Parere SKODA Octavia 3 2.0TDI 150CP
Last Updated: Apr 08 2024 16:36, Started by
ionuttodoran
, Mar 03 2024 18:50
·
7
#1
Posted 03 March 2024 - 18:50
Intentionez sa achizitionez o Skoda Octavia 3 2.0TDI 150cp 2014 berlina, dar am observat o chestie, in momentul in care esti la liber cu ea si vrei sa lasi piciorul de pe ambreiaj creste pana in 1000 de rpm din 900, dar ca si cum ar fi o chestie normala pentru a-i da un fel de ``boost`` la pornie sa-i zic asa. Nu bate nu troncane, nu are nici un simptom, dar nu sunt lamurit, daca asa sunt facute acele masini sau e vreo problema. Nu am mai intalnit la alte autoturisme asa ceva. Multumesc.
|
#2
Posted 03 March 2024 - 19:00
Așa ”e” ele.
Este normal, te ajută la plecarea de pe loc. La orice Volkswagen e la fel. Așa e programat ECU. Edited by Valy_User, 03 March 2024 - 19:09. |
#3
Posted 03 March 2024 - 19:09
Nu e normal sa se tureze motorul cand iei piciorul de pe ambreiaj. Fugi de ea.
Sfatul meu e sa iei un 1.6 tdi - dsg. |
#4
Posted 03 March 2024 - 19:25
Vezi ca atunci cand esti pe liber si vrei sa o turezi nu trece de 4000 de rotatii! Așa e ele!
|
#5
Posted 03 March 2024 - 19:31
La a mea e la 2500 rpm. (Polo 6r 1.6TDi)
La 4000 rpm n-am văzut. Sunt unele care nu au limitare deloc, altele la care o poți dezactiva cu ajutorul butonului de ESP și altele la care nu poți dezactiva limita deloc. abac, on 03 martie 2024 - 19:09, said:
Nu e normal sa se tureze motorul cand iei piciorul de pe ambreiaj. Fugi de ea. Și ce model era? Edited by Valy_User, 03 March 2024 - 19:38. |
#6
Posted 03 March 2024 - 20:14
Cand esti pe liber si vrei sa turezi un motor diesel VAG ceva mai recent, nu trece de 2500 de ture. Octavia 3 included.
Edited by abac, 03 March 2024 - 20:15. |
#7
Posted 03 March 2024 - 20:22
Valy_User, pe 03 martie 2024 - 19:31, a scris:
Nea Valy, nu conteaza nici cand a condus nici ce model, nu are de ce sa faca asa un motor cu cutie manuala stand pe liber, daca apesi abreiajul sau nu trebuie sa ramana la aceeasi turatie, am si vw tsi si Skoda Octavia 2, niciuna nu face asa, dar cu limitarea este valabila la benzina, nu la motorina
Edited by xcit, 03 March 2024 - 20:23. |
#9
Posted 03 March 2024 - 20:46
#10
Posted 03 March 2024 - 22:02
|
#13
Posted 04 March 2024 - 02:50
e normal, la golf face la fel, ajuta la plecarea de pe loc.
|
#14
Posted 04 March 2024 - 08:16
Nu e vorba de rotatii mari gen 2500 ... 4000 rpm.
Daca mergi incet cu ea sau la pornire si nu apesi pedala de acceleratie, adica o lasi sa se duca singura, motorul urca la 1000 rpm. Chiar accelereaza un pic pe moment, probabil ca sa nu moara motorul. |
#15
Posted 04 March 2024 - 10:43
A mea nu a facut niciodata asa ceva si e luata din magazin noua, are 16 ani acum si nu face, e pe benzina am mai spus. Tii piciorul pe ambreiaj la liber si daca il iei nu face nimic turatia, ramane pe loc.Despre asta a intrebat initiatorul. Pe diesel intradevar cum s-a spus turatia urca pana la 2500 pe liber
|
|
#16
Posted 04 March 2024 - 10:53
#17
Posted 04 March 2024 - 11:00
Turatia maxima pe liber am zis, ca nu trece de 2500 daca accelerezi in gol
la benzina am la 4000 limitarea |
#18
Posted 04 March 2024 - 11:32
Skoda si VW toate manualele fac asa (adica o crestere a turatiei de la 900 la 1000 cand iei piciorul de pe ambreaj)... e o chestie sa te ajute sa nu iti moara motorul la plecare pentru ca o face indiferent ca e in la liber sau in viteza. Toate dupa 2015 sigur asa se comporta... alea inainte de 2015 nu stiu ca nu am condus.... Am condus in schimb zeci de VW si Skoda dupa 2015 si toate fac asta... e o chestie normala
xcit, pe 03 martie 2024 - 20:22, a scris:
Nea Valy, nu conteaza nici cand a condus nici ce model, nu are de ce sa faca asa un motor cu cutie manuala stand pe liber, daca apesi abreiajul sau nu trebuie sa ramana la aceeasi turatie, am si vw tsi si Skoda Octavia 2, niciuna nu face asa, dar cu limitarea este valabila la benzina, nu la motorina Gresit! la octavia 3 si vw-urile noi toate fac... e o chestie care te ajuta. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users