Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
FIABILITATE DACIA LOGAN
Last Updated: Nov 25 2009 18:34, Started by
xtremdriving
, Jan 09 2007 16:32
·
0
#199
Posted 23 November 2009 - 22:53
Am 59000 km la utilaj (1.4) fara sa schimb ceva prematur (becurile de far schimbate o data).
Daca in ritmul meu fac 100000 km fara sa schimb vreo bieleta sau ceva de genu, at voi vota. |
#200
Posted 25 November 2009 - 17:39
Logan avut la firma pana acum 1 an. Am plecat de la firma respectiva si am ramas fara el. Avea 50000km facuti numai de mine, 70% in oras cu motorasul 1.5dci. Masina foarte buna pentru banii pe care ii dai pe ea.Nu exceleaza la niciun capitol insa le are pe toate.Mie mi se pare exact masina de care are nevoie omul ce nu-si permite sa tina 2, 3, 100 de masini.Eu am lucrat cu ea si nu au trebuit schimbatele decat consumabilele si cateva becuri ce si-au dat duhul inainte de termen. Cu reviziile facute la timp si cu un sofer care nu-si bate joc de masina, te tine cat vrei tu. Eu am votat-o ca o masina cu fiabilitate crescuta.
Nu sunt adeptul cumpararii strict a masinilor noi, insa Loganul are un pret bun atat nou cat si SH. |
#201
Posted 25 November 2009 - 18:34
ncristi, on 3rd May 2007, 15:28, said: Pot sa spune ca am o oarecare tangenta cu o flota de logane (vro 20 - majoritatea diesel) + 2 in familie asa ca oarecum am o idee despre fiabilitatea cestei masini. Defectiuni: - la 2 din ele li s-a inlocuit blocul de lumini in garantie - uneia i s-a exfoliat vopseua de pe bara din fata - la mai multe din ele s-au inlocuit bieletele de directie la revizia de 20000 In rest toate au trecut (sau o mare parte ca nu stau sa le analizez pe indelete ) de 50k fara probleme. Comaparativ cu masini de mari pretentii (mercedes spre ex.) carora le-a picat turbina in 10000km sau li s-a stricat pompa servo, sau s-a rupt cureau de distributie in 5000km (pejo 307), au schimbat flansle+bieletele de 3 ori in 20000kM -megane II, troncane puntea spate de iti clantane dintii - C4 + Honda civic, raman fara lichid de frana - Avensis (tot aici ii trosnea coloana de directie - schimbata in garantie) etc. eu am votat loganul ca fiind o masina cu o fiabilitate CRESCUTA. Asta din experienta personala si nu contest opiniile altora. Tom_Cat, on 21st June 2009, 12:02, said: Dacia Logan are alte probleme, insa fiabilitatea nu este una din ele. Asa a fost conceputa, robusta pentru drumuri estice. Am o rugaminte daca se poate, prefer sa citesc un forum auto, despre masini, nu vendete personale, icnete si alte probleme pubere. Loganul nu este considerata masina , este un simplu logan dar sa sti ca-i teapan |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users