani, deci nu cred ca se va termina drumul asa repede..
o sa incerc sa pun cateva poze de pe acest traseu,
PS.masina, Tico deci pana la baraj e practicabil.. cel putin pt mine

#24
aztec

aztec

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 830
  • Înscris: 23.10.2003
si pozele

Attached Files



#25
seerkan

seerkan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 26.10.2004
Eu n-am ajuns pana aici ..alte poze mai ai ?

#26
golanski

golanski

    Dresez bizoni

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,322
  • Înscris: 23.11.2006

View Postaztec, on Oct 12 2007, 18:08, said:

Am testat un pic zona herculane, cerna sat, barajul(lacul) ivanul sau cerna, nu sunt sigur cum se numeste. As fi vrut sa ajung la izbucul cernei
Din bicfurcatia asfaltata herculane-baia de arama pana in cerna sat sunt 18 km parca.. drum aceptabil, pare ca a fost asfaltat in vechime, dar ok, in afara de unele gropi nu pune mari probleme, decat atentie.
din cena sat, drumul  continua cand mai bun cand mai rau, dar se poate trece fara mari probleme..
Problema incepe la urcarea de la poalele barajului... ce a fost candva betonata. Beton mai este, dar foarte spart, la un moment dat atat de spart incat crezi ca este piatra cubica, cu oarecare greutate se poate urca, dar cu atentie..
de la baraj nu am mai mers mult din cauza timpului redus pe care il aveam la dispozitie, dar cat am vazut, incepea o zona cu ceva probleme pe timp ploios, adia se formau gropi cu ala, de marimi destul de mari.
Ideea e ca nu am vazut nici o lucrare in curs, nu pare ca s-a facut ceva in ultimi zeci de ani, deci nu cred ca se va termina drumul asa repede..
o sa incerc sa pun cateva poze de pe acest traseu,
PS.masina, Tico deci pana la baraj e practicabil.. cel putin pt mine
Asa este ! Urcusul spre baraj(daca vii dinspre Cerna Sat),este anevoios ! Parca mergi pe un drum care a fost bombardat ! Dar sa stii ,problemele incep de la baraj...Inca o data sfatuiesc pe oricine,care vrea sa mearga pe acolo...nu ai semnal la tel,este pustiu si au loc alunecari de teren,si caderi de pietre ! Dpdv al drumului este practicabil pentru orice masina...nu sunt pietre de rau imense pe care sa te urci,nu sunt gropi in care sa te scufunzi...
Pun niste poze...sa nu ma injurati ca sunt mari,dar sunt mai frumoase asa ! ;)

Attached Files


Edited by golanski, 14 October 2007 - 16:18.


#27
pescaru

pescaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,378
  • Înscris: 14.08.2003
Attached File  untitled1.JPG   186.67K   400 downloads
Degeaba, nu ma pot abtine  :wallbash:
E sugestiv in poza asta impactul "nesemnificativ" asupra ecosistemului. Am spus ecosistem pentru ca nu m-am referit doar la copacii doborati pentru a face loc hidoseniei asteia de drum.

Golanski:  :boxing:
No offense  :thumbup:

#28
Masterboy

Masterboy

    Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,910
  • Înscris: 24.06.2002

View Postpescaru, on Oct 19 2007, 22:17, said:

Attachment untitled1.JPG
Degeaba, nu ma pot abtine  :wallbash:
E sugestiv in poza asta impactul "nesemnificativ" asupra ecosistemului. Am spus ecosistem pentru ca nu m-am referit doar la copacii doborati pentru a face loc hidoseniei asteia de drum.

Golanski:  :boxing:
No offense  :thumbup:

pescarule, ce copaci doboriti ?! Drumul asta exista si inainte, doar ca nu era modernizat. Doar nu credeai ca s-a croit drum prin padure pt el acum. Doar pt Transafagarasan s-a sapat in munte si s-a inceput de la zero.

#29
MoshuXXL

MoshuXXL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 05.04.2007
Imaginile sunt superbe. La anul vroiam sa plec in concediu in strainatate, acum parca imi vine sa ma razgandesc.

#30
golanski

golanski

    Dresez bizoni

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,322
  • Înscris: 23.11.2006

View PostMoshuXXL, on Nov 7 2007, 10:01, said:

Imaginile sunt superbe. La anul vroiam sa plec in concediu in strainatate, acum parca imi vine sa ma razgandesc.
Nu o sa pierzi nimic ! Crede-ma !
Dar fiindca veni vorba despre cei care vor conservarea acestor zone eu zic : AU DREPTATE !
Nu turistii sunt de vina ca se intampla in zone de genul asta , ceea ce se intampla...CI AUTORITATILE ! Care consuma o groaza de bani(am vazut mitsubishi pahero 2007),la directia silvica hunedoara care cara decat potentatii !
Luati-le fratilor si a mai a draqu masina de teren....dar sa isi faca treaba !

#31
golanski

golanski

    Dresez bizoni

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,322
  • Înscris: 23.11.2006
Inca niste poze...pentru cei care se razgandesc si nu mai pleaca in strainatate ! :thumbup:

Attached Files



#32
pescaru

pescaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,378
  • Înscris: 14.08.2003

View PostMasterboy, on Oct 22 2007, 02:23, said:

pescarule, ce copaci doboriti ?! Drumul asta exista si inainte, doar ca nu era modernizat. Doar nu credeai ca s-a croit drum prin padure pt el acum. Doar pt Transafagarasan s-a sapat in munte si s-a inceput de la zero.

Attached File  DSC02437.JPG   362.64K   248 downloads  Attached File  DSC02584.JPG   316.13K   306 downloads  Attached File  DSC02650.JPG   359.07K   337 downloads
@Masterboy
Ia priveste primele doua poze in care se vede cum va arata soseaua, apoi uita-te la cea de-a treia unde vezi cam in ce stadiu se afla acum drumul forestier, respira adanc   :o  si mai repeta odata faptul ca nu s-a taiat/nu se va taia nici un copac pentru "modernizare".
Daca se poate transforma acea poteca in care acum intra cu greu o masina intr-o sosea cu doua benzi + terasament + canale de scurgere + alea alea fara sa misti un copac de acolo eu ma inclin in fata drumarilor romani. :first:  
Hai sa fim seriosi, e o cauza pierduta.

#33
Lacaru

Lacaru

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 28.05.2004
Intr-adevar zonele sunt extraordinare si salbatice (dupa cum spune golanski), dar din pacate golanski uita ca odata cu finalizarea acelui drum (sper ca nu prea curand) acea salbaticie va disparea pentru totdeauna. De ce? Pentru ca orice cale de acces va facilita turismul, iar turistul roman este needucat. Uitati-va ce a devenit Transfagarasanul, cred ce nu mai exista tapsan de iarba pe marginea drumului pe care se poate intra cu masina, care nu e parjolit de vetre de foc si "ornamentat" cu pet-uri, pungi, caserole si alte gunoaie, pe care turistul roman nu poate sa le ia cu el asa cum le-a adus pana acolo. Parcarea de la Balea Lac are devenit un bazar orbil si plin de manele.  
Am avut ocazia sa fac multe drumuri prin Alpii austrieci si italieni (cred ca mers pe aproape toate soselele alpine  din zona). Aglomeratie mare multe masini si turisti dar totul era civilizat, nu vedeai focuri de gratar si gunoaie la tot pasul. Era o placere sa te opresti in parcarile amenajate cu banci si mese. Dar din pacate acea salbaticie nu mai exista, pe care o mai gasesti in unele locuri pe la noi.
Educatia in tara asta se poate face doar prin amendarea acelora care nu pastreaza curatenia si nu se comporta civilizat.

#34
aztec

aztec

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 830
  • Înscris: 23.10.2003
Ce se vede in ltima poza este ce s-a scurs  de pe versantm acoperind drumul vechi, si s-a nivelat pana la un nivel acceptabil si practicabil..Asta se intampla destul de des in zona montana mai ales dupa ploile mai puternice. Am vazut astfel de depuneri de 5-7 metri inaltime fata de vechiul nivel.
Asta nu inseamna ca nu poate fi adevarat ca se poate taia si copacii de pe marginea drumului... si eu as fi preferat sa ramana drumul asa cum este, insa sa vedem si adevarata problema, educatia "turistilor" si nesimtirea potentatilor locali sau alsi, care sigur isi vor trage vile in zona, indiferent de mama rezervatiei.. si chit ca taie  zeci de hectare de padure pt asi parca masina

Attached Files


Edited by aztec, 13 November 2007 - 02:27.


#35
vlad2007

vlad2007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 26.08.2007
foarte frumoase pozele si este o zona f frumoasa dar care va fi stricata de un drum ( sper sa nu termine astia f curand drumu  :worthy: )

Edited by vlad2007, 24 November 2007 - 14:19.


#36
pescaru

pescaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,378
  • Înscris: 14.08.2003
Se pare ca s-a pus cruce constructiei drumului, daca ar fi sa ne luam dupa cei de la Catavencu.
Cei de la mediu au facut demersuri pentru includerea PN Retezat in patrimoniu UNESCO si sunt sanse mari ca acest lucru sa se intample destul de repede.
Efectul ar fi sistarea oricaror lucrari si trecerea lor in conservare, forever.
Chiar daca unii se vor supara, eu nu pot zice decat  :coolspeak:

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate