Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

C&C Generals Zero Hour

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

Gyeh

Gyeh

• Grup: Members
Am auzit abia acum de Generals Zero Hour shi daca m-ar putea ajuta cineva sa-mi spuna ceva detalii despre joc shi daca merita cumparat sau chiar jucat daca nu cumparat !!! Am in cartier numai jucatori de RTS shi vreau sa stiu daca e adevarat ce spun ei despre joc ca au auzit shi ca au vazut pe la altii ca e asa shi pe dincolo. Daca nu ma puteti ajuta cu detalii, macar niste poze ar fi de folos, multzam mult !!!  :help:
PS: Merci dinou !!!  :cya:

cister

cister

E simplu, dai un gogle - nume joc screenshots si te documentezi.
Asta in cazul daca nu apar pe aici replay-uri.

James

James

E superb jocul, daca ai jucat cumva generals sau red alert e mult mai fain decat acestea. Poze gasesti pe net destule numai sa vrei sa cauti.

Cichin

Cichin

E joc nou sau addon?

tEo

tEo

• Grup: Senior Members
screenshoturi la http://www.jucaushii...g.php?imgid=284

James

James

Zero Hour e addon la C&C Generals

PET

PET

Iti zic eu ! NU merita cumparat...nici Zero Hour nici Generalsu...

Porcarii totale. Cica strategie.

dweller31

dweller31

Grafica e buna la fel ca si ideea de a baga teroristi.Au complicat insa prea mult jocul.Primul C&C a fost bestial.echilibrat si tot tacimul.Generals si zero hour merita, totusi, cumparate (parerea mea).

PET

PET

Pai de ce merita ? Pentru grafica ?

@lien

@lien

Nu numai pentru grafica ci si pentru alte chestii bune care le are. Dupa mine este un joc bunicel.

DanyBoss

DanyBoss

• Grup: Senior Members
"Of course, you still have some truly bad AI pathfinding..."

Normally, I don’t spend huge amounts of time with the online aspect of any real-time strategy (RTS) – or any game for that matter – mostly because of the different variables involved: disconnects, lag, and cheaters.  With the current technology I really have no excuse for not dedicating hours to the online component of a game and Command & Conquer Generals: Zero Hour really drives this point home.
As a single-player expansion, Zero Hour delivers.  With five new campaigns each for China, USA and the GLA, new units and even a bit of full-motion video (FMV), the action is more intense than it ever has been (provided you’ve got the hardware to run it properly).  Of course, you still have some truly bad AI pathfinding (both on and offline) but where Zero Hour really shines is the online play and Generals Challenge.
The Generals Challenge puts you in the boots of a specialized General for the three sides (for a total of 9 different Generals).  Each General essentially receives specific “bonus” attributes.  For example, selecting GLA’s Dr. Thrax as your character your tanks start with toxin shells but you can’t “cloak” units.  Or, my favorite, the USA’s General “Pinpoint” Townes that gives you access to the laser tank and reduced-price Avengers.  For each General that you choose and battle there is a pros and cons list to consider, which heightens the tactical aspect (in a rock-paper- scissors way) as you take on each General – exploiting weaknesses and playing to your strengths.  But where the wheat is separated from the chaff is online.
The seemingly simple modifications to the basic structure of the three sides will either have you crying or smiling.

If you don’t know your stuff (hotkeys, etc.) stay away from the online games!  Even after plugging through the Challenge mode and having an understanding of the various tech trees, I still suffered mightily at the hands of very skilled opponents.  I would just have my fifth building constructed, one or two combat units ready and suddenly I’d be facing a barrage of tactical nukes followed up by a sweep of ground units.  You’ll be made to feel small and inadequate – like me when my opponent built 10 nuclear missiles silos because he was “bored”.  I was throwing everything I had at him!  Fortunately, you don’t always have to play one-on-one; up to four players aside can take part.  Matches seem to either end quickly or are drawn out affairs.  If it’s not over in 5 – 7 minutes then prepare for at least 20 minutes.

Zero Hour plays lip service to Command & Conquer’s glorious FMV cutscenes of yore with between-mission newscasts.  I say, “lip service” because the FMV is so limp it could have been dropped and not missed.  (If EA ever revisits the Red Alert universe, let's hope they splurge on the budget and give the gamers what they want -- entertaining, if somewhat hokey, skits.)
In short, Zero Hour will keep fans of Generals going with its subtle, if far-reaching changes.  It puts at least a cherry on the "vanillafication" that was Generals. (Read the Generals review for an explanation.)

jeancezar

jeancezar

As vrea sa-mi cumpar Generals Zero Hour si sa joc online, dar nu stiu cum ar merge pe conexiunea mea (Communications 29 kilobits per second, Storage 3.5 kilobytes per second
1MB file download 4.8 minutes). Stie cineva daca iau jocul degeaba sau nu?

Razvan Ion

Razvan Ion

La conexiunea pe care o ai ..DA e cam degeaba  ;)

Paxus

Paxus

Nu merita sa ti-l cumperi ca te va tine conexiunea :OK:

White

White

Nu este addon ... avand in vedere ca se instaleaza in foldere diferite .. si ocupa 1.57 si 1.28.
Si sunt super tari jocurile.

Avalanche

Avalanche

Este un joc super tare.L-am cumparat si acum il joc online pe serverele de la EA GAMES.Este cel mai bun joc de strategie pe care l-am jucat.Caut jucatori din tara pentru a juca pe net.Pentru cei care au jocul original putem juca pe serverele de la EA GAMES, iar pentru ceilalti putem incerca sa jucam pe direct ip (daca merge) .Astept sa ma contactati.Nickul meu de yahoo messenger este capellini2004 (email: capellini2004@yahoo)  :coolspeak:

Avalanche

Avalanche

Lista cu jucatori de C&C Zero Hour
             din tara

Nickuri Yahoo Messenger:

1. anton_e_stefan
2. bfg_se7en
3. blackriderrom
4. cristi_thebest2005
5. cyc779
6. danafiligeanu
7. gaby_purice
8. juhziz_16
9. lucianmc1
10.mobutu_sg1
11.necromancerdan19
12.nexuss777
13.romania_lucian
14.romanian_lover2003
15.seciusilviu
16.seth_2k5
17.sirfreeky
18.vali_ghioc
19.wrz_wizard
20.wrzpunisher

Astia sunt jucatorii de C&C din tara
care am reusit sa ii strang.Daca mai
stiti si altii va rog sa ma contactati.
(Nick: capellini2004)
Jocul il putem juca intre noi prin
direct connect din meniul jocului.
Trebuie sa aveti ip de internet si o
conex acceptabila la net.
Enjoy!
Lista este pusa si pe
http://www.filehost...._Zero_Hour_txt/

Avalanche

Avalanche

Lista cu jucatori de C&C Zero Hour
             din tara

Nickuri Yahoo Messenger:

1. anton_e_stefan
2. bfg_se7en
3. blackriderrom
4. cristi_thebest2005
5. cyc779
6. danafiligeanu
7. gaby_purice
8. juhziz_16
9. lucianmc1
10.mobutu_sg1
11.necromancerdan19
12.nexuss777
13.romania_lucian
14.romanian_lover2003
15.seciusilviu
16.seth_2k5
17.sirfreeky
18.vali_ghioc
19.wrz_wizard
20.wrzpunisher

Astia sunt jucatorii de C&C din tara
care am reusit sa ii strang.Daca mai
stiti si altii va rog sa ma contactati.
(Nick: capellini2004)
Jocul il putem juca intre noi prin
direct connect din meniul jocului.
Trebuie sa aveti ip de internet si o
conex acceptabila la net.
Enjoy!
Lista este pusa si pe
http://www.filehost...._Zero_Hour_txt/

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate