Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta
 Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz
 EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost
 De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice
 

Taxare casuta vocala

- - - - -
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#19
Swap

Swap

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 28.07.2003

Quote

Originally posted by Antaris
La Orange,cei cu sistem pre-pay nu au dreptul sa dezactiveze mesageria vocala.La cei cu abonament mesageria vocala este activata implicit.Trebuie ca abonatul sa o dezactiveze la cerere.Asta este inca o metoda prin care operatorii ne mai ciupesc de bani.Motivul este legislativ.Tot ce legea nu interzice explicit este teoretic permis.Si la noi in Romania acest principiu este folosit la maximum.
Ia arunca tu o privire aici: http://forum.softnew...5333#post115333

#20
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
La Orange Prepay,se poate scoate aceasta casuta vocala.
Si eu am sunat in Italia,dupa cum am spus,pe Wind si mi-a zis ceva de genul ca voi fi transferat catre casuta vocala a abonatului xxx,dandu-mi DREPTUL sa ALEG!Pe ecranul telefonului,nu am vazut sa fi inceput contorul ( de timp ) sa lucreze,cum se intampla in cazul unei convorbiri normale.In plus de asta am primit facura Orange!Nu am nici un apel international.Bravo italienilor!Or mai fi si altii,numai ai nostri nu sunt asa draguti :mad:

#21
Antaris

Antaris

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 497
  • Înscris: 04.01.2002
Da se poate scoate.Am sunat la Orange si asa este.Inainte nu se putea.Asta este o chestie buna.

#22
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Imi pare rau ca aceasta problema va ramane pentru moment nerezolvata,acest post lasandu-mi impresia ca n-a facut altceva decat sa ocupe spatiul de pe softnews.

#23
AcerMate

AcerMate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 847
  • Înscris: 14.05.2003
Singura solutie de urgenta este sa ne dezactivam casutele vocale.
Cat despre solutia ta Bogdan fa site-ul ala si eu vin cu semnatura. Dupa aia poate trimiti un mesaj la vre-un ziar sa faca un articol despre asta.

#24
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
@AcerMate:mersi pt. sprijin.Asa va vreau!

#25
rz

rz

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,179
  • Înscris: 05.05.2003

Quote

Originally posted by rz
Ieri am sunat pe cineva de pe Omnitel (acum Vodafone) si a raspuns robotul cu :''mesaj gratuit, abonatul...''
Am sunat de pe Orange (abonament)
Pe data de 2 septembrie va comunic daca apare cost pe factura detaliata.
 

Abia acum am primit factura...
Mesajul gratuit de la Vodafone Italia e... MESAJ GRATUIT !!!
Orange nu a tarifat apelul...
Si mai mult... nu apare in factura (nici macar cu 0.000$) acest apel international!

#26
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Inca o chestie,ca mi-am adus aminte de masterboy,care zicea pe un thread legat de telefoane subventionate,desi nu are mare legatura cu acest thread:cei de pe wind(cartelistii nu aia cu abonamente)au taxare la secunda din prima secunda,si ma suna in romania cu vreo 0,45 euro!!!

#27
rz

rz

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,179
  • Înscris: 05.05.2003
Nu mai stiu exact ce facilitati au...dar se poate afla de pe site-ul lor.
Oricum o duc mai bine decat cartelistii nostri...
As mai incerca ceva (telefonul de la Vodafone e la mine acum)
Sa-l inchid... si sa incerc un apel de pe Orange PrePay!
Dar nu cred ca voi face asta, deoarece sunt ferm convins ca la PrePay nu exista astfel de ''cadouri'' cu mesageria...

#28
craiuVerde

craiuVerde

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 07.08.2003
o sa incerc si eu astazi sa-mi scot casutza (am PrePay) cu toate ca am mai incercat mai demult si nu am reusit... Daca se poate, e un pas inainte (facut de Orange)!!!
Insa tot ramane problema de a alege daca vrei sa lasi mesaj sau nu (in cazul in care un prieten o are activata), lucru care ar fi SUPER!!!

Probabil o reclamatie la OPC credeti ca ne-ar ajuta???

#29
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Cred ca OPC nu este in stare sa ne rezolve probleme mai minore,cum ar fi de exemplu sa duci un telefon la reparat,in garantie,sa ti se aduca,timp de o luna(fix),5 telefoane,toate defecte,iar tu sa stai sa astepti,desi legea zice clar ca termenul MAXIM in care service-ul trebuie sa-ti repare sau sa-ti inlocuiasca telefonul este de 10(ZECE)zile!Eu am facut plangere,la OPC,pe data de 21.08.2003,si tot astept sa vad ce rezolvare o sa-mi aduca ei,in lupta contra GERMANOS!
In lupta asta cu greii telecomunicatiilor nici nu ma gandesc sa avem vreo speranta  :mad:
Oricum,mai am o saptamana in care am de dat cateva restante,si dupa aceea voi face site-ul,unde vom aduna semnaturi si vom face o petitie catre operatorii nostrii,singura alternativa ramanad sa le faem mila de noi,clientii lor.Macar unul daca reusim sa convingem,si dupa aia mergem pe principiul domino-ului ;)

#30
AcerMate

AcerMate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 847
  • Înscris: 14.05.2003
Bogdan, sunt cu tine.

#31
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Ma voi apuca sa fac site-ul!
Voi posta cand este gata.
S-ar putea sa am si ceva nevoie de ajutor,pt.scripturi php.
Mai vb.

#32
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Adresa unde se va face aceasta petitie este http://www.ghica.3x.ro
Si da,voi avea nevoie de ajutor ca sa nu pierdem timp prea mult.
Pareri despre cum ar trebui sa fac site-ul astept pe casuta de mail.
Ar trebui sa fac pagina dedicata fiecarui operator,sau la general?
Astept info cat mai repede ca sa nu ma apuc de facut ceva si apoi sa stau sa modific.
Multumesc :OK:

#33
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001

Quote

Nigerians switch off mobiles to protest charges  
By Reuters staff
19 September 2003
 

GSM operators 'ripping us off' say boycotters.

Thousands of Nigeria's mobile phone users switched off their handsets on Friday following a boycott call by consumer groups to protest at what they say are unfair tariffs in Africa's most populous nation.

The one-day boycott is the first protest against GSM operators in Nigeria, two years after they first started up business in the country. There are currently over two million mobile phone users in Nigeria, and the figure is expected to rise sharply over the next year.
 
"I joined the boycott because the operators are ripping us off. It is not just the high tariffs that worry me, but sometimes you cannot make any calls for more than one week running," Alexander Udeh, a Lagos businessman said.

Adekola Abiodun, a banker who also joined the protest, said he was frustrated that more than two years after GSM services were introduced in Nigeria, it was still difficult to connect from one company's network to another.

"I think this warning strike will teach the operators a lesson," he said. Many Nigerian businessmen carry two or three mobile phones with them, each using a different network, to get around the interconnectivity problems.

Nigeria awarded licences to three GSM operators in 2001: South Africa's MTN, Zimbabwe's Econet and the national Nigerian phone company Nitel. A fourth GSM company, Nigerian firm Globacom, started up operations last month.

The GSM Subscribers' and Phone Users' Association, one of the groups spearheading the boycott, estimated that about one million subscribers had switched off for the day.

"The strike has been wonderfully successful," Ebun-Olu Adegboruwa, the head of the group, told Reuters. "By our conservative estimate about one million of the two million plus subscribers in the country complied."

Adegboruwa said the group would picket the offices of mobile phone companies on October 1 if they did not move to per-second billing from per-minute and cut their rate to 20 naira from 50 naira a minute by then.

Adrian Wood, Chief Executive Officer of MTN, Nigeria's largest GSM operator with over 1.2 million subscribers, had said he expected about 200,000 subscribers to switch off their handsets.

However, a company spokesman said its financial impact would be minimal.

"Well over 80 percent of our revenue comes from people making business calls and the business community does not seem to be involved in the boycott," spokesman Afam Edozie said. "I don't think the boycott's going to be very effective."

He said that if 20 percent of MTN's non-business customers took place in the boycott, the firm would lose less than four percent of its revenue for the day.  

TotalTele


Am tinut sa cititi exemplul nigerienilor, pentru ca ei, o natiune subdezvoltata cu o populatie cu cultura foarte mult redusa fata de Romania, au reusit sa se mobilizeze si sa boicoteze operatorii mobili.

Noi nu cred ca vom reusi asa ceva in .ro, daca se va face un apel pentru asa ceva. Sau nu?!?!  :hmm:

Greets,
Speedo

#34
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Multumim Speedo pentru interventie.Una f.f.f. reusita :)
Sper totusi sa reusim.De fapt stiti ceva:vom reusi.Ne trebuie putina rabdare.E chestie de cateva saptamani,pana ne unim mai multi si poate asta va fi cadoul care ni-l vom face de sarbatori ;)
Pentru ca sa fiu sincer sunt oameni care nu vor sa renunte sub nici un chip la mesageria vocala,si nici nu poti sa le reprosezi ceva,dar operatorii nostrii,nu ne da aceasta libertate PRIMARA de a alege.Sunt convins ca unii vor lasa mesaj iar altii nu dar vrem sa fiti lasati sa alegem!
Vom reusi cu siguranta :OK:

#35
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Site-ul va fi gata saptamana viitoare,sper.
Si mai sper un lucru:sa reusim!

#36
ecstrim

ecstrim

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 18.10.2002

Quote

Originally posted by LR
Este valabil la orice abonament Connex cu sau fara minute incluse. Daca suni pe alta retea de telefonie mobila din RO si daca ai nesansa ca cel apelat sa aiba tel. inchis (chiar si fara mesagerie vocala activata) esti taxat de catre Connex :mad:  
Cei care au factura detaliata de la Connex pot confirma acest lucru.

Nu operatorul tau (connexul) te taxeaza, ci operatorul celui pe care il apelezi o face...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate