Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 

Probleme Toyota Corolla 1.4 VVT-I

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
dan06

dan06

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 12.06.2006
Am o Corrola de 1,4 pe benzina din iunie 2005. Inca de la primii Km am sesizat un "tremurat" al masinii la schimbarea vitezelor, in special 1 - 2, 2 - 3. Am sesizat dealer-ului acest lucru (la 800 km), au testat masina, au constatat acelasi fenomen dar mi s-a spus ca nu e nimic anormal si ca trebuie sa ma obisnuiesc cu masina. Am ajuns la 10000Km, fenomenul apare in continuare, am reclamat acest lucru de mai multe ori in service si mi s-a indicat un anumit mod de a conduce masina, respectiv cu trecere lenta prin punctul mort si cu accelerare lenta. Intr-adevar utilizand astfel masina poti scapa in proportie de 80% de acel "tremurat" dar totusi nu este normal sa trebuiasca sa conduci o masina numai intr-un anumit mod. Am mai condus alte doua masini similare, una dintre ele cu un numar comparabil de km parcursi iar cea de-a doua cu aproape 25000km parcursi. Am constatat ca primul autoturism prezenta acelasi "tremurat", la cea de-a doua acesta fiind vizibil agravat. M-am interesat si un astfel de fenomen se datoreaza in principal unei deficiente a cuplajului intre motor si cutia de viteze, la baza fiind puterea mica a motorului in conditiile unei caroserii mari, nefiind exclusa o problema de calculator.  Fenomenul apare diminuat si intr-un procent extrem de redus comparativ cu modelul de 1,4 benzina la modelul de 1,6. Vreau sa stiu daca ati intalnit acest fenomen pe alte masini Toyota Corolla 1,4 VVT-i sau ce parere aveti despre acest lucru.

#2
top9un

top9un

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 04.02.2006
Eu am impresia ca ar trebui sa inveti sa schimbi vitezele corect, sa dai drumul usor la ambreiaj si sa accelerezi progresiv... Masinile cu cuplu mai mare iarta unele greseli de genul asta, de-aia motorul de 1.6 tremura mai putin.

Dupa cum ti-au spus si la service, de vina e stilul tau de condus nu masina. Recomand niste ore de scoala  :)

#3
dan06

dan06

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 12.06.2006

View Posttop9un, on Jun 14 2006, 10:10, said:

Eu am impresia ca ar trebui sa inveti sa schimbi vitezele corect, sa dai drumul usor la ambreiaj si sa accelerezi progresiv... Masinile cu cuplu mai mare iarta unele greseli de genul asta, de-aia motorul de 1.6 tremura mai putin.

Dupa cum ti-au spus si la service, de vina e stilul tau de condus nu masina. Recomand niste ore de scoala  :)

Daca am nevoie de niste ore de scoala, atunci si cei de la Toyota au, pentru ca cel putin unii dintre ei nu au reusit sa elimine acel "tremurat" de care mentionam.

Edited by dan06, 14 June 2006 - 17:15.


#4
proxxxy

proxxxy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 15.07.2003
du-te la reprezentanta, si cere-le sa faci un drive-test cu un model similar;

#5
axel_1

axel_1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 16.12.2005

View Postdan06, on Jun 13 2006, 17:00, said:

Am o Corrola de 1,4 pe benzina din iunie 2005. Inca de la primii Km am sesizat un "tremurat" al masinii la schimbarea vitezelor, in special 1 - 2, 2 - 3.

ai incercat sa schimbi treptele putin mai sus ?

#6
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
fiecare masina are particularitatile ei. Si eu cred ca e o problema de "diferenta de stil" intre tine si masina.

Si la Accordul meu, mi-a trebuit ceva timp sa scap de o astfel de particularitate, si anume masina se scutura destul de violent daca retrogradezi in treapta 1 astfel incat sa intri cam pe la 3000 de ture (am aflat mai tarziu si explicatia - in principiu eram la limita dintre doua profile VTEC si nu se prea putea hotari cum sa tina valvele). Bineinteles, nu am dus masina in service, ci mi-am adaptat stilul (pe Supernova nu se intampla nimic la o asemenea manevra), astfel acum retrogradez in 1 doar la turatii foarte joase.

Si eu cred ca "problema" ta e data de cuplul mic si greutatea mare a masinii, combinata cu schimbatul la turatii destul de mici.

#7
dan06

dan06

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 12.06.2006

View Postaxel_1, on Jun 14 2006, 21:09, said:

ai incercat sa schimbi treptele putin mai sus ?

Am incercat si la schimbarea de la 1 -2 si 2 -3 fenomenul se accentueaza

#8
dan06

dan06

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 12.06.2006

View Postproxxxy, on Jun 14 2006, 20:45, said:

du-te la reprezentanta, si cere-le sa faci un drive-test cu un model similar;

La 7000 km, am facut un drive test cu doua masini identice un ala 11500 km si alta la 24500 km. Am constatat (si cei de la Toyo Motors au constatat) ca fenomentul era mult crescut in intensitate la masina cu 24500 km la bord. Am mers si cu un 1,6 benzina si nu am sesizat o astfel de problema. In aceste conditii, dupa ce initial mi-au oprit masina in service pentru remediere, ulterior toata lumea a spus ca masina este OK. M-au trimis la Toyota Romania spunandu-mi-se ca ei nu pot face nimic in conditiile in care si celelalte masini prezinta acelasi fenomen. La Toyota Romania, in conditiile in care cei care au testat masina, initial au observat fenomenul, mi-a fost indicat un stil de schimbare a vitezelor si de accelerare care elimina "tremuratul" in cauza in proportie de 80%, dar care necesita o atentie permanenta ca la scoala de soferi (sunt la a patra masina personala, conduc frecvent si alte masini si am un total de peste 250000 de km parcursi).

#9
SebaV

SebaV

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 09.09.2006
Salut,

Conduc o masina (a firmei) similara, varianta hatchback, an fabricatie 2002, peste 65000 KM.
Am sesizat si eu un astfel de "tremurat", dar, doar de vreo 2 ani incoace, in conditii de temperaturi mai mici - in diminetile de primavara, toamna si iarna si nu intotdeauna (posibil sa nu fie aceasi problema).
Dupa ce se incalzeste, fenomenul nu se mai manifesta.
Senzatia este ca patineaza discul de ambreiaj. Masina a fost verificata in service, rezultatul fiind ... "perfect sanatoasa".

Ideea e ca firma la care lucrez, mai detine inca 2 astfel de modele, insa cu an de fabricatie 2001. Colegii care le conduc nu au reclamat acest comportament.
De aprox. 3 luni, uneori, conduc o Corrolla D4D 1.4 (6600 KM). Fenomenul descris nu s-a manifestat pana acum. In schimb (fara legatura cu subiectul) franele nu sunt la fel de eficiente fata de modelul pe benzina.

Se pare ca fiecare lot de masini fabricate are (daca are) probleme comune. Important e ca acestea sa fie depistate in perioada de garantie.

Sper ca fenomenul descris sa nu duca in timp la defectarea masinii.
Bafta.


View Postdan06, on Jun 13 2006, 17:00, said:

Am o Corrola de 1,4 pe benzina din iunie 2005. Inca de la primii Km am sesizat un "tremurat" al masinii la schimbarea vitezelor, in special 1 - 2, 2 - 3. Am sesizat dealer-ului acest lucru (la 800 km), au testat masina, au constatat acelasi fenomen dar mi s-a spus ca nu e nimic anormal si ca trebuie sa ma obisnuiesc cu masina. Am ajuns la 10000Km, fenomenul apare in continuare, am reclamat acest lucru de mai multe ori in service si mi s-a indicat un anumit mod de a conduce masina, respectiv cu trecere lenta prin punctul mort si cu accelerare lenta. Intr-adevar utilizand astfel masina poti scapa in proportie de 80% de acel "tremurat" dar totusi nu este normal sa trebuiasca sa conduci o masina numai intr-un anumit mod. Am mai condus alte doua masini similare, una dintre ele cu un numar comparabil de km parcursi iar cea de-a doua cu aproape 25000km parcursi. Am constatat ca primul autoturism prezenta acelasi "tremurat", la cea de-a doua acesta fiind vizibil agravat. M-am interesat si un astfel de fenomen se datoreaza in principal unei deficiente a cuplajului intre motor si cutia de viteze, la baza fiind puterea mica a motorului in conditiile unei caroserii mari, nefiind exclusa o problema de calculator.  Fenomenul apare diminuat si intr-un procent extrem de redus comparativ cu modelul de 1,4 benzina la modelul de 1,6. Vreau sa stiu daca ati intalnit acest fenomen pe alte masini Toyota Corolla 1,4 VVT-i sau ce parere aveti despre acest lucru.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate