Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

Operatie & Coxartroza

  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
Thorr

Thorr

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 16.08.2002
Problema ar fi urmatoarea: un pacient de ~64 de ani, suferind de coxartroza cu scurtare de membru inferior. La Sp. de Recuperare din Iasi i s-a recomandat o operatie prin care i s-ar monta o proteza care sa-i sustina muschii, dar conditiile de aici sunt jalnice (nu au medicamente, aglomeratie etc.)
Pe de alta parte, am auzit ca operatia de genul asta se face si la Tg. Mures, cu rezultate bune.
Acum vin si va intreb cine poate sa-mi dea mai multe detalii, atat despre afectiune cat si despre operatie. Ma intereseaza si conditiile din spitale.
Thx.

#2
Thorr

Thorr

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 16.08.2002
Nimic? Macar despre starea spitalelor din Tg. Mures?

#3
AcerMate

AcerMate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 847
  • Înscris: 14.05.2003