Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen
 Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950
 Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 

Recomandati-mi masini cu pretul DDP pana in 14000-15000 euro

- - - - -
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#37
van den plas

van den plas

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 09.02.2004
Crist50

     Nu zic ca Elantra nu ar fi o masina buna. Dar sunt curios de ce intre o masina japoneza (Mitsubishi Carisma) si una coreana (Hyundai Elantra) ai putea opta pentru cea din urma, in conditiile in care ambele fac parte din aceeasi clasa (medie), au motorizari asemanatoare de 1.6, beneficiaza cam de aceleasi dotari, iar Elantra costa mai mult cu sume situate intre 1900 E (leasing) si 3400 E (cu banii jos). In general principalul motiv pentru care cumparatorii opteaza pt. o masina coreana este pretul mai mic decat cel al concurentei. Singurul plus in favoarea Elantrei ar putea fi garantia de 5 ani, desi in privinta fiabilitatii Carisma cred ca sta cel putin la fel de bine stiut fiind faptul ca masinile japoneze ocupa primele locuri in clasamentele intocmite dupa criteriul fiabilitatii. Carisma are deja o fiabilitate verificata in timp, iar un alt argument in sensul acesta  este faptul ca foloseste platforma tehnica a lui Volvo S40.
    Alte atuuri in favoarea Carismei sunt si designul net superior , precum si imaginea de marca, indiscutabil in favoarea Mitsubishi.

#38
pirannia

pirannia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 437
  • Înscris: 25.07.2003
nu cumparati elantra, in general nimic de la Hyundai, sfat de la un fost posesor de lantra cu experienta mare in materie de service reprezentanta hyundai.

#39
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Pai Elantra Diesel este 13.250EURO CIP, dar nu pot crede ca Mitsubishi Carisma de 1.9 (115CP) Diesel este la acelasi pret, din cate stiu eu este muult mai scumpa.

Greets,
Speedo

#40
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Apropo de service, de abia in ultima vreme s-a vazut stilul concernului Tiriac desi este integrata de multisor in grup, nu mai te lasa cu masina inauntru, nu poti vorbi cu mecanicul, n-ai cui sa dai spaga, etc...  :)

Greets,
Speedo

#41
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002

Quote

Originally posted by zixx
O optiune poate fi Renault Megane 1 Break 1.6 16V(daca se mai gaseste!).Din pacate pe site la IPSO nu mai apare.
.................
In concluzie ,desi nu este ultimul racnet in materie,eu cred ca este o alegere ideala.
Nu are rost sa te cramponezi de climatizare electronica & other stuff.
:cya:


Asa este zixx, excelenta masina. As adauga siguranta pe care o ai la volan (cand franez ma uit intotdeauna in spate, sa nu ma "plezneasca" cel din spate, fatza stiu sigur ca se opreste la timp), e o masina destul de nervoasa pentru formele ei (ajunge la 100 kmh in mai putin de 11 secunde), cele 6 boxe care formeaza o sonorizare excelenta....

Din pacate, nu se mai gasesc noi. Probabil ca Renault Megane II Saloon e cel putin la fel de buna, asteptam posesori sa ne povesteasca...  ;)

Eu am luat la mana a doua Megane I Break a.f. 2000,  la 7000 Euro.

Nu l-as da pe multe masini noi, cu pret CIP <10000, e.g. Cielo, Fiat Albea, Hyundai Accent, Skoda Fabia.

#42
van den plas

van den plas

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 09.02.2004
SPEEDO

    Comparatia este valabila pentru modelele pe benzina cu motor
de 1.6. Despre astea era vorba. La pretul asta (12600 E cu toate taxele incluse) si la dotarile incluse, Mitsubishi Carisma mi se pare
cea mai buna alegere la clasa ei (medie).

#43
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,524
  • Înscris: 28.08.2003
Mentionez ca pe langa celelalte dotari, Hyundai Elantra mai are si controlul tractiunii (nu stiu care sunt initialele). Cit despre Mitsubishi facand o socoteala rapida nu imi da. In primul rand ca nu exista service la Pitesti ceea ce inseamna o cheltuiala in plus pentru fiecare revizie, apoi diferenta de la dotari.
Nu stiu cum e cu Lantra de la Hyundai dar dupa cum poti cumpara si un VW cara te lasa cand ti-e lumea mai draga la fel se intampla cu toate masinile.
Apropo, reviziile la Elantra se fac la 15000 km. Eu zic ca e de bine. Cum e la Mitsubishi?
Am fost la service-ul Hyundai din Pitesti si i-am intrebat cat costa o revizie cu schimbatul consumabilelor la Elantra. Mi-au aratat o factura (schimbat ulei, filtru ulei, filtru aer, verificari directie, verificari frane, teste gaze, etc.) cu o suma de aproape 6 mil. lei ceea ce mi se pare putin. I-am intrebat care sunt problemele la Elantrele din Pitesti, au zis ca in Pitesti (si in regiune) sunt doar 10-12 Elantre care nu au probleme, adica in afara de revizii, pe acolo nu au fost.
Oricum vreau sa spun ca Hyundai este al patrulea mare importator din SUA si chiar daca la noi e aproape inexistent masinile sunt destul de fiabile.
Iar garantia este imbatabila, nimeni nu poate spune nimic.
Renault are 18 luni (de ce oare??).

De ce as alege Elantra? In primul rand si in primul rand pentru garantie. Macar nu ma rupe la bani daca am ghinion (pentru ca pot avea ghinion si cu Mitsubishi). Apoi pentru dotari care nu sunt asemanatoare ci sunt deosebite destul de mult (Mai ai si sistem de sunet cu 6 boxe).
Apoi hai sa va spun o mica poveste.
Eu lucrez in desert in domeniul prelucrarii titeiului. Masinile pe care le avem sunt Toyota Land Cruiser, niste masini extraordinare care au intre 170.000 si 200000 km facuti numai printre dune si nu s-a umblat la motoarele lor pana acum. Ne-au adus si doua Mitsibishi Pick-up model L200. Cat au rezistat? 2 saptamani adica aproape 1000 km. Ce a cedat? In primul rand ac-ul si apoi suspensia fata (nu ma intrebati de ce, dar la amandoua masinile s-a intamplat la fel). Deci daca ar fi sa ma gandesc la alta masina mi-as lua Toyota cu ochii inchisi.
Imi spui de imaginea de marca ... pai eu recunosc ca sunt cam zgarcit deci sunt genul de om care da banii pe o masina capabila sa-i ofere mult la bani putini, ca altfel mi-as cumpara un VW dintr-ala hidos (Golf V) ca sa vada lumea ce tare sunt eu.
Poate o sa am ghinion cu masina (adica o sa stea toata ziua prin service) dar daca o sa am noroc si o sa vad service-ul numai la 15000km??
Mentionez ca nu sunt fan Hyundai dar pe masina asta mi s-a pus pata. Asta e.

#44
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003
exista desert in romania unde se prelucreaza titeiul?  :confused:

#45
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,992
  • Înscris: 17.10.2003
Da, pe Drumul Oaselor :)
Pe bune acum, ce model sunt  LandCruiser-ele?

#46
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,524
  • Înscris: 28.08.2003
N-am spus nicaieri ca muncesc in tara, dar ma rog ... Lucrez in Algeria unde desertul este la el acasa. Ca sa va faceti o impresie cea mai apropiata localitate de site-ul nostru e la 1058km. Fix. Toyotele sunt model 2000 cu motor de 5 litri si 250CP (le-au adus cand s-a inceput constructia site-ului), avem si una mai noua, model 2004, care se comporta la fel de bine. Mai avem niste Hilux care sunt la fel de fiabile insa sunt cam usoare si s-au mai rostogolit baietii cu ele. Bine ca le-au facut ranforsari (asa au venit din fabrica) si n-au patit nici pe naiba.
Camioanele sunt (inevitabil) Hyundai si se comporta si ele foarte bine, au cumparat luna trecuta 2 Iveco si toata lumea e curioasa cum vor merge (de aratat, arata bine).

#47
van den plas

van den plas

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 09.02.2004
Cristist50

      Pt. obiectivitate ar fi trebuit comparate Land Cruiser-ul cu Mitsubishi Pajero. Pick-up-ul face parte din alta clasa de masini si poate nu a fost conceput sa faca fata conditiilor extreme la care a fost  supus. Oricum ca marca Toyota este peste Mitsubishi si peste multe alte marci cu pretentii mai mari. (vezi clasamentele internationale in ceea ce priveste fiabilitatea si gradul de satisfactie al cumparatorilor). Si eu as prefera un Avensis fata de o Carisma, daca ar fi la preturi cat de cat comparabile. Iar daca Mitsubishi are aparitii in primele pozitii ale topurilor mentionate mai sus , nu acelasi lucru se poate spune si despre Hyundai. In ceea ce priveste garantia foarte bine ca se da 5 ani, dar ceea ce cumparam pana la urma este masina si nu garantia. Faptul ca Toyota de ex. nu da dacat 3 ani garantie, nu inseamna in nici un caz ca Hyundai ar fi mai fiabila. Este doar o strategie de marketing a lui Hyundai stiut fiind faptul ca in general defectele majore (ascunse) daca exista au destul timp in 100000 km ca sa apara, putindu-se astfel prelungi perioada de garantie fara riscul unor cheltuieli suplimentare foarte mari. Cat despre controlul tractiunii (ar putea sa aiba si Carisma, nu m-am interesat) si doua boxe in plus ,nu mi se par dotari ce ar putea determina alegerea unei masini.
     Nici eu nu sunt fan Mitsubishi, dar posibilitatea de a cumpara un Volvo dotat cu o alta caroserie, (la fel cum e cazul si al altor automobile construite pe platforme comune; de ex. Skoda Fabia si Seat Ibiza sunt tot VW Polo cu o alta caroserie) cu numai 12600 E (toate taxele incluse) mi se pare o ocazie ce nu trebuie ratata. Mai ales ca este vorba de o oferta limitata in timp, care din informatiile pe care le am nu se va mai repeta, pe cand Elantra va putea fi cumparata si anul viitor la acelasi pret, daca nu mai ieftin.
   Asta este parerea mea, fiecare stie insa care este masina cea mai potrivita pentru el, asa ca daca te-ai hotarat pt. Elantra iti doresc mult noroc cu ea.

#48
pirannia

pirannia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 437
  • Înscris: 25.07.2003
daca esti chitit pe Elantra, fii atent macar la urmatoarele chestii:

1. gropi, santuri, borduri, etc ... are suspensii moi (e super ca nu te doare fundul in scaun) deci pb. mare, mai ales ca rezervorul de benzina e f. jos (e drept ca la modelul vechi, poate la asta nou e altfel, dar nu strica sa arunci un ochi dupa niscava scuturi)
2. cand te duci la revizie cumpara ulei, filtre (polen, ulei, aer), placute frana, etc... DIN ALTA PARTE sau esti mancat (cel putin la service-ul Hyundai din BUC)

#49
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,524
  • Înscris: 28.08.2003
Daca Toyota Landcruiser si Mitsubishi L200 ti se par intradevar de necomparat in ce priveste modelul atunci poti compara Hilux-ul de la Toyota cu L200. Si tot nu da pentru ca in afara de cateva rostogoliri (nu din vina masinii) Hilux-urile sunt pe metereze, ceea ce nu pot spune despre Mitsubishi. Dar poate fi ceva particular, adica sper ca masinile alea sa fi avut un defect de fabricatie nu sa fi cedat din cauza conditiilor.
Ca masina de 10900 CIP 13700 DDP dupa un an de leasing, Elantra mi se pare un chilipir. Nu spun ca e mai fiabila ca altele. Dar e mai dotata si nu la boxe ma refeream cat la cele trei sisteme de control ABS+EBD+controlul tractiunii si la climatizare. In plus nu este service   in Pitesti. Eu sunt plecat de acasa destul de mult timp. Ce sa fac, sa imi trimit sotia la reparatii la Bucuresti sau mai rau daca nu se poate misca masina sa o remorchez pana acolo? Din cauza asta nu ma gandesc la alte modele.
Si la capitolul topuri din nefericire pentru afirmatiile tale, Hyundai exista. JD Power a scos pe anul trecut Hyundai Sonata la cea mai buna masina la categoria ei in State. In 2002 Elantra a a facut la fel. Daca nu ma crezi intra pe site-ul JDPower si sapa un pic pe acolo. Din pacate pentru noi vanzarile sunt masive in State si nu aici. inca ceva. In State garantia de care poti beneficia ajunge pana la 10 ani la Hyundai. Banuiesc ca si alte masini au acelasi regim pe acolo dar numai de asta am aflat.
In afara de Renault si Skoda (care costa o caruta de bani la dotarile Elantrei - 17000 E) noi nu avem alte service-uri pe aici.
De Renault se plange lumea de zgomote ciudate si inconfort (nu neg ca mult mai multa lume e superincantata de masina!).
Si apoi nu stim exact cat de fiabil e un Hyundai. De fiabilitate putem vorbi la VW, Renault, Skoda, Peugeot etc. pentru ca sunt gramezi pe la noi si lumea stie ce spune. Dar nu am intalnit pe forumuri multi posesori de Hyundai. Si multi dintre cei cunoscuti pe acolo au Santa Fe sau alte minunatii de care sunt superincantati.

Pirannia din cate observ stii cate ceva despre Hyundai. Ti-as fi recunoscator daca mi-ai spune mai multe. Mersi oricum pentru informatii (modelul nou nu are garda la sol tocmai joasa dar o sa ma uit dupa un scut ceva) cat despre partea cu gropile si cu bordurile mi se pare de bun simt. Adica daca mi-as lua BMW nu ar trebui sa fiu atent la ele? La banii pe care ii dai pe o masina in ziua de azi o treci in carca toate denivelarile.
Am langa mine un vecin (amic bun) cu un Audi A4, model 2002, masina frumusica si buna dar uite ca vecinul si-a tras si un Hyundai Accent ca s-a saturat de cati bani a bagat in masinuta aia. Din cauza gropilor, nu din cauza masinii. Si-a terfelit inclusiv frumusete de genti de aluminiu care l-au costat un sac de bani cand a luat masina. Acum merge cu Hyundai-ul prin oras si cand se duce la Bucuresti (?) si cu Audi cand are treaba prin alte parti ale tarii. Si el zice ca masina, la banii pe care ii dai e o alegere reusita.
Cat despre service-ul (Tiriac) din Bucuresti din cate stiu aceleasi probleme (piese, manopera scumpa, mecanici vai de capul lor) se intalnesc nu numai la Hyundai ci si la VW, Skoda si Seat. Cel putin asa am auzit. Multa lume fuge de ei si asta inseamna ceva.
In Pitesti piesele sunt destul de ieftine comparativ cu ale altor masini noi (Skoda de ex.) aproximativ pe langa Renault si Peugeot.
Nu sunt chitit pe masina, n-am dat banii inca dar daca nu-mi pot lua o Corolla sau un Renault - Peugeot (in leasing ma rupe) atunci iau ceva in aceeasi clasa.
Daca mai stiti masini la acelasi pret CIP (10900-11000) in afara de nume exotice (Mitsubishi, Mazda, Rover, etc) astept recomandari.

Initial am avut de ales intre Renault Megane II Sedan, Toyota Corolla 1.4, Hyundai Elantra 1.6 si Mazda 3 Sedan 1.4.
Elantra a fost alegerea mea. De 3 luni ma chinui sa aleg. Inca ma mai codesc dar 90% sunt sigur. Astept pareri.

#50
pirannia

pirannia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 437
  • Înscris: 25.07.2003
Eu am un coleg care e exact cazul invers, are un Accent de care s-a saturat shi vrea Skoda :)

Cat despre preturi, ultima oara cand am fost la Hyundai erau intre 20 shi 25$ ora de manopera, fara TVA. O linie de injectie (care se schimba la 150000 km shi nu stiu daca e in garantia de 5 ani) este cam 600-800$. Au in schimb un  motor pe motorina care a mai fiabil, dar mai lenes evident...

La Skoda (dar Avia Motors, nu Porsche), sunt cam la 15$ manopera fara TVA.  De piese nu stiu ca nu a fost cazul, revizia de 10000 a fost 2.8 mil, cea de 20000 a fost 4.3 mil (din care 1.2 manopera, 2.3 uleiul+filtrul). Partea nasoala e ca au garantie numai doi ani.

Vezi k e o promotie Skoda (pt. ca a aparut noul model la Geneva shi au scazut mult preturile), ceva Ideal parca, daca nu vrei oglinzi calde shi alte mistocarii pe mashina, e f. buna oferta.

Acum vezi shi tu, eu sunt subiectiv cu Skoda pt. ca nu mi-a facut probleme, dar shi Renault e destul de buna, nu stiu preturi la mashina/service insa...

#51
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
La pret de revizii si piese, Skoda e mult mai scumpa decat Renault.
Skoda face revizii la 10.000, Renault la 15.000. Deci la fiecare 30.000, platesti o revizie in plus la Skoda.

#52
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,524
  • Înscris: 28.08.2003
M-am interesat la Hyundai de injectie si raspunsul a fost:
"Garantia este din bara in bara si acopera toate problemele care s-au ivit la masina, in afara de cele ivite din vina posesorului (accidente, bagat nasul unde nu trebuie, umblat pe la alte service-uri neautorizate, etc.)"
Skoda are si presurile bagate la optionale asa ca prefer sa o uit. O Skoda, dupa cum spuneam, cu tot confortul oferit de alte masini (Toyota Corolla de exemplu) ajunga la 18000 euro. Deci ... mai bine BMW second-hand.

#53
xfil3s

xfil3s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 21.01.2004
@Cristist50 - de ce nu incerci noua Mazda 3 , un look agresiv, destule optiuni si un pret relativ bun ...

Thankz !

#54
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,992
  • Înscris: 17.10.2003
Exact, chiar azi dimineata m-am uitat in AMS si sedan-ul mi se pare superb. Hatchback-ul nu-mi place (chestia cu spatele plonjat in fata iar geamul al treilea plonjat inspre spate; plus ca nu prea ma omor dupa hatch-back-urile astea mult mai lungi de 4m, ori e compacta ori nu e). Treaba e la pret: CIP e comparabil cu Renault, Peugeot, etc... Dar taxele?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate