Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
victima accident, victima aliantz, victima dealer auto
Last Updated: Mar 22 2007 12:15, Started by
bruukz
, Sep 19 2006 12:49
·
0
#1
Posted 19 September 2006 - 12:49
in urma unui accident frontal, a intrat in mine din sens invers o Dacia papuc. masina pe care o conduceam octavia 2 a ajuns in dauna totala. n-am putut sa evit, a fost prea din scurt manevra celui de m-a lovit, cam 7-8 m. am scapat din accident doar cu ceva vanatai dar masina praf.
masina avea un an si o luna si 15000 km la bord. a costat 14500 cip si 17600 ddp. aliantz plateste 75% din 13100 euro(suma stabilita de ei in contract) si rmane epava la mine. ca un bonus trebuie sa platesc asigurarea inca 11 luni aprox.600 euro pana la terminarea anului si nu inteleg chestia asta. masina o vrea dealer-ul dar pretul este tot cat vrea el. eu am platit pana acum fara asigurare si tva cam 7000 euro, peste 10000 in total si in final primesc cam 1100(tva inclus) toti banii plus epava. sunt bucuros ca am scapat cu viata dar ma minunez de cum toti trag pe tine si n-ai ce face pentru ca au contracte bine facute, care oricum sunt unilaterale, tu nu poti decat sa la accepti sau nu. plang si eu pe forum ca in rest degeaba. toate cele bune |
#2
Posted 19 September 2006 - 15:30
imi pare rau sa aud de neplacerea ta, mai ales ca am trecut si eu printr-o asemenea situatie de curand.
nu inteleg cateva chestii: - ti s-a impus ca epava sa fie evaluata la 25% si sa ramana la tine? de regula, ai dreptul sa alegi, dupa evaluarea ei, daca sa iti ramana tie sau firma de asigurari sa organizeze licitatie pt valorificarea ei. - faza cu inca 11 luni de asigurare e "normala" (hmm), in sensul ca asa se procedeaza. Si eu am platit restul de prima de asigurare pana la incheierea anului. Daca ai "norocul" sa ai accidentul la sfarsitul perioadei anuale de asigurare, scapi de plata unor bani. - daca dealerul nu iti ofera cat vrei, du-te la cateva cimitire de masini. Din moment ce epava e a ta, da-o cui da mai mult, si fii sigur sa amintesti asta si dealerului. Fiind vorba de Octavia, vor fi multe chop-shop-uri interesate. - masina era luata in leasing? nu inteleg calculul tau, cum ca ai platit 7000 de euro (probabil principalul de la leasing), si ca te alegi doar cu 1100 euro. Ceva e putred, ori imi scapa. - nu te plange doar pe forum. Daca ai senzatia ca esti tras in piept, du-te la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor. La mine n-au catadicsit sa sara cu banii decat dupa ce au inceput sa primeasca telefoane de la sus-numitul organism. |
#3
Posted 20 September 2006 - 13:25
o sa dau mai mute detalii,
-masina e in leasing, a costat 14499cip. eu am dat avans 4500 si 12 rate 2300 la care s-au mai adugat taxele. -e asigurata pe pretul cip, dupa un an vloarea ei de asigurare scade la 13040, se mai scade si 25%epava, inca 600 euro plata pe tot anul la sigurare. mai sunt niste taxe 2.5% si dupa ce-si ia firma de leasing ultimul euro raman 1148+epava -dealer-ul imi ofera cei 25%(3260euro) din care scade taxa de transport pe platforma 890ron. mai caut si alte oferte dar asta e singura care o am acum. deci in final eu raman cu 4100 euro si pierd 2700 euro + tva\taxele platite. din pacate toate pierderile se opresc de la mine. pot recupera doar de la cel care m-a lovit prin judecata. nu are cu ce sa plateasca si pana la urma pierd mai mult. tipul e tractorist, are 70 de ani, sta intr-o casa prapadita in techirghiol iar masina lui era imprumutata. n-am avut nici o vina si imi pare rau pentru cei care o patesc ca mine, trauma accidentului + multi bani pierduti. poti sa fii asigurat, sa n-ai nici o vina, sa nu poti evita impactul si rezultatul e cel de mai sus. |
#5
Posted 23 September 2006 - 11:19
priveste lucrurile asa: esti sanatos si poti munci sa-ti iei alta.
eu tot nu inteleg calculul: Tu ai platit: 4500+2300=6800 e Acu platesti: 600e+diferenta de dauna totala la asigurare+ taxe ------------------------------------------------------------------------------ Iti raman: 1148e+3200e=~4300e (daca-ti iei 3200e pe masina mai mult oricum nu cred ca face) adica iti taman ~ 63% din masina in conditiile in care asiguratorul iti da inapoi 75% :| pierderea ta e de fapt in alea vreo 12 procente, nu chiar 2500 de euro. |
#6
Posted 19 December 2006 - 17:24
Nu inteleg ce vina are dealer-ul si firma de asigurari in toata treaba asta.
|
#7
Posted 19 December 2006 - 17:43
ai reactualizat topicul pt a absolvi de orice vina dealerul si asigurarile?
orice ar fi, 80% dintre ei sunt niste nesimtiti care dupa ce ai pus banul jos uita de tine. |
#8
Posted 19 December 2006 - 22:00
#9
Posted 20 December 2006 - 08:53
eb2e2, on Dec 19 2006, 22:00, said: sa stii ca tipulasta de contracte nu sunt tipic romanesti....au fost aduse din UE ...asa ca in alta ordine de idei, de rca nu s-a mentionat nimic pana acum. Din ce stiam eu, daca politia constata vina tractoristului din techirgiol, i-ai luat polita rca si la treaba! sau nu ? |
#10
Posted 13 January 2007 - 11:07
adris1919, on Dec 20 2006, 08:53, said: corect! in alta ordine de idei, de rca nu s-a mentionat nimic pana acum. Din ce stiam eu, daca politia constata vina tractoristului din techirgiol, i-ai luat polita rca si la treaba! sau nu ? Din cate vad, cam asta este calculul, in urma unei daune totale iesi gaura 1000-2000 EUR pt ca daca nu ar fi asa romanul ar trasforma-o in afacere ca pe toate de mai dinainte. |
|
#11
Posted 14 February 2007 - 00:32
ANEXA Nr. 1
la norme CRITERII pentru stabilirea uzurii īn cazul pagubelor produse la autovehicule Art. 1. - (1) Pentru stabilirea valorii autovehiculelor la data producerii evenimentului asigurat, din valoarea de nou a acestora se scade uzura valorica. Prin uzura valorica se īntelege acea parte din valoarea autovehiculului ce se pierde prin vechime, īntrebuintare sau stare de īntretinere. (2) Uzura valorica se calculeaza prin aplicarea unui coeficient de uzura asupra valorii de nou a autovehiculului la data producerii evenimentului asigurat. (3) Coeficientul de uzura se stabileste īn functie de gradul de īntrebuintare (parcurs) a autovehiculului, exprimat īn kilometri, precum si de vechimea īn exploatare, exprimata īn unitati de timp (ani), diferentiata pe categorii de autovehicule, potrivit tabelelor coeficientilor de uzura nr. 1 si 2. (4) Pentru stabilirea coeficientului de uzura a unui autovehicul sunt necesare: a) data introducerii īn exploatare de nou a autovehiculului respectiv, mentionata īn documentele de identificare a acestuia (carte de identitate, certificat de īnmatriculare etc.) sau, īn lipsa, anul de fabricatie de pe placa de origine a autovehiculului; parcursul īn kilometri realizat de autovehiculul respectiv de la data introducerii lui īn exploatare de nou si pāna la data producerii evenimentului asigurat. Art. 2. - (1) Pentru autovehiculele la care se cunosc datele mentionate la art. 1 alin. (4), pentru stabilirea coeficientului de uzura a autovehiculului avariat se cauta īn tabelul coeficientilor de uzura linia corespunzatoare vechimii īn exploatare (īn ani) si coloana corespunzatoare starii de īntretinere medie (coeficientii de uzura din aceasta coloana au fost determinati pentru un parcurs mediu anual de 10.000 km), la intersectia carora se va gasi coeficientul de uzura respectiv. (2) Īn cazul īn care exista diferente īntre parcursul real si cel rezultat utilizāndu-se media anuala, coeficientul corespunzator starii de īntretinere medie se va corecta cu 0,6% pentru fiecare 1.000 km*), fara a se putea depasi coeficientii corespunzatori starilor de īntretinere buna sau satisfacatoare. ___________ *) Corectia se va face prin adunare, daca parcursul real este mai mare de 10.000 km/an, ori prin scadere, daca parcursul real este mai mic. Art. 3. - (1) Pentru autovehiculele la care nu se cunoaste parcursul (km) realizat pāna la data producerii evenimentului asigurat sau acesta nu este īn concordanta cu starea tehnica a autovehiculului respectiv, coeficientul de uzura a autovehiculului avariat se stabileste īn functie de vechimea īn exploatare si de starea de īntretinere a acestuia, prevazute īn tabelele coeficientilor de uzura nr. 1 si 2. (2) Starea de īntretinere a unui autovehicul se clasifica īn: buna, medie si satisfacatoare. (3) Stabilirea starii de īntretinere a autovehiculului se face potrivit starii acestuia dinainte de producerea evenimentului asigurat, pe baza criteriilor de mai jos: a) stare de īntretinere buna Autovehiculul prezinta: integritatea elementelor caroseriei, barelor de protectie si capacelor de roti; vopseaua intacta, fara exfolieri sau urme aparente de rugina a tablei; tapiteria fara pete, urme de uzura prematura sau rupturi; cauciucuri uzate uniform, fara sa prezinte uzuri accentuate pe flancuri ca urmare a unui reglaj necorespunzator al directiei; motorul fara scurgeri de ulei pe partile laterale sau pe capotajele interioare ale spatiului afectat acestuia; stare de īntretinere medie Autovehiculul prezinta: deformari ale caroseriei, barelor de protectie sau capacelor de roti pāna la 10 dm2 īnsumat pe īntreaga suprafata exterioara; degradari ale vopselei īn ceea ce priveste luciul, cu urme de rugina aparenta pe o suprafata totala pāna la 10 dm2, cu exfolieri pe o suprafata totala pāna la 0,5 cm2 sau orice alte zgārieturi; pete pe tapiteria scaunelor; c) stare de īntretinere satisfacatoare Autovehiculul prezinta: deformari ale caroseriei, barelor de protectie si capacelor de roti mai mari de 10 dm2 īnsumat pe īntreaga suprafata exterioara; degradari ale vopselei, pierderea totala a luciului, cu exfolieri pe o suprafata totala mai mare de 0,5 cm2, cu urme pronuntate de rugina aparenta si zgārieturi; tapiteria deteriorata si murdara; cauciucurile uzate neuniform, cu accentuari pe unul dintre flancuri, ca urmare a unui reglaj necorespunzator al directiei; motorul cu urme de ulei pe partile superioare si laterale ca urmare a scurgerilor la capacul distributiei, al chiulasei sau pe lānga garniturile de etansare; joc mare la volanul directiei. (4) Cunoscāndu-se data introducerii īn exploatare de nou si starea sa de īntretinere justificata tehnic, pentru stabilirea coeficientului de uzura a autovehiculului avariat se cauta īn tabelul coeficientilor de uzura linia orizontala corespunzatoare vechimii īn exploatare (īn ani) a acestuia si se stabileste un coeficient de uzura cuprins īntre cei corespunzatori starii de īntretinere buna si satisfacatoare. Art. 4. - (1) Pentru autovehiculele care aveau executate īnainte de data producerii evenimentului asigurat reparatii curente, inclusiv īnlocuiri ale partilor componente sau ale pieselor originale, stabilirea coeficientului de uzura se face pe baza relatiei: Ur = U x K, īn care: Ur = coeficientul de uzura recalculat a autovehiculului; U = coeficientul de uzura rezultat din tabelele coeficientilor de uzura, īn baza datelor mentionate mai sus; K = coeficientul de corectie a uzurii (A-a)/A, īn care: A = valoarea de nou a autovehiculului avariat; a = costul total al reparatiilor curente, inclusiv al īnlocuirilor de parti componente sau de piese originale executate īnainte de data producerii evenimentului asigurat, exclusiv cele efectuate ca urmare a unor accidente sau a unor defecte de fabricatie, pentru mentinerea sau īmbunatatirea starii tehnice corespunzatoare a autovehiculului, īn baza documentatiilor privind costul efectiv al acestora. (2) Nu se pot lua īn calcul coeficienti de uzura (U) inferiori coeficientilor minimali sau superiori celor maximali, pentru vechimea īn exploatare, parcursul realizat si starea de īntretinere a autovehiculului avariat, prevazuti īn tabelele coeficientilor de uzura nr. 1 si 2. TABELUL COEFICIENtILOR DE UZURa Nr. 1*) pentru autovehicule a caror masa totala maxima autorizata nu depaseste 3,51 si pentru cele al caror numar de locuri pe scaune nu este mai mare de 9 ___________ *) Tabelul coeficientilor de uzura nr. 1 este reprodus īn facsimil. +---------+--------------------------------------------------------------------+ | | Coeficient de uzura (%) | | Ani +--------------------+----------------------+------------------------+ | |Stare de īntretinere| Stare de īntretinere | Stare de īntretinere | | | buna | medie | satisfacatoare | +---------+--------------------+----------------------+------------------------+ | 1 | 0 | 4 | 6 | | +--------------------+----------------------+------------------------+ | | 5 | 9 | 13 | +---------+--------------------+----------------------+------------------------+ | 2 | 12 | 18 | 28 | | +--------------------+----------------------+------------------------+ | | 18 | 28 | 35 | +---------+--------------------+----------------------+------------------------+ | 3 | 23 | 33 | 40 | | +--------------------+----------------------+------------------------+ | | 26 | 37 | 45 | +---------+--------------------+----------------------+------------------------+ | 4 | 30 | 42 | 50 | | +--------------------+----------------------+------------------------+ | | 34 | 45 | 53 | +---------+--------------------+----------------------+------------------------+ | 5 | 37 | 48 | 56 | | +--------------------+----------------------+------------------------+ | | 41 | 52 | 59 | +---------+--------------------+----------------------+------------------------+ | 6 | 45 | 55 | 62 | | +--------------------+----------------------+------------------------+ | | 48 | 58 | 65 | +---------+--------------------+----------------------+------------------------+ | 7 | 51 | 62 | 69 | | +--------------------+----------------------+------------------------+ | | 53 | 65 | 72 | +---------+--------------------+----------------------+------------------------+ | 8 | 56 | 67 | 75 | | +--------------------+----------------------+------------------------+ | | 58 | 70 | 78 | +---------+--------------------+----------------------+------------------------+ | 9 | 60 | 72 | 80 | | +--------------------+----------------------+------------------------+ | | 61 | 73 | 82 | +---------+--------------------+----------------------+------------------------+ | 10 | 62 | 74 | 84 | | +--------------------+----------------------+------------------------+ | | 63 | 75 | 85 | +---------+--------------------+----------------------+------------------------+ |peste 10 | 63 | 75 | 85 | +---------+--------------------+----------------------+------------------------+ |
#12
Posted 16 February 2007 - 12:46
eu am avut casco la allianz 3 ani la solenza personala si nu am avut probleme cu ei:
allianz mi-a platit destul chiar daca erau evenimente discutabile precum desprinderea capotei la o groapa lata luata in mers cu viteza spre deosebire de omniasig unde stateam ore in sir cu masina de serviciu pentru orice frictiune nu accident serios si erau foarte chitibusari la orice apreciere, lasand multe avarii mai reduse tot pe seama clientului adica netrecute la dosarul de plata desi erau implicite fata de dovada de la politie si vizibile la constatare! acum omniasigii isi fac reclama mare cu noul centru european de la sect.1, intr-adevar o mare realizare si exemplu pentru toti, dar pe noi soferii ne intereseaza altele mai mult... si la acel capitol ALLIANZ bate piata asiguratorilor de la distanta, sau asta era doar acum vreo 2 ani , cand aveam eu treaba cu ei mai des ? altadata noaptea borfasi mi-au furat roata de sub solnitza ca era foarte usor de scos de acolo cu o ranga ca deh minte de proiectant naspa si allianz mi-a platit-o aproape de noua fara probleme desi mi-am scos bine banii pe cascoul de la ei ! Azi nu regret decat ca la noua masina luata intre timp banca mi-a schimbat asiguratorul cu al lor si acum ma mai ia cate o spaima la drum Edited by neludok, 16 February 2007 - 12:50. |
#13
Posted 24 February 2007 - 00:08
de ce doamne iarta-ma ai acceptat casco la pretul cip? sau masina o ai pe firma? pt in cazul acesta refa toate calculele si ai sa vezi ca esti in castig! tva-ul pe care l-ai dedus, amortizarea masinii, etc....
|
#14
Posted 22 March 2007 - 12:15
mbc, on Feb 24 2007, 00:08, said: de ce doamne iarta-ma ai acceptat casco la pretul cip? sau masina o ai pe firma? pt in cazul acesta refa toate calculele si ai sa vezi ca esti in castig! tva-ul pe care l-ai dedus, amortizarea masinii, etc.... Plata asigurarii pe anul in curs pana la capat (chiar daca ai facut-o dauna la inceput de an) este de asemenea normala, se face reintregire. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users