Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
#9541
Posted 11 November 2018 - 21:11
Despre longlife-ul interval la schimb ulei ....la modele mai vechi de VW
De la constructor VOLSKWAGEN toate EXPLICATIILE ..... MOTOARELE PD au si ele explicatii pt interesati..... codurile de echipare LL pe placuta de identificare AUTO.... deci toate datele http://www.volkspage...ssp/SSP_224.pdf Edited by eboda, 11 November 2018 - 21:16. |
#9542
Posted 12 November 2018 - 11:05
Mda.. Inca o ciudatenie, se pare ca trebuie sa ma las de citit. Vad ca multi sunt de parere ca pentru motoarele comonrail diesel cu injectie directa e mult mai potrivit un ulei acea c3 decat b4. Ei spun ca la aceste tipuri de motorizari se formeaza depuneri pe clapete.
|
#9543
Posted 12 November 2018 - 11:20
As vrea sa fac un "flush" la motor, si ma gandeam sa fac 2 schimburi cu un ulei foarte ieftin (+ diverse solutii de engine flush), sa-l rulez 1-2 ore, apoi dupa 2 astfel de operatiuni sa-l inlocuiesc cu uleiul final, 5W30.
Ce ulei recomandati? Trebuie neaparat sa fie tot 5W30? Ideal e sa fie ieftin, dar nici sa adaug uzura inutila n-as vrea... de cca. 13l as avea nevoie. L.E. Cu filtrul de ulei cum procedez in cazul asta? Edited by M-A-R-I-U-S, 12 November 2018 - 11:23. |
#9544
Posted 12 November 2018 - 11:57
Salut, am un VW Bora 1.6 16v AZD (170.000km) , pana acum am folosit ulei aral sau castrol 10w40, nu circul mult undeva la 8000km pe an iar de la un schimb la altul completez can 1.5L maxim 2L deci consuma desi nu scoate fum deloc, intrebarea mea este daca merita sa trec la un ulei full sintetic 5w40 o sa creasca mai mult consumul de ulei fiind mai subtire? (poate mi se pare mie dar cred ca consumul de ulei este mai mare la mersul la relantii, iarna cand tin motorul pornit 5...10 minute sa se dezghete parbrizul)
Eventual poate imi recomandati si o marca, vad ca sunt multe pareri contra aral. |
#9545
Posted 12 November 2018 - 12:26
ai cautat de scurgeri ? Poate il pierde si nu il consuma.
|
#9546
Posted 12 November 2018 - 15:28
Observ tot mai des în analizele de ulei uzat de la motoarele diesel un nou contaminant, biodieselul. Poate explica cineva care e treaba cu el?
|
#9547
Posted 12 November 2018 - 15:43
Am observat si eu. Iar mb229.52 se recomanda celor care alimenteaza motorina ce biodiesel
Insa acum toata motorina e cu biodiesel... |
#9548
Posted 12 November 2018 - 18:25
#9549
Posted 12 November 2018 - 18:36
#9550
Posted 12 November 2018 - 18:40
Un downgrade probabil, asa cum ne-a obisnuit si in cazul FS ului.
Edited by iancuMIC, 12 November 2018 - 18:46. |
|
#9551
Posted 12 November 2018 - 18:42
Asta încerc si eu sa aflu. Se pare ca ESP formula a fost înlocuit de ESP si nu stiu dacă cel nou se gaseste si la noi.
|
#9552
Posted 12 November 2018 - 18:45
paultt, on 12 noiembrie 2018 - 18:36, said:
L-am studiat in Carrefour si parca pe eticheta nu era trecut. Dar nu bag mana in foc, s-ar putea sa-l fi omis eu. Ce ma mira este faptul ca exista uleiuri muuuult mai slabe care au BMW, la asta e invers: are 504/507 si nu are BMW???? grofudaniel, on 12 noiembrie 2018 - 18:42, said:
Asta încerc si eu sa aflu. Se pare ca ESP formula a fost înlocuit de ESP si nu stiu dacă cel nou se gaseste si la noi. Edited by officer_nats, 12 November 2018 - 18:49. |
#9553
Posted 12 November 2018 - 22:41
Pana una alta, acel fuchs titan gt1 5w40, pare destul de interesant pentru mine. E un fel de gtl din ce am inteles. Destul de vascos, noack mic, flash point ridicat, pret mic. Minusul e ca nu trebuie tinut mult in motor, dar oricum eu le dau jos pe la 8000-1000 km.
Fuchs Titan GT1 Pro C3 5W-30 a incercat cineva? Vad ca il lauda, are specificatii foarte bune. |
#9554
Posted 12 November 2018 - 23:08
Ala e urmatorul meu ulei in TSI Fuchs Titan gt1 pro C3. Il foloseste un coleg de pe VW forum are cont si aici si are un golf 5 gti edition 30 de 230 CP din fabrica. Are 4 schimburi de Fuchs 5w30 C3 facute la 6000km, si are chiar analiza de ulei uzat trimis in US la Blackstone, si analizele au iesit bune. Eu zic sa incerci Gt1 5w40 pentru motorul si masina ta. 5w30 s-ar putea sa fie prea fluid in 320cdi.
Poate ne zice el cateva cuvinte: https://forum.softpe...748-badboyblue/ Edited by Deenman, 12 November 2018 - 23:15. |
#9555
Posted 13 November 2018 - 00:38
Deenman, on 12 noiembrie 2018 - 23:08, said:
Ala e urmatorul meu ulei in TSI Fuchs Titan gt1 pro C3. Il foloseste un coleg de pe VW forum are cont si aici si are un golf 5 gti edition 30 de 230 CP din fabrica. Are 4 schimburi de Fuchs 5w30 C3 facute la 6000km, si are chiar analiza de ulei uzat trimis in US la Blackstone, si analizele au iesit bune. Eu zic sa incerci Gt1 5w40 pentru motorul si masina ta. 5w30 s-ar putea sa fie prea fluid in 320cdi. Poate ne zice el cateva cuvinte: https://forum.softpe...748-badboyblue/ Da, eu raman pe 5w 40 cu siguranta. Am pomenit despre acela fiindca i-am vazut o analiza de ulei virgin si pare impresionant pe hartie, destul de bun se arata si in uoa. |
|
#9556
Posted 13 November 2018 - 00:44
https://www.mobil1.co.uk
redbull si max folosesc mobil 1. cea mai buna reclama cand incepi sa depasesti tot. |
#9557
Posted 14 November 2018 - 09:53
baiatu_x, on 12 noiembrie 2018 - 11:57, said:
Salut, am un VW Bora 1.6 16v AZD (170.000km) , pana acum am folosit ulei aral sau castrol 10w40, nu circul mult undeva la 8000km pe an iar de la un schimb la altul completez can 1.5L maxim 2L deci consuma desi nu scoate fum deloc, intrebarea mea este daca merita sa trec la un ulei full sintetic 5w40 o sa creasca mai mult consumul de ulei fiind mai subtire? (poate mi se pare mie dar cred ca consumul de ulei este mai mare la mersul la relantii, iarna cand tin motorul pornit 5...10 minute sa se dezghete parbrizul) Eventual poate imi recomandati si o marca, vad ca sunt multe pareri contra aral. 1. Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W40 - 4 Litri Valvoline Syn power 5w40 MOBIL 3000X1 5W40 4 litri Gasesti la www.uleideulei.ro curierul 0lei 2. Valvoline Syn Power 5w40 4litri (Gasesti la DEDEMAN) 3. MOBIL 3000X1 5W40 4 litri Emag ridicare de la posta sau DEDEMAN Sau orice 5w40 din lista de aici schimbat la max 9000 km/12 LUNI CE ATINGI PRIMA DATA LUNILE SAU KM https://bevo.mercede...n/229.5_en.html VW E4 E5 SUNT CONSTRUITE PT folosire exclusiv ULEIURI vascozitati 5wxx si fullsintetice 10W40 de pana in 30 ron/litru pt autoturisme sunt uleiuri (cu minim 70% ulei mineral in compozitie) pt motoare daramate ce nu mai au mult pana la aruncare. daca motorul iti consuma asa mult ori ai simeringuri supape terminate ori segmentii sunt dusi de la uleiul panarama semisintetic de pe piata romaneasca folosit in ultima suta de mii de km ori motorul a avut kilometrajul manarit la cumparare. Un test de compresie lamureste dilema. Motor AZD in ITALIA uns cu MOBIL 3000X1 5W40 schimbat la 8000km/6luni ( CE ATINGE PRIMA DATA) are 600000 km si nu papa ulei decat infim.... Edited by eboda, 14 November 2018 - 10:16. |
#9558
Posted 14 November 2018 - 10:33
iancuMIC, on 12 noiembrie 2018 - 18:40, said:
Un downgrade probabil, asa cum ne-a obisnuit si in cazul FS ului. se poate trece pe TOTAL cu norma PORSCHE C30 care e f bun inclusiv in UOA TOTAL QUARTZ INEO LONG LIFE 5W30 http://www4.total.fr...-30-2017-ro.pdf Sau Valvoline SynPower XL-III C3 5W30 Sau RAVENOL 5W30 VMP Toate sa aiba aprobarea Porsche C30 pe bidon SCHIMB LA maxim 9000KM/12LUNI (ce se atinge prima data) pt curatenia motorului impecabila... Edited by eboda, 14 November 2018 - 10:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users