Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Reconditionare portbagaj auto
Last Updated: Mar 27 2024 14:49, Started by
explorer
, Mar 25 2024 11:03
·
3
#1
Posted 25 March 2024 - 11:03
Salutare! Am si eu nevoie va rog de niste pareri. Am un portbagaj auto (capacul) care datorita timpului a inceput sa arate foarte rau, s-a cojit lacul, s-a ingalbenit vopseaua, etc.
M-am gandit pana acum la 3 solutii: - colantare auto la un shop care face tuning, dar nu sunt sigur daca e o solutie durabila si s-ar putea sa si coste ceva - spray cu vopsea cauciucata, dar specialistul de la magazin mi-a zis ca e foarte fragila, la cea mai mica intepatura (spre ex. o piatra aruncata de la roti) s-ar dezlipi toata ca un balon - vopsea standard auto (dar mi-e teama sa nu crape - capacul fiind facut din plastic ABS care nu e tocmai rigid). Va rog pareri si/sau alte idei daca aveti (cred ca mergea postul si intr-un topic cu barci dar n-am gasit). |
#2
Posted 25 March 2024 - 17:20
daca e din plastic e destul de complicat de vopsit, iti trebuie si primer special pt plastic, apoi grund de plastic si apoi vopsea si sa o bagi intr-un cuptor din ala de vopsitorie auto ca sa iasa bine.
Cred ca cel mai bine si rapid si ieftin iesi cu colantarea. vopsea cauciucata... s-ar putea sa mearga daca dai una groasa. Eu am facut "oalele" masinii, inclusiv plasticele alea de la roata cu vopsea cauciucata data destul de gros. Faza e ca iese destul de... nu iese neteda. Datorita vopselei extrem de groase si vascoase, iese texturata asa cum lasa pensula. pe sub masina nu ma intereseaza aspectul, important e sa protejeze. Dar la vedere o sa arate ciudat. astae vopseaua si iti garantez ca nu sare. La mine dupa un an pe plasticele oalelor, nu a sarit deloc, si am dat si cu jetul de apa. |
#3
Posted 25 March 2024 - 17:40
Se vopseste fara probleme, materialul ala e similar cu cel din care sunt facute elementele de "plastic" ale caroseriei pentru masinile moderne. Orice atelier de vopsitorie auto te poate ajuta si nu cred sa coste o avere. Nu cred ca merita sa te chinui sa-l vopsesti singur.
|
#4
Posted 25 March 2024 - 18:33
Nu fa prostia sa vopsesti elemente de plastice singur. Alea cum zicea cineva mai sus trebuie date cu primer special de plastic si neaparat bagate la cuptor. Daca nu le bagi la cuptor se increteste vopseaua pe plastic in cel mai scurt timp.
|
#5
Posted 25 March 2024 - 18:37
unpuisor, on 25 martie 2024 - 17:20, said: Nu-mi pasa de textura, sau daca iese neteda sau nu, oricum e neagra. Doar nu vreau sa crape sau sa se jupeasca la cea mai mica atingere, asa cum ziceam ca s-ar putea intampla cu spray-ul ala cu vopsea cauciucata... Doar doua intrebari: cate straturi ai dat si cand ai dat, cum ai pregatit suprafata? acvaristul, on 25 martie 2024 - 17:40, said: Edited by Dany_Darke, 25 March 2024 - 19:20. |
#6
Posted 26 March 2024 - 07:41
Se solicita in diverse feluri si barile de plastic, dar, de cele mai multe ori, esti in masina si mergi cu cca 100+, nu ai cum vedea asta. Oricum, vopseaua auto are o anumita flexibilitate, nu e rigida. Poti vedea bari infundate si apoi indreptate fara ca vopseaua sa se fisureze in zona.
|
#7
Posted 26 March 2024 - 10:04
Quote Nu-mi pasa de textura, sau daca iese neteda sau nu, oricum e neagra. Doar nu vreau sa crape sau sa se jupeasca la cea mai mica atingere, asa cum ziceam ca s-ar putea intampla cu spray-ul ala cu vopsea cauciucata... Doar doua intrebari: cate straturi ai dat si cand ai dat, cum ai pregatit suprafata? la prima vopsea, aia la cutie, pensulabila si groasa a iesit beton, doar ca avea textura ciudata. cea la spray e diferita, se face neteda dar e ciudata rau si trebuie sa o dai in straturi, 3-4 straturi. Aia pensulabila e groasa rau, adica din prima dai cel putin 1-2 mm si ramane acolo. Pe plasticele de la masina de la roata nu am dat cu nimic. Doar le-am spalat, le-am dat cu o perie, am asteptat sa se usuce si dat direct. prinde ca e groasa ca smoala, o idee mai subtire. si probabil ca e si elastica. Aia la spray e firava rau, trebuie sa dai si ceva primer sau grund special de plastic sa aiba prindere ca e ca apa. Se scurge. Sau sa ai rabdare sa dai in multe straturi subtiri. Si nu stiu cum reactioneaza ambele la uv. Apropo, aveau la lidl zilele astea diverse vopsele la spray, 20 lei, unu cu zinc, unu de jante, unu de temperaturi mari, si unul pt plastice, gen bari care era un negru mat. Probabil si ala e destul de bun ca e facut pt plastice si diversemateriale. ai link-ul acolo cum arata, dar mergi la lidl la noi si cauti. |
#8
Posted 27 March 2024 - 14:49
atentie mare la vopsele, sa nu le combinati ca mine... prima data am dat cu aia groasa cauciucata si a iesit texturat, apoi am dat cu aia la spray sa netezeasca, s-au mancat intre ele ca sa zic asa,,, cumva au ramas niste crapaturi mari, si oricat as fi dat, multe straturi in zonele cu crapaturi, parca era acid sulfuric acolo si ramaneau pe loc. Am luat la spaclu tot si o sa dau doar cu un tip de vopsea, dar o sa o indoiesc cu diluant sa iasa mai solubila.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users