Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

CULMEA CE SE INTAMPLA ...

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#1
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
Scuze baieti si fete, dar acuma chiar am nevoie de ajutorul vostru ca sa scap de situatia in care sunt.

Is atat de nervos incat nici nu stiu cu ce sa incep... dar am sa incerc.
ieri am comandat de pe cel.ro o camera video panasonic nv-gs320, s-au comportat frumos, au preluat comanda, am stabilit tot.
Fain si frumos pana cand soseste Camera Video... cu cine ? cu marele fan curier....
Tipul vorbea cu mine ca si la usa cortului, parca nu din banii mei traiesc.. si conversatia cam asa era:
- desfaceti varog sa vad daca e totul ok
- nu desfac eu, dece sa desfac, eu nu raspund de colet, da banii si am plecat
.... si multa cearta pe tema asta... si tot zicea ce ei nu isi asuma nici un fel de raspundere ( poate stia e ceva deja )

Ma intreb eu, cum se poate asta, daca firma cel.ro trimite ceva bun si ok calitativ, lor numa banii le trebuie nici macar de desfacut nu desfac coletul, pot juca fotbal cu aparatul meu video, pot sa dea cu el da pamant, ca TOT NU RASPUND.... pai cum se poate asa ceva ? pana la urma cum se poate asa ceva ??? ( aparatul a sosit cu crapaturi, si cu urme ca a fost supus unui soc mecanic ) am sa atasez pozele

Eu cred ca 99% e sigur ca ori pe drum, ori tipul fan curier de la mine din oras a scapat coletul sau ceva de genu, de aceea era el asa de furios... ( + ca a mai adus e si un procesor intel core 2 duo si mb acuma o luna si si atunci s-a comportat la fel + nu a vrut sa nici urce la etaj .... ma intreb sa platesc pe strada cu 1000 RON ?)

Pai domnilor, un asemenea agajat trebuie dat afara ca va compromita firma... si eu sigur nu o sa mai comand prin aceasta firma nimic, ca nici raspundere nici respect.

Am sunat la cei de la cel.ro mi s-a spus sa fac poze, sa le trimit si sa sun la service-ul din orasul meu ( service panasonic ) si urmeaza sa stabilim urmatorul pas.

Sincer acuma, ce sfaturi imi dati, ???
( sunt din provincie mentionez dar dupa aceasta faza sunt in stare chiar sa ma duc pana la buc )

ATENTIE: proprietarul acestui ID nu raspunde in nici un fel de circumstante textului redactat mai sus, si va comunica ca nu toate fi tras la raspundere pentru nici un anunt... dovediti voi primadata ca nu am scris adevarul ( raspuns pentru eventualii curieri sa manageri care ajung pe aici )

Attached Files



#2
paulvanorton

paulvanorton

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,643
  • Înscris: 03.02.2007
Parerea mea este ca greu se poate dovedi ca nu tu ai adus camera in aceasta stare
Cum de ti-a trecut prin cap sa nu deschizi coletul?
Doar serviceul te poate ajuta "carpind "carcasa camerei.de inlocuit nu cred ca poate fi vorba tinand cont ca ,carcasa nu intra la capitolul piese de schimb.
Si toate astea bineinteles contra cost.
M-am gandit ca OPC-ul te poate ajuta.Am rugat un amic sa se uite si el la poze(lucreaza la OPC)
OPC-ul nu crede ca te poate ajuta.E vina ta ca nu ai deschis coletul.Si ai semnat ca ti-a fost livrat in bune conditii.
Spui ca firma de curierat nu a vrut sa-ti desfaca coletul si ca altadata ai coborat in fata blocului sa ridici coletul.
Foarte ciudat;eu tot prin ei am ales sa-mi fie livrate coletele si mi-au fost aduse in fata usii.Intotdeauna am deschis coletele,am verificat si apoi am semnat si platit.

Cu respect si bafta multa.

#3
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
merci mult ...

#4
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
OK, dar totusi, la prostu ala care nu vrea sa deschida nici dupa 5 minute de cerata, ce sa-i fac, sa-i dau in cap sau ce naiba, sa il fortez sa deschida.... ca firma sa zicem nu e de vina, ca ei ai trimis produsul fara crapaturi curierii nu-si asuma nici un fel de responsabilitati.... si oricum e logic, ca nu o sa fai prost sa-l trantesc de pamanc sa-mi fac probleme de genul asta..

Oricum ceea ce e sigur, am fost intodeauna pro comenzi pe net, dar acuma cred ca in viata mea nu mai cumpar nimic pe net, mai bine dau cu 10% mai mult dar stiu ce cumpar, nu mata in sac, adus de dobitoci, incompetenti care traiesc in secolul V... si care pur si simplu nu vor.. NU VOR sa deschida un colet....

Alte sugestii ? ca nu ma las cu atat, nu am dat 2000 pentru un rahat, care cine stie mai in colo ce probleme tehnice o sa aiba ....

#5
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
( chiar scuze de ideile imprastiate, dar is total distrus )

deci vroiam sa zic, sa zicem le duc la aia din service aparatul .... stiti cum e voi, presupun ca asa de competenti is si aia, si asa de documentai ca acest curier, sau majoritatea vanzatorilor din magazine.... iar camera a aparut pe piata la nou acuma 1-2 sapt... si poate le duc, si ma trezec cu fiare vechi in casa, ca-l distrug total....

#6
exorcistul

exorcistul

    just listen

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,548
  • Înscris: 31.05.2006
Eu in locul tau refuzam coletul. :wacko:

#7
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
da, dar primesc aproate saptamanal colete, prin reexpress, tipul deja stie cand sa vina, vb foarte frumost, si am mai comandat de la aparat foto la tv tunner, si la rami de toate, si niciodata nu a fost nici o problema

#8
exorcistul

exorcistul

    just listen

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,548
  • Înscris: 31.05.2006

 kgyula, on Mar 29 2007, 19:12, said:

da, dar primesc aproate saptamanal colete, prin reexpress, tipul deja stie cand sa vina, vb foarte frumost, si am mai comandat de la aparat foto la tv tunner, si la rami de toate, si niciodata nu a fost nici o problema
Nu are importanta cat de frumos vorbeste, la urma urmei is banii tai, nu? B)

#9
Graveland

Graveland

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,236
  • Înscris: 07.08.2006
Nu-nteleg ce-a fost in capul tau de ai luat coletul...tu mergi pe ideea ca trebuie sa ai incredere in oameni?

Mie daca nu-mi facea proba, sau macar daca nu ma lasa sa-l testez la sange, nici nu ma uitam la el. Testam pana si driverele si cablul de transfer :D

Edited by Graveland, 29 March 2007 - 21:22.


#10
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006

 Graveland, on Mar 29 2007, 22:22, said:

Nu-nteleg ce-a fost in capul tau de ai luat coletul...tu mergi pe ideea ca trebuie sa ai incredere in oameni?

Mie daca nu-mi facea proba, sau macar daca nu ma lasa sa-l testez la sange, nici nu ma uitam la el. Testam pana si driverele si cablul de transfer :D

Da da, usor vorbit asa, ulteriori si eu stiu ce ar fi trebuit sa fac, dar tipul ala chiar ne-a innebunit... put si simplu acel stil de a vorbi. In fine, aparatul merge prefect, are garantie 2 ani, dar cred ca nici la service nu am sa apelez, in tara asta is incompetenti si vanzatorii... dar pun pariu ca la servisi daca ma duc si zic am camera 3CCD  :huh:  cam asa o sa se uite...

Vad ce zic aia maine de la magazin, in orice caz, CU FAN CURIERI AM TERMINAT, cu toate firmele de curierat am terminat, cu toate e-shoputile am terminat, mai bine astept, sau ma duc intr-un oras mai mare, si cumpar acolo ceva, ca la noi nu prea functioneaza lucrurile

Daca nu, il desfac, ca am mai desfacut aparate foto digitale, si si calculatoare, deci nu cred ca e nu stiu ce dificil e sa reglez acolo placile alea din plastic .... om vedea.

PS: pe cuvantul meu un om poate sa dea ceva bani, ca ma tin de cuvanat, am mai trimis o placa de baza la unul din Galati, si nu i-am tras teapa, dar din pacate sau din fericire nu toti is ca mine.

Bafta pe viitor si daca am rezolvat ceva, revin cu detalii

#11
Apophis78

Apophis78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 25.04.2006
Regretabil ca se intampla asa ceva, dar vinovatul principal este clientul. Verificarea continutului coletelor e pina la urma singura metoda de a determina ce cumperi. Si eu primesc colete prin mai multe firma printre care si firma de care ai amintit tu, dar eu i-am explicat clar omului care mi le aduce ca daca nu imi desface coletul si nu ma lasa sa ii verific continutul ii inchid usa si e treaba lui ce face cu el. Omul a inteles si a actionat ca atare. Pina la urma, asa cum s-a mai spus banul e al clientului. Iar daca firma de la care cumperi (nu transportatorul) puna conditia (prin reducere la absurd) sa nu iti dea voie sa desfaci pachetul atunci se pun niste semne de intrebare.

