Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 

Dilema dupa facultate

* - - - - 4 votes
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Anolim

Anolim

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 01.03.2024
Salut reddit am nevoie si eu de cat mai multe sfaturi bune de la fosti studenti la inginerie si informatica care lucreaza in domeniu sau oameni care lucreaza in domeniul IT

Sunt student in anul 4 la o facultate de inginerie din tara si anul asta am prins un intersnship la o companie 100% romaneasca pe un post de administrator de student, imi place aici lumea e foarte draguta firma e serioasa si in general toti angajati sunt foarte bine platiti indiferent de functia lor sau postul lor.
Problema mea e ca eu facultatea intr- un oras nu foarte mare si important din Romania si internshipul tot in acelas oras e, si e cam singura firma din oras in care poti lucra in domeniul IT.

Eu din vara vreau sa revin in Brasov unde am facut primi doi ani de facultate, o facultate de electronica si comunicatii, mam mutat de acolo din motive financiare si familiale. Stiu ca in Brasov as avea mai multe oportunitati in cariera, mai ales in industria IT, plus ca imi place mult orasul. Dar nu stiu cat de usor mas angaja in Brasov din vara intro companie IT pe o pozitie de junior, eu mi- as dori ceva in programare, front end sa fiu mai specific, dar nu as refuza alte posturi cum ar fi si cel de administrator de sistem, as refuza postul de help desk, am lucrat 4 luni si mia ajuns:))