Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

SMS primit de destinatar de 11 ori...

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
viktoras

viktoras

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 31.08.2005
Apelez la ajutorul dvs. deoarece nu am fost multumit de "ajutorul", raspunsul" oferit de serviciul clienti orange.
Iata care este problema mea:folosesc un abonament de 7 $(parca orange free,se cheama)la care titular de contract e soacra mea.folosesc foarte mult serviciul de  "sms" si in mod special pe extern.astazi ptr.prima data, mi sa-ntaplat un lucru "ciudat" ,am trimis un sms,extern, mobilul meu(siemens ax72)mi-a dat starea de raport ca mesajul NU A FOST TRANSMIS.nu mi-am facut probleme deoarece stiu ca fiecare mesaj este stocat in "centrala" orange unde timp de 3 ZILE se-ncearca transmiterea lui pana este receptionat,sau nu dar de taxat cred ca esti taxat.NUMAI ca la circa o ora primesc un mesaj de la cel caruia i-am trimis mesajul meu ATENTIONANDU-MA ca a primit mesajul meu de 11 ORI si ma sfatuia sa-mi inchid mobilul ptr. a opri trimiterea de sms-uri.I-am mai trimis imediat un mesaj spunandu-i ca mobilul meu nu trimite mesaje si nu are cum sa primeasca 11 mesaje.am primit iarasi un mesaj,dar de pe alt nr.de tef. atentionandu-ma din nou ca se primesc in continuare sms-uri de la mine si sa fac ceva.Am luat legatura cu serviciul de clienti orange unde nu vroiam decat sa mi se confirme sau infirme daca intradevar de pe mobilul meu s-a trimis acelasi mesaj de 11 ORI consecutiv.Mi-a raspuns o domnisoara care de fapt incerca sa-mi sugereze ca s-ar putea sa fie din cauza mobilului meu(care de fapt e cumparat de o luna de zile prin  oferta de puncte thank you), ca ar avea setari gresit facute.I-am explicat ca acest lucru nu e posibil,dupa care,zice ea, ca a luat legatura cu seviciul tehnic unde i sa transmis ca nu se poate verfica problema mentionata de mine si sa astept eliberarea facturii si verfic eu pe factura detailata daca s-a trimis sau nu acele mesaje de mai multe ori si in cazul in care am dreptate sa fac o sesizare scrisa la departamentul lor tehnic urmand sa astept raspunsul lor.Am solicitat sa vorbesc eu cu persoana de la serviciul tehnic cu care zicea dansa ca a discutat,mi-a raspuns ca nu-i posibil si a inceput sa ma ia cu altceva,clasic de altfel ca nu eu sunt titular de contract si ca nu poate sa-mi dea mai multe detalii.Ca sa n-o mai lungesc a mai patit careva dintre dvs. acest lucru,sa fie trimis acelasi sms de mai multe ori la acelasi nr. de telefon,mai mult decat atat primind si starea de raport pe mobil ca mesajul NU  fost receptionat de destinatar??Va rog sa ma scuzati daca relatarea mea a fost mai lunga dar am incercat sa fiu cat mai explicit si avand in vedere ca factura o voi primi tocmai pe 29-30.04.2006 incerc cu ajutorul dvs. sa lamuresc problema mea.

Va multumesc anticipat.

#2
twisterme2003

twisterme2003

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 11.01.2004
mda...se pare ca nu s-a schimbat nimic la serv clienti orange...
aceeasi problema a patit frate-miu cu un nokia 3310 acum 1 an si ceva...
la raport nu ii afisase decat ca mesajul a fost trimis , insa primeste apel peste juma de ora de la destinatar cum ca ce naiba are frate-miu de-i expediaza de peste 10 ori sms-ul...
am inchis tel respectiv si am sunat la serv clienti...aceeasi problema ca nu poate vizualiza detaliile de factura pana la emiterea ei, ca daca vor fi probleme sa ne adresam celui mai apropiat orange shop cu factura...bla-bla... sms-ul avea destinatie interna si a fost dedus din optiunea mesaje scrise asa ca nu era mare tragedie
recomandarea cucoanei de la serv clienti a fost sa inchid tel(era deja), sa scot sim-ul si sa o iau apoi in sens invers...
tel a fost luat la abonament la orange, a fost dus apoi la ex-global net..si a intrat in reparatii...softul era bushit si a necesitat instalarea unui nou soft...cauza defectarii: habar nu am...macar s-a ales cu un soft mai nou!!!
toate mesajele trimise 12 au fost taxate din optiunea respectiva...nu am facut contestatie ...nu aveam de ce...aparatul meu era problema si nu orange!!!

#3
viktoras

viktoras

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 31.08.2005
Sa presupunem ca-i din cauza softului de la telefon,iar telefonul este luat de la orange shop, e in garantie,functioneaza numai pe reteaua orange cum se va rezolva cu plata mesajelor trimise in plus?Sunt bun de plata?

#4
Spiritul

Spiritul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,510
  • Înscris: 13.09.2004
Exista doua situatii diferite:

Unu
Eroare de soft a telefonului mobil ... in cazul telefoanelor nokia 3310 si 3410 au aparut din ceea ce am aflat eu ... insa se manifestau in felul urmator:
dupa ce apasai trimite pe telefon iti ramanea pe ecran linia respectiva in care iti spunea ca se trimite timp de cateva minute buna, timp in care el trimitea de mai multe ori mesajul ... => mesajul era tarifat de oricate ori era trimis de catre telefon ...
rezolvarea ... resoftarea telefonului ...

Doi
Mesajul este trimis o singura data insa cel care ar trebui sa il primeasca il primeste de "n" ori insa tu nu esti tarifat decat odata ...
Cauza .... telefonul care il primeste nu trimite corect catre retea faptul ca el a primit mesajul (in mod normal, dupa primirea unui mesaj telefonul trimite o confirmare SMSC-ului ca a primit mesajul si acesta nu il mai retrimite)
Daca SMSC-ul nu primeste confirmare de livrare va intra in schema de reincercare si va retrimite timp de 72 de ore  ... pana primeste confirmarea ... sau expira perioada de valabilitate a mesajului ...

Rezolvare ... persoana care primeste trebuie sa introduca SIM-ul lui intr-un alt telefon ... care sa retrimita corect confirmarea ... => SMSC-ul nu va mai retrimite mesajul
Iin cel de-al dolea caz mesajul trimis de tine nu va fi tarifat decat o singura data ...



Eu zic sa verifici maine la 415 cum ai fost tarifat ... eu zic ca o singura data ...
Daca e problema si cu tarifarea .. mergi la un service ... si daca se dovedete ca vina este a telefonului ... o sa iti scrie asta pe certificatul de garantie ... => poti sa il trimiti la ei ... sau sa mergi la un shop pentru ati deschide o sesizare ... si poate primesti banii ...

#5
zola

zola

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 24.10.2004

 Spiritul, on Apr 15 2006, 23:15, said:

Exista doua situatii diferite:

Unu
Eroare de soft a telefonului mobil ... in cazul telefoanelor nokia 3310 si 3410 au aparut din ceea ce am aflat eu ... insa se manifestau in felul urmator:
dupa ce apasai trimite pe telefon iti ramanea pe ecran linia respectiva in care iti spunea ca se trimite timp de cateva minute buna, timp in care el trimitea de mai multe ori mesajul ... => mesajul era tarifat de oricate ori era trimis de catre telefon ...
rezolvarea ... resoftarea telefonului ...

Doi
Mesajul este trimis o singura data insa cel care ar trebui sa il primeasca il primeste de "n" ori insa tu nu esti tarifat decat odata ...
Cauza .... telefonul care il primeste nu trimite corect catre retea faptul ca el a primit mesajul (in mod normal, dupa primirea unui mesaj telefonul trimite o confirmare SMSC-ului ca a primit mesajul si acesta nu il mai retrimite)
Daca SMSC-ul nu primeste confirmare de livrare va intra in schema de reincercare si va retrimite timp de 72 de ore  ... pana primeste confirmarea ... sau expira perioada de valabilitate a mesajului ...

Rezolvare ... persoana care primeste trebuie sa introduca SIM-ul lui intr-un alt telefon ... care sa retrimita corect confirmarea ... => SMSC-ul nu va mai retrimite mesajul
Iin cel de-al dolea caz mesajul trimis de tine nu va fi tarifat decat o singura data ...
Eu zic sa verifici maine la 415 cum ai fost tarifat ... eu zic ca o singura data ...
Daca e problema si cu tarifarea .. mergi la un service ... si daca se dovedete ca vina este a telefonului ... o sa iti scrie asta pe certificatul de garantie ... => poti sa il trimiti la ei ... sau sa mergi la un shop pentru ati deschide o sesizare ... si poate primesti banii ...
Si eu merg pe varianta a 2-a (cea mai probabila).
Se mai intampla asemenea situatii cand destinatarul este in roaming si se "buseste" semnalizarea intre SMSC-uri. Urmareste totusi 415, dar as suna si la 411 caci e BD si s-ar putea sa nu fie actualizat Cronos-ul

#6
viktoras

viktoras

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 31.08.2005
Multumesc ptr.raspunsuri.Acum stau cu telefonul inchis deoarece aseara am primit iarasi mesaje de avertizare ca se primesc din partea mea,la intervale de 5 min.,mesaje.Maine la prima ora sunt la orange shop.

#7
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
mai probabil cazul 3 cu probleme in smsc. se intampla si in intern in caz de overload, de sarbatori de ex.
partea mai proasta e ca in cazul problemelor de smsc, daca problema e din smsc ul tau te mai si taxeaza de n ori ...

#8
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
nu e chiar asa. a cazut si smsc connex ul acum vreo 2 sau 3 ani. am primit de 10 ori un sms trimis doar odata si care a plecat ok din smsc ul orange.

#9
Airwaves

Airwaves

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 798
  • Înscris: 04.12.2004
Iar incep discutiile pe langa.

In priumul rand , SE POATE VERIFICA cate mesaje au fost trimise, catre ce numar, de cate ori, la ce interval de timp si mai ales continutul, atat timp cat cel care solicita aceste date este TITULARUL ABONAMENTULUI.

Din ce am citit imi dau seama ca este aceeasi vesnica problema din centrala. Aceeasi centrala care iti trimite mesajul destinat unei persoane catre o terta persoana cand te astepti mai putin.

Suna din nou la Orange, insa tu nu cred ca stii cum trebuie pusa problema. Fii radical. Pe tine te intereseaza in primul rand daca acele mesaje suplimentare au fost taxate sau nu. Mai departe chiar nu te intereseaza.

#10
Spiritul

Spiritul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,510
  • Înscris: 13.09.2004
nu stiu daca este cazul sa se inflameze asa tare de la inceput ...
eu zic ca cel mai bine este sa astepte informatiile actualizate de la 415 ... si dupa ... vede el ce trebuie facut ..
Insa eu inca inclin catre ipoteza a doua pe care am exprimat-o ... am patit asa cu mesajul de la Mesagerie ... mai demult ... am pus cartela pe un alt telefon ... am mai primit odata ... si gata ...

nu stiu de unde faza cu posibilitatea vizulaizarii continutului unui mesaj .. (!?!) de unde ai auzit tu asta?

#11
viktoras

viktoras

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 31.08.2005
''Suna din nou la Orange, insa tu nu cred ca stii cum trebuie pusa problema. Fii radical. Pe tine te intereseaza in primul rand daca acele mesaje suplimentare au fost taxate sau nu. Mai departe chiar nu te intereseaza.''

Pai asta am cerut si eu....doar atat...cand am sunat la 411 dar tot timpul imi spunea ca nu pot sa-mi ofere aceasta informatie,ca nu-i posibil....din punct de vedere tehnic etc.Cand a vazut ca am luato tare pe domnisoara mi-a bagat in fata ca nu-s titularul de contract si basta.
Oricum acum am sunat la 415 si se pare ca n-am fost taxat,oricum maine sunt la shop orange macar sa ma lamureasca cineva care a fost cauza.
In total sau primit,cica, de pe telefonul meu 22 mesaje,pe unul din nr. si 15 mesaje pe alt nr.O cauza trebuie sa existe ptr. acesta anomalie si nu vreau altceva decat sa nu platesc ptr. ceea ce nu folosesc.
Va multumesc inca odata ptr. amabilitatea dvs. in a-mi raspunde la problema mea.

#12
Spiritul

Spiritul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,510
  • Înscris: 13.09.2004

 viktoras, on Apr 16 2006, 16:19, said:

''Suna din nou la Orange, insa tu nu cred ca stii cum trebuie pusa problema. Fii radical. Pe tine te intereseaza in primul rand daca acele mesaje suplimentare au fost taxate sau nu. Mai departe chiar nu te intereseaza.''

Pai asta am cerut si eu....doar atat...cand am sunat la 411 dar tot timpul imi spunea ca nu pot sa-mi ofere aceasta informatie,ca nu-i posibil....din punct de vedere tehnic etc.Cand a vazut ca am luato tare pe domnisoara mi-a bagat in fata ca nu-s titularul de contract si basta.
Oricum acum am sunat la 415 si se pare ca n-am fost taxat,oricum maine sunt la shop orange macar sa ma lamureasca cineva care a fost cauza.
In total sau primit,cica, de pe telefonul meu 22 mesaje,pe unul din nr. si 15 mesaje pe alt nr.O cauza trebuie sa existe ptr. acesta anomalie si nu vreau altceva decat sa nu platesc ptr. ceea ce nu folosesc.
Va multumesc inca odata ptr. amabilitatea dvs. in a-mi raspunde la problema mea.

recomanda lu nenea ala care primeste mesajele sa puna cartela pe un alt telfon pentru o ora ... si o sa vezi ca nu o sa ma primeasca ... ai incercat asta??

#13
horia.popescu

horia.popescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 21.06.2005

 viktoras, on Apr 16 2006, 16:19, said:

'Cand a vazut ca am luato tare pe domnisoara mi-a bagat in fata ca nu-s titularul de contract si basta.

Si are dreptate. In al doilea rand, iti spun si eu sa ai rabdare si sa incerci ce a zis Spiritul. Bafta!

P.S. Si nu vad de ce acest topic se numeste "serviciul clienti orange"...

Edited by horia.popescu, 16 April 2006 - 17:07.


#14
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
//offtopic

 Spiritul, on Apr 16 2006, 14:20, said:

nu stiu de unde faza cu posibilitatea vizulaizarii continutului unui mesaj .. (!?!) de unde ai auzit tu asta?
cf nu's ce legi de siguranta nationala toate mesajele se stocheaza pt nu stiu ce perioada de timp, deci se pot citi.

#15
san_alex69

san_alex69

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 11.10.2004

 AcidMan, on Apr 16 2006, 18:10, said:

//offtopic
cf nu's ce legi de siguranta nationala toate mesajele se stocheaza pt nu stiu ce perioada de timp, deci se pot citi.
astea sunt cam din auzite... maine poimaine o sa ne zici ca cineva ne si asculta telefoanele... mai zi detalii de legea aia daca ai...

#16
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Nokia 3330 - Orange - zilele astea, am patit ceva asemanator de mai multe ori, imi dadea infirmare (adica mesajul de netransmis) dar nici nu trimitea mesajul.

Si e si la Connex problema, anul trecut am primit 8 mesaje identice de pe o cartela Connex. Trimisese doar unul si la mine ajunsesera (toate taxate, bine inteles). Telefonul era un Samsung. :)

P.S. Nu renunta la Orange Free...

#17
matthew

matthew

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,031
  • Înscris: 22.12.2005
Poţi să renunţi liniştit, numa să-l cedezi în ziar ca să mai faci şi tu un ciubuc (unii chiar sunt morţi după el). Astăzi nu mai e competitiv, restul au oferte mult mai bune.
Scuze de offtopic, dădeam numai un sfat..

#18
Airwaves

Airwaves

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 798
  • Înscris: 04.12.2004
OFFTOPIC :  TOATE MESAJELE SMS pe care VOI le trimiteti si LE PRIMITI in si de pe retelele GSM din ROMANIA , SUNT STOCATE pentru o perioada de timp (nu o cunosc din pacate) in baza de date a operatorilor.

In cazul aparitiei unor erori,sau in alte situatii in care se justifica interventia autoritatilor publice,aceste mesaje cat si continutul acestora pot fi vizualizate de catre tehnicienii alocati serviciilor SMS.

Se pot vizualiza astfel, ORA, DATA, CONTINUTUL, NUMARUL DE TRIMITERI, DESTINATARUL SMS-ULUI.



Cei mai lenesi pot da un search si pot citi topicul in care explicam cum un mesaj destinat mie in reteaua ORANGE a ajuns datorita unei ERORI din centrala la o persoana cu cetatenie ITALIANA  ce se afla in Roaming in Romania.Nu numai ca cei de la Orange au recunoscut greseala dar au si VERIFICAT  continutul mesajului.Ma indoiesc ca l-au visat noaptea :P

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate