Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde recomandati un CT cu Casa de...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia
 Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China
 Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED
 Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...
 

Incarcator Maha MH-C9000

- - - - -
  • Please log in to reply
578 replies to this topic

#91
mike-5

mike-5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 641
  • Înscris: 14.12.2007
HELP sunt incepator in incarcarea acumulatorilor.Am cumparat MAHA MH-C9000 + acumulatori NIMH 2700 Powerex. La functia break-in,incarcatorul ii descarca intai ? incarcatorul permite la functia break-in sa setez capacitatea acumulatorilor bagati la formatat ca sa-si aleaga timpul de incarcare ? practic care e ordinea operatiilor de formatare (break-in) ?

#92
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
Pentru formatare (si eu azi am pus 4 acc tip AAA de 1000) am ales functia -cycle- cu setarile : incarcare 500mah si descarcare 200mah de 3x . Vad ca functioneaza pt ca la primul ciclu am avut 650 mah in acumulatori iar la al 2-lea am deja 890mah deci ma apropiu vertiginos de mie  :lol: . Sincer nu stiu daca fac bine ce fac , dar functioneaza   :D

#93
moru

moru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 15.12.2006

View PostNeohori, on Dec 18 2007, 19:56, said: