Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

2008 Renault Koleos SUV

- - - - -
  • Please log in to reply
217 replies to this topic

#55
pimpey

pimpey

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,922
  • Înscris: 18.11.2006
nu cred ca sunt primele poze oficiale :) ..pt ca am vazut eu Masina la SIAB :P :D

#56
M@nuel

M@nuel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,950
  • Înscris: 22.08.2006
La SIAB ai vazut conceptul, nu masina de serie.
H725, vezi ca ai probleme cu tastatura. ;)

#57
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,003
  • Înscris: 03.12.2005
Facelift la Tucson, by Reno.

#58
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 10.12.2006
Super tare. Masina o sa fie fabricata in Corea de Sud si din fericire Renault pastreaza tendinta de crestere a calitatii tendinta inceputa de Clio III si urmata de lagunaIII.

Foarte tare masina .... imi place mult :)... o sa aiba un cuvant greu de spus in segmentul in care intra.

PS

Asa rata interiorul la tucson  :lol:? ... ce bine ar fi sa arata asa si coste 12-13000E.

Sa fim seriosi... ^_^

Edited by ncristi, 11 February 2008 - 21:05.


#59
M@nuel

M@nuel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,950
  • Înscris: 22.08.2006
Sunt tare curios sa vad preturile. Masina imi place, la exterior nu exceleaza insa e in limitele clasei. Interiorul insa e bestial! Pacat ca n-o sa mi-o pot permite prea curand :(

#60
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
intr-adevar, asa cum Renault ne-a obisnuit ne aduce interioare superfaine,de calitate. Exteriorul e asa si asa, imi place, oricum au nimerit-o spre deosebire de laguna3. Sunt si eu curios de preturi sa vad unde o vor pozitiona, am inteles ca va avea sistemul 4x4 de pe noul x-Trail (care e performant in teren greu) si cutie de viteze cvt cu variatie continua:

Quote

"Renault Koleos vine in sfarsit pe piata, francezii dand publicitatii imagini oficiale cu modelul de serie. Primul crossover de la Renault a fost special proiectat pentru a imbina versatilitatea cu motorizarile puternice si cu abilitatile off-road. Pana sa il testam si noi, putem spune urmatoarele despre acest model:

Proiectat de Renault, dezvoltat de Nissan si fabricat in uzinele Samsung Motors de la Busan, Coreea de Sud, Renault Koleos este rezultatul colaborarii intre cele trei companii aflate sub umbrela Renault.

Fara a fi vreo frumusete de masina, cu o lungime de 4.52m si o inaltime de 1.85m, Koleos este gandit pentru a se descurca bine atat in traficul urban, cat si pe autostrada. Interiorul este, asa cum ne-a obisnuit Renault, unul inclinat spre confort, in echiparile superioare acesta avand un aer premium. Comenzile sunt dispuse pe volan si la indemana, iar Koleos poate veni echipat cu mai toate gadgeturile pe care le astepti de la un crossover, inclusiv sistem audio Bose, card de intrare si buton de pornire, senzori si frana de parcare, pilot automat, precum si sistem handsfree incorporat.

Tinuta de drum, aparent penalizata de garda la sol marita (206mm pentru benzinar si 188mm pentru diesel), este ajutata atat de sistemele care impiedica ruliul, cat si de suspensia independenta multilink de pe puntea spate, aceeasi de pe Nissan X-Trail.

Competenta Nissan in domeniul masinilor de teren ar trebui sa-si spuna cuvantul in cazul lui Koleos, asa ca ne putem astepta la un comportament decent in off-road pentru acest crossover. Unghiul de atac este de 27 de grade iar cel de degajare este de 31 de grade. Asta nu inseamna ca veti ajunge in creierii muntilor cu un Koleos, dar inseamna ca masina se va descurca onorabil pe drumurile forestiere sau chiar pe teren ceva mai accidentat.

Sistemul de tractiune muta cuplul de pe fiecare punte in functie de aderenta. In mod normal, 100% din cuplu este trimis la puntea fata, insa in cazul in care se inregistreaza o pierdere de aderenta, se poate trimite pana la 50% din cuplu si pe puntea spate prin intermediul unui cuplaj electronic, parte a sistemului de ultima generatie 'All mode 4x4-I' de la Nissan (din nou, acelasi de pe X-Trail).

Acelasi sistem de gesiune a tractiunii intervine si in cazul in care masina aluneca in curbe, suplimentand rolul ESP-ului. La nevoie, in cazul rularii prin noroi, zapada sau nisip, soferul poate comuta masina in modul 4x4 lock, avand in permanenta cuplul repartizat egal pe punti.

Renault Koleos mai este echipat cu functia Hill Start Assist, care se dovedeste foarte utila mai ales pe pantele mai abrupte de 10%. Pentru coborire, intervine functia Hill Descent Control, activata prin intermediul unui buton montat pe consola centrala. Acest sistem mentine in mod automat viteza masinii la maximum 7km/h pe coboririle mai abrupte de 10%, eliminand necesitatea apasarii pedalei de frana.

Francezii mai insista pe un atu al lui Koleos, si anume versatilitatea. De exemplu, pentru a ajuta la incarcatul bagajelor masina are o deschidere dubla in spate, haionul fiind suplimentat de o extensie de tip 'scoica' in partea de jos. Pe aceasta extensie pot sta si doi adulti, in greutate maxima de 200kg. In spatiile stramte, bagajele mai pot fi incarcate si prin partea de sus a haionului. Nu in cele din urma, apertura portbagajului, de 1.07m, este una dintre cele mai largi din categorie. Interiorul abunda de spatii de stocare (in bunul stil Renault - 70 de litri in total!!), iar bancheta din spate se poate rabata in sistem 60/40 si include o trapa pentru skiuri. Prin rabatarea sa completa, portbagajul ajunge de la 450 litri la 1380 litri.

Renault Koleos va fi disponibil pentru inceput in doua motorizari. Cel mai interesant este, de departe, dieselul de 2.0 litri dCi Euro 4 (M9R) de ultima generatie, cu doua variante de putere: 150CP si 175CP, dotat cu injectoare piezoelectrice, injectie common-rail la 1.600 de bari si turbin cu geometrie variabila, completat de un filtru de particule ecologic. Cuplul maxim este de 320Nm, respectiv de 360Nm. Nimic fenomenal pentru un crossover, insa absolut ok pentru ce si-a propus Renault. Motorizarea 2.0 dCi poate fi combinata cu o cutie de viteze manuala in sase trepte, si este disponibila atat in sistem 4x2 cat si 4x4.

Alternativa pe benzina este motorul de 2.5 litri Euro 4 (Nissan TR25) care dezvolta 170CP si un cuplu maxim de 226Nm. In functie de piata, acesta va fi disponibil impreuna cu o cutie de viteze manuala in sase trepte si/sau cu transmisie continuu variabila (CT)."

sursa: http://www.drive-tes...i-oficiale.html

Edited by romaximusro, 11 February 2008 - 21:32.


#61
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View PostM@nuel, on Feb 11 2008, 21:20, said:

Sunt tare curios sa vad preturile. Masina imi place, la exterior nu exceleaza insa e in limitele clasei. Interiorul insa e bestial! Pacat ca n-o sa mi-o pot permite prea curand :(

asteapta 3 ani si o sa il poti cumpara sh cu 5,000 euro sau asteapta varianta cheala de reno' coi: Logan suv...

Edited by H725, 11 February 2008 - 21:47.


#62
M@nuel

M@nuel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,950
  • Înscris: 22.08.2006
Sunteti rautaciosi :( In fine... nu m-ar deranaja sa conduc o masina exclusivista. Vedea-v-as pe toti in Tiguane, Touareg-uri, X5-uri si Q7-uri :)

#63
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,003
  • Înscris: 03.12.2005
Sarumana, si tie sa-ti dea al de sus Renoul visurilor tale.

#64
M@nuel

M@nuel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,950
  • Înscris: 22.08.2006
Doamne-ajuta! :)

#65
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,682
  • Înscris: 26.11.2001
Acum depinde la ce pret va aparea pe piata.
Daca va concura direct Tucson va fi ok, insa daca tinteste Rav4, Tiguan sau CR-V, probabil ca nu se va umple tara de ele.

Imi place cum scot astia 4x4 cu traciune fata si la o adica transmite X5 si pe spate...
Diferentialul central e binevenit.

#66
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,044
  • Înscris: 02.07.2007
interior frumos. La exterior spatele imi place, dar fata aproape deloc. Oricum e mai reusita decat laguna 3 estetic vorbind.

#67
super-atu

super-atu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 05.07.2006
Oricum se observa ca Renault a inceput sa creasca calitatea masinilor pe care le produce

#68
1Q_Giku

1Q_Giku

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 07.03.2004
Ba avand in vedere sistemul inteligent 4x4 cat si interiorul peste nivelul general Renault (chiar au bagat butoane noi :) ) cred ca mai de graba merge spre Tiguan. Si daca o sa fie performante de Tiguan la pret de Tucson, nu ma supar.
Luati-va voi Q7uri si sa va vad cum parcati in bucuresti...ma amuz de fiecare data cand vad un chinuit d-asta prin parcari la malluri :)

Exteriorul...este ok, insa botul putea fi un pic mai serios/agresiv avand in vedere clasa sa...botul ala sta bine pe Clio 3 si atat.

Ce nu inteleg este de ce au pus garda mai mica pentru motorizarea diesel? Pe un suv sta mai bine un diesel, de ce sa ii taiem din garda tocmai acestuia?

#69
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
comentarii si comentarii pana acum...dar de nume nu zice nimeni nimic ?
stau si ma gandesc la departamentul de marketing care s-a incuiat intr-o sala de conferinta cu cafele, tigari, apa si gustari, pentru un brainstorming.
au anuntat ca intarzie acasa, si-au dat jos cravatele si au deschis primul nasture de la camasa
si dupa doua zile...cu ochii rosii si transpirati leaorca au iesti si-au zis : AM GASIT ! EVRIKA !!!
se va numi...KOLEOS !?!?!?!?!?!WTF ?!?!?!?! :w00t:

exercitiu de imaginatie...a fost promovat sau nu duap reusita asta ?...:)

#70
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 10.12.2006

View Post1Q_Giku, on Feb 12 2008, 10:02, said:

Ba avand in vedere sistemul inteligent 4x4 cat si interiorul peste nivelul general Renault (chiar au bagat butoane noi :) ) cred ca mai de graba merge spre Tiguan. Si daca o sa fie performante de Tiguan la pret de Tucson, nu ma supar.
Luati-va voi Q7uri si sa va vad cum parcati in bucuresti...ma amuz de fiecare data cand vad un chinuit d-asta prin parcari la malluri :)

Exteriorul...este ok, insa botul putea fi un pic mai serios/agresiv avand in vedere clasa sa...botul ala sta bine pe Clio 3 si atat.

Ce nu inteleg este de ce au pus garda mai mica pentru motorizarea diesel? Pe un suv sta mai bine un diesel, de ce sa ii taiem din garda tocmai acestuia?

Sub 30000E nu cerd sa fie. Uitati-va ce scoruri are  x-trail.

Nu inteleg ce tot ii trageti cu tiguan...masina este mult mai mare. Ca dimensiuni se cam apropie de CR-V.
Este foarte bine ca are acelasi sistem 4x4 cu al x-trailului...este foarte performant.

Koleos
Renault Koleos comes in either two-wheel-drive or four-wheel-drive, measures 4,52 meters in length, 1.85 meters in width, has 206 mm

Honda CRV
UNGIME  [mm] 4525
LĂȚIME  [mm] 1820
ÎNĂLȚIME  [mm] 1675

Edited by ncristi, 12 February 2008 - 11:22.


#71
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Exclusivism la Reno?! :D :D :D

#72
M@nuel

M@nuel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,950
  • Înscris: 22.08.2006
"Generoasa ofertă crossover din România se va îmbogăți cu încă un model, începând cu al doilea semestru al acestui an. Noul venit, Renault Koleos, va fi primul SUV compact din istoria mărcii franțuzești.

Noul model Renault Koleos va fi comercializat pe piața din România începând cu a doua jumătate a anului și va avea două motorizări diesel și una pe benzină, au declarat, reprezentanții Renault România. Motoarele diesel, de 2 litri, vor dezvolta 150 Cai Putere, respectiv 175 CP. Versiunea pe benzină va avea un motor de 2,5 litri și 170 CP. Compania nu a precizat prețul noului model.

Koleos este primul crossover al companiei, a fost conceput și proiectat de Renault, dezvoltat de Nissan și fabricat de consorțiul Renault Samsung Motors la fabrica Busan din Coreea. Modelul va fi comercializat pe piețele europene din luna iunie, urmând ca până în 2009 să fie disponibil în aproape 40 de țări din cinci continente. Koleos este cel de al 11-lea model din cele 26 anunțate pentru accelerarea creșterii Renault.

Piața europeană totalizează 15 milioane de vehicule, din care segmentul SUV-urilor și a crossover-urilor compacte a reprezentat 5% din vânzările de anul trecut, respectiv peste 700.000 de unități, potrivit Renault. "

sursa: http://www.promotor....anului-n-romnia

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate