Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta
 Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz
 EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost
 De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice
 

Taxare casuta vocala

- - - - -
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#55
Lucrian

Lucrian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,270
  • Înscris: 28.11.2001
N-a zis nimeni de mesagerie gratuita. Ci doar de dreptul de a alege daca vrei sau nu sa lasi un mesaj (si normal ca daca-l lasi sa fii taxat).

#56
Cosconor

Cosconor

    Netmonitoring fan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,022
  • Înscris: 08.06.2003
Da, am înteles. Dar taxarea la secunda ar aduce mult mai multe reduceri decât asta cu mesajeria vocala.

#57
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
As vrea si eu taxare la secunda,dar cred ca cererea noastra referitoare la dreptul de a alege daca vrem sa lasam sau nu mesaj,este mai intemeiata.Dupa cum au zis cativa,si o stim si noi,sunt firme private au dreptul sa faca ce vor.Iti convine,te abonezi la ei,nu-ti convine ii alegi pe altii,s.a.m.d.Pentru taxare la secunda (din prima secunda) exista Zapp,iar dupa 15(cartela)/20(abonament) exista Cosmorom.
Asa cum spuneam,chestia asta cu dreptul de a alege este mai mult o treaba care tine (in opinia mea si de obraz).
In nici un caz nu cred ca m-am scarpinat cu mana stanga in partea dreapta a capului cand am cerut treaba aia!

#58
Cosconor

Cosconor

    Netmonitoring fan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,022
  • Înscris: 08.06.2003
Multe tari din Europa au taxarea la secunde. Putine au dreptul de a alege de a lasa sau nu mesaj. De aceea cred ca sunt mult mai multe sanse pentru taxarea la secunda, sau macar la 30 de secunde.

#59
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Atunci cerem si asta!Mergem pe ideea din doua sa iasa macar una?
Astept pareri.

#60
Cosconor

Cosconor

    Netmonitoring fan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,022
  • Înscris: 08.06.2003
:OK: Din doua, o sa iasa sigur una !

#61
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Astept propuneri sau initiative,cum sa procedam.Eu ma gandeam sa ramanem pentru moment la treaba asta,ca sa nu-i suparam prea rau,pentru ca orice am cere din aceste doua variante,inseamna niste pierderi pentru ei.
See ya!

#62
cdarau

cdarau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 10.08.2003
Eu sincer as prefera sa NU se taxeze Mesageria Vocala. E vorba totusi de CONCEPTUL unui serviciu extrem de util.

#63
Lucrian

Lucrian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,270
  • Înscris: 28.11.2001
Eu zic sa ramanem pe linia pe care am inceput. Din moment ce bogdan1978buc a primit si un mesaj de la un operator, cred ca avem mai multe sanse. Personal, gasesc mai utila aceasta varianta.
PS: Daca ni se va da dreptul sa alegem, eu personal imi voi activa mesageria vocala.

#64
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Si eu voi face acelasi lucru,atata timp cat prietenii mei nu vor mai fi taxati!
Si eu sunt de parere sa ramanem la ce anume am inceput impreuna:rezolvarea problemei cu casuta vocala,mai ales ca mi s-a dat un raspuns in acest sens,ce-i drept doar de la o companie de telefonie si nu amandoua la care am trimis.Urmeaza sa trimit si la restul in aceasta saptamana!

#65
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Hai sa privim lucrurile si din alt unghi, ce ar costa operatorii avertizarea inaintea casutei vocale, pierderi, dar nu foarte mari pentru ca persoanele civilizate si-o dezactiveaza, deci mai bine am creste incasarile cu casuta vocala decat sa le lasam sa scada pe zi ce trece.
Cum se poate face asta, prin oferirea de bonusuri (cadouri, ascultare gratuita a casutei, etc) sau mai inteligent prin creerea placerii utilizarii acestui serviciu.

Ce inseamna asta, exact ce propune bogdan, sa lasam mesajul numai daca vrem, si uneori poate sunt unii care chiar vor (nu vad rostul totusi) sau poate nu sunt atenti cand suna (dar e vina lor), astfel poate multi utilizatori si le vor activa la loc, deci overall in scurt timp incasarile vor creste pentru ca clientul va simti ca foloseste serviciul asta fiindca VREA EL.

Concluzie:
Companiile nu pierd nimic prin aceasta masura, ba chiar isi pot fideliza utilizatorii cu ceva de genul, uite noi ce grija avem de voi, ceilalti n-au, dar cel mai probabil toti jucatori din piatza vor face la fel, rezulta un "win-win" strategy, ceva ce totusi pratica spune ca nu exista.  :drac:
So, voi cheltuiti mai mult, ei incaseaza mai mult.

Ce nu vor ceda ei decat foarte greu va fi taxarea la secunda care-i va lovi crunt la buget, si portabilitatea numerelor care are efecte devastatoare pentru imaginea unui operator chiar si cu rebrandarea lui.

Va fi visul lui Bogdan indeplinit?  
Da, foarte probabil, mai ales ca e in interesul lor!  :cool:


Greets,
Speedo

#66
cdarau

cdarau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 10.08.2003
Logica asta e foarte clara si operatorii au aflat-o de la multe persoane si de mai multa vreme.

Nu stiu insa ce-i impiedica sa faca asta: dificultati tehnice sau o inertzie cauzata de nepasare sau interes ciudat?

Ganditzi-va cat timp le-a luat pana au lasat ascultarea mesageriei Vocale gratuita?...

Dar de-abia dupa luarea masurii de a taxa apelantul DOAR DUPA lasarea mesajului vocal (deci atunci cand va folosi cu adevarat serviciul), Mesageriile Vocale vor fi utilizate cu adevarat!

Eu cred ca foarte multa lume si le-ar activa si atunci cand va fi cazul vor si folosi serviciul.  :OK:

Toata lumea va avea de castigat  :OK:

Numa' bine   :cya:

#67
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Pai marketing-ul nu-i lasa, nu trebuie date toate feature-urile din start, cu ce ar mai "scoate" ochii, pe ce ar mai face campanii de promovare?

Greets,
Speedo

#68
cdarau

cdarau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 10.08.2003

Quote

Originally posted by Speedo
Pai marketing-ul nu-i lasa, nu trebuie date toate feature-urile din start, cu ce ar mai "scoate" ochii, pe ce ar mai face campanii de promovare?

Greets,
Speedo


Hehehe...imi place de tine ca tot esti cu Marketingul  :D  Si mie imi place...

Dar mai e ceva: CONCURENTZA  :OK:

Cat o fost de mic Cosmoromul a reushit sa-i determine pe ceilaltzi sa NE taxeze la secunda  :yeah baby

Ca de NU, poate ca acum plateam la unitatzi de 5 minute  :mad: ...si promotzional la 3 minute...daca era dupa Marketingul lor  :mad:

#69
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Tin sa-ti multumesc public si nu pe privat,Speedo,pentru replicile tale!
Intotdeauna cand intervii,parca nici nu este nevoie de logo-ul tau,sau de semnatura ta,identificandu-te din prima prin continul mesajului tau :)
Sper sa reusim!
Ai foarte mare dreptate :OK:

#70
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Am schimbat titlul site-ului din "Petitie" in "Scrisoare deschisa",gandindu-ma ca poate suna cam agresiv "Petitie".M-am gandit cam tarziu ce-i drept dar am efectuat modificarea.Nu uitati pentru orice sugestii va rog sa ma contactati.
Am primit si raspunsul celui de-al 2-lea operator de telefonie.M-a dezamagit raspunsul celui din urma.Avand in vedere ca nu am inteles nimic din finalul mesajului,acesta fiind in engleza,iar eu nu am gasit nici un fel de mesaj in limba romana in care sa mi se spuna ca nu pot publica date din el,imi rezerv dreptul de a publica cateva dintre ideile lor (FARA A PUBLICA NUMELE LUI),legat de felul in care este conceput sistemul:

Quote

scopul serviciului este sa preia toate mesajele primite in perioada in care titularul este indisponibil, indiferent de motiv.
Serviciul apartine destinatarului si nu poate fi controlat de catre initiatorul apelului.
M-a terminat replica asta.O sa mai postez dupa ce imi revin :mad:

P.S.:Speedo mi-a placut culoarea care ai pus-o la fraza:"Va fi visul lui Bogdan indeplinit?",si bataia lunga catre .....viitorul.ro :)

#71
cdarau

cdarau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 10.08.2003
Trebuia sa scrii in loc de "Petitie" sau "Scrisoare deschisa":

"Amenintzarea clientzilor" (in atentia OPC)

Te pomenesti ca vor face pe ei de frica daca ar citi o Petitie.

GSM = UEFA   :mad:

#72
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Nu este vorba de asta,dar m-am gandit totusi mai bine:
*Sunt firme private: au dreptul sa faca ce vor.Iti convine,bine.Nu-ti convine asta e.
*Nu-i putem forta sa faca treaba asta.Acel site arata opinia utilizatorilor de telefonie incercand sa faca o statistica gratuita (pentru ei).Apar si persoane care au mesageria vocala activa si care se plang de acest lucru.Cu alte cuvinte:unii dintre ei au zis intr-un mod personal ca desi "Serviciul apartine destinatarului si nu poate fi controlat de catre initiatorul apelului." ei doresc sa se schimbe acest lucru pentru ca este in defavoarea lor,nu numai a celor care sunt taxati pe nedrept.
Daca tot va ganditi la client "ca el vrea aia sau cealalta" atunci uitati-va domnilor acolo la opiniile lor.Faceti un sondaj daca acel site nu va inspira incredere sa vedeti daca utilizatorii doresc ceea ce dorim si noi.Intrebati-i pe toti:si cei care au acel serviciu activ si pe cei care nu-l au activ,daca tot doriti sa aparati drepturile utilizatorilor.
Asa cum am spus mai devreme nu va putem obliga cu nimic in acest sens,ci doar va propunem un lucru care s-a dovedit (in opinia celor cu care am vorbit si semnat pe acel site) a fi mai mult o chestie de bun simt.Opiniile sunt impartite.Vrem si noi cam aceleasi conditii ca afara daca tot platim facturi facand referire in $ dolari $,si atata timp cat anumiti operatori de afara,unde conditiile financiare sunt superioare fata de tara noastra,ofera aceste servicii. :mad: ca sa nu mai spun de fascinanta retea Wind care ofera si taxare la secunda din prima secunda,pe langa ceea ce va rugam noi,fara a mai mentiona si faptul ca un CARTELIST suna din Italia in Romania,pe MOBIL,si este taxat cu ~45 euro centi :mad:
Sper sa ne ascultati si pe noi,ca deja stiti de acest thread,el fiind prezent pe PRIMA pagina a site-ului http://www.ghica.3x.ro
Mai tineti cont si de faptul ca acel site nu are o popularitate cum am fi dorit noi,si de faptul ca sunt persoane care nu vor sa semneze de teama ca daca nu se rezolva nimic in acest sens sa nu apara numele lor acolo,si sa le rada altii in fata cu o expresie de genul "uite-l si p-ala",si mai sunt si persoane care desi trec peste acest impediment nu au (era sa spun curajul/taria dar nu spun asa ca sa nu ii jignesc,aceasta fiind  in semn de multumire ca totusi si-au exprimat ideea) completat formularul cu datele reale,si multe alte probleme care apar pe parcurs.
Asadar in loc sa impartiti ghiozdanele,umbrelute,telefoane fixe,ceasuri de mana sau baloane mai bine dati-ne dreptul de a alege.Ma opresc aici pentru moment cerandu-mi scuze pentru postul asa de mare,si multumind tuturor care au avut rabdarea sa-l citeasca cap-coada!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate