Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
FOLIE AUTO - Info actualizat 2017
Last Updated: Nov 20 2020 19:04, Started by
Tarzan_Spintecatoru
, Mar 25 2007 20:54
·
0
#19
Posted 27 June 2008 - 12:27
uite un tutorial despre cum sa ti pui folie singur sau pe ce criterii sa alegi firma care ti-o pune http://invatacum.blo...-pe-masina.html eu zic ca are dreptate
|
#20
Posted 27 June 2008 - 14:28
ANCABARGAU, on Jun 27 2008, 13:27, said: uite un tutorial despre cum sa ti pui folie singur sau pe ce criterii sa alegi firma care ti-o pune http://invatacum.blo...-pe-masina.html eu zic ca are dreptate E diferenta ca de la cer la pamant de calitate, grosime, claritate la privit prin ea (la aia de 20 ron parca te uiti printr-o punga de plastic ) , filtru UV si nu in ultimul rand de autorizatie ca sa nu-ti ia talonul ! In rest ca tehnica descrisa e 100% corecta. |
#21
Posted 03 August 2008 - 17:43
Am pus pana la urma si eu folii pe o Fabia. Urmeaza si cealalta. Sunt foarte multumit. Am ales Llumar cu transparenta 21% pe spate si 50% fata. Pe spate nu am vrut 5% pentru ca nu vad suficient de bine noaptea prin ea, iar pe fata era batatoare la ochi o nuanta mai intunecata. Montajul l-au facut Masterfol/Salstar din Cluj. M-am ofticat putin ca nu au respectat programarea. Aveam la ora 12 si au inceput sa lucreze la masina doar la 14:40. In rest, la montaj sunt profesionisti. Demonteaza geamurile laterale. La aceasta operatiune se pot rupe anumite piese de legatura dintre panoul usii si usa. Aveau piese de rezerva de la majoritatea marcilor auto, in cazul in care unele se rup si trebuie inlocuite. La masina mea s-au rupt vreo 2-3 si le-au inlocuit cu unele noi.
Am pus si o banda de folie cu transparenta 5% pe post de parasolar. E foarte utila cand bate soarele din fata. Ei mi-au recomandat banda asta si ma bucur. Consider aceste valori de transparenta (21%spate si 50% fata) ca un compromis optim: se vede suficient de bine noaptea prin ele din masina (de afara nu se vede mai nimic in interior), iar ziua protejeaza de soare si nu prea se vede de afara in spate. In fata se vede daca e cu parbrizul catre soare. Daca pun si un parasolar cu ventuze pe parbriz aproape ca nu se mai vede de afara in masina. |
#22
Posted 20 August 2008 - 22:59
Revin cu noutati. Azi am fost tot la Salstar la Cluj pt a monta folie si pe cealalta Fabia. De data asta am ramas profund dezamagit. Un singur geam e acoperit in totalitate, restul au in partea de sus o "dunga" neacoperita de aproximativ 1mm. Un geam din spate are chiar mai mult de 1mm de zona neacoperita. Cand sunt inchise geamurile arata foarte bine. Nu sunt cute sau bule, dar cand le deschizi se vede ca nu e pusa pana sus. Sunt foarte nemultumit de acest aspect.
Mai departe: au rupt un carlig de plastic de la manerul unei usi si in loc sa imi spuna, l-au pus asa acolo. Cand s-a urcat cineva in dreapta si a inchis usa, a ramas cu plasticul in mana. Nu mai avea carlig decat pe o parte. Am dus masina inapoi si ce credeti?! l-au lipit cu super glue si bineinteles ca au murdarit manerul de nu mai iese. La fabia facuta acum 2-3 saptamani incepe sa se exfolieze parasolarul. Pe cat de multumit am fost de prima masina, pe atat sunt de suparat acum. Urmeaza sa vand una cat de curand si sa imi iau alta masina noua. O sa pun folii si pe aia dar nu mai calc pe la Masterfol/SALSAR Cluj! Degeaba au un perete intreg de autorizatii/premii/atestate internationale, ca au inceput sa fusereasca. Intradevar, au cerere foarte mare dar asta nu e o scuza. Stie cineva cum monteaza cei de la Expert Detailing? As fi in stare sa merg pana in Bucuresti daca as stii ca iese lucrarea impecabila. |
#23
Posted 20 August 2008 - 23:04
@OIL1 ai grija cu acel 50% pe fata deoarece nu ai omologare RAR. omologarea RAR pe fata se face doar la o transparenta mai mica de 70%.
am fost ieri in DEVA, 380 roni un Logan fata-spate cu folie lumar...era promotie, plus parasolarul acela pe parbriz 50 roni. in oferta intra si omologarea RAR cu 70% transparenta pe fata si 10% pe spate. o transparenta mai mica se face pe raspunderea clientului...si zic ca e un pret super bun...acu mai ramane calitatea mainii de lucru...va dau detalii in 5 septembrie, dupa programare. |
#24
Posted 20 August 2008 - 23:50
VipeR85, on Aug 21 2008, 00:04, said: @OIL1 ai grija cu acel 50% pe fata deoarece nu ai omologare RAR. omologarea RAR pe fata se face doar la o transparenta mai mica de 70%. |
#25
Posted 21 August 2008 - 08:29
Mig VWFan, on Jun 27 2008, 15:28, said: In rest ca tehnica descrisa e 100% corecta. I se strica adezivul daca e prea mult detergent. E nevoie de experienta. Iar racletele sunt profesionale. Trebuie sa dati cca 100 ron pe cele 3 raclete pe care le aveau si aia in film. Din pacate, fiecare ajuta la altceva. A, inca ceva: nu stim puterea feonului. E posibil sa fie prea mare. Aici trebuie sa ai rabdare, daca grabesti uscarea nu e bine... |
#26
Posted 12 September 2008 - 12:49
Nu va mai chinuiti sa puneti singuri folie. O sa aveti numai batai de cap, iar singurele omologari recunoscute de toti colegii lui Garcea sunt cele de la LLumar. In plus sunt omise o gramada de lucruri din explicatia colegului, iar folia ieftina nu are proprietati termoretractabile pentru a se mula pe geam, in plus ai nevoie de cateva sunte de grade pentru a face lucrul acesta, iar ca sa cumperi tot ce este necesar pentru aplicarea in bune conditii a foliei veti avea de cheltuit mult mai multi bani decat v-ati putea imagina.
Mai luati in calcul si cata folie veti gresi pana va iesi cat de cat ok. La miile de euro cat i-ati cheltuit pe masina eu zica ca inca 100 nu e o suma care sa va dea inapoi de la a aplica o folie de buna calitate si sa mai fii si ok din punct de vedere al omologarii. |
#27
Posted 02 October 2008 - 15:59
am si eu o problema, dak ma poti ajuta.mi-am pus folie autorizata de rar dar atunci cand m-a oprit politia a zis ca trebuie sa trec in certificatil masinii folia.e adevarat sau a zis la misto?ms
|
#28
Posted 03 October 2008 - 10:28
Ai primit si o dovada scrisa de la firma care ti-a montat-o?Aia este dovada valabila,nu se trece nimic in certificat.
|
|
#29
Posted 06 November 2008 - 13:13
eduard_vraciu, on Oct 2 2008, 16:59, said: am si eu o problema, dak ma poti ajuta.mi-am pus folie autorizata de rar dar atunci cand m-a oprit politia a zis ca trebuie sa trec in certificatil masinii folia.e adevarat sau a zis la misto?ms |
#31
Posted 11 December 2008 - 18:46
Buna !
Am un 4x4 destul de lung, scaunele sunt rabatabile pe spate si adeseori transport obiecte voluminoase in spate deci... Am pus pe geamurile spate lateral stanga si dreapta folii negre neomologate ( nu am pe luneta si nici pe fata). Este legal sa circul asa pe strada? Mai ales ca oricum prin geamurile de spate lateral sasa nu ma uit. Si daca sunt oprit si ii caz de amenda si retinerea talonului daca le dau jos pe loc se mai retine talonul?(ca de amenda am inteles ca nu scap) Va rog sa-mi raspundeti , ca trebuie sa plec in curand din tara (prin Vest) si nu as vrea sa am probleme cu legea dar nici sa le dau jos. Multumesc .Locota Francisc |
#32
Posted 12 January 2009 - 21:54
L_Francisc, on Dec 11 2008, 18:46, said: Buna ! Am un 4x4 destul de lung, scaunele sunt rabatabile pe spate si adeseori transport obiecte voluminoase in spate deci... Am pus pe geamurile spate lateral stanga si dreapta folii negre neomologate ( nu am pe luneta si nici pe fata). Este legal sa circul asa pe strada? Mai ales ca oricum prin geamurile de spate lateral sasa nu ma uit. Si daca sunt oprit si ii caz de amenda si retinerea talonului daca le dau jos pe loc se mai retine talonul?(ca de amenda am inteles ca nu scap) Va rog sa-mi raspundeti , ca trebuie sa plec in curand din tara (prin Vest) si nu as vrea sa am probleme cu legea dar nici sa le dau jos. Multumesc .Locota Francisc NU ai voie cu folie pe geamurile lateral fata! In afara de folia (ionizarea) omologata, care da un rezultat putin mai inchis decit geamul gol.... Pe lateralele spate si luneta este voie sa iti pui ce folie vrei, chiar neagra opaca( ) pentru ca in lege nu se prevede nimic pentru aceste geamuri! Daca esti prins de politia rutiera si daca remediezi pe loc situatia constata de ei (scoti folia) talonul iti ramine si ti se da doar amenda... Sint curios daca ai avut probleme.... pentru ca, la cite masina au folie pusa, e cam mica posibilitatea sa te prinda cineva.... si sa ti-o si iei! |
#33
Posted 14 January 2009 - 22:29
Dar parasolarele pt luneta si geamuri laterale sunt permise? (cele cumparate din orice supermarket). Sunt din plasa fina de culoare neagra (gen ciorap de dama) pe un inel din sarma otelita ca sa-si pastreze forma.
Se lipesc simplu cu 1 sau 3 ventuze si isi fac si ele datoria impotriva razelor sau privirilor. |
|
#34
Posted 15 January 2009 - 22:23
Eu spre exemplu am folie Llumar AUTORIZATA pe geamurile laterale Fata cu transparenta de 73%. Acesta este si maximul admis pentru a fi in legalitate. Pe spate + luneta am 5% transparenta si se vede incredibil de bine, chiar si noaptea.
|
#36
Posted 16 January 2009 - 02:18
Sunt geamuri normale, masinile in cauza sunt Golf 4, Matiz, Aveo, Logan si Astra G. Pe toate este acelasi tip de folie, acelasi grad de transparenta 5/73%, montata cam in aceeasi perioada, la un interval de cateva zile. Din exterior nu se vede nimic prin luneta sau geamurile laterale spate, in timp ce pe fata se vede ok, dar totusi se observa ca geamurile sunt mai inchise la culoare decat ar fi normal.
In interior e alta poveste, pe fata nu se cunoaste ca este folie, decat daca te uiti la timbrele de pe geam. Cat despre spate, am avut cazuri in care diferite persoane m-au intrebat de ce n-am pus folie mai inchisa, deoarece noaptea se vede perfect. Cand au auzit ca e de 5% si s-au uitat mai bine de afara s-au hotarat sa-i puna si ei. Am pus si o poza cu una din masini, daca e cineva interesat pot face si din interior. Oricum eu sunt de parere ca aceste folii merita toti banii (4-500 Ron), in primul rand pentru protectia termica, adica e mare lucru sa bata soarele si sa nu simti ca te arde pe maini, iar vara sa gasesti bancheta din spate rece . Al doilea beneficiu e ca mai poti lasa si unele chestii prin masina, in spate fara sa-ti cunoasca tot cartierul obiectele de uz personal (spre exemplu echipamentul de munca la mine). Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users