#12
queensoft

queensoft

    Trust no one

  • Grup: Banned
  • Posts: 16,079
  • Înscris: 26.11.2005
Ma bag si eu aici. Nici macar nu stiam ca poti sa deschizi coletul sosit prin curier!!!!!!!!!!!!! Am facut destule comenzi pe net (camera foto, stick mp3 player, telefon mobil, monitor LCD-mamaaaaa, daca venea asta cu pixeli morti lesinam acolo cind aflam ca puteam sa-l desfac/probez).
Faza e ca nici unul din curieri (si am folosit vreo 4 firme) nu mi-a spus ca pot sa-l desfac. Eu, obisnuit cu Posta Romana, plateam frumos, luam pachetul si apoi il desfaceam. Norocul meu ca n-am avut niciodata probleme, nici macar in perioada de garantie a produselor respective.
Incearca sa suni pe la toate institutiile implicate (cel.ro, curier, OPC....) si te lamuresti exact cu problema.

#13
Apophis78

Apophis78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 25.04.2006
Bun, si pina la urma care ar fi scuza de a nu te lasa sa deschizi pachetul?
Credeti ca transportatorul atunci cand asigura coletul nu se uita sau nu stie ce contine?
De ce ar avea mai putin drepturi clientul care il plateste atat pe el ca transportator cat si firmei pentru produs, inclusiv asigurarea coletului sau a banilor ( in cazul in care se plateste prin ramburs ).
Acum mai tine si de fiecare din noi...daca vrei sa cumperi nisip sau ziare, atunci iei de incredere pe oricine...si apoi vezi tu cum iti recuperezi banii.

Edited by Apophis78, 30 March 2007 - 09:38.


#14
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
Culmea... cei de la CEL.RO la intrebarea:

"era asigurat coletul" ( stiti voi 1% ) ?
raspuns: ( aud o voce in birou: naspa ca nu era ) si raspuns prin telefon: ne pare rau dar nu a fost asigurat coletul.

Deci firma de curierat se spala pe maine ( si e corect, ca nu a fost platita asigurarea ) + ca la ei scrie clar " CURIERUL NU ARE OBLIGATIA SA DESFACA COLETUL" numai in bucuresti

La service au luat legatura cu panasonic romania, dar nu au putut face multe, eventual mi s-a propus ca s-ar putea sa se poata aduce componente ale carcasei, sau chiar o carcasa noua de tot.

Am sunat si pa OPC... un tip mai sus scria ca are un prieten acolo si ca nu am prea mari sanse sa ma aleg cu o camera noua.
Motivele sa fac o reclamatie ar fi totusi:
- nu mi s-a comunicat ca, coletele nu sunt asigurate
- nu s-a ambalat in mod carespunzator

Eu zic, ca mai bine cumpar o carcasa noua, si platesc sa se schimbe, decat sa umblu pe la OPC, si cum ca acest caz nu este prea simplu, s-ar putea sa ma coste mult mai mult, si sa ma aleg cu stress de 10X cat merita aparatul.
Si au mai fost cazuri cand s-a intamplat ceva evident, si nu s-a facut dreptate.
Eu nu mai cred aici in puterea OPC

Mai bine merg la service, platesc ceva, repara carcasa, se mai uita daca nu a patit ceva, si cu asta basta
Si uit de comanda pe net, si de cel.ro care nici macar nu asigura coletele

Numai bine

#15
nexland

nexland

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,631
  • Înscris: 15.09.2004
Firma de curierat nu este obligata sa va lase sa deschideti coletul, daca acest lucru nu este specificat in scris, pe colet. Daca nu exista aceasta mentiune si firma va lasa sa deschideti coletul, colet care contine rumegus(sa presupunem) in loc de dispozitivul comandat, ei sunt buni de plata si n-au de ce sa-si asume acest risc. Pe viitor, pentru a evita astfel de probleme, comunicati firmei, de la care cumparati, sa specifice in scris: "A se lasa sa se deschida coletul inainte de efectuarea platii". Eu asa procedez si n-am probleme.
kgyula, nu este sigur ca FanCourier-ul e de vina pentru deteriorarea coletului; pana la sediul local, transportul este asigurat de alta firma, respectiv AXXA. Te sfatuiesc, totusi, sa te duci la FanCourier si sa-l reclami pe dobitocul de care pomeneai; tu ai platit sa-ti fie livrat coletul la usa, nu in strada, fara sa mai pomenim de faptul ca trebuie sa-ti vorbeasca pe un ton civilizat. La urma urmei, isi ia salariul de pe urma celor ca tine.

#16
saisnoua

saisnoua

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 24.05.2006
Clientul este proprietar pe ce comanda in momentul in care semneaza de primire. Pana atunci este treaba vanzatorului daca isi asigura sau nu coletul. Cel mai important este sa specifici firmei unde faci comanda ca vrei sa deschizi coletul inainte de a semna. Daca totul este ok semnezi dai banu si esti proprietar. Daca nu atunci este treaba lor (curierul si firma) cum ambaleaza produsul, cum il manevreaza etc. In situatia de mai sus nu cred ca mai ai ce face decat sa ti-o repari pe banii tai.

#17
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006

 saisnoua, on Mar 30 2007, 14:19, said:

Clientul este proprietar pe ce comanda in momentul in care semneaza de primire. Pana atunci este treaba vanzatorului daca isi asigura sau nu coletul. Cel mai important este sa specifici firmei unde faci comanda ca vrei sa deschizi coletul inainte de a semna. Daca totul este ok semnezi dai banu si esti proprietar. Daca nu atunci este treaba lor (curierul si firma) cum ambaleaza produsul, cum il manevreaza etc. In situatia de mai sus nu cred ca mai ai ce face decat sa ti-o repari pe banii tai.

Da, corect, ai dreptate, mai ales la noi.... In germani ar fi sarit toti sa plateasca... dar la noi... de la firma: " sunati la service", service-ul nu are ce sa faca. Firma de curierat nu poate fi trasa la raspundere.

Dar cred ca ai dreptate si la celalat aspect.... poate direct asa a fost trimis, lovit, cu crapaturi.
Ca am vorbit cu tipul de la service, si zice ca a mai auzit cazuri cand sau adus aparate stricate, lovite, crapate din germania, si au fost vandute prin firme de e-shopping. Deci orice e posibil.

Oricum domnilor de la cel.ro: mai ganditi-va si voi ca poate acuma e mai comond pt voi si ramaneti cu acel profit de vreo 2-3-4 milioane de pe urma mea, dar eu sigur nu mai cumpar nimic de acolo, si sunt ferm convins ca nici cunostintele mele nu o sa o mai faca ( asa ca ramane sa cumpar DVD player si acumulator din alta parte )

Am intrebat la service, si am scris mail si la panasonic, sper sa pot sa comand o carcasa noua sau macar componente ale acestuia, oricum garantia s-a dus daca se schimba carcasa, asa ca am sa depanez singur, sau ramane sa fac ceva reparatii DAR:

acuma va rog, nu stiti cumva ceva substanta din aia cu care se pot masca / elimina zgarieturile.
Ca am gasit asa ceva aici: http://www.intend.ro...roducts_id=3954
asa ceva, dar nu stiu daca nu exista ceva mai special si mai bun, ca intentionez sa lipesc partile crapate, si dupa aia sa le maschez.
( apropo, am mai descoperit doua crapaturi de vreo 3-4 cm in spatele displayului LCD, deci se vad numai daca deschizi LCDul.

Deci cineva are vreo ideie, daca nu gasesc carcasa noua, cum sa repar/maschez crapaturile de la cel vechi ( mentionez ca este putin deformat carcasa, dat fiind faptul ca plasticul este plexibil, dar eu zic ca se poate remedia aceasta problema usor )

+ PROBLEMA NR 2

Am nevoie de un acumulator CGA-DU21

am gasit aici:  http://www.f64studio...id=216&pid=2889

slava domnului astia nu lucreaza cu Fan C, dar lucreaza cu Sprint Curier, de astia a auzit cineva ceva ?
Produsul este de 188 RON + 20 RON taxe, mi s-a spus ca este asigurat DAR ca curierul nu are obligatia de a prezenta produsul, eventual dupa plata, el poate asista... dar eu nu vrea sa mai risc, vreau sa merg pe sigur, chiar daca e vb de 200 RON....

... daca nu se poate mai bine nu cumpar nimic

#18
Apophis78

Apophis78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 25.04.2006
Sincer, nu pot sa am incredere intr-o firma care nu ma lasa sa vad produsul inainte de a semna eu de primire. Si nu ma refer la firma de curierat. Iar acest lucru ar trebui sa fie de la sine inteles, nu sa ii cer eu sa scriu pe colet. Pt ca e vorba de cheltuieli mari in primul rand, iar  daca semnez totusi pachetul, il tin langa mine pe cel ce imi aduce marfa si il pun in caz de nevoie sa semneze ca martor daca ceva nu e in regula la colet. Iar apoi fac frumushel retur la firma care mi-a trimis produsul distrus ca sa se spele cu el pe cap. Mai departe ....se rezolva dupa tupeu...ori banii inapoi, ori OPC, ca doar nu degeaba ai martor.

L.E. Spre norocul meu, in zona mea reprezentatul firmei de transport e un baiat de treaba care isi face treaba asa cum trebuie, si care nu are nici el nici-un interes sa plece cu coletul inapoi la firma asa ca ne-am inteles amiabil.

Edited by Apophis78, 30 March 2007 - 14:20.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate