Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 

Coltul ASEistilor

- - - - -
  • Please log in to reply
1056 replies to this topic

#973
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,632
  • Înscris: 30.07.2003
Nu sunt. Sunt un programator ce livrez soft contabil la firme, colaborez cu ele si multe alte aspecte. Si nu e singurul sector unde am tangente. Nu-i nimic iesit din comun. Altii au legaturi cu mult mai multe domenii fata de mine.

Edited by neagu_laurentiu, 24 July 2012 - 21:58.


#974
Anonymous2456

Anonymous2456

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 407
  • Înscris: 01.02.2012
@catalin: Nu e chiar asa. La inceput, ca in orice domeniu, o sa ai un salariu mediu. Prinzi meserie x ani si daca te "tin balamalele" iti deschizi singur si se schimba treaba. Contabilitate cu preturi de nimic nu se poate face, implicit o sa castigi DECENT de la firme "micute". Ai 10-20-50-n firme "micute" implicit creste si castigul tau. Poti ajunge sa scoti extrem de mult (comparativ cu salariul mediu din Romania) din contabilitate, doar sa lucrezi corect, la timp si sa ai clienti suficenti.

Cat despre termene, daca esti organizat si ai un volum decent de munca termini toata treaba pana pe 20 a fiecare luni (nu stai pana in ultima zi).


EDIT: Cat despre concurenta, nu sunt speriat. Cel mai bun sa castige !

(un viitor contabil)

Edited by Anonymous2456, 24 July 2012 - 22:07.


#975
tziggy

tziggy