Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA, a dat teapa de 1...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )
 Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...

Nelamurire succesiune

Roka Residence Doamna Ghica
 Concediu medical pe zile din urma

Receiver satelit care sa faca aut...

Recuperare sim/eSIM digi.

charger "laptop de muzeu"...
 apartament vandut de tatal sotiei...

Socializare -grupuri

Puteti sa-mi indicati numele soft...

Pret zugravit
 

Peugeot 206 - 307SW

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
206 răspunsuri în acest subiect

#199
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.930
  • Înscris: 09.10.2003
Eu zic sa nu iti mai bati capul, nu ai FAP, si fumul ala este normal. Te stresezi prea tare inca cu aceasta problema.

#200
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 9.062
  • Înscris: 26.11.2001
Nu, nu este normal fumul valatuci... fumicel la acceleratii puternice am ajuns si eu la concluzia ca se mai accepta pentru cele fara FAP, dar NU VALATUCI.

Masina trage la fel? Bine ar fi sa mergi mai tare cu masina ta, chiar si zilnic, sa-i mai dai blana la pedala, uneori, astfel poti observa in timp cum se deterioreaza acceleratia, apare fumul gros si eventual trebuie sa schimbi electrovana.
Nu uita, mersul calm, linistit este moaret sigura pentru EGR.

Speedo

Editat de Speedo, 06 septembrie 2005 - 12:58.


#201
Pedala

Pedala

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 3
  • Înscris: 18.09.2003
Subscriu si eu la ce s-a mai spus referitor la felul in care se merge cu o masina Diesel in special dar si la benzine se aplica. Pedala de acceleratie este acolo cu un scop. Sa mai fie calcata din cand in cand... Altfel de ce ati mai dat banii pe motorizarile respective. Orice Diesel trebuie turat din cand in cand, preferabil zilnic. Chestia asta va afecteaza si la consum. Consumul cel mai mic il obtineti prin acceleratii puternice pentru a ajunge repede la regimul de croaziera (se aplica si in oras).
Lucrul asta v-il spun din experienta. In familie avem un Fiat Stilo JTD, o masina hulita, dar care noua surpriza nu ne-a facut nici o problema de cand o avem. masina este condusa de mama in principal si de mine cand plec din oras sau cand mai am chef sa merh cu ea. Mama are un stil de condus binenteles subturat. De fiecare data cand ma urc in masina in primii kilometrii tone de fum la orice acceleratie mai puternica. Dupa ce aplic metoda mea de condus, surpriza fumul dispare.
Probabil este si vina motorinei, dar eu zic ca e si o problema de stil de condus.
Iar referitor la Peugeot un prieten are vreo 5-6. 1 in familie si restul la firma lui. Toate fara probleme, toate Diesel-uri, atat 206 cat si 307. Unele au facut si 30000-40000km pe an fara probleme. Singura problema este calitatea plasticelor la interioare, dar asta e.
Si la el apare aceeasi chestie cu fumul (masina o conduce maica-sa), dar dupa ce aplica aceeasi metoda de condus, fumul dispare.
In incheiere, nici unul din noi nu conduce ca disperatul. Mergem chiar lejer fata de altii, dar pana la 60 in oras ajungem repede.

#202
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001
pedala, acceleratiile "vanoase" nu favorizeaza consumul! Oricum ai lua-o!

PS: una e turatia, si alta acceleratia in forta! ;)

#203
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.666
  • Înscris: 14.10.2004

View Postilluminati, on Sep 2 2005, 19:39, said:

.. eu vreau sa va spun ca nu am vazut inca un motor diesel care sa NU scoata fum :).

Am mers vara trecuta in spatele unei Honde Accord CTDi , cand accelera pe serpentinele spre Paltinis nu se vedea pic de fum. Am ramas foarte surprins (ce am mai omorat Solenza dupa ala sa vad un pic de fum :P )

Mai tine cineva minte cand nu stiu ce mare sef de la Honda a zis (citez din memorie) "....inginerii nostrii nu se vor murdarii pe maini ptr a face un motor diesel....."? :coolspeak:. Stiu sigur ca era un interviu cu repectivul in AMS.

#204
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.930
  • Înscris: 09.10.2003
Lasa ca am vazut eu accord in oras scotand nori de  fum la plecare mai in tromba de la semafor.Eu inca raman la concluzia ca nu exista diesel sa nu scoata fum. Am vazut si la un 530D, cand s-a bagat intr-o depasire la firul ierbii asa, ce norisor a lasat.

#205
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001
fumul e o caracteristica a dieselurilor exploatate mai putin decat corespunzator ... sau mai batrane ... Am vazut destule fara pic de fum.

#206
Dok

Dok

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 636
  • Înscris: 11.02.2004
Peugeot-urile cu FAP nu scot fum. Teava unui diesel cu FAP este alba ca in prima zi. Si Honda are un astfel de sistem de asta nu se vede nici un pic de fum.

#207
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.479
  • Înscris: 14.04.2002
Nu am mai scris de ceva vreme pe aici despre PGT 206. Asta pentru ca nu au mai fost probleme. Masina are 75.000km si un rulment de la punte schimbat (dupa iesirea din garantie, evident) nu a avut nimic. Pana azi cand a fost iar in service pt diagnosticarea unor sunete suspecte pe spate. Diagnosticul: acelasi rulment trebuie inlocuit, PUNTEA SPATE trebuie inlocuita din cauza aceluiasi rulment, si un amortizor. S-a cerut test de amortizoare inaintea iesirii din garantie dar cica a iesit ok. Toata distractia de acum: peste 20mil. O voi face dar o voi vinde, nu face banii nici macar asta!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate