Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Pt cei ce au lucrat in lab de info al unui liceu

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
x3m_ia

x3m_ia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 05.07.2006
Salut
  Sunt student la info si tocmai mi s-a oferit un post ca laborant la un liceu. Eu ma pricep mai bine la partea de programare si mai putin la retele si hard.  De ce probleme as putea sa ma lovesc si cam ce ar trebui sa stiu cum sa fac.

#2
danyboy2010

danyboy2010

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 18.09.2005

Quote

Sunt student la info si tocmai mi s-a oferit un post ca laborant la un liceu. Eu ma pricep mai bine la partea de programare si mai putin la retele si hard. De ce probleme as putea sa ma lovesc si cam ce ar trebui sa stiu cum sa fac.

Pusti care sa ciordeasca harduri si rami iar apoi sa ti se impute tie din salariu  :naughty:  :naughty:

#3
avramseby

avramseby

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,028
  • Înscris: 07.09.2006

View Postx3m_ia, on Nov 15 2006, 14:43, said:

Salut
  Sunt student la info si tocmai mi s-a oferit un post ca laborant la un liceu. Eu ma pricep mai bine la partea de programare si mai putin la retele si hard.  De ce probleme as putea sa ma lovesc si cam ce ar trebui sa stiu cum sa fac.


Sau de pusti care sa te enerveze atat de tare incat o sa iti dai singur demisia.Cunosc cazauri :D

#4
criss_slc

criss_slc

    Junior Member