Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 

AVENTURI LA SINGURUL SERVICE CANON DIN TARA

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
dreadboy

dreadboy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,585
  • Înscris: 25.05.2005
multumesc farker . am rezolvat cu pinul de ghidaj al oglinzii secundare datorita tie :) multumesc

si asta singur, nu cu 249 de lei cat mi-au cerut la service la cris professional

Edited by dreadboy, 20 December 2007 - 02:09.


#20
seby

seby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 24.01.2003
Din punctul meu de vedere: Felicitari Cris Pro Service !

Am avut ceva probleme la butonul de zoom (se bloca). Aparatul Canon 610 a fost cumparat din Dubai si au trecut aproape 2 ani de la cumparare !
Am primit coletul dupa cateva zile inapoi,  iar cei de la Fancourier nu mi-au cerut nicio taxa.
Am fost convins ca Cris Professional Service nu l-a reparat (nu au lasat niciun mesaj in colet), dar surpriza a fost maxima, zoom-ul e ok.
Se aplica cumva garantie internationala de 2 ani ? (eu am pus toate actele de cumparare in colet)

Oricum, Multumesc Cris Pro Service, aparatul e functional !

#21
azur

azur

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 28.05.2006
am platit 80 ron la ei pentru o patina de blitz canon 420...doua bucati de plastic = 80 ron
am auzit ca e mai ieftin sa trimiti la budapesta la serviceul canon de acolo.

#22
A-Laurentiu

A-Laurentiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 21.03.2008
Mie mi-au luat doar 50/ron pentru o patina de blitz canon 420EX. Acuma 1 luna.

Eu sincer am numai cuvinte de lauda pt. ei... nu am avut probleme cu ei deloc.

Edited by A-Laurentiu, 31 March 2008 - 21:14.


#23
corvinarh

corvinarh

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 26.03.2007
cine ma poate ajuta sa repar si eu un canon A520? nu se mai retarge obiectivul si imi apre in coltul din stanga jos al LCD-ului codul de eroare E18... o adresa? un sfat?
eu sunt din targoviste... [email protected], 0766405267

#24
detealin

detealin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 18.05.2010
Salut!
Am ajuns pe acest forum sa citesc niste pareri despre baietii de la Cris Pro Service, urmand sa trimit o camera, aflata in perioada de garantie, spre ei pentru reparatii. Experienta mea a fost urmatoarea:
Am purtat o discutie telefonica foarte civilizata, in ziua urmatoare am pus coletul pe FanCurier (continand camera al carei defect a fost obiectivul blocat in pozitia deschis si documentatia necesara - factura, garantie). Ca sa evit interpretarile: intr-o zi de miercuri am predat coletul la Fan Curier iar luni (da, dupa 5 zile, respectiv 3 zile lucratoare) coletul a ajuns inapoi. In Sibiu.
Nu continea nici o documentatie in plus sau in minus, foarte bine ambalat si cu aparatul in stare de functionare perfecta.

Asadar, din punctul meu de vedere, profesionalism total si doar cuvinte de lauda. Le ofer multe multumiri si sincere recomandari de bine.

Edited by detealin, 16 April 2013 - 12:20.


#25
nenis

nenis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,877
  • Înscris: 02.01.2009
sunt  impresionat de experienta ta. Abia astept sa mi se strice aparatele  ca sa ii cunosc si eu pe acesti oameni minunati.. Sper din tot sufletul sa mai colaborezi cu ei . De cat timp cumparasei aparatul?

Edited by nenis, 16 April 2013 - 16:01.


#26
gogutu

gogutu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 04.04.2005

View Postnenis, on 16 aprilie 2013 - 16:00, said:

sunt  impresionat de experienta ta. Abia astept sa mi se strice aparatele  ca sa ii cunosc si eu pe acesti oameni minunati.. Sper din tot sufletul sa mai colaborezi cu ei . De cat timp cumparasei aparatul?

da, nenis, si eu sunt de-a dreptul cutremurat de asemenea experiente sublime! Am avut doua experiente cu Cris Professional Service, unicul si cel mai minunat service Canon din Bucuresti, din tara, planeta si galaxie...
Prima data, prin 2011, ma duc cu un aparat foto profesional al unui prieten din provincie. Sun in prealabil, foarte amabili, "da, poftiti, va asteptam", imi explica unde este localizat service-ul, ma sui in masina, ajung acolo.
Constat, usor dezamagit, ca am nimerit in pauza de masa  a domnilor profesionali Cris service si trebuie sa astept trei sferturi de ora. Sa ma intorc la birou si sa revin mai tarziu era o pierdere de timp si mai mare. Ma asez cuminte pe o bancuta la usa lor, scarpinandu-ma in nas, gandindu-ma cat de prost am parcat masina si daca o voi mai gasi peste o ora acolo... Dupa cateva minute se deschide usa, iese un tip, trece in viteza pe langa mine si dispare in alta incapere. Imi trag scurt cativa pumni in cap - idiotule, nu puteai macar sa incerci usa, sa vezi daca e cineva acolo! Imi fac curaj, ciocanesc usor, bag capul pe usa dar, ghinion, un birou pustiu... Continui preocuparile mele intelectuale cu nasul , cand,  dupa  alte cateva minute, apare tipul de mai devreme. Il abordez timid: "S-ar putea sa las un aparat..." In secunda urmatoare se abate asupra un potop de invective – nu stiu sa citesc, nu am respect, oamenii trebuie sa mai si manance, nu am fost in stare sa ma informez, etc. Cand se opreste sa-si traga respiratia incerc sa ii spun ca am pus doar o intrebare si ca se poate raspunde politicos dar nu apuc pentru ca imi tranteste usa in nas Posted Image

Ma mai lasa sa astept vreo zece minute si ma cheama inauntru. Tot el imbufnat, baiguie ceva ca e stresat (probabil in loc de scuze), imi primeste aparatul si imi spune ca ma vor suna in cateva zile.  Dupa o saptamana sun sa intreb de aparat. Mi se spune ca baiatul care se ocupa de el este in concediu si vine peste o saptamana. Probabil sunt inalt specializati si exista cate un singur baiat pentru fiecare tip de aparat foto ca altfel nu imi explic...
In fine, dupa vreo trei saptamani recuperez aparatul si cred ca a fost reparat ok pentru ca proprietarul imi este in continuare prieten.

Acum cateva luni, un alt prieten, (cred ca s-au vorbit sa isi ia aparate Canon si sa ma trimita pe mine sa le repar) ma roaga sa ii duc un obiectiv la curatat. Intre timp, cu terapie si consiliere psihologica, trecusem peste minunata experienta anterioara asa ca mi-am facut curaj si m-am dus din nou la ei. In prealabil, am dat telefon, am citit cu atentie tot site-ul ca sa fiu sigur ca nu mai gresesc ceva. Dus, lasat obiectivul. Fericire maxima! Nu am mai gresit nimic, nu m-a mai certat nimeni...  In doua zile va fi gata. Astept doua zile, trei, sapte – zic lasa ca o fi baiatul iar in concediu... nimic. Dupa vreo doua saptamani sun totusi sa vad care este situatia. Ce obiectiv, cum te cheama, ce numar de comanda, ce numar ai la pantof..., ma tine vreo zece minute in telefon si imi spune inocent ca nu gaseste obiectivul, vine nu stiu ce baiat, o sa caute in continuare si ma suna inapoi.

Dupa o zi sau doua sun tot eu, mi se da legatura sau este chemata la telefon persoana care s-a ocupat de obiectiv si nu apuc sa deschid gura ca ma ia la rost “Puteti veni sa luati obiectivul , e gata de doua saptamani, daca nu ati vrut sa schimbati coclenderul doar l-am curatat si sa veniti odata sa-l luati!” Nu am apucat sa-i spun ca nu m-a intrebat nimeni de vreun “coclender” si daca m-ar fi intrebat n-as fi stiut ce e ala si nici nu m-a anuntat nimeni ca e gata, pentru ca mi-a inchis.

Nu vreau sa infund puscaria pentru crima asa ca am rugat un coleg sa ridice obiectivul si le-am transmis prietenilor posesori de aparate foto  Canon sa si le bage undeva daca se mai strica.
Recomand cu maxima incredere Cris Professional Service, doar sa luati inainte doua Diazepame si un Rudotel!

Edited by gogutu, 27 March 2014 - 14:25.


#27
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,886
  • Înscris: 28.12.2006
Vezi, daca nu se intamplau toate astea noi nu ne mai veseleam si noi nitel. Bine ca macar exista service canon, cum era sa te duci la budapesta sau prin germania si sa nimeresti in pauza lor de masa, sau cum traduceai "coclender" in/din hu/de?
Constat ca totusi si-au facut treaba, doar ca PR-ul mai scartaie.

Edited by crokodilu, 27 March 2014 - 14:45.


#28
gogutu

gogutu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 04.04.2005

View Postcrokodilu, on 27 martie 2014 - 14:41, said:

Constat ca totusi si-au facut treaba, doar ca PR-ul mai scartaie.

Sigur. Le mai trebuie putina politete, putina ordine, putin bun simt si ar putea fi o firma adevarata Posted Image

Edited by gogutu, 27 March 2014 - 15:07.


#29
calexe

calexe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,722
  • Înscris: 21.11.2006
Doresc sa punctez ca experienta mea cu CP e total diferita. Lucrez regulat cu ei. Curat senzorul camerei la ei cam la 10K actionari, ocazional mai am de reparat cate un obiectiv (recent am avut de schimbat o garnitura la un L, si niste angrenaje la un 50 f/1,4). La mine au lucrat de fiecare data impecabil dpdv tehnic iar relatia interpersonala a fost excelenta. De ex. lasat aparatura la ei, dupa 1-2 zile suna sa-mi dea diagnosticul si pretul operatiunilor si ma anunta cat dureaza lucrarea. Cand ridic aparatura, la solicitarea mea, un tehnician care s-a ocupat de lucrare iese din atelier si-mi explica detaliat concluzii ale reparatiei si imi da recomandari despre chestiuni la care sa fiu atent in viitor. Sunt chestii foarte utile, care nu prea sunt specificate in manualele aparatelor. Nu le pot reprosa decat tariful. Am avut si o experienta atipica mai demult cu un obiectiv iesit din garantie care a avut un defect la IS si care a generat la final un service-note oficial de la Canon. Asta a durat dar am fost informat in prealabil iar oamenii s-au straduit sa obtina acel service-note care a avut ca efect reparatia gratuita. Il puteau repara si mai repede dar m-ar fi costat foarte mult.
Acum, in ce circumstante ai avut tu acele patanii - asta n-am cum explica.
In orice caz programul de lucru este anuntat pe sit si pe usa de la receptie clienti. Iar in atelier (adica dincolo de zona de receptie clienti) nu se intra neinvitat. E posibil ca asta sa-i fi iritat.

Edited by calexe, 27 March 2014 - 18:52.


#30
Alex_Constantin

Alex_Constantin

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 19.10.2016
Tocmai ce am fost astazi sa ridic aparatul de la Criss, foarte multumit de timpul de reparatie, de pret, o schimbare de shutter aproximativ 10% din pretul aparatului ceea ce este foarte ok !
Asa ca m-am hotarat sa intru pe forum sa las o impresie buna.

Ce am vazut in comentarii...m-a dezgustat. Oameni care vorbesc in necunostiinta de cauza. Oameni care vor sa primeasca totul aprope gratuit. Oameni care prefera sa trimita prin posta romana un aparat de 3.000 lei ca sa scape de 10-20 de lei dar nu se gandesc ca, distrugerile create de modul in care posta romana trateaza coletele or sa coste mai mult decat cei 20 de lei, dar dupa cum vad la colt de strada sunt oameni care fac urat si pentru 50 de bani.  Vorba aia ai seria 7 dar stai in garsoniera si nu ai bani de benzina asa ca iti pui GPL, patetic.

Referitor la niste comentarii de mai sus, mi se pare normal ca un aparat de ani 10 ani ce a fost scos din fabricare de aproape un deceniu sa coste mai mult reparatia decat, cu cat l-as gasi pe olx, SH, din simplul fapt ca nu mai exista piese.

Sunt detinatorul unui 5D Mark III, 7D MarkII, 70-200mm F2.8 II IS, 24-70 Var2 F2.8 IS. Am avut si alte aparate cu probleme, duse la Criss. Iar...totul perfect, ca la carte. Dar...ma dezgusta scursurile de oameni ce exista...

Daca Crissul nu ar exista am cam beli-o toti utilizatorii de Canon. Cel mai bun exemplu este Nikonul ce pana acum nu foarte mult nici macar nu a avut service in Romania, ca sa nu mai zic ca este mult peste pretul componentelor Canon. Dar ce sa ii ceri unui taran venit de te miri de unde care se crede atotstiutor. Il lasam sa dea la sapa.

Zic asta pentru ca sunt utilizator Canon de cand ma stiu. Pe vremea cand m-am apucat de fotografie nu exista Crissul iar reparatiile se faceau cel mai aproape la unguri, garantia noii piese schimbate dandu-se doar pe teritoriul tarii in care a fost facuta reparatie asta 1 iar 2 este mult mai scumpa. Cel putin diferenta s-a simtit prin 2010 cand am fost prima oara la Criss. De atunci am ramas client fidel.

Cu alte cuvinte, recomand Criss Professional din proprie experienta. Iar daca ai probleme cu nervi si nu iti convine nimic si vrei sa fii tratat de urgenta, exista ca orice alt firma taxa de urgenta, daca nu iti recomand cu cea mai mare incredere un distonocalm.

#31
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,886
  • Înscris: 28.12.2006

View PostAlex_Constantin, on 19 octombrie 2016 - 19:23, said:

Cu alte cuvinte, recomand Criss Professional ..
Exista alternative?

#32
udreadan

udreadan

    Mavic PRO

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,869
  • Înscris: 03.11.2007
Am si eu o intrebare: tipii repara si Sony?

#33
calexe

calexe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,722
  • Înscris: 21.11.2006
Nu.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate