Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...
 La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!
 

Recomandati-mi masini cu pretul DDP pana in 14000-15000 euro

- - - - -
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#91
Daywalk3r

Daywalk3r

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.03.2004
driverx...nu conteaza ca i-a picat directia lui Megane II sau oricarei alte masini,criteriile dupa care itzi cumperi o masina sunt calitatea,pe prea putini intereseaza ce face un constructor sub capota ori ca evolueaza ori ca revolutioneaza,atata timp cat e de calitate sau il satisface pe client,pretul cat mai mic si dotarile incluse in pret...performantele sunt dupa fiecare gust,unii prefera SDI-urile ca nu simt nevoia sa le creasca adrenalina,altii dieselurile puternice sau benzinele...oricum la calitate/pret/dotari standard stau cel mai bine japonezii puri,adica cei cu personalitate nu cei ca...Mazda care e sub patronatul Fordului,eu am masina japoneza de la mama ei si stiu ce inseamna asta pentru ca am avut tot felul de masini pe mana.Ieri am facut o tura cu Ford Focus Tdci de 115CP,care il are reprezentanta din Brasov pentru TestDrive si intr-adevar sta uimitor de bine in viraje,chiar cu rotiile scartaind,tipul de la Ford care era langa mine s-a udat tot pana ne-am intors inapoi la dealer,zicandu-mi ca nu a mers nimeni in cei 50000km pe care ii are masina asa,v-am spus asta pentru ca  am mers acolo sa vad de ce il lauda speedo asa de mult...intr-adevar jos palaria,desi nu imi plac fordurile.Ideea e ca daca nu ai o preferinta anume la o marca si vrei sa itzi iei o masina noua,atunci mergi pe la toate reprezentantele care sunt la noi pe piata,bineinteles orientandu-te la banii pe care ii ai in buzunar,iei respectivul model la test drive si incepi cu primul criteriu:feeling-ul pe care il ai cand te urci in el si dupa aia restul....

#92
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,524
  • Înscris: 28.08.2003
@driverx

In principiu ai putina dreptate dar nu pot fi de acord cu tine. Este normal sa ai probleme cand vii cu ceva absolut nou sau cand modifici radical ceva. Dar altfel nu dai inainte decat foarte greu. Asta inseamna progres. Nemtii sunt criticati pentru conservatorismul lor din acest punct de vedere. Uitati-va la Mercedes. Este o masina buna, fiabila, de top, cine spune altfel inseamna ca e nebun. Insa diferentele intre modelele lansate sunt foarte mici. Liftinguri facute pentru a parea o masina noua. Din acest punct de vedere BMW a facut un pas mare inaintea Mercedesului. Dar designerul, daca tineti minte, este american. Sau poate era, ca am auzit ca l-au dat afara. Pacat.
Eu unul sunt pentru revolutie. Prefer sa fiu uimit cand francezii imi arata un model nou, cu un alt design (frumos sau nu, nu conteaza, atata timp cat se discuta despre el e de bine) decat atunci cand Mercedes vine cu acelasi design, de zeci de ani.
Din pacate nu dispun de suficienti bani sa imi iau masina pe care mi-o doresc (Toyota Avensis) asa ca am cautat ca masina pe care o voi conduce sa fie confortabila, sa imi ofere maximul de dotari la banii pe care ii dau si nu in ultimul rand sa fie ieftina.

#93
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Ma bucur ca ti-ai dat seama ca nu vorbeam balarii in ceea ce priveste suspensia.
Wait to see noul Focus la toamna, va avea un bord mai placut, fara edge design, mai sobru, german look-a-like si un tren de rulare mai bun decat la actuala generatie, excelent.
Fiabilitatea deja e recunoscuta la modelul vechi, sa speram ca si modelul nou o sa confirme.

Greets,
Speedo

#94
Tzepi

Tzepi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,986
  • Înscris: 04.08.2003
ma scuzati k va raspund asa tarziu. am uitat de acest thread:)
@xfil3s: acum conduc un Ford Focus 1,6 16V. NU e de noua. e din 2002 dar are 22.000 de km
@NostraDamnUs: masina era de noua! mergea nasol. schimba vitezele foarte greu. nu am stilul de condus sportiv. deloc.

#95
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
TzZzepi, daca masina era noua si de-abia tragea, cred ca puteai sa mai ai nitzica rabdare cu ea... de pe la 15.000 km in sus isi regleaza consumul si randamentul....

In cartea tehnica de la Megane I scrie ca in primii 7.000 de km sa nu o "forjezi" peste 3500 rpm.

#96
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001

Quote

Used Car Road Test
Hyundai Elantra
 
 
Put your preconceptions aside - the Hyundai Elantra is rather good. There's a roomy saloon or a practical hatch to choose from, and if you go for the 2.0 CDX you get gadgets such as cruise control, ABS, climate control, alloys and leather. Even the entry-level 1.6 Si comes with side airbags - and all for very little money compared to European rivals.

There's a choice of 1.6 and 2.0-litre petrol engines, plus a 2.0-litre turbodiesel - all of which are lively yet frugal. What's more, Hyundai has gained a reputation for reliability, so there should be no problems. While the Elantra won't earn you points for its image, you will appreciate the economics - not only when buying, but also during ownership, as servicing is pretty cheap, too.

Be careful not to pay too much for a used model, because it's a depreciation disaster. The only way to minimise the hit you'll take when selling is to pay as little as you can in the first place. It helps to buy the right engine with the best spec; namely the 2.0 TD CDX.

Checklist  

* Electrics: it's still very new, but minor electrical problems are not unknown - particularly the usual items like driver's window mechanisms and instrument controls.

Clutches: we've heard reports of clutches failing after only 20,000 miles, so check that there isn't excessive travel in the pedal, or difficulty in selecting gears.

Engine: no problems so far, but bear in mind that the timing belts need changing every five years/50,000 miles on petrol cars (£400 including service), and every seven years/70,000 miles on the diesel.

Bodywork: the quality of the paint finish seems to be a problem on some cars. Specifically, it appears to flake off, so be wary of any examples that have odd patches.

Door handles: the handles are made of brittle plastic and seem to break easily, so go around the car checking they are all intact. Even hairline cracks may be a concern.  

Driving impressions  

Owners find the Elantra easy to drive, with direct controls and precise steering. Handling and grip aren't bad, but the ride is slightly restless and road noise on irregular surfaces can be tiring. The petrol engines are fine, but lack mid-range punch, whereas the torquey TD is much better and comes into its own higher up in the rev range.

Glass's View  

The Elantra hasn't really made a name for itself on the used market, but it does represent good value for money. The attractive five-year warranty should make the car more desirable. Used versions remain somewhat limited due to low sales of new examples. Depreciation is relatively heavy during the first couple of years, but no worse than cars from other Korean manufacturers. CDX models are favoured for their better specification levels over the GSi and Si versions. Jeff Paterson, senior editor, Glass's Guide

Life With An Elantra  

My Elantra isn't particularly exciting, but I didn't want anything sporty - I just wanted a car that's practical, easy to live with and undemanding on my bank balance. It's the most sensible vehicle I've ever owned. Mark Dowling, Epping, Essex    

I've covered 40,000 miles in my Elantra without a hiccup. I was looking at Golfs, but couldn't justify the extra money. It's got all the extras you could want. Yannic Pestrovsky

AUTOExpress    




Greets,
Speedo

#97
Eti

Eti

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 20.02.2004
Acum o saptamana am depus actele pentru un Ford Focus - Confort ( model 5 usi ).  La un avans de 50 % - adika 6800 Eur. ( leasing 4 ani ) iti vine o rata lunara in jurul a 200 Eur. Valoarea finala de contract este 16.500 Eur
Deci 16.500 Euro  reprezinta tot... dobanda.. tva ... casco .. etc..
Detalii despre masina .. desi o conduc de numai 2 zile :
1. Motor 1,8 TDci - turbo diesel - rampa comuna / 101 Cp
2. Abs / Esp , geamuri elecrtice fata, oglinzi elecrtice, aer cond. , radiocas, scaune reglabile - inaltime, volan reglabil etc...
3. CONSUM CONBINAT - 4,3 % .. testat

P.S. Skoda Octavia Ideal - ajunge la 19.300 DDP ....

#98
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
Eti, s-o stapanesti sanatos!!!
Consumul mi se pare mic, chiar daca vorbim de un diesel.
Masinile noi, in primii 10-15.000 km consuma cam 1l. / 100 km in plus fata de carte...

Intr-adevar, Octavia I sunt nejustificat de scumpe; asteptam posesori de Octavia II, sa ne povesteasca. Poate or fi mai dotate in variantele de baza...

#99
Ballbeck

Ballbeck

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 27.04.2004
Eti,
Imi poti spune si mie te rog unde ai gasit aceasta oferta pentru Focus? Pretul mi se pare exceptional, insa tocmai azi am sunat la Romcar si am intrebat. Un Ford Focus 1.8 TDI Confort ajunge la un pret de 15 000 "cu banul jos", iar din descrierea pe care ai dat-o tu reiese un pret DDP de 13 600.

De fapt am ajuns sa citesc acest forum pentru ca si pe mine ma batea gandul la un elantra asa ca Cristist50, ai putea sa ne mai impartasesti pareri despre masina?

#100
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,524
  • Înscris: 28.08.2003
Revin (sper sa nu se supere nimeni) dupa aproape 3000 de km rulati cu noua mea Elantra.
Trebuie sa va spun inca de la inceput ca nu imi pare rau deloc ca m-am oprit la modelul acesta de masina, mai ales ca si familia mea este incantata de ea.
Este o masina saptioasa, foarte spatioasa as putea spune. Fiul meu de trei ani se poate juca in voie intre spatarul scaunelor din fata si bancheta din spate (ultima oara s-a culcat acolo). Materialale folosite la interior nu sunt foarte pretentioase dar calitativ bune (zic eu). Sunt multumit si de multitudinea de spatii de depozitare care se afla peste tot (tot fiul meu a descoperit sertarasul pentru fixarea bauturilor, sertar aflat sub bancheta din spate).
In ceea ce priveste motorul acesta se comporta bine, nu este genul de motor agresiv care sa te infiga in scaun insa se comporta mai mult decat decent in trafic, toate depasirile fiind facute cu succes si fara efort. Nu este deloc zgomotos si la o viteza de croaziera de 120-130 km/h (la 3200-3400 rpm) toarce foarte frumos. Demarajul este bun dar nu iesit din comun, pentru ce mi-am dorit eu, este excelent. Viteza maxima atinsa a fost (conform vitezometrului) 210 km/h pe autostrada Bucuresti-Pitesti, loc de accelerare mai era insa soseaua proasta si destul de aglomerata m-au facut sa ridic piciorul de pe acceleratie. Oricum la viteza aceea (210 km/h la 5100 rpm) motorul mai avea vana si masina mi s-a parut foarte stabila, nu salta deloc pe drum.
Cutia de viteze e impecabila, nu agata si intra foarte usor in viteza dorita. Mai greu e cu nevasta care inca se mai opinteste in el de zici ca acum il smulge.
Am reusit sa fac si o comparatie fugara intre Elantra si un Megane 2 Sedan 1.9 dci full options. Spatiul interior este net favorabil Hyundaiului ca si cel al portbagajului. Cel putin "gura" portbagajului este foarte ingusta la Megane, obiectele mai mari intrand destul de anevoie in portbagajul acestuia. In rest toate sunt cam aceleasi cu specificatia ca Meganele e cu peste 6000 de euro mai scump si mai are o caruta de gadgeturi electronice.
Casetofonul isi face treaba cum trebuie ca si climatizarea de care sunt foarte incantat. Consumul mediu pe cei 3000 km a fost de 8.1 l/100 km cu mers si prin oras si pe afara si cu climatizarea tot timpul pornita.
Daca cineva doreste mai multe informatii nu va sfiiti sa intrebati.

#101
TypeR

TypeR

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 30.10.2004
ce zice de o Honda jazz, consuma foarte putin la 90km/h 4.8 litri si are dotari numeroase. arata super masina si dupa parerea mea este foarte buna pentru oras, mai ales ca are spatiu in interior de nu iti vine sa crezi iar scaunele din spate se rabateaza separat.

#102
Dok

Dok

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 636
  • Înscris: 11.02.2004
Cine mai vrea masina pana in 15.000e poate opta pentru oferta 307 cu motor nou 1.6 HDI 110CP care este in jur de 15.300 Euro (taxe inluse)

Au reducere 1800 euro +TVA la varianta X-line

Edited by N-force, 02 November 2004 - 16:31.


#103
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,524
  • Înscris: 28.08.2003
Ca tot am revazut thread-ul acesta, vin cu noi impresii despre masina pe care am achizitionat-o anul acesta, Hyundai Elantra 1.6 DOHC GLS.
Dupa 10.000 de km, consumul a scazut la 7.6l/100 km, consum real deoarece se confirma cu banii scosi din buzunar (la 7500 consumul era de 7.8l/100km). In mare, reducerea consumului o pun si pe faptul ca au venit anotimpurile friguroase si climatizarea functioneaza fara sa porneasca aerul conditionat.
Masina nu prezinta nici un zgomot suspect, toarce ca o pisicuta, motorul este vioi si isi face datoria cum trebuie. Cutia de viteze este usor de manevrat, doar sotia mea are probleme cu schimbatul prea des al vitezelor si bombane intr-una.
Din nefericire, un binevoitor si-a stins tigara de oglinda din stanga si a ramas pe rama oglinzii un mic semn si mi-a sters cineva bara in partea dreapta, nu exagerat insa destul cat sa te faca sa iti para rau.
In cei 10000km am schimbat casetofonul (opera fiului meu care a reusit sa smulga o caseta in timp acesta functiona) si uleiul (ca m-am gandit eu sa il schimb, nu ca era nevoie. Ulei am pus din cel recomandat de Hyundai, Mobil sintetic, dar nu stiu ce serie, oricum parca era ceva 10W40 (o sa verific si o sa va spun mai tarziu). Schimbul de ulei cu manopera, filtru si cu ulei a costat 2.500.000 lei, decent as putea spune dat fiind ca uleiul a fost cel mai scump undeva aproape de  2 milioane.
Cei 10000km facuti pana acum au fost prin toata tara, pe autostrazi, prin sate prafuite, la munte si oriunde vreti, masina facand fata fara nici o problema la toate "caznele" la care am supus-o.
Sunt incantat de cateva lucruri privind confortul:
- scaunul soferului si cele 4 reglaje pe care le are plus suportul lombar care face toti banii.
- cotiera fata, care permite mainii drepte sa se ohihneasca intr-o pozitie foarte buna,
- locasul pentru pahare de langa frana de mana, o sticla de suc pusa acolo este foarte la indemana,
- casetofonul cu butoanerle mari care permit actionarea acestuia fara sa te uiti la el.
- portbagajul imens si comportamentul bun al masinii incarcate la blana (urca pantele intr-a treia fara nici un fel de efort).
Acum, sotia mi-a spus ca e pregatita de iarna, dupa un mic control la service-ul autorizat (au verificat ulei, antigel, stropgel, presiune pneuri, lichid de frana, climatizarea, bateria, si alte maruntisuri) totul facand numai 200.000 lei si ma asteapta cuminte in fata blocului. Prevad ca nu o sa ma plimb prea mult ca nu prea-mi place sa merg iarna (amintire veche de cand reparasem Dacia, o vopsisem, si la o trecere de pietoni am fost lovit in spate de un cretin, masina mea oprindu-se bineinteles in cea din fata, alti bani alta distractie).

Sunt curios ce consum si cum se comporta masina acum cand sotia mea a mai facut vre-o 1000 km.

#104
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Imi pare rau sa aflu ca niste "binevoitori" ti-au lasat urme pe masina. It really sucks!
Dar n-ai ce face. Incearca sa nu te consumi prea mult. Shit happens!

#105
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,524
  • Înscris: 28.08.2003
Astea sunt cele mai mari tampenii care ti se pot intampla. Am un bun prieten care are un Peugeot 607, o minune de masina (la 40.000 euro, full options ce ati vrea) si s-a gasit un binevoitor care sa ii zgarie masina. De la faruri la lampile din spate. pe ambele parti.
Sa-ti mai iei masina in tara asta?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate