Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...
 La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!
 Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 

HELP: cumparat masina + tuning

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,150
  • Înscris: 05.12.2002
Probabil o sa cumpar o dacie pe la 15.000.000, nu stiu inca anul de fabricatie sau cum arata, dar din ce am auzit e super pt. banii astia.
Whatever...
NU SUPORT modelul vechi de dacii (faruri cu 2 becuri, masca aia, etc.)
Ce vreau sa-i fac:

schimbat capota fata, masca, faruri, capota de la portbagaj, bordul (vreau d-ala nou, usor unduit deasupra ceasurilor, nu patratos).

Aveti idee cam cat m-ar costa asta?
In plus:

- vopsit in culoare metalizata (probabil maro / verde)
- schimbat cutie de viteze, 5 trepte.

Nu ma intereseaza cat iau pe piesele vechi, ci cat m-ar costa toate astea, cu tot cu manopera.

Bun...
Acum, care sunt formalitatile care trebuie indeplinite la cumpararea unei masini, si cat costa toata tarasenia?

Also, am vazut peste tot 'rar valabil pana in 2004' de parca ar fi mare cioaca... e asa mult, sau asa greu de facut?

#2
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,330
  • Înscris: 05.06.2002
Cred ca la banii care ii dai pe ea, si la cei pt modificari mai bine iti iei una care deja este asa. In plus exista riscul ca anumite manopere sa nu reuseasca f. bine.

#3
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Depinde ce model vrei sa o faci, si iti spun eu cam cat te-ar duce. Oricum, cu manopera + vopsea metalizata, cel putin 15 milioane.

#4
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,150
  • Înscris: 05.12.2002
io stiu ce model vreau? nu ma pricep deloc la masini...
dar 15 milioane... hmm... cam mult.

#5
dan2

dan2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,166
  • Înscris: 05.11.2003
www.daciaclub.ro - poate te ajuta baietii.

#6
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
la 15 mil iti ceva probabil numa' cu forma de caroserie....motor terminat...in general masina desfacuta.

Toate alea te vor costa de 2-3 ori mai mult decat masina ta "noua"

La ce buna toate prostiile alea....te imbeti singur ca ai masina mai "cool" ? Eu am 1300 si ma gandeam sa schimb bordu, dar m-am trezit la realitate. Pentru ce sa fac asta? Am un bord super bun....ceasuri, cablu kilometraj, stare generala excelenta, si as fi dat in jur de 5 milioane pe bord + nu stiu cat manopera pentru niste piese de •••••. Un turometru cred ca sare peste un milion, dupa aia vine vitezometru..dupa aia ansamblul de ceasuri (apa, presiune ulei, benzina, incarcare) care si alea poate tot pe acolo se invart. Alt cablu de kilometraj....toate foarte proaste....REPET foarte proaste......REPET inca o data....foarte foarte proaste.... :)

Deci, sincer ma intreb cat ai gandit tu treaba asta. In primul post ai scris doleantele toate. Toate is proaste:
1) masina buna la 15 mil nu gasesti
2) Pui vopsea de 10 milioane pe o tabla terminata care te va lasa in next year
3) Bord...vezi mai sus
4) Daca iti iei un 1300-1310 (la banii astia) alea au motoare 1300...sincer....viteza a cincea e putin supradimensionata pentru motoru asta....nu merita...ca nu va trage excelent

Ma intreb de experienta ta in conducere.....probabil mica, dar deja vrei masina tunata cand nici nu o ai inca.

So....fara suparare...mai reflecta asupra problemei...gandestete bine daca vrei sa arunci 40 milioane pe un ....kitch

#7
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,649
  • Înscris: 28.11.2001
15000000 = 400 USD
nu e prea mult daca masina este in stare de functionare.
trebuie sa ai mare grija la caroserie, asta costa de te rupe si nici nu prea gasestii meseriasi buni, in schimb la partea de motor/rulare/etc scapi detul de ieftin, eventual cu un vecin in fata blocului.
RAR 2004, nu e un capat de tara, dar ai grija sa mergi la cineva cunoscut sau cu recomandare din partea unui cunoscut si pregatit sa sacrifici cel mult 500K peste taxele legale si ai trecut RAR-ul (doar daca nu ai pb-e evidente la franare si directie - oricum trebuie sa fii nebun de legat sa circuli avand astfel de pb-e.
cutie in 5 trepte - nu merita decat daca mergi mult in afara orasului

#8
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
driverx, a intrebat omul, nu trebuie sa-i iei gatul.

#9
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
Eh....i-am luat eu gatu? doar l-am strins putin :drac:
Am incercat...mai dur, mai moale sa ii arat dezavantajele de care se va lovi...avantajele presupun ca el si le stie...ca eu nu le stiu si nici nu le vad

:cya:

#10
liviutrt

liviutrt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 13.11.2002

Quote

Originally posted by Alice
Acum, care sunt formalitatile care trebuie indeplinite la cumpararea unei masini, si cat costa toata tarasenia?

Also, am vazut peste tot 'rar valabil pana in 2004' de parca ar fi mare cioaca... e asa mult, sau asa greu de facut? [/B]


Formalitatile sunt simple si de bun simt :) Doar inmatricularea e un pic mai sinuoasa.

Am atasat un fisier cu instructiuni (gasite pe net) care m-au ghidat prin septembrie cand mi-am luat masina, poate iti foloseste.
Sumele s-ar putea sa fie in momentul asta altele si bineinteles si locatiile unde se platesc acele taxe.

Also - vizita la RAR este destul de importanta (si aici e o smecherie ca nu mai e nevoie sa se faca RAR-ul la schimbarea proprietarului daca masina are ITP-ul valabil ci doar identificarea seriilor de motor si caroserie :) )

Dar mai bine ia-ti masina mai intai si pe urma mai vezi tu...

Attached Files



#11
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,150
  • Înscris: 05.12.2002
daca era vorba sa dau ~ 15.000.000 pt. tot ce am scris, era ok. La preturile pe care le-a dat driverx nici nu se pune problema.
intr-adevar, intai o sa iau masina si dupa aia o sa vad ce fac mai departe.
si da, eperienta mea de a conduce tinde spre 0.
nu, nu-mi plac masinile pline de abtzipilduri, faruri vopsite si alte tampenii, dar pur si simplu m-as simti mult mai bine intr-o dacie care seamana cu una noua decat una care arata de 30 de ani.

multumesc tuturor pt. raspunsuri.

#12
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
@Alice

Preturile mele nu sunt exacte, dar sunt aproape de adevar....Si astea pentru bordu vechi de CN nu asta cel mai nou care este pe papucii diesel

Recent am vazut o Dacia la 33 mil din 87...arata ca dracu...sincer...lucrata....fii foarte atent la detalii....in multe cazuri sunt ascunse bine, dar daca le descoperi atunci ele or sa iti spuna istoria masinii, fara a avea nevoie de "laudele" proprietarului

Daca nu te pricepi, iati un preten de toartah cu ochi la masini, sau un mecanic. O dacie care arata fain nu inseamna ca e buna.

:cya:

#13
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Alice, mai gandeste-te si daca hotaresti sa faci acea reinstaurare, mergi la meserias cu masina cu pricina, fa-l sa inteleaga ce model vrei sa o faci, si roaga-l sa iti faca o lista completa cu piesele care sunt necesare, si noi iti vom spune cat te va costa "afacerea".

Inainte de a merge, daca zici ca nu te pricepi deloc, ia cu tine un prieten ceva care stie cat de cat cu ce se mananca.

#14
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,150
  • Înscris: 05.12.2002
e, stati voi linistiti, ma duc sa vad cum arata masina (exterior / interior) si daca e acceptabila (adica nu mi-e rusine sa ma sui in ea - la propriu) o sa vin cu un tip care se pricepe super bine la masini sa imi zica daca merita.

dupa ce o iau, mai vorbim. Pana atunci mi-am facut o parere.

#15
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,992
  • Înscris: 17.10.2003
Vad ca ti-au scris pretenii destule. Mai adaug si eu doua chestii, un calda si una rece:
Aia calda: de obicei pretul masinii il face anul de fabricatie si nu felul in care arata. Incearca sa-ti faci singur (sau singura) bafta si cauta o masina care n-a fost omorata: vre-un doctor sau avocat batran care n-a scos-o decat duminica la iarba verde (oricum mai noua de '80 ... '82 nu gasesti decat daca vrei s-o duci direct la Remat)-si nu cauta in targ, mai bine la oameni acasa, altfel o patesti. Am scris eu ceva de genul asta pe la lubrifianti (off-topic, normal).
Aia rece: daca-i pui parte fata tip nou s-ar putea sa nu o poti omologa la RAR decat daca mai pui si alte chestii: pompa de frana dublu-circuit, instalatie elctrica de nu stiu care, etc. - adica chestii la care nici nu te gandesti sa umbli.

#16
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Akeem, altadata sa fi prezent ca uite ce se intampla? :drac:

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate