Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

Service Hyundai - Mitsubishi Constanta, linga BILLA

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
townkat

townkat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 564
  • Înscris: 29.12.2004
Am un Hyundai Santa Fe modelul nou (zis si 2007). Astazi am facut revizia de 7500. A iesit cu circ.
Concluziile le trageti voi.

Cu toate ca revizia propriuzisa s-a desfasurat fara probleme, la sfarsit, baiatul care a lucrat la masina mea a impins-o putin inapoi si a lovit o cutie dinaia pe roti cu sertare pe care isi pun ei sculele, zgariind coltul barei spate si lasand o dunga de vre-o 2 cm fara vopsea (se vedea plasticul). Binenteles ca le-am atras atentia insa nu au recunoscut nici in ruptul capului, baiatul care o zgariase spunand ca a atins de obiectul respectiv dar nu e de acolo zgarietura, e doar o coincidenta, aceiasi parte aceiasi zona, uhh.. :death:. Apoi au inceput sa vina pe rand toti angajatii, in ordinea importantei functiei, fiecare se uita la zgarietura si spuneau "Noo, asta e veche domle'", cu toate ca se vedea clar ca praful era curatat numai in zona respectiva. Ma minteau in fata ce mai (cred ca astia se antreneaza pentru asta). Totul a culminat cu venirea directorului logistic (cred ca il cheama Vali) care a inceput sa se rasteasca la mine ca am venit cu zgarietura de acasa, chiar intr-un mod jignitor, si ii pun pe ei sa mi-o repare (oricum stati linistiti ca i-am ars si eu cu cateva fraze :D, imi pare rau dar chiar n-am avut incotro). Apoi au disparut toti eu ramanand singur langa masina. In fine am intrat iar in sediu si i-am luat iar la intrebari, dupa care am luat-o iar de la cap cu constatarile .. insa , absolut intamplator, chiar in momentele alea, in care mie nu imi venea sa cred ce m-i se-ntampla, a aparut un amic vechi  :notangel:, despre care habar n-aveam ca lucreaza cu ei, lucru care a schimbat radical situatia. Vazand ca ne cunoastem, baietii de la service s-au mai inmuiat si unul dintre cei de la birou mi-a zis ca o-r sa o repare pe cheltuiala lor, ca dureaza aproximativ o ora, fara insa a lasa de inteles ca isi recunosc greseala in vre-un fel...

Ehh pana aici a fost doar jumatate din spectacol.

Au inceput baietii sa pregateasca zona respectiva (ca au spus ca nu vopsesc toata piesa ca oricum iese perfect, ceea ce mi-a dat iar emotii), si dupa ce au lucrat ei tot coltul barei (slefuit si chit), de la roata dreapta spate pana aproximativ la numarul de inmatriculare spate pe toata latimea barii, s-au oprit... Binenteles ca dupa vre-o ora doua i-am intrebat ce se intampla, si mi-au spus ca nu au reteta pentru culoarea respectiva, deoarece cataloagele Hyundai cu toate nuantele se publica odata pe an si, logic, abia la anul or sa fie publicate pentru Santafe-ul Nou. Si ca au gasit ei una pe internet dar nu e chiar lafel what???...Oare dece nu s-au gandit la asta inainte de slefuire...?? Incredibil dar adevarat, am mai asteptat inca, cateva ore pana au venit baietii de la Policolor, care impreuna cu tehnicienii lor din service, dupa ceva munca au scos o culoare la care eu cel putin nu vad diferenta fata de originala. Trebuie sa recunosc ca reparatia chiar a iesit perfect, si culoarea, dar si imbinarea intre zona veche si cea nou vopsita. Oricum, o facusem ca ma duc cu bara neterminata acasa, ca asa imi spusese cineva de la ei de la firma ca se va intampla daca nu vor gasi formula culorii. Cert este ca am stat la ei in service de la 8 la 15.30 (nu, nu exagerez deloc, m-am uitat la ceas) si am ajuns acasa plin de nervi, deasta nici nu am scris pana la ora asta..

Un lucru este clar, toate masinile straine in Romania au un defect: au nevoie de revizii, iar la noi asta inseamna sa iti umble romanul in ea (de la mecanic pana la directori, tot aia e... cu toate ca sunt sigur ca exista si exceptii, dar alea sunt doar exceptii).

Sa nu uit.. revizia propriu-zisa a durat o singura ora, de la 8.00 la 9.00, si a costat 280RON, ceea ce e excelent, daca mai puteti aprecia asta  :D .

Bafta Voua!

Edited by townkat, 29 August 2006 - 23:26.


#2
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

Quote

, si mi-au spus ca nu au reteta pentru culoarea respectiva, deoarece cataloagele Hyundai cu toate nuantele se publica odata pe an si, logic, abia la anul or sa fie publicate pentru Santafe-ul Nou

mie mi se pare chestia asta bullshit. Adica cei care isi lovesc masinile in perioada asta ce fac? asteapta sa apara cataloage? oricum, vorba ta.. astea-s service-urile romanesti, mai mult decat greseala lor cred ca "doare" felul cum te iau cateodata de prost.

#3
dan2

dan2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,166
  • Înscris: 05.11.2003
nasol si eu am avut ceva probleme la service-ul Ford tot de langa Billa. pacat, asa isi pierd clientii

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate