Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
WTF !Comunicare cu animale mo...

Convertit sistem de navigați...

Nu am sunet pe hdmi

Întrebare alunita
 Schimbare tabla acoperis

Trotineta Bolt cu reducere de 3 lei

Aragaz cu plita pe gaz si cuptor ...

Cablu FFC
 Poco F6/F6 Pro

Scurgere catre hazna

De la 24V la 5V DC?

Deducere TVA
 Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...

salariu plafonat

sistem actionare electrica pentru...

Sfaturi achizitie auto ~10k€
 

"probleme" la injectoare-ford mondeo 2003

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
dragos1809

dragos1809

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 28.05.2006
Va salut.
    Tocmai am iesit dintr-o problema care m-a uimit destul de mult. Masina mea, Ford Mondeo - diesel 130 de cp, nu mai avea acea "vlaga", tipica de diesel. La inceput am crezut ca e vorba de motorina; m-am dus la service, mi-au schimbat toate filtrele, masina la fel mergea. M-am gandit ca totusi s-ar putea sa fie de la turbo compresor. M-am dus la un specialist pe care mi l-a recomandat un mecanic foarte bun, mi-a zis ca turbo compresorul merge foarte bine, nu are nicio problema. Deja intrasem in panica. Filtre schimbare, turbo compresor bun, am facut si la turbina, nimic, totul perfect.
Intr-un final, m-am dus la cei de la Ford sa imi faca testul de injectoare. Bineinteles, buba s-a gasit. Toate cele 4 injectoare erau stricate si trebuiau schimbate.    
    Mentionez ca mi-au zis ca pretul unui injector este de 350 de euro + t.v.a + manopera/fiecare injector. Nedispunand de acesti bani, am cautat alternative. Cea mai buna mi s-a parut in Austria, am un prieten acolo pe care l-am rugat sa se intereseze de injectoare. Acolo costau 250 de euro cu tot cu t.v.a si trebuia sa mai platesc inca 100 de euro manopera la toate cele 4 injectoare. (adica 25 euro/injector). Am zis, ok, plec in Austria.
    Tot drumul a fost un chin groaznic. Ganditi-va ca pe autostrada, mai mult de 120 km/h, masina nu vroia; in vale abia daca prindeam 140, iar cand urcam pante foarte line, mai mult de 90 nu vroia. Deci drumul=cosmar. Ma rog, am ajuns acolo duminica seara(acum 2 saptamani), a 2a zi, de dimineata deja  aveam programarea facuta la service. Ma duc, las masina, iar la ora 3, mecanicul da telefon si imi spune ca masina este gata. Reparatia = 103 EURO!!!!. Nu mi-a venit sa cred!!! Era un furtun spart care tinea toata presiunea care dadea puterea motorului.
    Asa ca va rog sa va inchipuiti ce teapa as fi luat in Romania anului 2007 de la niste "specialisti"  la Ford.

#2
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Da, furtun de presiune turbo de la iesirea din turbo si intrare in admisie, racord elastic.
Normal trebuia sa se auda, trebuia sa scoata fum negru, pe tester trebuia sa le dea presiune mica pe turbo, probabil ca au stiut, si au vrut sa te faca.
Ar trebuii dati in judecata, nenorocitii astia.
Bun pretul in Austria, la un Audi din 2005 acel furtun este 6.000.000 lei vechi.

Edited by MAK, 21 August 2007 - 12:04.


#3
dragos1809

dragos1809

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 28.05.2006

 MAK, on Aug 21 2007, 13:03, said:

Da, furtun de presiune turbo de la iesirea din turbo si intrare in admisie, racord elastic.
Normal trebuia sa se auda, trebuia sa scoata fum negru, pe tester trebuia sa le dea presiune mica pe turbo, probabil ca au stiut, si au vrut sa te faca.
Ar trebuii dati in judecata, nenorocitii astia.
Bun pretul in Austria, la un Audi din 2005 acel furtun este 6.000.000 lei vechi.
normal ca au stiut! Si da, asa e! Scotea fum negru si se auzea altfel motorul.. am un prieten care deja si-a luat teapa asta. i-au schimbat 2 injectoare pana acum. va dati seama.. in felul asta  nu o sa ajungem nicaieri, si de fiecare data cand o sa iesim in afara tarii, toti or sa ne arate cu degetul!!! ar trebui sa ne desteptam! de dat in judecata nu ii dau, pentru ca nu are rost. pierd timpul aiurea cu niste tamptiti care nici liceu nu au

#4
lucicop

lucicop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 18.07.2006
La ce service ai fost pentru diagnostic ? E autorizat Ford ?

#5
dragos1809

dragos1809

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 28.05.2006

 lucicop, on Aug 21 2007, 13:29, said:

La ce service ai fost pentru diagnostic ? E autorizat Ford ?
la BDT, in spatele bulevardului Poligrafiei

#6
lucicop

lucicop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 18.07.2006
Nasol, s-au auzit multe lucruri rele despre BDT (inclusiv mie mi s-au intamplat cateva pe cand cautam un dealer pentru masina) si asta nu face decat sa-mi confirme parerea proasta despre ei. Daca intri pe forumul ClubFord, vei putea gasi acolo pareri bune despre alte service-uri autorizate Ford - acum probabil ca nu iti mai foloseste, dar pe viitor nu strica sa fii informat.

#7
dragos1809

dragos1809

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 28.05.2006

 lucicop, on Aug 21 2007, 13:53, said:

Nasol, s-au auzit multe lucruri rele despre BDT (inclusiv mie mi s-au intamplat cateva pe cand cautam un dealer pentru masina) si asta nu face decat sa-mi confirme parerea proasta despre ei. Daca intri pe forumul ClubFord, vei putea gasi acolo pareri bune despre alte service-uri autorizate Ford - acum probabil ca nu iti mai foloseste, dar pe viitor nu strica sa fii informat.
sincer sa fiu, nici la serviceuri romanesti in general nu m-as mai duce. macar stiu ca in austria, mecanicul respectiv are o constiinta si nu imi trage tepe. ma bate gandul, sincer, sa nu mai merg nici macar pentru revizie aici, la noi

#8
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Cind auzi de chestii din astea iti vine sa pui mina pe AKM si sa ii impusti fara nici o mila, ca pe niste caini turbati! Ce lepre de oameni!

#9
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,318
  • Înscris: 22.07.2005
Stai linistit ca problema este generalizata si nu tine numai de un service, toate sunt pe acelasi palier. Nici nu trebuie sa ne gandim prea mult la motivele pentru care lucrurile merg asa de prost ... SALARIILE mecanicilor. Ia intrebatii cat castiga si apoi o sa intelegeti de ce ii doare in pix de masinile noastre. In Austria reparatiile sunt mai ieftine ca la noi, cel putin din punct de vedere al manoperei, dar la noi patronii opresc majoritatea profitului, pentru ca au de facut investitii enorme in hale si alte prostii si asta cat mai repede, peste noapte daca se poate.

#10
DanyelConex

DanyelConex

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 18.10.2007

 dragos1809, on Aug 21 2007, 12:55, said:

Va salut.


Felicitari Dragos pentru subiectul deschis,ai avut o idee foarte buna ! Si eu am aceleasi probleme la un Mondeo din 2003/131 cai si tocmai cautam injectoare pe net.Masina mea are aceleasi simptome iar la 2 service-uri mi-au spus aceeasi chestie legata de injectoare...intr-adevar majoritatea service-urilor de la noi incearca sa-ti bage mana in buzunar iar asta cred ca nu se va schimba prea curand din pacate.

Edited by MAK, 23 September 2008 - 15:26.


#11
MARCELINO2008

MARCELINO2008

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.09.2008

 dragos1809, on Aug 21 2007, 11:55, said:

Va salut.

FOARTE TARE POSTUL TAU !!!
Intrasem si eu pe net sa caut cam cit costa un Turbo Compresor sau sa incerc sa gasesc o informatie referitoare la problema pe care o am cu Fordul.
Am un Ford Mondeo Diesel din 2001 si de vreo saptamina am vazut ca motorul nu mai are viata, dupa cum spuneati si voi. Cind merg cu peste 2000 de ture in orice viteza, motorul  are ca niste rateuri ( imi da in nas ) si scoate frum negru pe esapament, destul de mult. Il vad din masina fara sa ma fortez. M-am uitat putin mai devreme la motor si am vazut ca am o scurgere de ulei la un furtun mai gros care este lipit de motor, este in zona motor / turbo compresor. Cind accelerez se aude si un sunet ciudat care dupa ce am citit ce-ati scris, ma face din ce in ce mai mult sa spun ca pare o pierdere de gaze .
Multumesc mult !  :thumbup:

Edited by MAK, 23 September 2008 - 15:27.


#12
Goethe

Goethe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 30.10.2004
Perfect de acord: mecanicii din Romania isi cam baga picioarele, dar sa stiti ca in afara manopera este mult mai scumpa.

Cel mai bine este sa apelezi la un mecanic prin cunostinte sau atunci cand te duci la vreun service sa te interesezi bine inainte pe net, forum, prieteni, etc.

In general eu prefer service-urile mai mici, care sunt de regula operate de oamenii care le detin (adica de patroni), pentru ca au interesul sa faca lucrul bun ca altfel ar ramane fara clienti.
Un angajat in schimb isi urmareste propriul interes: sa treaca mai repede programul si sa se duca acasa ca pana la urma primeste acelasi salariu si, deci, nu o sa se complice cu lucrarea ta, daca ai ceva mai complicat, o s-o faca dupa zicala: "las ca merge si asa".

Ca sa va dau exemplul meu, am avut probleme cu injectoarele (diesel Delphi) si am incercat sa le repar. Am cautat pe net si am gasit fel de fel anunturi care mai de care mai diversificate ca preturi.
In schimb, ceea ce nu se stie este ca nu oricine poate repara aceste injectoare Delphi si din cate am citit multa lume ia teapa apeland la astfel de service-uri de pe "marginea santului" care probabil ca se gandesc ca daca pot schimba o roata iti pot repara si un injector.

Cand vine vorba de injectoare Dephi, acestea nu se pot repara decat la service-uri specializate Delphi care au aparatura speciala autorizata de Delphi, iar reparatia face ca injectorul sa echivaleze cu unul nou. De regula aceste service-uri Delphi sunt specializate numai pe astfel de reparatii, deci cunosc foarte bine problemele care apar la aceste sisteme de injectie, spre deosebire de un service care face de toate. In plus, oamenii care lucreaza acolo sunt de regula patronii, deci au interes ca lucrul sa iasa bine si clientii sa fie multumiti (pentru ca pana la urma le este in joc reputatia).

Nu va uitati la preturi, pentru ca acestea nu spun nimic. Pentru injectoarele Delphi, reparatia ieftina sigur este proasta. Cele mai bune preturi pe care le puteti gasi pentru o reparatie injectoare Logan este in jurul la 470 lei/injector, Ford: 550 lei/injector. Incepand de la aceste preturi puteti spera ca reparatia este profesionala, autorizata de Delphi. In plus, o reparatia nu presupune numai schimbul supapei de retur ci si calibrarea electronica a injectorului, adica regenerarea codului C2I, chestie pe care numai service-urile Delphi o pot realiza.

Gasiti o gramada de opinii pe internet referitoare la cat de importanta este genereare codului C2I. Toti cei care au apelat la solutia profesionala de reparatie nu au mai avut probleme cu injectoarele.

Sper ca postul meu sa va fie de folos! Mult succes tuturor!

#13
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
Intrebarea este : Posibil sa apara eroare la injectoare ,din cauza ca acel furtun era spart?
Daca ai fost si ai controlat turbo, de ce nu ti-a depistat problema furtunului spart ,acel specialist?

Ai fost pana in Austria pentru niste injectoare??? :huh:

Edited by CorneliuRos, 17 February 2012 - 21:03.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate