Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Incorporabile
Last Updated: Jun 16 2017 05:03, Started by
fov
, Aug 27 2007 16:02
·
0
#451
Posted 09 February 2016 - 23:27
ÎNTOTDEAUNA sa verifici sa ai opțiunea de verificare a coletului la livrare. Vine deteriorat ii zici curierului sa și-l ia înapoi și se descurca el cu vânzătorul. Adică înseamnă că-l plătește el. Nici nu îți vine sa crezi ce grijuliu era curierul de la urgent când mi-a adus cuptorul...
Ca sa nu mai vorbesc ca cei de unde am cumpărat au insistat de fiecare dată să verific livrarea și sa ii sun dacă e vreo problema. Se și poate. |
#452
Posted 01 March 2017 - 16:16
A avut cineva de aici experienta cu un cuptor incorporabil ELECTROLUX EOG2102AOX?
ImageExternal.jpg 75.33K 16 downloads Este pe gaz dar are si electric pentru gril. Am cumparat unul online de ceva timp si am o nelamurie: Butonul de alimentare cu gaz are pozitiile 0(oprit), min, si un interval intre 160-240 grade cum se poate observa din poza de mai sus. Dupa pornire, daca selectez oriunde in intervalul 160-240 grade, flacara merge la maxim oricat de mult il las pornit si bineinteles arde alimentele puse la gatit. Nu am gasit decat posibilitatea de a regla flacara si implicit temperatura manual din buton, in intervalul dintre minim si 160 (in primul sfert de tura al butonului), dar atunci ce sens mai are plaja de temperaturi de pe buton? Daca a folosit cineva acest model de cuptor poate imi da si mie cateva detalii ca sa imi dau seama daca este un defect al lui sau acesta este principiul de functionare. Am incercat sa iau legatura cu producatorul pentru mai multe detalii deoarece in carte nu sunt specificate, dar fara nici un raspuns. Ca sa caut un service, sa-l demontez si sa-l duc la verificat, parca nu imi vine pana nu sunt convis ca este defect. Edited by dangun03, 01 March 2017 - 16:17. |
#453
Posted 01 March 2017 - 16:31
Ai citit manual de utilizare? Nu am modelul respectiv dar din ce am citit in manual trebuie facut reglajul pentru nivelul minim al arzatorului. Vezi capitolul 12 din manual, subcapitolul 12.4.
|
#454
Posted 01 March 2017 - 19:08
nonameshadow, on 01 martie 2017 - 16:31, said:
Ai citit manual de utilizare? Nu am modelul respectiv dar din ce am citit in manual trebuie facut reglajul pentru nivelul minim al arzatorului. Vezi capitolul 12 din manual, subcapitolul 12.4. La cuptor se pare ca termostatul este nefunctional , deci chestie de service . |
#455
Posted 02 March 2017 - 11:51
Am citit manualul si am vazut acele instructiuni, am gasit si acel surub de reglaj, dar nu am avut curaj sa ma joc la el pentru ca am considerat ca este deja reglat , avand deja montate injectoarele pentru gaz natural. Deci sa inclin spre un defect al termostatului?
Daca mai are cineva experienta cu acest tip de aparate, mai astept pareri pana ajung sa-l demontez si sa ma duc cu el la service. Mentionez ca am montat si regulator de presiune intre teava de gaz si cuptor, pentru ca asa mi-a fost recomandat de instalatorul autorizat de la gaze ca a venit si mi-a facut montajul. Multumesc celor care mi-au raspuns pana acum si anticipat celor care o vor mai face. |
#456
Posted 02 March 2017 - 13:08
Daca e inca in garantie suna firma care se ocupa de garantie. Ar trebui sa vina acasa, nu sa il duci tu la ei. Sau vezi exact care e politica pentru garantie...
|
#457
Posted 28 May 2017 - 23:19
Buna seara tuturor. Va rog sa ma ajutati dandu-mi sfaturi in legatura cu urmatoarea situatie:
Mi-am cumparat electrocasnice Teka ( plita http://www.emag.ro/p...1/pd/DLZWLMBBM/ si cuptor http://www.emag.ro/c...8/pd/DTF4WMBBM/ ) - ambele nu au stecher pentru priza, ci doar cablu. Am achizitionat doua stechere de 16 A ( mi-au fost recomandate de catre un consilier de vanzari caruia i-am spus pentru ce am nevoie ) de la un magazin, dar cand am ajuns acasa a aparut dilema ... uitandu-ma in cartile tehnice ale celor doua aparate nu am gasit voltajul recomandat pentru plita, dar in cazul cuptorului am gasit schema pe care am atasat-o la postare; va fi suficient stecherul de 16 A pentru o buna functionare, cand in schema se recomanda 30 A ( presupunand ca la asta se refera schema respectiva ) ? Attached Files |
#458
Posted 28 May 2017 - 23:35
Plita este pe gaz .
Doar aprinderea se face electric . Folosesti prizele apartamentului . Cuptorul este electric . Si aici folosesti tot prizele apartamentului. Nu-ti bate capul cu voltajul, s-au gandit aia de la enel siproducatorul electrocasnicelor respectiva . Grija ta este puterea consumata, nu voltajul
Spoiler
Edited by tiupedix, 28 May 2017 - 23:41. |
#459
Posted 28 May 2017 - 23:36
Puterea lui max 6600 w impartit la voltajul de la retea (230v) rezulta un amperaj de 28A, Deci iti trebuie un stecher la 30 A (dar nu prea gasesti..)
PS: Ti-ai calculat o urmatoare factura la curent ? Edited by DdorinN, 28 May 2017 - 23:40. |
#460
Posted 29 May 2017 - 00:10
Cuptoarele electrice, (si cu atat mai mult plitele electrice dar nu e cazul aici), nu se baga in priza daca au consum mai mare de 1,5 Kw.
Se leaga direct cu patentul, cupru pe cupru, fara riglete, bine strans, apoi lipit cu fludor si acoperit cu doua straturi de termocontractabil. Pe de alta parte inclin sa cred ca ai specificatii gresite. Lucrez cu Teka din 2007 si cel mai mare consum l-am vazut la unul care avea program de curatare piro-catalitica, care exclusiv in acel program ajungeau la 3750 W. HO 625 nu are nici curatare pirocatalitica, nu e nici ceva exotic cu inductie (chit ca nu apare pe siteul oficial...). Are doua rezistente, grill de 1400 W si una inferioara de 1150, deci 2550 la care se adauga ventilatoarele de racire si de convectie, becul de 25W, si alte maruntisuri, deci ramane la un consum uzual de +/- 2850W. Oricum pt. 2,85 KW consum constant de durata, la care ai si factor de putere pt curent alternativ in cazul ideal de 0,85-0,9, trage ~ 14A, poate si peste. Cu 4A/mm2 ca sa nu se incalzeasca si sa nu devina consumator in serie care scade tensiunea, ai nevoie de cablu de 3 x 4mm2 - asa cum scrie si acolo. Ajungea si 3 x 3,5 dar mai comun e de 4... De 2,5 e prea putin, se incalzeste, consuma in serie inutil, scade tensiunea. Pe 2,5 se pun 10A constant. Aici vorbim de consum constant, nu de varfuri de putere... 6,6 KW suna a specificatii modeste de plita electrica. O plita cu 4 ochiuri are 3 - 4,5+ KW ochiul mare, 1,5 - 2+ KW x 2 pt ochiurile medii, si 0,8-1,2+ pt. ochiul mic. 4,5+4+1 = 9,5 KW. La 6,6 intra 1x3 + 2x1,4 + 1x0,8. Edited by loock, 29 May 2017 - 00:17. |
|
#461
Posted 29 May 2017 - 06:11
La toate electrocasnicele care sunt energofage se conecteaza cu cupla. Exista cuple monofazate de pana la 40 A si trifazate de pana la 125 A. Problema nu este cupla ci faptul ca trebuie prevazuta / trasa direct de la tabloul de sigurante alimentarea corespunzatoare. Degeaba ai cupla, cuptor, daca tu ai alimentarea pe 2,5 Al. Bafta!
|
#462
Posted 29 May 2017 - 07:11
N-am vazut pe nicaieri alimentare la prize cu 2,5 mmp aluminiu . Cand se folosea aluminiu prizele erau pe 4 mmp iar iluminatul pe 2,5 .
@initiator : cauta o specificatie in pagina producatorului sau vezi ce scrie pe cuptor . Puterea din schema e prea mare pentru un cuptor simplu . |
#463
Posted 29 May 2017 - 08:11
loock, on 29 mai 2017 - 00:10, said:
Cuptoarele electrice, (si cu atat mai mult plitele electrice dar nu e cazul aici), nu se baga in priza daca au consum mai mare de 1,5 Kw. Se leaga direct cu patentul, cupru pe cupru, fara riglete, bine strans, apoi lipit cu fludor si acoperit cu doua straturi de termocontractabil. -NU se leaga nimic "cu patentul"! Exista doze speciale de legatura pentru cuptoarele electrice, cu cleme si suruburi, se recomanda folosirea acestora. -Daca pe cuptor scrie ceea ce apare in poza, inclin sa-l cred pe producator si sa respect recomandarile acestuia, nu ale nu stiu carui Dorel, "care se pricepe" Sfatul meu e sa lasi "meseriasii" de aici sa-si faca meseria lor si sa apelezi la un electrician autorizat, care sa-ti verifice instalatia si sa-ti racordeze cuptorul la retea, in asa fel incat sa nu te vedem la stirile de la ora 5, in viitorul apropiat.
Edited by ggelu, 29 May 2017 - 08:25.
|
#464
Posted 29 May 2017 - 08:22
@ Myshyk : Look stie ceva dar nefiind electrician nu are limbajul necesar sa explice ce are in cap. De aici pana la habarnist e cale lunga si elitismul asta nu te prinde . Una peste alta inclin si eu sa cred ca schema de conexiuni e de la o plita. N-am gasit specificatiile cuptorului pe nicaieri asa ca doar murilexix ne poate lamuri cand desface cutia si verifica bornele de conexiuni.
Edited by ggelu, 29 May 2017 - 08:23. |
#465
Posted 29 May 2017 - 09:03
|
#466
Posted 29 May 2017 - 09:06
trebuie sa vezi fisele tehnice si bornele de la plita
s-ar putea sa trebuiasca trifazat pana la plita si apoi legate mono ochiurile asa si eu am o plita de 10700 W maxim si scrie 230V, la un client dar in fisa apar 3 faze si nul si PE https://www.miele.de...30&name=KM_6230 Edited by mihnearau1, 29 May 2017 - 09:09. |
#467
Posted 29 May 2017 - 09:09
myshyk, on 29 mai 2017 - 08:11, said:
Filozofie de habarnist! Altfel, cositorirea conexiunilor in doze este una dintre cele mai sigure metode de conectare, conexiunile executate astfel rezistand zeci de ani fara probleme. Revenind la subiect, exista pe piata prize si fise monofazate de putere care rezista fara probleme la curentul (prezumat) de 30 A al cuptorului. Singura problema este (cum s-a mai precizat) necesitatea executarii unui circuit separat direct din tablou, dimensionat corespunzator pentru acest curent. |
#468
Posted 29 May 2017 - 10:44
Din pacate,e mare criza de specialisti si meseriasi buni in tara...Au plecat toti in strainatate...Astia putini,care am mai ramas,suntem ori pensionari,ori condamnati sa ramanem in tara,din diferite motive...
Domnilor,acea putere de 6,6kW e puterea instalata,care nu va fi atinsa in practica.E puterea maxima cu toate rezistentele cuplate,ventilator,bec,etc...Toate instalatiile electrice de bloc (apartamente) sunt limitate la 25A.Asta e si siguranta maxima ce se poate pune in tabloul de pe scara blocului. Eu am o masina de gatit (sa-i zicem aragaz...) electrica,cu puterea instalata de 9kW! (are si plita electrica).Tabloul de borne poate fi configurat pentru monofazic sau trifazic.La trifazic,doar se distribuie cele 3 faze pe 3 ramuri de consumatori,astfel: 1=cuptorul; 2=2 ochiuri; 3-celelalte 2 ochiuri...La monofazic sunt toate cele 3 circuite legate in paralel. Functioneaza perfect de 3 ani,cu cablu separat tras din tabloul electric (3x4mm),legat direct (fara doza),dar cu o siguranta automata diferentiala de 25A,montata in exteriorul tabloului tabloului electric...Nu a declansat niciodata in 3 ani,pentru ca niciodata nu au functionat simultan toate rezistentele "aragazului"...In plus,ele sunt comandate de termostate independente,astfel incat din cand in cand,se intrerupe alimentarea rezistentei,care a ajuns la temperatura setata. Recunosc ca la noi nu se gateste "ca la cantina"...cu toate ochiurile si cuptorul pornite. ...Si am instalatia electrica a apartamentului,din aceea proasta (ceausista) cu cabluri din Al de 2,5mm2...zidite (fara tuburi bergman/copex). Legat de consumul de energie electrica:desi incalzirea pe curent electric e de 3 ori mai scumpa decat pe gaz (la centrale,boilere), randamentul la incalzirea electrica e mai mare decat la gaz.La aragazul pe gaz randamentul e foarte mic.Sunt pierderi mari de caldura si la ochiuri si la cuptor,care are nevoie de aer pentru ardere.Practic,eu platesc in plus la factura de electricitate,cam 20-25 Ron /luna...din care,daca scadem cat as fi dat la gaz,rezulta ca e convenabil.Avantajele sunt de necontestat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users