Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme la Turbo (la audi A4 1,9TDI)
Last Updated: Jun 10 2012 16:00, Started by
speedy_bob
, Sep 15 2006 19:42
·
0
#1
Posted 15 September 2006 - 19:42
Am un Audi A4 avant din 2000 cu motor de 1,9 TDI. Apare o problema la turbo: mi s-a intamplat ca , dupa ce masina a stat cateva ore, la plecare din nou cu ea sa ramana fara turbo. Pur si simplu se simte cum motorul pierde din putere si nu mai trage. Pentru ca turbo sa isi revina trebuie sa opresc motorul si sa il repornesc. Nu stiu ce are si sunt contrariat pentru ca un timp nu am mai avut probleme ( vreo 1500km). A mai patit cineva asa ceva sau aveti idee care e problema si cum se poate repara?
|
#2
Posted 16 September 2006 - 19:15
Vanele turbinei sunt intepenite si masina intra in "limp mode", la repunerea contactului se reseteaza eroarea si merge, 99% trebuie curatata turbina.
Restul de 1% ar putea fi N75, o valva care regleaza vacuumul spre turbina. Edited by Mig VWFan, 16 September 2006 - 19:19. |
#4
Posted 25 September 2006 - 12:12
Vanele turbinei se pot curata usor?
Cam ce trebuie sa fac ? Exista substante speciale pt asa ceva? |
#5
Posted 25 September 2006 - 12:52
speedy_bob, on Sep 25 2006, 13:12, said: Vanele turbinei se pot curata usor? Cam ce trebuie sa fac ? Exista substante speciale pt asa ceva? pune un mecanic sa controleze furtunasul de la actuator ( sa nu fie intepat, fisurat ), membrana actuatorului, tija actuatorului, si pe urma turbina curatata. Pt turbina iti trebuie un spray degripant, decarburol, si neaparat solutie de spalat motorul concentrata ( se ia de la o spalatorie auto ). Iti trebuie 0,5 litri si mai pui tu 1,5 litri de apa. Citi Km are masina ? tu cum mergi cu ea ? http://forum.softped...howtopic=137264 uite niste vane de turbina si cum trebuie sa functioneze : Attached FilesEdited by MAK, 25 September 2006 - 12:59. |
#7
Posted 26 September 2006 - 14:41
MAK, on Sep 25 2006, 13:52, said: dificil, dificil, ca si cum ai incerca o operatie pe creierul unei gaini, sau ai pune in ghips un picior de furnica pune un mecanic sa controleze furtunasul de la actuator ( sa nu fie intepat, fisurat ), membrana actuatorului, tija actuatorului, si pe urma turbina curatata. Pt turbina iti trebuie un spray degripant, decarburol, si neaparat solutie de spalat motorul concentrata ( se ia de la o spalatorie auto ). Iti trebuie 0,5 litri si mai pui tu 1,5 litri de apa. Citi Km are masina ? tu cum mergi cu ea ? http://forum.softped...howtopic=137264 uite niste vane de turbina si cum trebuie sa functioneze : Multumesc pentu sfaturi, atat cele legate de turbina cat si cele legate de mersul cu masina. Le-am citit inainte sa pun topicul cu torbo. Masina e din 2000 si acum are 143.500 Km. De mers nu merg ca nebunul (numai din cand in cand) , dar nici incet. Incerc nici sa nu turez prea tare motorul dar nici sa merg cu el subturat. De obicei schimb treptele pe la 2000 de ture (cuplul maxim conform cartii e la 1900 rpm) si masina ma asculta. |
#8
Posted 26 September 2006 - 15:14
speedy_bob, on Sep 26 2006, 15:41, said: Multumesc pentu sfaturi, atat cele legate de turbina cat si cele legate de mersul cu masina. Le-am citit inainte sa pun topicul cu torbo. Masina e din 2000 si acum are 143.500 Km. De mers nu merg ca nebunul (numai din cand in cand) , dar nici incet. Incerc nici sa nu turez prea tare motorul dar nici sa merg cu el subturat. De obicei schimb treptele pe la 2000 de ture (cuplul maxim conform cartii e la 1900 rpm) si masina ma asculta. ala e mers subturat ! trebuie sa schimbi treptele astfel incat in urmatoarea treapta de viteza sa cazi PE ZONA de cuplu, nu sa schimbi cand atingi zona de cuplu ! |
#9
Posted 10 June 2012 - 16:00
Buna am si eu un A4, din 2000 1,9 TDI si are o problema la turbo. La turatie cand incepe sa lucreze turbo apare un fluierat.Am fost la mecanic si mi-a zis ca paletii freaca in corp, din cauza jocului la axul turbinei.Ce credeti ca se poate face, se poate repara sau am nevoie de turbo nou? Multumesc.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users