Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

CULMEA CE SE INTAMPLA ...

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#19
nexland

nexland

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,631
  • Înscris: 15.09.2004

 kgyula, on Mar 30 2007, 14:59, said:

... mi s-a spus ca este asigurat DAR ca curierul nu are obligatia de a prezenta produsul, eventual dupa plata, el poate asista... dar eu nu vrea sa mai risc, vreau sa merg pe sigur, chiar daca e vb de 200 RON....
Repet: curierul nu are obligatia de a prezenta produsul decat in cazul in care acest lucru este specificat in scris pe colet. Daca firma care vinde produsul nu vrea sa faca acest lucru, inseamna ca ceva nu-i in regula... Intreaba-i, ce-au de ascuns? Referitor la camera ta, eu sunt convins ca cei de la cel.ro ti-au trimis-o crapata; eu am cumparat de la ei si toate produsele aveau asigurare si chiar daca eu n-am dorit acest lucru, mi-au spus ca este obligatoriu. In cazul tau de ce n-au procedat la fel? E clar, aveau un produs nu tocmai in regula si-au scapat de el si de orice raspundere. Referitor la solutia pentru eliminat zgarieturile, este foarte buna dar pe suprafete transparente sau neacoperite de alt strat de vopsea. Elimina aspectul mat, lasand suprafata frecata foarte lucioasa.

#20
Mtz

Mtz

    Retired member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,545
  • Înscris: 01.12.2002
Asta e si parerea mea cu camera: a fost crapata de cand a plecat de la cel.ro. Alea-s crapaturi ca urmare a unui impact dur, nu ca a scapat ala de la Fan Curier camera pe jos, in ambalaj fiind. Ambalajele astea sunt facute sa reziste la o cazatura de la inaltime medie, pentru ca se poate intampla asa ceva.
Si atitudinea celui de la Fan Curier poate ca este din experienta lui, "mirosind" faptul ca acel colet are probleme prin faptul ca cei de la cel.ro nu au asigurat-o. Nu prea cred eu ca se trimit camere video care sunt foarte sensibile, fara asigurare.
Iar chestia cu "in scris" este inca o lege impotriva cumparatorului. Intotdeauna o firma isi va asigura profitul indiferent de lege (iti pune in pret, asigurarea, transportul si ce o mai cere legea), numai ca atunci cand legea este facuta intentionat cu hibe, castigurile pot fi mult mai mari.

enjoy,
Mtz

#21
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
in fine, gandindu-ma mai bine, trebuie sa va dau dreptate.

Oare de ce nu s-a sigurat acel produs, ca are o valoare destul de mare...

DAR asta inseamna ca oricine o poate pati cu cel.ro, mai putin aia din capitala.
Dai comanda, iti trimit o crapatura, nu il asigura, platest, daca ai noroc curierul asteapta sa desfaci, .... si incepe circul, mergeti la service, mergeti la asta, mergeti la ala, si sincer, eu nu cred ca o firma neserioasa ca asta mi-ar rambursa banii daca as trimite camera inapoi, daca is asa de "smecheri" ca stiu deja toate chestiile referitol la ideea " CUM SA SCAP DE CRAPATURI" .... pai credeti voi ca or fi prosti sa imi dea banii inapoi.

Vorbesc din experienta. Am cumparat un card de 4GB SD de la cardurimemorie.ro, asta pe la sf de februarie, a fost stricat, bun nici o problema, trimitem inapoi... ok, si incepe circul
ba ca domnu de la service nu e aici, ba ca e plecat in germania, ba ca doamna cu care am discutat este bolnava...
dupa aia am cerut alte produse, nu au pe stoc.... nici card de 4GB nu au pe stoc, de bani nici nu am amintit ca oricum nu ii vad in veci, ramane de vazut daca card mai primesc candva

ce pot sa fai, dai in judecata, pana cand s-ar rezolva, camerele mini DV nici nu mai exista, iar cardurile de 4GB deja nici nu s-ar mai fabrica....
OPC.... cam la fel, problema la noi, ca legea nu iti da putere, si ce putere iti da, aia poate fi invartita dupa placul celor de la firma. Plus ca profita de faptul ca nu sunt din buc...

Asa ca, ramane magazinul traditional, unde pot testa produsule dupa plac, si pot sa le dau in cap daca nu-s bune, is mai scumpe, dar pana la urma, asa am iesit si mai scump.

PS: cel.ro este o firma care nu-si asuma nici o responsabilitate pt nimic.

#22
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
si eu sunt de parere ca cei de la Cel.ro ti-au trimis-o asa, mai ales dupa ce au vazut ca esti de departe. ptr ca sa ajunga in asemenea stare, camera trebuia sa fie lovita serios. si daca ar fi fost lovita in timpul transportului ca sa ajunga asa, cutia ar fi aratat in ultimul hal.
probabil curierul s-a prins ca e ceva in neregula sau probabil ca el a scapat-o pe jos.
citeste threadul despre emag si prin ultimele 4-5 pagini o sa gasesti ca legea prevede ca produsele comparate prin posta se pot returna in termen de X zile daca sunt in stare buna, fara a justifica in nici un fel.
poti sa te bazezi pe asta si sa le trimit camera inapoi fara ramburs, prin posta. oricum ei o sa faca figuri cum ca e camera busa, etc, etc, dar aici ei vor trebui sa dovedeasca ca tu le-ai trimis camera lovita. ca sa nu o poata controla, poti sa le-o trimiti prin posta fara ramburs, fara nimic, ca ei sa o ridice si sa vada ulterior ca le-ai trimsi camera defecta. si in pachet pune o declaratie cum ca nu mai doresti aceasta camera si ca vrei sa iti returneze banii, precum si o copie a legii care spune aceasta (legea o gasesti pe net). apoi le trimiti un fax cu aceeasi declaratie si cu copia dupa lege, si sa vedem daca nu iti primesti banii inapoi. ca apoi poti sa ii reclami la politie.

PS: si eu am cumparat acum 1 an un cuptor cu microunde din MediaGalaxy, era seara si cam aglomerat si nu am mai stat la ghiseul de garantie. acasa am constatat ca era lovit intr-o parte. a doua zi m-am dus cu el inapoi si mi l-a schimbat pe loc, fara sa comenteze nimic.

acum 2 ani am cumparat un frigider din Mag. Unirea din bucuresti de la un vanzator din aripa Calarasi, undeva pe la etajul 3. avea preturi mai bune ca in rest, asa ca am luat de la el. am platiti, urmand ca sa mi-l aduca acasa.
cand l-am primit, era invelit intr-o folie de plastic chioara (era ala din magazin), la-m acceptat asa si am semnat ca fraieru.
dupa ce am inceput sa desfac la el, constat ca avea o lovitura cat toate zilele chiar in mijlocul usii si eticheta pusa peste ea, ca sa nu se cunoasca. eticheta avea o pozitie cam atipica, dar pana nu am desprins-o nu mi s-a parut nimic ciudat.
nu mai spun ca timp de 1 saptamana am tot sunat la ei, mers la ei, facut scandal, si in cele din urma au adus alte frigidere. ba chiar m-au chemat la ei ca sa mi-l aleg. am fost in depozit de unde mi-am ales unul cu ambalajul cel mai intact. nu mai spun ca astia le aruncau de colo colo ca pe baloti de paie, iar unul din frigidere avea ambalajul peforat in zona grolajului de racire din spate si probabil era si conducta fisurata. mi l-au adus acasa si mi l-adu desfacut in fata blocului sa ma conving ca e bun. apoi mi l-au dus sus si la-u luat pe primul lovit.

#23
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006

 rex, on Mar 30 2007, 20:21, said:

si eu sunt de parere ca cei de la Cel.ro ti-au trimis-o asa, mai ales dupa ce au vazut ca esti de departe. ptr ca sa ajunga in asemenea stare, camera trebuia sa fie lovita serios. si daca ar fi fost lovita in timpul transportului ca sa ajunga asa, cutia ar fi aratat in ultimul hal.
probabil curierul s-a prins ca e ceva in neregula sau probabil ca el a scapat-o pe jos.
citeste threadul despre emag si prin ultimele 4-5 pagini o sa gasesti ca legea prevede ca produsele comparate prin posta se pot returna in termen de X zile daca sunt in stare buna, fara a justifica in nici un fel.
poti sa te bazezi pe asta si sa le trimit camera inapoi fara ramburs, prin posta. oricum ei o sa faca figuri cum ca e camera busa, etc, etc, dar aici ei vor trebui sa dovedeasca ca tu le-ai trimis camera lovita. ca sa nu o poata controla, poti sa le-o trimiti prin posta fara ramburs, fara nimic, ca ei sa o ridice si sa vada ulterior ca le-ai trimsi camera defecta. si in pachet pune o declaratie cum ca nu mai doresti aceasta camera si ca vrei sa iti returneze banii, precum si o copie a legii care spune aceasta (legea o gasesti pe net). apoi le trimiti un fax cu aceeasi declaratie si cu copia dupa lege, si sa vedem daca nu iti primesti banii inapoi. ca apoi poti sa ii reclami la politie.

PS: si eu am cumparat acum 1 an un cuptor cu microunde din MediaGalaxy, era seara si cam aglomerat si nu am mai stat la ghiseul de garantie. acasa am constatat ca era lovit intr-o parte. a doua zi m-am dus cu el inapoi si mi l-a schimbat pe loc, fara sa comenteze nimic.

acum 2 ani am cumparat un frigider din Mag. Unirea din bucuresti de la un vanzator din aripa Calarasi, undeva pe la etajul 3. avea preturi mai bune ca in rest, asa ca am luat de la el. am platiti, urmand ca sa mi-l aduca acasa.
cand l-am primit, era invelit intr-o folie de plastic chioara (era ala din magazin), la-m acceptat asa si am semnat ca fraieru.
dupa ce am inceput sa desfac la el, constat ca avea o lovitura cat toate zilele chiar in mijlocul usii si eticheta pusa peste ea, ca sa nu se cunoasca. eticheta avea o pozitie cam atipica, dar pana nu am desprins-o nu mi s-a parut nimic ciudat.
nu mai spun ca timp de 1 saptamana am tot sunat la ei, mers la ei, facut scandal, si in cele din urma au adus alte frigidere. ba chiar m-au chemat la ei ca sa mi-l aleg. am fost in depozit de unde mi-am ales unul cu ambalajul cel mai intact. nu mai spun ca astia le aruncau de colo colo ca pe baloti de paie, iar unul din frigidere avea ambalajul peforat in zona grolajului de racire din spate si probabil era si conducta fisurata. mi l-au adus acasa si mi l-adu desfacut in fata blocului sa ma conving ca e bun. apoi mi l-au dus sus si la-u luat pe primul lovit.


OK, eu te inteleg, daca as fi din Buc, as face un scandal ca as darama pe ei tot depozitul ( sau mai degraba garajul in care lucreaza ) ... dar, sunt din SM, si chiar nu mai am incredere in nimic, daca il trimit inapoi, o sa zica ca eu l-am crapat, ca eu am facut nu stiu ce, o sa gaseasca ei o lege, sau ceva, sau o sa traga de timp, ca nu au bani pe cont, ca, contabila e bolnava, si stiind ca sunt din SM, o sa traga de timp pana cand vor...

Asta cu legea e fain teoretic, dar pt ca ei stiu ca ei au crapat camera, si careva din ei o sa trebuiasca sa suporte cheltuielile, sunt convins ca se va face tot ca sa nu reusesc eu nimic. In rest se stie cum se aplica legile la noi... daca nu imi vad niciodata banii, ce pot sa fac, zici, ma duc la politie unde o sa mi se spuna sa ma duc la opc, de unde am sa fiu trimis la x, de unde la y, etc.....
S-ar putea rezolva, dar asta numai personal, de la distanta, zic, nici sanse.

+ ca astia is asa de zgarciti... ca doare... dupa cum am spus, am cumparat un card de 4gb de pe cardurimemorie.ro .... au constatat ca acel card este defect, au recunoscut, deci presupun ca vinovatul pana la urma este fabrica, deci ei is recupereaza banii oricum, DAR tot trag de timp, nu ma suna, tot eu sun, si chestii din astea, ba ca unu e bolnav, ca ca nu e la service nimeni ....

Sincer, si e vb de 150 RON.... acuma eu chiar nu cred ca astia o sa-mi trimita nici macar 10% din caloarea camerei....  :angry:

#24
srjKhan

srjKhan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 07.09.2006
@kgyula - cel.ro este numele "de scena" al firmei Corsar Grup. Cu garajul n-ai nimerit-o, dar ai fost pe aproape, functioneaza in mansarda unei gradinite particulare. Personal, am cumparat de la ei un videoproiector (m-am dus la sediu, nu am apelat la curier ca n-am incredere si apoi benzina cred ca m-a costat mai putin - desigur nu e cazul tau). Chestia e ca acel proiector s-a defectat dupa cca. 2 luni, iar de atingerea numarului de ore de functionare ale lampii nu putea fi vorba. "Indraznet" cum sunt, mi-am bagat eu mainile in el sa vad daca pot sa-l repar. Bineinteles ca n-am putut, norocul meu ca n-avea NICI UN SIGILIU. Totusi, la service, si-au dat seama ca s-a umblat in aparat, dar m-au rezolvat pozitiv. Cred ca a contat mult faptul ca m-am prezentat personal la firma si m-am umflat putin la ei. Ghinionul tau ca nu locuiesti in Buc, dar poti sa te consolezi cu avantajele: traficul nu este asa aglomerat, gradul de prostie si de nesimtire al populatiei cred ca este mai mic pe la voi etc.
In alta ordine de idei, daca scula tot functioneaza bine, eu n-as mai cauta sa repar carcasa ci as pune un inscris vizibul (in loc de chestiile alea "originale"), care sa contina o expresie de genul: aparat furnizat crapat de cel.ro in cardasie cu X curier. Pe urma te vor intreba toti ce insemna asta, iar efectul va fi mai "consistent".
Mie unul nu mi-ar fi rusine sa umblu cu un inscris de genul asta, de fapt cam toate sculele pe care le am, de la aparat foto si camera video pana la masina personala au urme "vizibile" de folosire - important este ca isi fac datoria cum trebuie.
Bafta, pe viitor!

#25
Gogoo

Gogoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2007

 srjKhan, on Mar 30 2007, 23:44, said:

In alta ordine de idei, daca scula tot functioneaza bine, eu n-as mai cauta sa repar carcasa ci as pune un inscris vizibul (in loc de chestiile alea "originale"), care sa contina o expresie de genul: aparat furnizat crapat de cel.ro in cardasie cu X curier. Pe urma te vor intreba toti ce insemna asta, iar efectul va fi mai "consistent".
Mie unul nu mi-ar fi rusine sa umblu cu un inscris de genul asta, de fapt cam toate sculele pe care le am, de la aparat foto si camera video pana la masina personala au urme "vizibile" de folosire - important este ca isi fac datoria cum trebuie.
Bafta, pe viitor!

Incerc sa-mi imaginez cum arati tu cand mergi pe strada ...plin de tot felul de 'inscrisuri vizibile' in care iti versi naduful pe toti care te-au faultat in viata :)). 'Camasa din material de 2 lei cumparata de la ...', 'Pantof cu un cui in talpa de la ...', 'Nu prea ma duce capul, deh ...ce am inauntru e material romanesc.' (asta fiind un biletel lipit in frunte).

Tu te uiti frecvent la OTV ? ...cred ca de acolo iti vin ideile astea nastrusnice :))

#26
Graveland

Graveland

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,236
  • Înscris: 07.08.2006
S-ar putea ca aia de la Cel.ro sa fie chiar mana-n mana cu aia de la curierat, aia de la curierat sa stie care-i treaba cu anumite produse si sa exercite presiune psihica asupra cumparatorului.

kgyula, fara suparare, cred ca cei de la Cel.ro te-au "mirosit" la telefon, si si-au dat seama ca nu stii ca poti testa produsul. Chiar daca-l cumperi de pe net ai dreptul sa-l testezi.

#27
Gogoo

Gogoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2007

 Graveland, on Mar 31 2007, 23:05, said:

S-ar putea ca aia de la Cel.ro sa fie chiar mana-n mana cu aia de la curierat, aia de la curierat sa stie care-i treaba cu anumite produse si sa exercite presiune psihica asupra cumparatorului.

kgyula, fara suparare, cred ca cei de la Cel.ro te-au "mirosit" la telefon, si si-au dat seama ca nu stii ca poti testa produsul. Chiar daca-l cumperi de pe net ai dreptul sa-l testezi.

Mai terminati fratilor cu teoria conspiratiei si cu paranoia asta ...numa scenarii vedeti peste tot.
Mie trebuia sa-mi vina un colet cu cateva zile inainte de craciun si ma trezesc ca ma suna curierul ...ca nu poate veni. Ghiceste careva motivul ?? Nu cred. Se ducea sa taie porcu' ...si era foarte senin spunand asta. Astia nu judeca nici cat o ceapa degerata ...credeti ca ii duce mintea la scenariile pe care vi le inchipuiti voi ? Va spun eu care e scenariul: incompetenta crasa. Aia e.

#28
Graveland

Graveland

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,236
  • Înscris: 07.08.2006

 Gogoo, on Mar 31 2007, 23:13, said:

Mai terminati fratilor cu teoria conspiratiei si cu paranoia asta ...numa scenarii vedeti peste tot.
Mie trebuia sa-mi vina un colet cu cateva zile inainte de craciun si ma trezesc ca ma suna curierul ...ca nu poate veni. Ghiceste careva motivul ?? Nu cred. Se ducea sa taie porcu' ...si era foarte senin spunand asta. Astia nu judeca nici cat o ceapa degerata ...credeti ca ii duce mintea la scenariile pe care vi le inchipuiti voi ? Va spun eu care e scenariul: incompetenta crasa. Aia e.
:clapping:   :roflmaofast:

#29
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006

 Gogoo, on Mar 31 2007, 22:13, said:

Incerc sa-mi imaginez cum arati tu cand mergi pe strada ...plin de tot felul de 'inscrisuri vizibile' in care iti versi naduful pe toti care te-au faultat in viata :)). 'Camasa din material de 2 lei cumparata de la ...', 'Pantof cu un cui in talpa de la ...', 'Nu prea ma duce capul, deh ...ce am inauntru e material romanesc.' (asta fiind un biletel lipit in frunte).

Tu te uiti frecvent la OTV ? ...cred ca de acolo iti vin ideile astea nastrusnice :))

Te-a rugat cineva sa comentezi ideile altora.... sau esti cumva din gasca cel.ro.
Sa nu mai postezi chestii cu de care nu ne folosim, ca se vede ce despet esti, numai de comentat stii.... is satul de astia ca tu.

 Graveland, on Mar 31 2007, 23:05, said:

S-ar putea ca aia de la Cel.ro sa fie chiar mana-n mana cu aia de la curierat, aia de la curierat sa stie care-i treaba cu anumite produse si sa exercite presiune psihica asupra cumparatorului.

kgyula, fara suparare, cred ca cei de la Cel.ro te-au "mirosit" la telefon, si si-au dat seama ca nu stii ca poti testa produsul. Chiar daca-l cumperi de pe net ai dreptul sa-l testezi.

pai problema e, ca firma de curierat este "smechera" si lucrurile stau in urmatorul fel:

- pe colet scrie ca ei nu-si asuma nici un fel de responsabilitate
- in afara BUC, ( asta mi s-a spus / ulteriro / de la curierat si scrie si pe siteul fan courier, ca " curierul nu are obligatia de a deschide si de a asista la testarea produsului"

deci sa stiti, curierii aia care iti deschid ( in provincie ) sunt oameni, care te inteleg, dar oricum din punc de vedere legal, eu nu au obligatia, aia care nu deschid, sunt masini de colectat banul, si nu vor sa se mai complice in cazuri specifice.

DECI fratilor, cei care mai comandati, uitati-va bine

- ESTE SAU NU ESTE coletul asigurat, daca nu, refuzati direct, nici nu mai stati pe ganduri, ca e teapa
- daca nu deschide curierul, asta e, nu il poti obliga, repet, scire clar, numai in buc se trimit produse, la care curierul trebuie sa asiste, in rest, ori ai noroc, ori dai de un curier care din bun simt deschide, ori ei teapa....

PS. in fine, am mai primit un mesaj de la fan curier, ca, acest caz a fost supus unei expertize, si ca acest curier va fi sanctionat.... acuma poate ca asta mi s-a scris, in rest, mult nu am castigat din asta

#30
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
Nu e interesant ca la "Gogoo" data inscrierii este " Joined: Today, 21:45" deci 21 martie, ora 21:45

si ai 3 posturi ... si exact aici ai nimerit....

ma da tare puti a "cel.ro"

#31
Gogoo

Gogoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2007

 kgyula, on Mar 31 2007, 23:58, said:

Te-a rugat cineva sa comentezi ideile altora.... sau esti cumva din gasca cel.ro.
Sa nu mai postezi chestii cu de care nu ne folosim, ca se vede ce despet esti, numai de comentat stii.... is satul de astia ca tu.

E un forum liber si cred ca am dreptul sa-mi dau cu parerea despre ce vreau. Vad ca deja mi-ai pus stampila ca sunt de la cel.ro ...in loc sa judeci si tu ce ti se propune si sa sustii sau sa combati ideile cu argumente. Mie mi s-a parut hazlie propunerea si am tratat-o ca atare.

In alta ordine de idei ...curierii firmelor de curierat trebuie sa faca ce le este pus in fisa postului, nu ce cred clientii ca trebuie sa faca. Daca unul deschide coletul, altul nu accepta, unul urca scarile, altul il lasa in fata blocului ...firma respectiva inseamna ca ori nu are o procedura clara de relationare cu clientii, ori nu isi controleaza angajatii cum o aplica. Scot din discutie daca procedura e buna sau rea pentru client, ea trebuie sa fie unitar aplicata.

#32
Gogoo

Gogoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2007

 kgyula, on Apr 1 2007, 00:02, said:

Nu e interesant ca la "Gogoo" data inscrierii este " Joined: Today, 21:45" deci 21 martie, ora 21:45

si ai 3 posturi ... si exact aici ai nimerit....

ma da tare puti a "cel.ro"

Da, m-am inscris special pentru a raspunde postului in care se sugera lipirea biletelului de camera, peste care am dat chiar intamplator. Ceva impotriva ? Mai usor cu etalarea simtului olfactiv ca o dai rau in bara.

#33
Graveland

Graveland

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,236
  • Înscris: 07.08.2006

 Gogoo, on Apr 1 2007, 00:11, said:

In alta ordine de idei ...curierii firmelor de curierat trebuie sa faca ce le este pus in fisa postului, nu ce cred clientii ca trebuie sa faca.[blablabla...] Scot din discutie daca procedura e buna sau rea pentru client, ea trebuie sa fie unitar aplicata.

Asta e unul din motivele pentru care e bine sa evitati sa cumparati de la Cel.ro

Clar  ;)

Bai baieti, eu va sfatuiesc sa va vindeti produsele intre voi acolo, ca oricum clientul nu conteaza. Nu vad ce rol ar avea el, pana la urma.

#34
Gogoo

Gogoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2007

 Graveland, on Apr 1 2007, 00:20, said:

Asta e unul din motivele pentru care e bine sa evitati sa cumparati de la Cel.ro

Clar  ;)

Bai baieti, eu va sfatuiesc sa va vindeti produsele intre voi acolo, ca oricum clientul nu conteaza. Nu vad ce rol ar avea el, pana la urma.

Nu inteleg ce vrei sa spui. Nu e corect ca angajatii unei firme, oricare ar fi ea, sa aplice niste proceduri la fel in cazul fiecarui client ?

#35
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
Dar pana la urma, iti pun si eu cateva intrebari Gogoo, ai dreptul sa raspunzi sau sa faci ca nu vezi ce scriu, dar daca raspunzi sa raspunzi latoate:

1. Oare de ce cei de la www.cel.ro nu mi-au asigurat coletul, cu toate ca:
a. la restul clientilor se asigura coletele
b. ei au contract cu Fan Curier, si taxa de trasport este acceeasi, deci doar ar fi trebuit sa bifeze la ASIGURAT.
c. cat timp am stabilit datele livrari telefonic, mi s-a vorbit numai de taxa unica de 35 RON, nu mi s-a spus ca este si asigurare, este si fara asigurare etc.?

2. De ce nu mi s-a comunicat scris sau telefonic, si de ce nu scrie pe site ( ca la unii clienti speciali ca si eu ) coletul nu se asigura?

3. De ce nu s-a protejat mai bine acel aparat video... fiind inpachetat in pachetul original FARA nici un fel de material care sa amortizeze un eventual soc ( mentionez ca atunci cand am luat aparatul video de pe pcfun, el a fost ambalat cu scart in cutia originala, iar cutia originala a fost pusa intr-o alta cutie mai mare, tot cu scart ) deci se poate...
A fost cumva ambalat in halul asta oare INTENTIONAT ???

4. de ce nu scrie pe site-ul lor nici un fel de date legate de trasport, chestii de astea banale ca:
- curierul nu are obligatia sa deschida
- daca produsul ajunge crapat, du-te la service, nici nu mai suna
- COLETELE SE TRIMIT NEASIGURATE cu protectie -ambalaj - ( daca luam de la 0-10 ) 0 sau 1 ?

De ce nu se scrie asta pe site-ul lor ?

Edited by kgyula, 01 April 2007 - 18:09.


#36
Gogoo

Gogoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2007

 kgyula, on Apr 1 2007, 19:06, said:

Dar pana la urma, iti pun si eu cateva intrebari Gogoo, ai dreptul sa raspunzi sau sa faci ca nu vezi ce scriu, dar daca raspunzi sa raspunzi latoate:

1. Oare de ce cei de la www.cel.ro nu mi-au asigurat coletul, cu toate ca:
a. la restul clientilor se asigura coletele
b. ei au contract cu Fan Curier, si taxa de trasport este acceeasi, deci doar ar fi trebuit sa bifeze la ASIGURAT.
c. cat timp am stabilit datele livrari telefonic, mi s-a vorbit numai de taxa unica de 35 RON, nu mi s-a spus ca este si asigurare, este si fara asigurare etc.?

2. De ce nu mi s-a comunicat scris sau telefonic, si de ce nu scrie pe site ( ca la unii clienti speciali ca si eu ) coletul nu se asigura?

3. De ce nu s-a protejat mai bine acel aparat video... fiind inpachetat in pachetul original FARA nici un fel de material care sa amortizeze un eventual soc ( mentionez ca atunci cand am luat aparatul video de pe pcfun, el a fost ambalat cu scart in cutia originala, iar cutia originala a fost pusa intr-o alta cutie mai mare, tot cu scart ) deci se poate...
A fost cumva ambalat in halul asta oare INTENTIONAT ???

4. de ce nu scrie pe site-ul lor nici un fel de date legate de trasport, chestii de astea banale ca:
- curierul nu are obligatia sa deschida
- daca produsul ajunge crapat, du-te la service, nici nu mai suna
- COLETELE SE TRIMIT NEASIGURATE cu protectie -ambalaj - ( daca luam de la 0-10 ) 0 sau 1 ?

De ce nu se scrie asta pe site-ul lor ?

Sincer nu stiu de ce mesajele mele au fost luate ca fiind in apararea cel.ro ...nici pe departe nu vreau sa fac asta, mi-am spus doar parerea despre anumite aspecte ce tin de comertul online (si nu numai). In acelasi spirit iti raspund intrebarilor tale:

1 si 2 - din punctul meu de vedere ca si client ma intereseaza cat costa produsul si cat e taxa de transport, astfel incat produsul sa-mi ajunga la usa, in perfecta stare. Nu ma intereseaza ca exista asigurari si ce fel or fi ele sau alte modalitati de protectie ...vreau doar atat: produsul in perfecta stare la usa. Ca toate astea sa se intample trebuie ca magazinul de la care cumpar sa-si faca cat mai bine contractele cu firmele de curierat si sa-mi spuna cat ma costa sa folosesc serviciilor lor. Atat. Faptul ca ei nu stiu cum sa procedeze ca produsele sa ajunga in buna stare si au gasit scuze cu asigurarea eu numesc asta incompetenta.

3. parerea mea personala este ca produsul a fost trimis deteriorat - fie de la cel.ro fie chiar de la importator (si cel.ro habar sa n-aiba ce e in cutie). Daca ambalajul era intact, e imposibil sa fie camera sparta in interior de la transport. Sper sa nu ma insel.

4. Lipsa de proceduri clare de lucru, incompetenta.

La fiecare punct ti-am dat parerea mea personala, luand tot ce expui ca fiind adevarat.

Edited by Gogoo, 01 April 2007 - 20:35.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate