Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre Logan MCV
Last Updated: Nov 22 2009 19:21, Started by
H725
, Dec 04 2005 22:58
·
0
#1
Posted 04 December 2005 - 22:58
Conform Evenimentul zilei, in loc de break se va produce un monovolul:
Versiunea break (K-90) a Daciei Logan pare sa fi fost abandonata in favoarea a ceva asemanator, dar in care producatorul are mai multa incredere. Este vorba despre monovolumul cu nume de cod R-90, care, in plus fata de un break, este mai inalt si poate avea pana la 7 scaune modulare. Versiunea de varf va fi denumita R-90 Aventure si va avea inclusiv tractiune integrala. Revista „Automotive News”, care a publicat aceasta informatie, precizeaza ca solutia tehnica adoptata este 4wd, adica tractiune pe toate cele patru roti coordonata electronic. Monovolumele sunt printre cele mai populare masini in Europa de Vest. Daca pana acum Logan era o masina de clasa medie care incerca sa le concureze prin pret pe cele de clasa mica, odata cu lansarea acestui model Dacia intra pe o piata pe care preturile depasesc 15.000 de euro. Deocamdata, pretul minim al Loganului in Occident este la jumatate. Mod later-edit: am schimbat titlul topicului cu ceva mai corect relativ la ce va oferi dacia.. RE-EDIT: am schimbat si eu titlul topic-ului in urma mutarii lui de pe aria News.[/code] Attached FilesEdited by WildChild, 07 December 2006 - 17:39. |
#2
Posted 04 December 2005 - 23:04
imaginea aia cred ca e pur orientativa. Sa zicem ca putem specula la nesfarsit despre cum va arata designul. INsa.. putem fi siguri ca masina in variantele de baza se vor invarti undeva pe la 7000 de euro. Nu cred ca Dacia se va risca sa ceara 15.000 de euro pe o masina nu prea cunoscuta pe pietele externe. Ar putea fi o nebunie, trebuie sa mai treaca ceva ani pana cand dacia devine un nume. Totul se va face cred eu din aproape in aproape.. si tind sa cred ca cei de la evz nu prea stiu ce vb.
|
#3
Posted 04 December 2005 - 23:10
#4
Posted 04 December 2005 - 23:23
wooow, e super. cea mai misto dacie de pana acum. si vad ca seamana foarte mult cu modelele renault
|
#5
Posted 04 December 2005 - 23:31
hai sa fim un pic realisti si sa ne aducem ca un break se va adresa mult mai bine unor categorii de persoane care au nevoie de o masina functionala. Sa zicem ca si monovolumul ar putea fi o solutie insa cred ca se va merge pe ideea un sw un pic mai inalt. In privinta aspectului, putem presupune ca cei de la Renault au vrut sa faca cat mai multe economiii, asa ca .. cred ca sw-ul la linia laterala pana la portbagaj va avea o linie destul de asemanatoare cu sedanul. Nu ii vad facand experiente de design. In sprijinul ideii mele vine de exemplu si generatia precedenta al lui laguna break care semana foarte mult cu sedanul.
|
#6
Posted 04 December 2005 - 23:59
Initial ziceau ca breakul va avea si o varianta de 7 locuri, probabil in genul Peugeot 307. La lungimea portbagajului berlinei cred ca mai intra un rind de scaune in varianta break...
Pt Logan este foarte usor sa faca breakul pe baza berlinei, acoperisul nu este curbat spre spate, pot pastra ambele usi, cu modificarea doar a geamului si ramei de la usa din spate... Haionul o sa fie probabil aproape vertical, pt cresterea spatiului interior, si pt ca e mai ieftin sa reteze masina decit sa o faca aerodinamic... Edited by H725, 05 December 2005 - 00:01. |
#10
Posted 05 December 2005 - 04:06
|
#11
Posted 05 December 2005 - 13:32
In primul rand, nici EvZ, dar nici celelalte site-uri nu citeaza o sursa serioasa. Ce au aflat Automotive News poate sa fie la fel de bine un concept care nu va deveni realitate. Despre Logan Break se vorbeste de luni de zile insa nici un autor nu prezinta o pozitie oficiala a Renault, pentru ca aceasta nu exista.
Edited by dandr69, 05 December 2005 - 13:34. |
#12
Posted 05 December 2005 - 15:34
H725, on Dec 4 2005, 22:58, said: Coform Evenimentul zilei, in loc de break se va produce un monovolul: Versiunea break (K-90) a Daciei Logan pare sa fi fost abandonata in favoarea a ceva asemanator, dar in care producatorul are mai multa incredere. Este vorba despre monovolumul cu nume de cod R-90, care, in plus fata de un break, este mai inalt si poate avea pana la 7 scaune modulare. Versiunea de varf va fi denumita R-90 Aventure si va avea inclusiv tractiune integrala. Revista „Automotive News”, care a publicat aceasta informatie, precizeaza ca solutia tehnica adoptata este 4wd, adica tractiune pe toate cele patru roti coordonata electronic. Monovolumele sunt printre cele mai populare masini in Europa de Vest. Daca pana acum Logan era o masina de clasa medie care incerca sa le concureze prin pret pe cele de clasa mica, odata cu lansarea acestui model Dacia intra pe o piata pe care preturile depasesc 15.000 de euro. Deocamdata, pretul minim al Loganului in Occident este la jumatate. Deocamdata poza nu demonstreaza nimic,liniile sunt de Renault Scenic toata ziua!! |
#13
Posted 05 December 2005 - 19:43
Cica concurenta la tractiune integrala
> Skoda Octavia > Audi Quattro > Volvo S60 > Fiat Panda Audi quattro nu exista si oricum Dacia nu se compara cu audi Volvo s60? Sa fim seriosi, mi se pare ca s60-ul are awd numai in versiunea s60r de 300 cp si tot asa.. ma intreb.. oare cei ce scriu articolele astea.. au habar cu ce se mananca automobilele? |
#15
Posted 05 December 2005 - 20:02
romaximusro, on Dec 5 2005, 19:43, said: Audi quattro nu exista si oricum Dacia nu se compara cu audi Cred ca vroiau sa zica Audo Allroad Quattro: http://www.globalaut...plt?no=303&ass= Oricum comparatii aiurea... |
|
#16
Posted 05 December 2005 - 23:46
EVZ revine cu "amanunte" asupra planurilor Renault in legatura cu loganul...
EVZ Modelul Dacia Renault va aparea in aproape toate versiunile posibile Dacia Logan va avea cel putin cinci variante de caroserie pana in 2007. Pe langa berlina in trei volume (L-90) vanduta in prezent, cel mai important proiect al Renault este monovolumul R-90, prezentat pe larg ieri in „Evenimentul zilei”. Detaliile despre monovolumul cu tractiune integrala au fost publicate de saptamanalul international „Automotive News”. O alta revista de specialitate franceza, „Autoplus”, a publicat recent fotografiile a inca trei versiuni de caroserie planuite de Renault pentru Logan. Este vorba despre varianta break (K-90), anuntata pentru octombrie 2006, de modelul cu cinci usi care va fi produs exclusiv in Brazilia si despre furgoneta F-90, asemanatoare lui Renault Kangoo. O alta utilitara anuntata de Renault este pick-up-ul cu nume de cod U-90. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users