AVENTURI LA SINGURUL SERVICE CANON DIN TARA
Last Updated: Oct 20 2016 22:18, Started by
melinter2000
, Jun 19 2006 21:01
·
0
#1
Posted 19 June 2006 - 21:01
Am un canon 520. Accidental a cazut in apa vreo citeva secunde destul ca sa nu mai functioneze. L-am trimis la service-ul Canon de la Bucuresti, criss profesional, din strada libertatii, L-am trimis cu Posta Romana cost 110000lei vechi, la dus cu confirmare de primire.
Dupa 1 saptamana am primit aparatul reparat, costul retrimiterii prin Fan courrier 300000lei si plata reparatiei 1400000lei. 1> Dupa o luna am constatat ca atunci cind filmam nu aveam sunet la inregistrare, si am scris celor de la crissprofesional service Buciuresti, ei mi-au bagat un raspuns gen "apa a cauzat coroziune in timp si este posibila defectarea microfonului, asteptam aparatul." Fiindca am banuit ceva cusut cu ata alba, mi-am luat inima in dinti, l-am desfacut cu grija si STUPOARE: NU ERA CONECTAT MICROFONUL, Adica Microfonul nu era infipt in mufa din placa de baza si atirna. Inainte de a cadea in apa, aparatul a inregistrat cu sonor filme, deci cirpacii de la Service Canon Bucuresti Crisprofesional, au uitat sa monteze microfonul. Faceti un calcul: dus 110000 +300000 rambursul egal 410000lei, numai costul drumului, de la Iasi la Bucuresti si invers. Stau si ma intreb cum e posibil ca la singurul service Canon din tara, din Bucuresti sa fie asa o brambureala, sa nu se verifice functionarea inainte de a fi retrimis inapoi aparatul, ma gindesc ca asa au facut intentionat , daca i-l trimiteam din nou prin posta parca vad ca mai gaseau un defect si in afara de taxele postale mai plateam vreun milion pentru microfon sau ........ Beneficiind de monopol , FARA CONCURENTA,acest service pe care i-l credeam serios m-a dezamagit, impune preturi mari pe care nu ai ce face si trebuie sa le platesti, OK pina aici, dar macar sa verifice tot aparatul inainte de a-l expedia inapoi, nu sa-si mai lase de lucru ca fraierii sa-l mai trimita odata. Atentie amatorilor, plus smecheria cu Fan courrierul, De ce sa platim mai scump un serviciu pe care pposta romana i-l taxeaza cu mai mult de jumatate mai ieftin? ATENTIE MARE: atit am avut de spus si sint total dezamagit |
#2
Posted 19 June 2006 - 21:06
Daca eu as avea o firma, nu as trimite colete decat printr-un curier, de preferinta unul care vine sa ridice coletele periodic si-mi ofera si alte facilitati. Crezi ca cineva se la ei se va duce la Posta Romana ca tu sa economisesti 20 lei? Atata costa taxiul in Bucuresti...
Treaba cu microfonul e o greseala din partea lor, dar explicatia e foarte plauzibila. |
#4
Posted 19 June 2006 - 21:35
Intr-adevar pot sa spun ca nu este un lucru bun sa aiba o asemenea scapare. Dar tarifele postei nu le lua in discutie, nici o firma nu se duce la Posta sa iti expedieze un aparat, iti cheama un curier si te taxeaza pentru un serviciu, pe care altfel l-ai regasi pe factura ca "alte cheltuieli de expeditie". Sincer, am si eu o patanie urata cu ei, dar ma abtin pana nu vad cum se rezolva.
|
#5
Posted 19 June 2006 - 23:27
Suna la ei, spune-le ce au facut si/sau reclamatie la protectia consumatorului. Sau e valabil daca mai aveai garantie la aparat.
Mie mi-au tinut 350d-ul acum un an 2 saptamani in service pentru o amarata de mapare de hotpixels. Ba ca n-au software, ba ca n-au serial iar dupa 2 saptamani l-am luat fara sa se fi reparat nimic ca sa revin dupa inca o saptamana sa-l mai las 3-4 zile ca sa-mi zica ca pixelii nu mai sunt. Cu aceeasi ocazie i-am rugat sa imi curete si senzorul ca am niste praf pe el si nenea imi pune aparatul pe Sensor Cleaning mode si imi arata ca pe senzor nu se vede nici un fir de praf cu ochiul liber. No comment Edited by patratzel, 19 June 2006 - 23:27. |
#6
Posted 20 June 2006 - 02:30
ar trebui precizat ca nu e de fapt un service Canon.. ci un service pentru camere Canon probabil autorizat de Canon, in lipsa de altceva ca sa fie in concordantza cu legile romane.
Service Canon e de obicei o placere.... |
#7
Posted 20 June 2006 - 08:56
era greu sa ceri o constatare/evaluare a pretului reparatiilor inainte de efectuarea lor?
fi fericit ca ai camera cu sub 2mil ti-ai reparat camera. poate neprinderea microfonului a fost o greseala/scapare a lor. oricine greseste - chiar si eu le-ai dat telefon sa le spui de ce nu mergea microfonul? au uitat sa-ti ceara scuze? daca tot nemultumit esti, OPCu iti va primi reclamatia si probabil va face ceva. cit despre transport - probabil sunt un grup de tehnicieni la ei - nu cred ca au pe cineva sa se ocupe special de shipping care sa impacheteze/dezpacheteze/fuga la/de la posta cu n pachete doar pentru a economisi 200mii. |
#8
Posted 20 June 2006 - 09:34
#9
Posted 20 June 2006 - 13:07
Nu' s de aruncat cind sint ai tai!
Dar cind e vorba de banu clientului... si de timpul angajatilor tai, se cam schimba treaba!!!!!! |
#10
Posted 20 June 2006 - 15:43
e unu' in Bucuresti care repara orice camera, cu practica in state si in Germania...
e cam scump, dar face treaba... [email protected] sper ca mai are adresa asta de mail...mie mi-a reparat candva un aparat si merge si acum...dupa 5-6 ani... |
|
#11
Posted 20 June 2006 - 18:53
Ar trebui sa invatam sa ne purtam ca niste clienti, si mai ales sa ne purtam mai mare grija de banii nostri. Si daca nu esti multumit de un serviciu sa pui mina pe telefon si sa-i spui respectivului (pentru ca poate fi o greseala pe care ar vrea sa o repare imadiat), iar daca nu se intimpla nimic sau din contra te mai si repezeste, solutia e OPC. Eu am aplicat-o si credeti-ma a functioneaza !
Depinde numai de noi daca ne lasam sau nu |
#14
Posted 06 July 2006 - 23:38
Cred ca e cazul sa spuna cineva si ceva bun despre baietii astia; eu am fost azi acolo, cu display-ul spart la un canon sd300; l-au inlocuit in 30 de minute, iar pretul a fost mai mic decit pretul din state; am dat 3 milioane tre sute de mii; in state reparatia asta e 165 de dolari.
Cred ca ce-ai patit tu e o chestie care se mai intampla, nu e ceva serios. Oamenii sint profi. Parerea mea. |
#15
Posted 10 October 2007 - 13:41
Am fost si eu acolo cu un defect la Canon 350 EOS. A umblat cel putin 30 de minute la aparatul meu si a verificat tot. A curatat si si si. Numai e in garantie de mult. Am platit nici un leu. Si eu zic ca sunt profi oameni asta.
|
|
#16
Posted 14 October 2007 - 09:07
Eu am avut un Canon 300D la care s-a defectat obturatorul si l-am lasat sa-l repare si mi-a cerut un numar de tel ca sa ma anunte cand este gata.Dupa 2 ore mi-au dat tel sa-mi spuna ca este gata aparatul si ca pot merge sa-l ridic.Asa ca din punctul meu d vedere baietii de la Criss sunt ok.
rombaer, on Oct 10 2007, 12:41, said: Am fost si eu acolo cu un defect la Canon 350 EOS. A umblat cel putin 30 de minute la aparatul meu si a verificat tot. A curatat si si si. Numai e in garantie de mult. Am platit nici un leu. Si eu zic ca sunt profi oameni asta. |
#18
Posted 27 November 2007 - 00:32
criss profesional ne ard la bani rau
ce fac ei?... desfac 10 suruburi si schimba un plastic si costa 3-5 milioane daca esti fotograf stii ce inseamna sa muncesti cu spor, iei cateva milioane in 12 ore, nu in juma de ora. aici pt cine se pricepe ! http://web.abo.fi/~jskata/300Drepair/ http://ghonis2.ho8.com/rebelmod3.html |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users