Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa
 Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?
 Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China
 Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED
 

JURNAL MAZDA 3 SEDAN 1.6i si FORD FOCUS SEDAN 1.8i

- - - - -
  • Please log in to reply
353 replies to this topic

#343
finuly

finuly

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 20.03.2008
va rog sa-mi da-ti niste sfaturi.as vrea sa-mi cumpar o Mazda 6 1.9 D din 2003 cu 127mii km.va rog sa-mi spuneti despre costurile de intretinere, despre consum si despre ce mai stiti ca are masina.

#344
newguy90

newguy90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 15.10.2004
Salutare tuturor! Ce mai faci Cosmine?
N-am mai fost de mult pe aici , asa ca m-am gandit ca ar fi timpul sa mai postez un mesaj pt a va tine la curent cu masinuta mea Mazda 3. Am la activ cam 8500 km cu ea (are in total 33800 km) in 9 luni de cand o am. Nu a trebuit sa bag in ea decat benzina de 95 si solutie pt parbriz (apropos, sint foarte proaste solutiile de prin Ro, comparativ cu ce avea cand am adus-o din Germania). Uleiul la motor e la semn, exact ca in momentul cand am adus-o!!   :rolleyes: Cauciucurile is tot alea din fabrica Turanza (astea trebe sa le schimb in curand pt ca is uzate  :newblush: ). Nici macar vreun bec ars, nimic!!  (sa nu zic intr-un ceas rau... ) It's a fact : Mazda = FIABILITATE.   :first: :arigato:  
Cat despre placerea cu care o conduc? De fiecare data imi place sa-i aud sunetul inconfundabil la peste 4000 de ture/min si nu ma pot abtine sa nu o calc destul de des pentru feeling-ul care ti-l da... posesorii de Mazda stiu despre ce vorbesc  :naughty:
Ma bate gandul sa-mi fac un upgrade la faruri ...sa trec pe xenon. Ce ziceti?  De asemenea, difurile as vrea sa le schimb cu altele "mai de fiþe", desi si astea care vin din fabrica nu pot sa zic ca-s rele.  Any recommendations?
Dar cauciucuri pt vara marimea 205/55 R 16 ce recomandati sa imi iau ?


Mazda Ruleeesss!!  :coolspeak:

#345
SILE802002

SILE802002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 05.02.2008
salutari tuturor.
sunt aproape de a achizitiona o Mazda 3 sedan 1.6 TX plus si vad numai lucruri bune despre ea. nu are si dezavantaje sau deocamdata nu le-a descoperit nimeni? poate ma poate lamuri si pe mine cineva, in ceea ce priveste diferentele de pret si variantele de echipare intre mazda romania(www.mazda.ro) si auto xedos (www.mazdamotors.ro). pe primul site variante de echipare (CE, TE, Active, Active+), la auto xedos ca echipari (CE, TE, TE plus, TX, TX plus), plus diferente de pret la nivel aproximativ de echipare, in defavoarea celor de la mazda. si daca imi poate furniza cineva un service-plan si costurile de service ii raman recunoscator.
sau poate gresesc eu. corectati-ma. imi asum eventuala eroare.
cu stima, posesori de mazda

Edited by SILE802002, 17 April 2008 - 15:27.


#346
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 SILE802002, on Apr 17 2008, 16:24, said:

salutari tuturor.
sunt aproape de a achizitiona o Mazda 3 sedan 1.6 TX plus si vad numai lucruri bune despre ea. nu are si dezavantaje sau deocamdata nu le-a descoperit nimeni? poate ma poate lamuri si pe mine cineva, in ceea ce priveste diferentele de pret si variantele de echipare intre mazda romania(www.mazda.ro) si auto xedos (www.mazdamotors.ro). pe primul site variante de echipare (CE, TE, Active, Active+), la auto xedos ca echipari (CE, TE, TE plus, TX, TX plus), plus diferente de pret la nivel aproximativ de echipare, in defavoarea celor de la mazda. si daca imi poate furniza cineva un service-plan si costurile de service ii raman recunoscator.
sau poate gresesc eu. corectati-ma. imi asum eventuala eroare.
cu stima, posesori de mazda


Pai daca iei cele 12 pagini la rand o sa descoperi peste 95% avantaje si 5% sau chiar mai putin dezavantaje.

dintre dezavantaje

-suspensia sport neplacuta pt craterele din romania
-anvelopele bridgestone (nu stiu daca mai sunt echipate acum tot cu bridgestone er300) care nu prea ofera abilitati sportive
-consum ridicat pentru un sofer care nu stie sa conduca economic. Cine stie scoate exact ca in carte !
-unele probleme aparute la cativa propietari ,la coloana de directie (presupune gresesarea ei mai bine aceasta facandu-se la o revizie)
-in interior sunt cam multe plastice (dar care sunt de buna calitate si utile in  timp la uzura)

Legat de costurile de service acestea sunt foarte mici , o revizie normala nu depaseste 500 lei (eu am platit intre 418 si 475 lei ) , iar o revizie cu placute frana se invarte undeva la 700-800 lei.

Edited by cosmin_miu, 19 April 2008 - 13:24.


#347
cristobel

cristobel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 28.04.2006

 SILE802002, on Apr 17 2008, 18:54, said:

salutari tuturor.
sunt aproape de a achizitiona o Mazda 3 sedan 1.6 TX plus si vad numai lucruri bune despre ea. nu are si dezavantaje sau deocamdata nu le-a descoperit nimeni? poate ma poate lamuri si pe mine cineva, in ceea ce priveste diferentele de pret si variantele de echipare intre mazda romania(www.mazda.ro) si auto xedos (www.mazdamotors.ro). pe primul site variante de echipare (CE, TE, Active, Active+), la auto xedos ca echipari (CE, TE, TE plus, TX, TX plus), plus diferente de pret la nivel aproximativ de echipare, in defavoarea celor de la mazda. si daca imi poate furniza cineva un service-plan si costurile de service ii raman recunoscator.
sau poate gresesc eu. corectati-ma. imi asum eventuala eroare.
cu stima, posesori de mazda


Salut !

Sunt posesor de Mazda 3 sport 1.6 TX plus 2 ani , total 33 mii km :-) fara probleme , masina este impecabila, numai ca nu stiu unde faceti reviziile :
prima revizie 600 ron , a doua revizie la 30 mii km 1200 ron , cu schimbare placute frana. Astept sa-mi spuneti unde ati facut revizia , poate schimb doctorul :-)
Ai cumparat masina ? Cum ti se pare ?

#348
Mishu72

Mishu72

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 594
  • Înscris: 10.12.2007
Salut la toata lumea.
Am o Mazda 3 Sport GTA (2.0), full option. Ma pregatesc sa inchei leasing-ul la ea (am inceput in martie 2005). Masina e folosita 95% in Bucuresti, am o singura iesire pana la bulgari si cateva drumuri la mare. Total 38.000 km. Nu are probleme, i-am facut revizia de 3 ani saptamana trecuta si e totul OK. Totusi, ma gandesc ca are "o varsta" si vroiam sa intreb daca ar fi bine sa ma gandesc la un buyback si cam cat credeti ca as lua pe ea? Nu vreau sa mai fac un leasing, nu vreau sa mai pun bani peste, ma gandeam sa iau orice model de Mazda 3 care "incape" in banii pe care ii primesc la buyback.
Stiu ca pare ciudat sa dau un model de top pe unul mai slab, dar ma gandesc ca pe masura ce trec anii, o sa fie din ce in ce mai putin vandabila si n-as vrea sa ajung in faza in care sa inceapa sa pice de pe ea si sa ma coste reparatiile prea mult. Deja o revizie ma costa 1000 RON cu ulei, filtre si lichid de frana + o verificare la pedala de acceleratie.
Pareri? O dau, o mai tin?

#349
puciu4u

puciu4u

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 13.07.2008
Salut tuturor... am cam citit in mare parte toate paginile si acum am sa-mi spun parerea mea.
Detin o Mazda 3 din 2004 cu motor de 1,6 benzina, hatcback, a fost prima din Focsani si contrar celor spuse de cosmin, nicioadata nu am suprins pe cineva facandu-i poze. Am cumparat-o de la reprezentanta si in prezent are 66000km. Dotari: clima, comenzi pe volan, radio-cd, 8 airbaguri, toate cele 4 geamuri electrice, oglinzi electrice incalzite, inchidere centralizata (m-au dezamagit la capitolul asta, nefiind in stare sa puna comenzile de la inchidere pe cheie avand telecomanda separata ceea ce rezulta ca impreuna cu alarma am o cheie si 2 telecomenzi) si alarma. Nu am jante, nici computer de bord si tinand cont ca este primul model de mazda 3 nu am stopurile acelea negre ci acelea rosii. Masina a fost ingrijita si are toate reviziile la zi. Nu a fost fugarita aproape deloc top speed-ul fiind 160km/h si niciodata nu a fost fortata sa scoata 0-100 sub 15-16 secunde.
Principalele probleme:
-a/c-ul s-a stricat in sensul ca dat la maxim nu reuseste sa raceasca astfel ca in tricou si pantaloni scurti curg apele pe tine. Am fost vara trecuta cu ea la service si l-au reglat ei pe acolo schimband freonul si tot nu merge. Acum a venit iar vara si nu stiu ce naiba sa-i mai fac.
-carpeta de pe locul din dreapta fata s-a rupt la baza scaunului iar fix sub torpedou s-a dezlipit astfel ca trebuie sa o imping mereu
-contra aripa de la roata spate stanga s-a desprins (nu de tot dar se observa si trebuie eu sa o ridic cu mana din cand in cand)
-nuca de la schimbatorul de viteze pe rand a oxidat iar acum s-a exfoliat ramanand un plastic alb incercuit de piele
-din cand in cand , in timpul zilei se inchide lumina de pe consola din centru si se aprinde cea din bord (iar daca opresc masina si deschid portiera imi bipaie ca si cum as avea farurile aprinse dar nu le am) si trebuie sa-i dau cateva palme deasupra torpedoului ca sa-si revina la normal
-consumul in oras in cel mai bun caz este de 9% fara clima tinand cont ca am incercat toate metodele de a merge cat mai economic (am incercat schimband la 2000, la 3000, la 4000, apasand usor pedala...unii si-au dat cu parerea spunand ca este masina sportiva si ca trebuie apasata mai tare sa consume mai putin....din parti) si in afara cam 6-7%. In comparatie cu un Renault Megane cu motor diesel de 1,5 si 100CP consuma in oras 5,5% si in afara 4,5% si nu doar pe hartie, chiar am mers cu al unui prieten si el face aproape 1000km cu un plin iar eu abia daca reusesc 500km.
-la radio-cd a inceput ca la aproape orice denivelare mai maricica sa sara cititorul (se intrerupe redarea cd-ului)
-am schimbat de 2 ori becul de faza scurta pe stanga si acum mi s-a ars becul de pozitie de pe partea dreapta
-amortizoarele de pe fata (in special cel de pe stanga) scot niste sunete ingrozitoare (parca ar lovi metal pe metal la gropile repetate); am fost la service, mi le-au verificat si au spus ca sunt la 75%
-pentru o masina ce se considera cat de cat sportiva (are suspensie sport), motor de 1.6, 110CP si ditamai consumul timpul scurs pentru a ajunge la 100km mi se pare maricel
-stergatoarele parbrizului le-am schimbat pentru a-2a iar pe cel de pe luneta trebuie sa-l schimb pentru prima data pentru ca aproape nu mai sterge deloc (mereu le-am schimbat cu stergatoare originale BOSCH)
-este foarte joasa astfel ca mereu trebuie sa fiu atent sa nu fie o denivelare prea mare...adesea mi s-a intamplat sa agat cu bara din fata pet-uri de 2L sau sa ating cu scutul sau bara din fata la denivelarile peste care o Bora, un golf sau un Ford focus ar fi trecut cu usurinta
Intradevar, este foarte stabila in curbe iar sunetul motorului la relanti este insensisabil iar la 5000rpm incredibil, te face sa te simti ca intr-un supercar.
Incercand sa fac o incheiere trag linie si ma declar nemultumit de evolutia masinii mazda care este laudata a fi foarte fiabila Citind in paginile forumului pare ca eu sa fiu cel ghinionist ca voi nu ati intampinat astfel de probleme.

Edited by puciu4u, 28 June 2009 - 15:26.


#350
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Salut. Eu de cateva ori , dupa cum am spus si in forum mi-a fost rusine sa ma apropii de masina ptr ca , cativa trecatori faceau poze. Masina am vandut-o (predare leasing ) din cauza ca a trebuit sa imi transfer activitatea comerciala pe alta firma noua unde cei de la motoractive nu au vrut sa-mi transfere leasing-ul. Am dat-o acum 1 an si avea la bord 70.000 km....sincer imi pare rau dupa masina :crying: si cel mai nasol ma simt ca nu am ajuns pe circuitul de curse de la Nurburgring .(vroiam s-o simt prin curbele alea la viteza mare)
Masina mea a fost deasemeni ingrijita (revizii la timp) insa vedea frecvent (1-2 ori /luna) 200 km/h si sprint-uri 0 -100km/h 9.5-10s.

Legat de probleme. Fiabilitatea se traduce exact prin raportul dintre masinile cu probleme si cele fara probleme , probabil tu ai intrat in prima categorie (care este foarte redusa ) . Oricum din ce-ai prezentat mai sus peste 60% nu mi se par probleme !!!

A/C - mi se parea ca raceste putin mai slab decat focus insa era relativ ok. Nu mi-a facut probleme
Carpeta - ai mochete din cauciuc fixe ? daca ai mochete mai mici sau mochete din textil , apa a fost cea care a dus la dezlipire .
Contra aripa plastic- problema generala
Nuca - nu stiu ce sa zic...la mine toate materialele aratau impecabil dupa 70.000 km . Ca noi defapt .....
Lumina - nu comentez , nu stiu despre ce e vorba .
Consum - Pai un consum de 9% in oras pentru un motor de 1.6 mi se pare normal. Si mie mi se parea ca in afara consuma putin mai mult..... adica sub 6% nu am reusit sa scot....dar e relativ ok. Ca idee focusul 1.8-115cp consuma 10.5% cu 5.5% si cougarul 2.0-131cp consuma 11% cu 6%
radio-cd - pai in carte se recomanda folosirea cd-urilor ORIGINALE . Daca ai facut cd-uri acasa , mi se pare normal sa se intample asa ceva. (bineinteles ca in ro cred ca nimeni nu foloseste numai cd-uri originale...si aceasta problema poate aparea la mai toate cd-playerele ...la unele mai devreme , la unele mai tarziu). Recomand folosirea unui cd de sters laserul !
amortizoare fata - amortizoarele de la Mazda au un sunet oricum carateristic modelelor mazda. Nu stiu cum suna ale tale si nu ma pot exprima.
consum&demaraj - hello...ptr un motor de 1.6 , demarajul este chiar bun (am papat 1.6-uri si 1.8-uri pe paine la liniute) . Motorul are 105 cp (nu 110)
becuri arse : este normal sa schimbi becuri (si eu am schimbat 2 becuri in 70.000km ...dar asta am facut-o la mai toate masinile). |Cauza se datoreaza gropilor si denivelarilor enervante + amortizoarele sport !
stergatoarele : cat ai vrea sa te tina un set de stergatoare fie ele si bosch !(depinde mult decat le intrebuintezi oricum ) .Eu am schimbat 1 set in 70.000 km si mai avea putin sa trec la al doilea .
garda la sol : da garda la sol este intr-adevar joasa .Din exemplele date de tine doar focus mi se pare mai inalta . Cu Bora si golf4 am avut aceleasi probleme privind garda la sol (deci as exclude aceste 2 masini din exemplificarea ta ptr ca diferenta dintre ele si mazda este insesizabila practic...poate doar teoretic o fi mai mare)

P.S cunosc 3 mazde3 in focsani . Una sedan care sta parcata pe o strada perpendiculara cu blvd Uniirii in apropiere parca de cafeneaua Dance Club. Si 2 hatchback pe care le vad odata la 2-3 saptamani pe E85 ducandu-se spre Bucuresti (una gri metal si una albastra parca VN -1. -... ) . E vreuna dintre ele a ta ? :rolleyes:

Edited by cosmin_miu, 29 June 2009 - 15:56.


#351
puciu4u

puciu4u

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 13.07.2008
Ai nimerit-o, este cea albastra hatchback cu nr VN-1.-... ce merge des la Bucuresti.
In legatura cu garda la sol, am avut ghinionul sa fiu nevoit sa ajung si pe un drum desfundat (desi fusesem anuntat ca se trece lejer - persoana a comparat garda la sol a masinii mele cu cea a Loganului). Parteneri de drum am avut un golf IV, o Toyota Avensis, un peugeut 206 si loganul. Eu cand am ajuns acolo si am vazut, i-am pus pe toti sa coboare si sa-si ia o parte din bagaje cu iei in timp ce in avensis au ramas toti pasagerii si bagajele iar din golf doar pasagerii au coborat... toti au trecut fara probleme iar eu am atins cu bara din fata de mai multe ori. Nu este neaparat un lucru rau, ce-i drept o masina cu garda la sol joasa arata mult mai bine.
A/C nu pot sa zic ca raceste greoi, aproape nu raceste. In Bucuresti cu el dat la maxim pur si simplu nu raceste, prefer sa stau cu geamul deschis afara fiind o temperatura de 36 de grade.
Carpeta nu s-a desprins intr-o zona unde ajunge apa, s-a desprins sub torpedou la imbinarea cu portiera ( nu stiu cum sa explic, poate o sa reusesc sa postez o poza). Si la baza scaunului pur si simplu s-a rupt pe o distanta de 20cm. Folosesc covorase de cauciuc si am grija de masina sa nu se urce lumea murdara in ea (desi uneori este inevitabil).
Cum ai spus si tu, cred ca am nimenrit o masina cu probleme. In curbe este incredibil cum ramane stabila si multa lume a ramas uimita dar si de sunetul la 5000rpm

#352
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Imi sar ochii dupa mazde (chiar acum 1-2 saptamani te-am vazut pe langa sinesti erai cu o fata in dreapta parca) ....ti-am zis am fost super multumit de masinutza si dintre toate masinile care le-am avut/le am 3-ul este singura de care-mi aduc aminte cu foarte mare placere ! (de aceea am `dosarelu` cu matzde )

Legat de garda la sol .....cand mergeam odata spre focsani , am luat un caine mort `la bord` . L-am incadrat pe mijloc (crezand ca sunt cu focusul si merge.... ) si mi-a spart scutul de plastic .

Imi pare rau ca ai probleme cu masinutza , poate asa au fost primele modele (desii al meu era fab 2005 ).....sau poate a fost vreun model de showroom . Dupa cum vezi eu si majoritatea posesorilor suntem multumiti....insa asta e si o marca fiabila are exemplare cu probleme....sunt fiare, drumurile sunt cum sunt....
Am uitat sa spun ca mai am acu un motor de 1.6 de Ford si consuma 9% cu 5-5.5%

Drum bun....si poate-ti rezolvi problemele principale (A/C , lumini bord......)

Edited by cosmin_miu, 01 July 2009 - 20:05.


#353
puciu4u

puciu4u

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 13.07.2008
Ms pt urari dar s-a cam intamplat opusul. Fata aceea este sora mea si este de fapt masina ei. In fine, detalii.
Cand am povestit saptamana trecuta problemele pe care le intampin eu cu Mazda 3 am uitat sa mentionez ca este foarte evident faptul ca s-a lasat torpedul, astfel ca usa nu se mai inchide perfect ramanand un spatiu de 1 cm.
BOMBA! Iti amintesti de problema cu lumina, nu? Acum 2 nopti parchez masina si inchid farurile, ramanand bordul aprins (cum am mai povestit). Eh...sa-i dau o palma sa-si revina...degeaba! Mai dau una, la fel. Si inca una, la fel! Dupa 1h in care m-am chinuit sa fac in asa fel incat sa inchid lumina ca altfel ma lasa fara baterie pana dimineata am inceput sa caut o cheie ca sa desfac borna de la baterie, si asa am facut. Azi la ora 9 m-am prezentat la service Mazda. Mi-au pus-o la tester si dupa 3h de asteptare mi-au spus ca nu stiu exact care e problema dar ca e posibil sa fie un scurt pe undeva asa ca sa revin cu masina saptamana viitoare si sa le-o las cateva zile ca sa-mi demonteze bordul si sa verifice. Si uite asa nu mai pot conduce Mazda....
In legatura cu A/C-ul, am curatat radiatorul si filtrele si intr-adevar sufla mai cu putere acum.
Carpeta am reusit sa o prind la loc sub plasticul din dreptul usii sub torpedou iar pe cea de la baza scaunului urmeaza sa o cos umpland golul de sub carpeta cu ceva.
Este model 2004 si a fost masina de showroom insa nu prea fusese condusa din cate imi amintesc.

#354
bobgherasim

bobgherasim

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 07.11.2004

 puciu4u, on 3rd July 2009, 15:32, said:

... ... Fata aceea este sora mea si este de fapt masina ei. In fine, detalii.
..... .....
Este model 2004 si a fost masina de showroom insa nu prea fusese condusa din cate imi amintesc.

Si eu am Mazda 3 din 2008 si sunt multumit de ea. Are un an si 3 luni si 35000 KM. Se apropie de a doua revizie si in afara de mici amanunte e foarte ok.

Acum, revenind la cele spuse de tine (vezi cele din citat de sus): Parerea mea este ca masinile de showroom sunt alergate in toate balariile, si sunt sanse f mari chiar daca s-au condus putin km sa scada viata mai repede la consumabilele trenului de rulaj.
Apoi, o sa mai adaug ca in general femeile nu prea au grija de masina (nici sa fereasca gropile si nici la interior unde arunca jdemii de chestii in torpedou, zgarie cu bratarile si unghiile toate cele, isi infig tocurile in carpete si alte trasnai.) Nu sunt misogin, dar chiar am avut ocazia sa vad destule femei cum se comporta brutal cu masinile, si nici nu-si dau seama. Cele care conduc bine si au grija de masina sunt raritati. Imi cer scuze daca nu este cazul surorii tale, dar necunoscandu-va asta ar fi prima mea remarca.

Ca sa concluzionez, poate sa fie si Bentley sau Dacia, dar cum ai grija de masina asa o ai.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate