Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De la 24V la 5V DC?

Deducere TVA

Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...

salariu plafonat
 sistem actionare electrica pentru...

Sfaturi achizitie auto ~10k€

ICC/ICM soft monitorizare si cont...

Recomandare ipad
 Ce fel de disc pentru acest circu...

Windows 11 24H2 pe release?

Intrebare motor auto

Opel Astra K
 Romania - tara formelor fara fond?

Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...
 

Incredibil dar adevarat ... din pacate

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
sleepy

sleepy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 28.12.2003
Banuiesc ca toti cei de aici au de spus cate o poveste horror despre UPC ... dar mi-am consumat toate resursele de rabdare si am nevoie de un sfat si cateva lamuriri. Sa o iau cu inceputul ... undeva in jurul datei de 11 decembrie cand mi-a murit telefonul - normal UPC. La scurt timp dupa aceea au inceput si probleme cu contul de mail si cu conexiunea la internet. Am incercat sa sun la asistenta tehnica insa in afara de mesajul cu "upc face modificari pentru imbuntatirea serviciilor oferite dvs si ne cerem scuze pentru micile intreruperi ce pot aparea" am mai auzit doar acea melodie de asteptare care de acum imi bantuie noapte cosmarurile... in consecinta am decis sa fiu un client "intelegator" si sa am rabdare. zilele s-au scurs repede, ca in apropierea sarbatorilor, si al fel de repede au alternat momentele de functionare ale internetului si mailului cu momentele in care era mort complet si cu desincronizarile modemului. telefonul a fost singurul constant - stia sa scoata doar un tiuit ca de fax dupa care te introducea intr-o liniste adanca.
Azi dimineatza insa, am avut revelatia cum ca sunt trei saptamani de cand e mort saracul si asta in conditiile unei facturi de servicii platita in avans!, asa ca am decis ca am avut suficienta rabdare. Am pus mana pe telefon si am sunat la asistenta. Dupa trei reprize a cate 30-45 de minute de ascultat "melodia horror", am reusit sa dau peste o domnisoara care m-a intrebat ce problema am si in urma relatarii mele mi-a spus ca nici o problema, face ea cateva modificari si in 30 de minute am telefon. Dupa 45 de minute, telefonul era mort complet - nu ma mai intampina saracul nici macar cu acel tiuit de fax  :huh: dar spre fericirea mea, domnisoara mi-a omorat si e-mailul care nu mai recunoaste parola iar internetul a ajuns la parametrii astronomici - adica o viteza civilizata este la fel de departe de conexiunea mea precum Pluto de Terra. In speranta ca domnisoara mai incearca totusi sa remedieze ceva, mai astept vreo 2 ore, dupa care ma pun din nou, cu rabdare, sa ascult "melodia horror" de la assistenta. Am noroc! Nupa nici 1 ora si jumatate reusesc a dau din nou de cineva. De data aceasta un domn dragut, caruia ii spun pasul meu in fuga, iar dansul amabil imi explica ca le luam pe rand si le rezolvam pe toate imediat. Si le-am luat:
1. conexiunea la Internet care merge ca si cand ar sta ... face cateva modificari, mi-o blocheaza de tot - "vedeti acum nu merge, dar rezolvam", ma pune sa dau un disable la retea si apoi un enable si fericit imi explica "acum merge, gata am rezolvat". Raman perplex, dar nu apuc sa spun nimic despre faptul ca merge la fel de prost ca inainte ca domnul dragut trece la urmatoare problema ...
2. contul de e-mail - incearca sa intre cu parola veche, nu merge. incearca sa reseteze parola si sa puna una noua - nu merge. incearca din nou sa se conecteze cu parola veche - nu merge. in final concluzioneaza "comunic colegilor care au dreptul de a reseta parolele la conturile de e-mail  :w00t: si rezolva ei problema probabil in cursul zilei de maine" Vreau sa-l intreb cum e colegii care au dreptul? adica el ce a incercat pana atunci? dar nu apuc deoarece dansul amabil se apucase deja sa rezolve cea de a treia problema ...
3. telefonul mort - se suceste un pic, ma anunta ca se chinuie sa configureze, dupa care imi explica dragut ca "trebuie facute niste modificari la noi, dar aproape sigur pana diseara va va merge telefonul". Si fericit ca a rezolvat toate problemele mele da sa termine convorbirea. Normal ca am mai avut ceva de spus, si de aici povestea devine chiar interesanta. Nu insist pe partea in care am incercat sa-l conving ca pentru mine e inacceptabil sa astept pana maine cu emailul sau pe celelalte "nemultumiri nesemnificative" referitoare la felul in care s-au rezolvat toate problemele mele. Dar am adus in discutie o a patra problema ...
4. de ce din momentul in care domnisoara cea draguta a umblat pe modemul meu, la 192.168.100.1, nu mai pot vedea decat pagina de "System" restul paginilor in care pana de dimneatza avusesem informatii referitoare la semnal fiind acum insotite doar de "This feature has not been enabled in your cablemodem" ... incearca sa-mi explice ca niciodata nu am avut acces in acele pagini. Refuz sa cred si insist ca "azi dimineatza functionau". Imi raspunde calm ca "probabil erau ramase in cache-ul browser-ului" il intreb candid "daca nu am avut niciodata acces la acele informatii, de unde au ramas ele in cache", moment in care schimba placa si-mi explica ca acele informatii nu sunt publice si ca eu nu am dreptul sa le vizualizez.  :w00t: Din nou perplexitate, dupa care ma transform un pic in "client isteric" si incep sa-i explic ca e dreptul meu sa vad la ce parametrii imi furnizeaza ei un serviciu pe care eu il platesc, si inca destul de gras. El continua sa-mi explice ca nu e asa, eu continui sa sustin ca "ba asa e, am dreptul", in final imi explica ca setarile pentru afisarea informatiilor din acele pagini sunt furnizate doar la cererea expresa a clientului.  :w00t: Renunt sa-i explic ca de 10 minute eu asta fac, si il mai rog o data sa-mi furnizeze toate setarile pentru a vedea respectivele pagini. La care dansul dragut imi explica ca la DNS-ul conexiunii de UPC-astral in loc de IP-ul furnizat de UPC-Astral, trebuie sa introduc 192.168.100.1  :naughty: Asta a reusit sa ma transforme intr-un fel de camelon - fata mea a trecut prin toate combinatiile de culori RGB. L-am intrebat dulce cum e posibil sa verific ceva in acest fel din moment ce asta inseamna sa nu mai fiu conectat la Internet? Mi-a raspuns calm "verificati parametrii modemului, si daca nu ma credeti interesati-va pe Internet" Au mai urmat inca 5 minute de cuvinte dulci din partea mea, dar povestea s-a lungit excesiv, asa ca ma opresc aici.
Ideea este ca urmez sfatul si "ma interesez pe Internet": cum sta treba cu pagina 192.168.100.1 (am promis ca ma interes si-l caut apoi ca sa-i explic exact ce si care sunt drepturile unui client  ;) ) si inspre ce provider ma pot indrepta acum ... nu-mi spuneti RDS ca am sunat la ei deja si in virtutea monopolului stabilit intre ei si UPC, la zece metri de blocul meu, dar pe o alta strada este RDS, insa la mine "nu avem acoperire in zona dvs iar costurile implicate de tragerea unui cablu ar fi enorme" ... intr-adevar banuiesc ca 10 metri de cablu inseamna enorm ...
P.S. cu toate ca ora 22 este suficient "de pe seara", telefonul este mort in continuare, mailul la fel, iar acest mesaj este la a patra incercare de a-l transmite din cauza bunei legaturi furnizate la net.

#2
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
Baga`te la o retea de cartier serioasa, daca exista asa ceva sau daca nu la adsl rtc ;).
Mie unu nu`mi vine sa cred cum poate sa trateze cu fundu pe unii clienti. Eu cred ca apuca sa invete toata colectia mea de vorbe dulci daca stateam de vorba cu respectivul atat timp.
Oricum faza cu pagina accesata din modem stiu sigur ca iti afiseaza parametrii oricand, deci daca s`a schimbat intre timp e clar ca au probleme sau nu vor sa o rezolve.

#3
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Cauta alternative in zona la tine. Eventual ClickNet sau retelele de cartier. Sau alti provideri locali. Pentru ce sa platesti servicii ce functioneaza jalnic sau nu functioneaza deloc? Eu astept zilele urmatoare pe cei de la un provider local sa pot scapa de internetul de la UPC-Astral .
Later Edit: Am si eu aceeasi problema cu pagina modemului. Dar am renuntat sa mai telefonez serviciului tehnic care pe langa faptul ca imi dadea indicatii si solutii idioate, ingrasa si pe cei de la Vodafone. Deja le-am pus eticheta: "fara speranta de vindecare in viitorul apropiat" si in consecinta apelez la altii.

Edited by Getodacul, 04 January 2007 - 22:27.


#4
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,262
  • Înscris: 22.11.2003
upc a incercat intr-adevar o imbunatatire a serviciilor, insa a lansat pe piata aceasta imbunatatire inainte de a fi functionala :)
deh, castigul inainte de toate... se pare insa ca nu prea mai merge asa.
oricum, cei care au luat decizia aceasta vor plati scump (nu sunt cei de la upc romania, astia sunt intre ciocan si nicovala)
din pacate, pe clientii obisnuiti nu-i incalzeste cu nimic aceasta chestiune
succes

#5
fanelaru

fanelaru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 05.06.2003
Si noua scumpire de la 1 februarie o sa-i faca sa mai piarda niste clienti. Daca marea firma UPC are aceleasi servicii si in Europa, nu pot decit sa regret ca Astral a fost cumparat. Mutarea serverelor de e-mail la Viena ar fi buna daca UPC ar avea si niste specialisti care sa faca asta. De ce spun ca e buna? Am avut o experienta neplacuta cu e-mailul de la cablelink (RDS). Mergea foarte frumos de acasa, de la serviciu, chiar si din Franta. Numai ca a trebuit sa plec o luna in Noua Zeelanda. Si acolo, ciu-ciu e-mail la cablelink. Se vedea www.cablelink.ro dar acces la webmail, nimic. Pur si simplu catre server-ul de e-mail nu aveam ruta. Si credeti-ma, am incercat din vreo 4 locuri in NZ, inclusiv din aeroport.

Mie personal, telefonul imi merge bine (Bucuresti, linga stad. National). Si trebuie sa recunosc ca merge mai bine decit telefonul RDS al varului meu. Adica, daca varul meu face un download full banda (chiar daca banda de telefonie e separat alocata fata de banda de internet) nu mai poate suna si nici primi apeluri (el sta in zona Tineretului). Minunile tehnicii!

Si internetul imi merge bine, nu ma pling, cu exceptia acelor zile de luna trecuta (vreo 3 zile) cind s-a facut mutarea e-mailului si reconfigurarea modemurilor.

Dar tot o sa renunt la ei: din cauza taxei abonamentului de telefon pe care vor s-o introduca de la 1 februarie si din cauza pretului abonamentului TV care creste ca Fat Frumos fara nici o baza reala (drepturile de retransmisie se platesc la cursul euro, pret per abonat; cum euro scade si pretul abonamentului ar tb. sa scada). Eu inteleg ca UPC vrea sa scoata banii pe care i-a dat pe Astral, dar daca o tine in ritmul asta o sa treaca lumea pe DTH, si sigur nu Focusat.

#6
sleepy

sleepy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 28.12.2003
In primul rand multumesc tuturor pentru sfaturi si sustinere.
In ce priveste UPC-Astral: bineinteles ca azi la pranz situatia era neschimbata. Am sunat din nou la asistenta unde o a treia persoana amabila mi-a dat dreptate in ce priveste faptul ca nici telefonul nici casuta de mail nu sunt functionale, mi-a promis, asemenea colegilor de ieri "pana diseara se rezolva cu telefonul", iar in ce priveste e-mailul mi-a explicat ca "contul dvs nu a fost migrat inca si se pare ca nici nu poate fi migrat. va sunam noi in maxim doua ore sa va comunicam exact, dar in principal va trebui sa renuntati la aceasta adresa de e-mail si sa va furnizam una noua"  :w00t: Ultimul lucru care ma tinea legat de UPC-Astral este adresa veche de 4 ani si pe care o cunoaste foarte multa lume. PS. Bineinteles ca telefonul inca nu s-a rezolvat pana la aceasta ora, iar in ce priveste "va sunam in doua ore" .... banuiesc ca nu trebuie sa mai precizez ca ai uitat saracii de promisiune.
In consecinta am urmat sfaturile voastre si am pornit la plimbare prin cartier. Am gasit o firma de Internet de care toti cei intrebati erau foarte multumiti, le-am facut o vizita, in 5 minute aveam contractul semnat si jumatate de ora mai tarziu aveam netul functional. Pe langa faptul ca acum am pe extern viteza Astralului din zilele lui bune, iar pe intern este un vis cu multi megape secunda, abonamentul ma consta doar o treime din cat plateam la UPC-Astral! :coolspeak:
Acum sunt in cautarea unui serviciu de tv digital ... apropo, stiti ceva de Dolce? ... iar la telefon, noroc ca mi-a fost lene sa ma deconectez de la Romtelecom.
Ma duc sa scriu cererea de debransare catre domnii de la UPC ... faptul ca uptime-ul minim de 98% garantat prin contract la mine s-a transformat in 10% real, cred ca e un motiv suficient pentru a cere rezilierea  :huh:

#7
dawin45

dawin45

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 850
  • Înscris: 06.01.2007
voi aveti probleme? la Upc? Eu is tot la Upc si nam probleme, probabil pentru ca nam telefon fix de la ei...

#8
RiKardo

RiKardo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 03.12.2005

View Postdawin45, on Jan 6 2007, 02:39, said:

voi aveti probleme? la Upc? Eu is tot la Upc si nam probleme, probabil pentru ca nam telefon fix de la ei...


Ce ziceti de convorbirea urmatoare cu un domn de la Asstral ? http://video.google....=astral crizata

@ sleepy

Serviciul Dolce este unul ok (cu exceptia celor mult prea pretentiosi) si destul de ieftin mai ales ca permite vizionarea a 2 programe diferite in acelasi timp. Pentru avantaje si dezavantaje iti recomand sa citesti topic-urile despre Dolce (desigur sunt si foarte multi acolo care incearca antireclama nefondata, dar iti poti da seama de asta si singur) ;)

#9
dawin45

dawin45

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 850
  • Înscris: 06.01.2007
[quote name='RiKardo' date='Jan 7 2007, 12:30' post='2286183']
Ce ziceti de convorbirea urmatoare cu un domn de la Asstral ? [url="http://video.google.com/videoplay?docid=-8222688677879582534&q=astral+crizata"]http://video.google.com/videoplay?docid=-8...=astral+crizata[/url]

Super! Bine ca nam fost in locul iei ca rupeam tot... adik in salile de judecata si la Opc, din pacate :kisstogether:  ei se intelg foarte bine...

#10
cretacic

cretacic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 04.02.2006
e veche!!

#11
tomycta

tomycta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 980
  • Înscris: 22.07.2005
1 la mana. Nu folosi serviciile de mail din romania. Incearca yahoo, gmail etc.
2 Si eu am upc. Eu am stat 2-3 zile fara net. Am sunat la ei, si mi-au explicat ca trebuia pus pe automat, setarea la ip.

#12
anducoj

anducoj

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,234
  • Înscris: 04.03.2006
UPC-Astral e cel mai infect serviciu de cablu din Romania, in orice tara cat de cat civilizata ar
intra in faliment rapid...dar suntem in RO. Locuiesc in Dr.Tab. si ptr. a plati factura de cablu TV-din
fericire nu am net sau tel de la ei-stau luna de luna cate 2-3 ore la coada. Asa zisa "CASIERIE
(singura din Dr.Tab) este o fosta ghena la parterul unui bloc, cu suprafata de max 8 MP,dotata cu
2 PC-uri din anii '90 si la doar 2 metri distanta de un WC public al unei carciumi de cartier :cursing: .
Factura imi vine din 3 in 4 luni (deci nu pot plati prin banca) si costa cu 12 lei mai mult decat RDS. Voi face poze sa vedeti umilinta
abonatilor care au avut ghinionul sa fie arondati acestei mari "corporatii". Le doresc din tot sufletul meu de
abonat: FALIMENT RAPID! :worthy:

#13
manea_razvanro

manea_razvanro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,264
  • Înscris: 26.03.2005

Quote

UPC-Astral e cel mai infect serviciu de cablu din Romania, in orice tara cat de cat civilizata ar
intra in faliment rapid...dar suntem in RO. Locuiesc in Dr.Tab. si ptr. a plati factura de cablu TV-din
fericire nu am net sau tel de la ei-stau luna de luna cate 2-3 ore la coada. Asa zisa "CASIERIE
(singura din Dr.Tab) este o fosta ghena la parterul unui bloc, cu suprafata de max 8 MP,dotata cu
2 PC-uri din anii '90 si la doar 2 metri distanta de un WC public al unei carciumi de cartier  .
Factura imi vine din 3 in 4 luni (deci nu pot plati prin banca) si costa cu 12 lei mai mult decat RDS. Voi face poze sa vedeti umilinta
abonatilor care au avut ghinionul sa fie arondati acestei mari "corporatii". Le doresc din tot sufletul meu de
abonat: FALIMENT RAPID!

Stai linistit ca bataia asta de joc este in multe alte locuri. EU stau in Rahova , sunt "fericitul" abonat UPC-Astral si ...ca si la tine , ca sa platesti factura trebuie sa stai cate 2-3 ore ca prostul la coada din cauza caseriei foarte mici .CUm vor astia sa plateasca zeci de mii de abonati intr-o camera de cativa mp , nu inteleg. Rusine UPC!!! :cursing:

#14
sabian

sabian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,649
  • Înscris: 06.07.2003

View Postanducoj, on Feb 8 2007, 11:37, said:

UPC-Astral e cel mai infect serviciu de cablu din Romania, in orice tara cat de cat civilizata ar
intra in faliment rapid...dar suntem in RO. Locuiesc in Dr.Tab. si ptr. a plati factura de cablu TV-din
fericire nu am net sau tel de la ei-stau luna de luna cate 2-3 ore la coada. Asa zisa "CASIERIE
(singura din Dr.Tab) este o fosta ghena la parterul unui bloc, cu suprafata de max 8 MP,dotata cu
2 PC-uri din anii '90 si la doar 2 metri distanta de un WC public al unei carciumi de cartier :cursing: .
Factura imi vine din 3 in 4 luni (deci nu pot plati prin banca) si costa cu 12 lei mai mult decat RDS. Voi face poze sa vedeti umilinta
abonatilor care au avut ghinionul sa fie arondati acestei mari "corporatii". Le doresc din tot sufletul meu de
abonat: FALIMENT RAPID! :worthy:
Si in Buc. Noi/Pajura e la fel. Ii doare in coor de abonati. Ma intreb, oare de unde au venit astia de la UPC, la fel fac cu clientii?

#15
anducoj

anducoj

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,234
  • Înscris: 04.03.2006
Din pacate stau la parter si nu am cum sa-mi pun antena...e gratis, abonamentul e de 3x mai ieftin decat la Astral si calitatea infint mai buna...ma intreb de ce nu renunta cei care stau la etajele superioare??

#16
neobluenet

neobluenet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 489
  • Înscris: 13.08.2004

View Postanducoj, on Feb 14 2007, 21:21, said:

Din pacate stau la parter si nu am cum sa-mi pun antena...e gratis, abonamentul e de 3x mai ieftin decat la Astral si calitatea infint mai buna...ma intreb de ce nu renunta cei care stau la etajele superioare??
off-topic: De cand e moda cu copy / paste a aceluiasi lucru pe toate topicurile?

#17
florinstan

florinstan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 25.11.2004
anducoj de ce nu iti bagi cablu de la Unite. E doar 20 Ron si au tot ce are astralu ba mai mult au si ce are atralu in astral+.

#18
cosminlive

cosminlive

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 560
  • Înscris: 27.01.2006
eu am cablu de la UPC... inca 3 luni ca apoi urmeaza debransarea, s-a discutat cu RDS si avem data exacta la care incep lucrul la noi.
si nu e chestia de 1 bloc cu 100ap... in total sunt vreo 500 ap pt ca au vorbit administratorii intre ei :)
la noi in bloc au semnat 100% .... va dati seama ce inseamna acum upc-ul....
ps: deja am luat bere sa sarbatorim plecarea astralului care contra unor sume enorme ne ofera servicii de caca.
mai mult posturi are bunica la tara de la SC xyz locala, decat eu in Buc de la astral...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate