Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Pareri despre Tico si Matiz

- - - - -
  • Please log in to reply
1491 replies to this topic

#19
Swap

Swap

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 28.07.2003
vezi ca prima si "urmatoarea" sunt identice ... Passat-ul lipsa stoc ... :)

#20
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Acum vorbind doar de modelele astea 2, e clar ca Matiz raspunde cel mai bine cerintelor, portierele sunt ranforsate in plus, e si putin mai mare, mai comod.

Ce e drept e ca puntea spate e crima la viteze mari, iar vara cu AC-ul pornit parca ati tracta un camion, asa "vioi" devine, dar oricum, isi merita toti banii fata de Dacia Solenza.

Dar mai exista o solutie, Cielo second hand, in stare foarte buna, cam la 3500$, ai super masina si protectie crescuta.

Incearca la Radacini SRL, ca astia aveau unoeri oferte incredibile la SH.

Greets,
Speedo

#21
kye04

kye04

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 745
  • Înscris: 14.01.2002
Am avut un Tico,cumparat de la cineva,vechi de 6 ani.Avea 195.000 km cind l-am dat.Ei bine,in tot acest timp singurele reparatii au fost o planetara si bucsele pe fata.Masina era intr-o stare buna.Cel putin la motor nu s-a umblat decit la schimbat ulei,filtru si curea.Am fost superincintat de el,consumul fiind mic(sub 5 in afara la 90/h).Din pacate insa mi-am dat seama de instabilitatea lui atunci cind m-am rasturnat cu el intr-o curba in care cu o masina mai mare nu as fi patit asa ceva.
Ca urmare mi-am luat Matiz(nou-noutz)
Sincer la inceput am fost dezamagit.Nu imi prea placea cum intra in viteza(tico era din koreea,matizul made in romania),volanul se misca mai greoi k la tico....desi per ansamblu confortul si lookul era mai mare.M-m obisnuit ina cu el.consuma ceva mai mult k tico,e mai puturos,nu atinge aceleasi viteze k tico,dar per ansamblu nu se poate compara cu o dacie.
Concluzii:
tico-mai usor de manevrat,consuma mai putin,dar o masina rezistenta la piese chiar daca sunt mai scumpe.din pacate parcul de tico este invechit....
matiz-mai greoi,consum mai mult putin,mai prost insa la frinare si stabilitate k tico.
Sincer as alege tico,dar cum ziceam si mai devreme,parcul e invechit si te poti astepta kla surprize mari.

#22
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
http://news.softnews...mber/4948.shtml

Cielo, Tico, Matiz o sa aiba acelasi sfarsit ca si masina pe care a inlocuit-o. Oltcit-u  :P Masini ieftine cu piese scumpe.

:cya:

#23
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001

Quote

Originally posted by ady_botos
Tarzy ,

ce inseamna piesa scumpa?   Comparativ cu Dacia sau comparativ cu Alfa Romeo care il am acuma?

Stiu ca la Cielo sunt scumpe piesele, dar cred ca la Matiz sau Tico sunt totusi mai ieftine, sau nu?

Am vazut greutatea la Matiz: 910 kg.  A mea (Alfa 33 SportWagon) are 980 kg cu 110 CP pe cand Matiz are 910 cu 50 CP :ciocan:  


Mai vreau pareri. Chiar nimeni nu are Tico sau Matiz dintre voi?
Tot nu am aflat daca Tico e pe injectie sau nu?

cam tot pe acolo (ma refer la comparatia cu Cielo)
pb-ele ce trebuiesc rezolvate la garaj "cu baieti" nu prea o sa ai decat la partea de rulare si tablarie, daca o "julesti", care oricum sunt destul de scumpe (atat piesele pe care trebuie sa le iei de la reprezentantii cat si manopera - niciodata nu am inteles de ce partea de tinighigerie trebuie sa fie atat de scumpa comparativ cu mecanica la motor).
este adevarat ca ambele sunt extrem de unsafe in caz de accident, dar probabilitatea sa o patesti este destul de mica, nimeni nu te pune sa iei curbele cu 120 la ora intr-o cutie de chibrituri.

pe ansamblu eu zic ca Tico e mai avantajos:
- consum mai mic
- mai vioaie
- aproape la fel de safe ca si matizul
- mai ieftina

#24
ady_botos

ady_botos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 17.07.2003
pimp ,

Quote

am parere proasta despre amandoua.....mai curand un 106, Saxo, Clio, punto, corsa, fiesta et co la SH

Tu crezi ca eu nu m-am gandit la Punto,Clio,106 ?? hohooo si inca cum....mai ales la Punto (am ceva cu cele italiene   ;great; )
Chestia e ca un Punto din '94-'95 e pe la 3500 $ pe cand Tico e mult mai ieftin si din '98. Sigur nu se compara la nimic, calitatea pieselor la Punto e mai buna, dar....inca nu m-am hotarat. 106 nu am vazut decat din '92 (cam vechi), Saxo e mult prea nou .....si la pret. Clio ar fi oricum dupa Punto.  

azertiti ,

Quote

Accidentul a avut loc in Timisoara la o cursa ilegala de masini. Passat-ul a intrat in Tico (care era parcat), Tico a fost proiectat in fata intr-un Mercedes (tot parcat)...
Define irony:  Passat facut praf peste drum de Service Autorizat VW (Quark Motors)  /sHit


Acum daca tot am vorbit si de Punto, VOI ce ati face?

Punto '95                3500 $
Tico    '97                 2600$
Matiz  '99                3500$

#25
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003
ma sincer sa fiu, nu cunosc asa bine preturile din Ro, atata ca tin minte ca anul trecut era in targ la vitan un Punto aranjat (avean niste Jante aliaj, un cd-player de prin 96 si cerea pe la 3500, asa cum zici tu......acuma nu stiu ce mai e pe piata.......

eu sincer , tot pe un punto as merge, mai bun din toate pucntele de vedere(poate piesele si asigurarea sa fie ceva mai scumpe).......
106 si Saxo nu cred ca-s multe in ro, d'aia nu se gasesc, pt ca se fabrica de mai demult si Saxo de baza era destul de ieftin in Ro (inainte sa apara C3), ceva pe la 7500 euro nou noutz(dar chel complet), deci ma gandesc ca unul de prin 98-99, sa fie pe la 4000........

#26
Kugarth

Kugarth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 402
  • Înscris: 25.06.2003
daca trebuie ales neaparat dintre cele 3 as merge pe punto ... daca nu, la 3500 usd as incerca un golf ...

#27
Bombtrack

Bombtrack

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 06.01.2003
Mi-am cumparat Tico acu vreo 2 luni. Din 1999, fara AC, 48000Km, 2100$ din tirg. Nu este super ingrijita, dar fara probleme. Chiar cind am luat-o am venit cu ea din Pitesti in Buc (proprietarul era din Pitesti si am fost acolo sa fac actele), pe autostrada cu 130km/h. Cam riscant, avind in vedere ca nu o cunosteam, dar a tinut fara probleme. De atunci am facut cu ea ~1500Km fara sa am probleme notabile-inclusiv drumuri Focsani,Galati etc. De schimbat, chiar cind am luat-o am schimbat placute de frina si ulei(asa, mai mult sa fac si eu ceva la ea).

Singurele situatii: mi-a cazut claxonul(tre sa vad ce are), si s-a descarcat bateria(tre sa iau una noua). In rest, super ok!

Ah, inca ceva-cum am luat-o, probabil am parcat pe unl oc al altuia in fata blocului, si am gasit-o cu ceva zgirieturi cu cheia pe capota. I`m still in Romania!

After all, deocamdata sunt foarte multumit de raportul pret calitate.Plus ca in Buc, e un super vehicul!

#28
moartea

moartea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,158
  • Înscris: 18.05.2003
Bateria originala mi s-a dus si mie la Matiz destul de repede, dupa vreo 2 ani, deci la Tico a tinut bine, in caz ca era cea originala :)

#29
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
De obicei acumulatorul care se livreaza standard are o viata mai scurta din diferite motive. Acumulatorul imediat produs "isi asteapta" randul in depozitul fabricii. Dupa aceea se pune pe masina respectiva, care, si aceasta stationeaza ceva timp in parcul fabricii sau distribuitorului. Timp in care trec cateva saptamani bune sau chiar luni.

In alte cazuri, la masinile mai scumpe, se pune un acumulator foarte bine gandit si cat mai puternic la pornire care duce ani buni pe masina respectiva.

Cazuri si cazuri...

#30
ady_botos

ady_botos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 17.07.2003
Bombtrack ,

spune-mi si mie te rog cat consuma Tico in oras. Am auzit mai multe variante si oricum daca tu ai un consum bun in Bucuresti, sigur e valabil si in Timisoara   :D

#31
Bombtrack

Bombtrack

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 06.01.2003
Foarte sincer sa fiu, nu i-am facut un consum pina acu. Mereu uitam sa dau bordu la zero dupa plin. Peste vreo saptamina doua il fac.

#32
Bombtrack

Bombtrack

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 06.01.2003

Quote

Originally posted by moartea
Bateria originala mi s-a dus si mie la Matiz destul de repede, dupa vreo 2 ani, deci la Tico a tinut bine, in caz ca era cea originala :)

Nop, nu e bateria originala.

BTW! Ma chinui sa caut un manual de Tico! Ma ajuta cineva?Pe net nu am gasit nimik. Da am aflat ca Tico e Suzuki Alto crack-uit ;)

#33
alexandru_m

alexandru_m

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 21.05.2002

Quote

Originally posted by kye04
consuma ceva mai mult k tico,e mai puturos,nu atinge aceleasi viteze k tico,dar per ansamblu nu se poate compara cu o dacie.

Ai dreptate, este o pocnitoare pe langa o Supernova sau Solenza.

#34
MD

MD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,025
  • Înscris: 08.08.2002
e trist ce spui alexandru_m chiar crezi asa ceva ?... se poate ca dupa avatar se vede ca esti mandrul posesor de Dacie ...   :ciocan:
Matiz e un mini ieftin si care s-a bucurat de ceva succes in Europa (la clasa mini ) si ca urmare GM i-a facut un mic facelift si a prezentat noul Matiz drept Chevrolet Spark ... un link
http://www.spark.chevrolet.com.ec

#35
alexandru_m

alexandru_m

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 21.05.2002
Nu e vorba ca sunt mandru posesor de dacie dar sa o luam metodic:
Dat fiind faptul ca Solenza are acum airbag o sa compar Matiz SE POWER PLUS cu Solenza Scala 1.4 MPI.
Solenza are 75cp fata de cei 51cp ai matizului, la o diferenta de doar 50kg in favoarea celei din urma.
Solenza are cuplu de 114Nm@2800rpm fata de 68,6Nm@4600rpm
Consumul urban al solenzei este de 8.3 litrii/100km (motor de 1.4l) iar al matizului este de 7,4 litrii/100km (motor de 0.8). Diferenta la consumul extraurban este de doar 0.6 litrii in favoarea matizului.
Stabilitatea solenzei pe sosea este net superioara matizului iar viteza de 130km/h poate fi aleasa oricand ca viteza de croaziera. Cu matizul mai greu avand in vedere ca viteza maxima constructiva este de 144km/h.
La confort si dotari interioare lucrurile sunt cam egale (noroc ca nu comparam cu matizul ala de are tapiseria usilor din panza :) ).
Pretul este de 6.520 euro pt. solenza si 7.240 pentru matiz.

Daca mai luam in calcul si spatiul mult mai mare oferit de solenza si impasul in care se afla Daewoo Romania poti alege o masina buna si in oras si la drum lung sau o conserva buna de fatait prin oras.
P.S. De tico nu mai vorbesc pentru ca nici nu se mai fabrica si oricum ar fi jenant sa-l compari chiar si cu o SuperNova.

#36
MD

MD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,025
  • Înscris: 08.08.2002
no comment ... noroc ca mai sunt destui care gandesc ca tine ca altfel dadeau de mult faliment cei de la Colibasi ...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate