Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Peugeot 206 - 307SW
Ultima postare: aug 09 2006 17:09, Inițiat de
morogan
, mar 06 2004 19:31
·
0
#200
Publicat: 06 septembrie 2005 - 12:54
Nu, nu este normal fumul valatuci... fumicel la acceleratii puternice am ajuns si eu la concluzia ca se mai accepta pentru cele fara FAP, dar NU VALATUCI.
Masina trage la fel? Bine ar fi sa mergi mai tare cu masina ta, chiar si zilnic, sa-i mai dai blana la pedala, uneori, astfel poti observa in timp cum se deterioreaza acceleratia, apare fumul gros si eventual trebuie sa schimbi electrovana. Nu uita, mersul calm, linistit este moaret sigura pentru EGR. Speedo Editat de Speedo, 06 septembrie 2005 - 12:58. |
#201
Publicat: 20 februarie 2006 - 19:13
Subscriu si eu la ce s-a mai spus referitor la felul in care se merge cu o masina Diesel in special dar si la benzine se aplica. Pedala de acceleratie este acolo cu un scop. Sa mai fie calcata din cand in cand... Altfel de ce ati mai dat banii pe motorizarile respective. Orice Diesel trebuie turat din cand in cand, preferabil zilnic. Chestia asta va afecteaza si la consum. Consumul cel mai mic il obtineti prin acceleratii puternice pentru a ajunge repede la regimul de croaziera (se aplica si in oras).
Lucrul asta v-il spun din experienta. In familie avem un Fiat Stilo JTD, o masina hulita, dar care noua surpriza nu ne-a facut nici o problema de cand o avem. masina este condusa de mama in principal si de mine cand plec din oras sau cand mai am chef sa merh cu ea. Mama are un stil de condus binenteles subturat. De fiecare data cand ma urc in masina in primii kilometrii tone de fum la orice acceleratie mai puternica. Dupa ce aplic metoda mea de condus, surpriza fumul dispare. Probabil este si vina motorinei, dar eu zic ca e si o problema de stil de condus. Iar referitor la Peugeot un prieten are vreo 5-6. 1 in familie si restul la firma lui. Toate fara probleme, toate Diesel-uri, atat 206 cat si 307. Unele au facut si 30000-40000km pe an fara probleme. Singura problema este calitatea plasticelor la interioare, dar asta e. Si la el apare aceeasi chestie cu fumul (masina o conduce maica-sa), dar dupa ce aplica aceeasi metoda de condus, fumul dispare. In incheiere, nici unul din noi nu conduce ca disperatul. Mergem chiar lejer fata de altii, dar pana la 60 in oras ajungem repede. |
#203
Publicat: 21 februarie 2006 - 09:30
illuminati, on Sep 2 2005, 19:39, said: .. eu vreau sa va spun ca nu am vazut inca un motor diesel care sa NU scoata fum . Am mers vara trecuta in spatele unei Honde Accord CTDi , cand accelera pe serpentinele spre Paltinis nu se vedea pic de fum. Am ramas foarte surprins (ce am mai omorat Solenza dupa ala sa vad un pic de fum ) Mai tine cineva minte cand nu stiu ce mare sef de la Honda a zis (citez din memorie) "....inginerii nostrii nu se vor murdarii pe maini ptr a face un motor diesel....."? . Stiu sigur ca era un interviu cu repectivul in AMS. |
#207
Publicat: 09 august 2006 - 17:09
Nu am mai scris de ceva vreme pe aici despre PGT 206. Asta pentru ca nu au mai fost probleme. Masina are 75.000km si un rulment de la punte schimbat (dupa iesirea din garantie, evident) nu a avut nimic. Pana azi cand a fost iar in service pt diagnosticarea unor sunete suspecte pe spate. Diagnosticul: acelasi rulment trebuie inlocuit, PUNTEA SPATE trebuie inlocuita din cauza aceluiasi rulment, si un amortizor. S-a cerut test de amortizoare inaintea iesirii din garantie dar cica a iesit ok. Toata distractia de acum: peste 20mil. O voi face dar o voi vinde, nu face banii nici macar asta!
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi