Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 

"Facultatea de Stomatologie" in SUA-Doctor of Dental Surgery

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
Ivanna

Ivanna

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,518
  • Înscris: 10.01.2007
Salutare turturor.

Sunt studenta in anul 3 la Facultatea de Matematica Informatica insa cred ca mi-am descoperit o noua pasiune: Stomatologia.
Deoarece in Romania  ar trebui sa fac alti 6 ani de facultate si sa fiu pe acelasi calapod cu copilasii de 19 care tocmai au iesit de pe bancile liceului, as prefera sistemul american unde te poti inscrie la un School of Dentistry doar daca ai terminat deja college-ul, iar programul in sine dureaza doar 4 ani dupa care ai titlul de Doctor of Dental Surgery.

Asadar se considera ca esti eligibil sa aplici la program daca ai ai dat tesul DAT(Dental Admission Test), ai terminat  college-ul si daca in  anii de colegiu  ai urmat cursuri de Biologie, Chimie, Fizica , Matematica. (practic sunt cursurile care la noi se fac la liceu).Aici apare dificultatea pt studentii starini, deoarece la universitatile la care m-am uitat eu se cere ca aceste cursuri sa fi fost absolvite la o universitate acreditata din USA sau Canada.
Pe mine ma intereseaza sa aflu cat mai multe sugestii referitor la acest proces de aplicare:
-chiar toate universitatile  cer ca acele cursuri sa fie absolvite la o univ din SUA?
-as putea sa fac  dovada absolvirii acestor cursuri, urmandu-le aici in Romania ?