Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 

NOUL PASSAT O DEZAMAGIRE

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
valiroland

valiroland

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 28.09.2006
Salut  Eu am cumparat un Passat nou 4 motion full neagra piele fite si toate alea.Am cu ia 18000.Sa o iau cu inceputul:Dupa 2saptamani si 600 de km facuti,au aparut zgomote in usile din spate ale masinii,un fel de bazait suparator,la difuzoarele de inalte,sau in manere undeva.Am fost la CARDINAL MOTORS, cu jalba-n protap si zice:da,demontam usile,vedem cand e liber tinichigiul si incercam sa rezolvam.Am zis ca pica,,, casa pe mine.Sa demonteze usile la doua saptamani dupa ce am numarat 32000 pantru o masina.pe la 10200km facuti la 70 la ora se aprinde un bec si scrie pe display engime motor failed.Trag pe dreapta ,sun la Cardinal motors Ploiesti ,dupa zece apleluri ridica cineva telefonul si zice sa vad daca mai porneste si daca da sa vin a doua zi la ei.Zis si facut.Am dus masina si m-au trimes la plimbare.Dupa 6 ore ma suna si spune ca pot sa o iau,ca a fost o eroare de soft.Nu inteleg de ce a trebuit 6 ore sa vada eroarea asta. Si acu urmeaza faza nr 1.La o luna de la faza cu softul,adica azi 28.09 plec dimineataDupa 10 km parcursi,se opreste motorul pur si simplu si raman in mijlocul unei intersectii pe un drum pe care se circula in special cu trafic greu.Suportand cu destoicism privirile de batjocura ale camionagiilor ,sun la seviciul de urgenta.Mi se raspunde promt si primesc 2 nr de telefon de la Cardinal Ploiesti de unde luasem masina.Incep sa sun in disperare,NIMENI,NIMENI,nu ridica nici un telefon,nici fix ,nici,mobil.Am sunat o ora incontinu,sub ploaia de clasoane.Si masina nu putea fi urnita nici chip.Se blocase tot,volan,directie,tot.Renunt sa mai sun,ca riscam sa fac infarct,chem 2 taxi,trimet femeia si copilu acasa si plec la CARDINAL PLOIESTI sa vad poate vreo calamitate necunoscuta ia ras de pe fata pamantului.Cand ajung acolo,BAIETII STATEAU LA CALDURICA SI SAVURAU CAFEAUA DE DIMINEATA.Dupa ce am facut un binemeritat circ,cu gandul la masina ramasa la mila tuturor,au plecat dupa ia cu platforma.AM FOST SUNAT ACU ZECE MINUTE CA POMPA DE MOTORINA E DUSA .Nu pot sa cred e un passat nou nout.Cinci zile stau fara masina,desi promit masina la schimb in perioada de garantie. CONCLUZIILE VA ROG SA LE TRAGETI SINGURI

#2
ciprianv

ciprianv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 760
  • Înscris: 15.03.2006

View Postvaliroland, on Sep 28 2006, 15:25, said:

Salut  Eu am cumparat un Passat nou 4 motion full neagra piele fite si toate alea.Am cu ia 18000.Sa o iau cu inceputul:Dupa 2saptamani si 600 de km facuti,au aparut zgomote in usile din spate ale masinii,un fel de bazait suparator,la difuzoarele de inalte,sau in manere undeva.Am fost la CARDINAL MOTORS, cu jalba-n protap si zice:da,demontam usile,vedem cand e liber tinichigiul si incercam sa rezolvam.Am zis ca pica,,, casa pe mine.Sa demonteze usile la doua saptamani dupa ce am numarat 32000 pantru o masina.pe la 10200km facuti la 70 la ora se aprinde un bec si scrie pe display engime motor failed.Trag pe dreapta ,sun la Cardinal motors Ploiesti ,dupa zece apleluri ridica cineva telefonul si zice sa vad daca mai porneste si daca da sa vin a doua zi la ei.Zis si facut.Am dus masina si m-au trimes la plimbare.Dupa 6 ore ma suna si spune ca pot sa o iau,ca a fost o eroare de soft.Nu inteleg de ce a trebuit 6 ore sa vada eroarea asta. Si acu urmeaza faza nr 1.La o luna de la faza cu softul,adica azi 28.09 plec dimineataDupa 10 km parcursi,se opreste motorul pur si simplu si raman in mijlocul unei intersectii pe un drum pe care se circula in special cu trafic greu.Suportand cu destoicism privirile de batjocura ale camionagiilor ,sun la seviciul de urgenta.Mi se raspunde promt si primesc 2 nr de telefon de la Cardinal Ploiesti de unde luasem masina.Incep sa sun in disperare,NIMENI,NIMENI,nu ridica nici un telefon,nici fix ,nici,mobil.Am sunat o ora incontinu,sub ploaia de clasoane.Si masina nu putea fi urnita nici chip.Se blocase tot,volan,directie,tot.Renunt sa mai sun,ca riscam sa fac infarct,chem 2 taxi,trimet femeia si copilu acasa si plec la CARDINAL PLOIESTI sa vad poate vreo calamitate necunoscuta ia ras de pe fata pamantului.Cand ajung acolo,BAIETII STATEAU LA CALDURICA SI SAVURAU CAFEAUA DE DIMINEATA.Dupa ce am facut un binemeritat circ,cu gandul la masina ramasa la mila tuturor,au plecat dupa ia cu platforma.AM FOST SUNAT ACU ZECE MINUTE CA POMPA DE MOTORINA E DUSA .Nu pot sa cred e un passat nou nout.Cinci zile stau fara masina,desi promit masina la schimb in perioada de garantie. CONCLUZIILE VA ROG SA LE TRAGETI SINGURI
Este pacat de cele intamplate si ma mira multitudinea de probleme aparute.
Eu cred ca este caz singular.
A mai patit cineva asa ceva?

#3
axel_1

axel_1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 16.12.2005
din cate stiu ...modelul asta a aparut acum un an jumate ... nu stiu sigur cand l-ai achizitionat dar banuiesc ca modelul era inca unul foarte nou pe vremea aia
problemele de genul asta nu sunt iesite din comun pt modelele noi  care inca nu au fost " slefuite " tehnic
acelasi led care te-a suparat pe tine mi s-a aprins si mie aiurea numai ca eu am avut noroc cu cei de la di-bas care au fost foarte ok  ; din momentul in care am oprit la ei in parcare si pana am plecat a durat cam 25- 30 minute  iar verificarea in sine a durat doar 3 min

#4
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
De ce ai facut un topic identic? http://forum.softped...t...=166926&hl=

#5
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
Pacat, nu e normal la masina aceea; si nu e de mirare tratamentul nesimtitilor de la service, este o "normalitate" pe la noi prin romania (cu r mic..).
Ar trebui sa incerci si o reclamatie la reprezentata WW, sau direct la WW.
PS. pacat si de gramatica din postul tau, sper ca nu asa vorbesti si cu miticii de la service ca cine stie ce le trece prin cap

#6
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
@aeon, intai invata sa scrii corect VW si apoi da sfaturi cuiva care e deja suparat , obosit si nu mai sta sa editeze gramatic ditamai postul.
VW din cate stiu nu are reprezentanta in Romania, iar dealerul Porsche e muma ciracilor.

Edited by cornel001, 02 October 2006 - 10:33.


#7
gogonel

gogonel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 30.03.2006

View Postaeon, on Oct 2 2006, 10:29, said:

PS. pacat si de gramatica din postul tau


Salutare!

Domnule, cu tot respectul, aici nu suntem la ora de gramatica. Cand eram mici stateam si o ascultam pe d-na profesoara. Acum ca suntem oameni maturi, cand redactam acte, cereri, declaratii scrisori etc. avem grija la ortografie si gramatica, altfel n-avem treaba cu asa ceva, avem destule alte griji ca sa fim atenti la amanunte.

Bietul om si-a spus of-ul. A dat amar de bani si l-a lasat masina in drum.
Omul e frustrat... de gramatica ii arde acum? ffs...

Edited by gogonel, 02 October 2006 - 13:41.


#8
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
asa e, sorry, dar cand aud de atata nesimtire la serviceuri ma apuca toate cele ca imi amintesc de cati bani am dat pana acum si rezolvare ioc

#9
MadKat

MadKat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 29.05.2004
se stie de problemele de soft la passaturile noi - au fost cazuri destule la motoare si diesel si benzina... (inside information)

din pacate insa nu au fost luate masuri inainte de vanzarea masinilor (dupa ce s-a constatat problema la unele loturi) - iar clientul spera ca isi ia o masina calumea si fara probleme... din nefericire VW au exact aceleasi (daca nu mai multe chiar) probleme ca la concurenta - diferenta fiind doar pretul umflat artifcial  :death:

asta e ... se iau ochii cu imaginea de marca si showroomuri de sute de mii de euro, iar in spatele lor e mai rau ca la Daciaservice... altele ar fi cifrele de vanzari daca oamenii ar studia un pic realitatea inainte de a cumpara vreo masina din grupul VAG...

#10
nashu77

nashu77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 10.11.2004
e o chestie generala, m-am gandit ca acum 10 15 ani masinile erau facute in germania de muncitori germani cu rigoare si seriozitate, acum majoritatea pieselor poarta doar brand-ul fiind facute prin tot felul de tari bastinase, iar putinele masini ce se asambleaza in tari precum germania, olanda, anglia sunt mesterite de tot felul de persoane cu diferite culturi si traditii, emigranti de te miri unde..

#11
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
asta nu e nimic, dar ce ati zice de rs4-uri noi noute cu motorul schimbat la 4000 de km si (parca) un altu cu probleme la cutia de viteze :)

#12
sorin mok

sorin mok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 05.04.2005

View Postnashu77, on Oct 18 2006, 17:13, said:

e o chestie generala, m-am gandit ca acum 10 15 ani masinile erau facute in germania de muncitori germani cu rigoare si seriozitate, acum majoritatea pieselor poarta doar brand-ul fiind facute prin tot felul de tari bastinase, iar putinele masini ce se asambleaza in tari precum germania, olanda, anglia sunt mesterite de tot felul de persoane cu diferite culturi si traditii, emigranti de te miri unde..


Ce are a face cultura, traditia si culoarea pielii cu standardul de calitate impus de management?
"Tari bastinase"????? Adica?

#13
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postsorin mok, on Oct 18 2006, 23:02, said:

Ce are a face cultura, traditia si culoarea pielii cu standardul de calitate impus de management?
"Tari bastinase"????? Adica?

Da,,pot fi si cetateni din Africa , Asia care lucreaza bine-insa nu foarte multi.Ei sunt buni sa migaleasca tot felul de aiureli sau sa faca ce li se spune.Nu-i vad oprind fabricatia pt ca se gandesc si acasa l aceva ce poate fi gresit la o masina de pe banda de montaj.Adica sa nu doarma noaptea ca nu au strans un surub.Ei zic saru-mana ca au de munca si cam atat. Si sa stii ca are mare legatura Standardul pe care poti sa-l realizezi cu pielea muncitorului sau char a Supervisorului.Ia lucreaza nitel afara si o sa-i vezi pe stimabilii.Si asta mai ales la ei acasa.Eu spun din vazute nu din auzite.De ce crezi ca sunt f multi romani care lucreaza afara, in tari nu bastinase ci CU BASTINASI.
China incearca sa rupa traditia asta.Dar se cam vad unele produse de la o posta ca sunt facute acolo.

#14
sorin mok

sorin mok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 05.04.2005
:w00t:  :w00t:

View Postsanddy1964, on Oct 19 2006, 09:26, said:

Da,,pot fi si cetateni din Africa , Asia care lucreaza bine-insa nu foarte multi.Ei sunt buni sa migaleasca tot felul de aiureli sau sa faca ce li se spune.Nu-i vad oprind fabricatia pt ca se gandesc si acasa l aceva ce poate fi gresit la o masina de pe banda de montaj.Adica sa nu doarma noaptea ca nu au strans un surub.Ei zic saru-mana ca au de munca si cam atat. Si sa stii ca are mare legatura Standardul pe care poti sa-l realizezi cu pielea muncitorului sau char a Supervisorului.Ia lucreaza nitel afara si o sa-i vezi pe stimabilii.Si asta mai ales la ei acasa.Eu spun din vazute nu din auzite.De ce crezi ca sunt f multi romani care lucreaza afara, in tari nu bastinase ci CU BASTINASI.
China incearca sa rupa traditia asta.Dar se cam vad unele produse de la o posta ca sunt facute acolo.


Pai ce zic, muncitorul face doar ce i se spune.
Cat despre albii care nu dorma noaptea pentru ca se gandesc la locul de munca si la suruburi versus negrii care dorm fara grija...... asta era valabil pentru unii la inceputul sec XX :w00t:

#15
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postsorin mok, on Oct 19 2006, 10:29, said:

:w00t:  :w00t:
Pai ce zic, muncitorul face doar ce i se spune.
Cat despre albii care nu dorma noaptea pentru ca se gandesc la locul de munca si la suruburi versus negrii care dorm fara grija...... asta era valabil pentru unii la inceputul sec XX :w00t:
Cand muncitorul face doar ce i se spune e F BINE DE REGULA.Cand i se spune prost, da-i ca merge !  las ca nu se prind astia,,,te trezesti cu acoperisul cazut sau o roata desfacuta in mers...Daca nu gandeste , muncitorul e o marfa de care te dispensezi usor.Gasesti alta! Ia sa ai niste muncitori care se implica, care le place ceea ce fac,,,he, he,,,
Este evident ca "unii" -_-  au ghinionul sa lucreze intr-un loc care nu le aduce nici un fel de satisfactie.Ce sa le fac.Mi-e mila de ei! E frumos sa te implici in munca pe care o faci, sa ti se para interesanta si sa cauti o solutie pt a 2 a zi(chiar noaptea <_< ) .Ghinionul celor care nu au avut sansa de a lucra intr-un loc unde parerea lor conteaza sau cel putin pot sa faca ceva, daca vor.Ce spui e valabil pt cetatenii cu salarii de 200euro din RO care lucreaza intr-un loc unde sunt o piesa mica intr-un angrenaj urias.Piesa care e oricand pasibila de a fi aruncata, fiind redundanta...si atunci -cum spuneai, dorm linistiti...e alegerea lor...
Putem detalia in alta parte, :P  ca e off topic aici.

Edited by sanddy1964, 21 October 2006 - 09:38.


#16
sorin mok

sorin mok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 05.04.2005

View Postsanddy1964, on Oct 21 2006, 10:36, said:

Cand muncitorul face doar ce i se spune e F BINE DE REGULA.Cand i se spune prost, da-i ca merge !  las ca nu se prind astia,,,te trezesti cu acoperisul cazut sau o roata desfacuta in mers...Daca nu gandeste , muncitorul e o marfa de care te dispensezi usor.Gasesti alta! Ia sa ai niste muncitori care se implica, care le place ceea ce fac,,,he, he,,,
Este evident ca "unii" -_-  au ghinionul sa lucreze intr-un loc care nu le aduce nici un fel de satisfactie.Ce sa le fac.Mi-e mila de ei! E frumos sa te implici in munca pe care o faci, sa ti se para interesanta si sa cauti o solutie pt a 2 a zi(chiar noaptea <_< ) .Ghinionul celor care nu au avut sansa de a lucra intr-un loc unde parerea lor conteaza sau cel putin pot sa faca ceva, daca vor.Ce spui e valabil pt cetatenii cu salarii de 200euro din RO care lucreaza intr-un loc unde sunt o piesa mica intr-un angrenaj urias.Piesa care e oricand pasibila de a fi aruncata, fiind redundanta...si atunci -cum spuneai, dorm linistiti...e alegerea lor...
Putem detalia in alta parte, :P  ca e off topic aici.

In domeniul auto, muncitori de care spui tu exista numai pe la fabricantii de foarte mica serie, kit-car si echipe care prepara masini pentru diverse curse. In rest, la orice uzina mare, din orice tara, lucraeaza mii de oamenii care au venit pentru salariu, nu pentru placerea de a sta langa banda de asamblare.
Sa nu confundam munca (pedepsa lui Dumnezu data lui Adam, zic crestinii) cu hobby-ul!!!
Un singur exemplu: muncitorul de la Subaru vs. muncitorul de la ProDrive, muncitorul de la Mercedes vs. muncitorul de la Brabus.
Ca sa nu mai vorbim de inginerii care isi pun semnatura pe motor pe diverse supercaruri!

#17
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
[quote name='sorin mok' date='Oct 21 2006, 11:34' post='2014884']
In domeniul auto, muncitori de care spui tu exista numai pe la fabricantii de foarte mica serie, kit-car si echipe care prepara masini pentru diverse curse. In rest, la orice uzina mare, din orice tara, lucraeaza mii de oamenii care au venit pentru salariu, nu pentru placerea de a sta langa banda de asamblare.
Sa nu confundam munca (pedepsa lui Dumnezu data lui Adam, zic crestinii) cu hobby-ul!!!
Un singur exemplu: muncitorul de la Subaru vs. muncitorul de la ProDrive, muncitorul de la Mercedes vs. muncitorul de la Brabus.
Ca sa nu mai vorbim de inginerii care isi pun semnatura pe motor pe diverse supercaruri!
[/quote]
Nu ma refer numai la industria auto.
Mai sus se vorbea de muncitori cu rigoare germana, care au impus brandurile astea in lume si le-au sustinut zeci de ani.Si acum ei sunt in pozitii de supervisor iar locul lor e luat de "altii" veniti de peste tot .Sau care vin doar pt salariu.Aia veniti doar pentru salariu sunt cei care dau noua fata a brandurilor faimoase germane.Si uite ca sunt destule critici la adresa lor, plus ca se ridica alte tari tare de tot.

[/quote] Spune cineva mai sus:
"e o chestie generala, m-am gandit ca acum 10 15 ani masinile erau facute in germania de muncitori germani cu rigoare si seriozitate, acum majoritatea pieselor poarta doar brand-ul fiind facute prin tot felul de tari bastinase, iar putinele masini ce se asambleaza in tari precum germania, olanda, anglia sunt mesterite de tot felul de persoane cu diferite culturi si traditii, emigranti de te miri unde"..[/quote]
am subscris partial si eu.S-a ajuns la niste chestii care au deviat de la ideea initiala, ca subansamblele defecuoase sunt facute in tari cu o slaba traditie,,ca sa fiu politicos.

A,,sti ce am schimbat la un A6 2.5TDI vechi de 1 an? Un releu pt luminile de avarie! Made in Cech Republic.

Edited by sanddy1964, 21 October 2006 - 17:03.


#18
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
eu cred ca deciziile privitoare la reducerea costurilor si aparitia de noi generatii tot mai repede, pe netestate, sunt luate in general de marketing si de top managementul firmelor. Inginerii saracii, cred ca ar putea face lucruri mai bune, nu tine deci neaparat de aia de jos sau de la mijloc

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate