Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
problema cu platile prin telefon A53 5G
Last Updated: Feb 15 2024 10:49, Started by
littlefish
, Feb 14 2024 21:54
·
2
#1
Posted 14 February 2024 - 21:54
Am o problema cu platile: am inrolat in telefon un card ING, e activat NFC pot face plati cu telefonul la POS, in schimb cand vreau sa cumpar online dau sa platesc, ma trimite in ING Home Bank sa confirm plata, iar cand trebuie sa ma intorc pe pagina comerciantului pentru finalizare proces....se termina joaca in sensul ca nu imi deschide automat acea pagina, iar daca ma reintorc eu manual pe ea nu se intampla nimic si ramane nefinalizata. Nu inteleg ce setare trebuie sa mai fac.
|
#3
Posted 14 February 2024 - 22:51
Scuzați că mă bag ca musca-n lapte ,am o întrebare:
- Cu un telefon de generație mai veche care numai primește update uri de soft (a rămas cu Android 12) si actualizări lunare de securitate se pot face plăți și operațiuni bancare?Mai prezintă siguranță la tranzacții prin diferitele aplicații de banking ? |
#4
Posted 14 February 2024 - 23:01
Eu am android 10 și merge nfc și app bancare fara probleme
Initiatir. Plățile online nu au treabă cu NFC sau cu telefonul. Doar autorizezi din app bancara. Și ar trebui sa fie finalizată plata După autorizare pleacă banii? |
#5
Posted 14 February 2024 - 23:33
littlefish, pe 14 februarie 2024 - 21:54, a scris:
Am o problema cu plățile... |
#6
Posted 15 February 2024 - 00:13
Poate ai setat să fie limitat numărul de aplicații care rulează în fundal. La mine, după ce confirm plata în aplicația bancară, mă întoarce automat pe site-ul sau în aplicația unde am făcut plata. Nu înțeleg de ce spui că trebuie să te întorci pe pagina comerciantului pentru a finaliza procesul. Ce proces? Odată finalizată plata în aplicația bancară site-ul poate doar să-ți confirme asta sau să primești mail de confirmare dacă ești logat cu cont pe site-ul respectiv.
Edited by caiuscorneliu, 15 February 2024 - 00:17. |
#7
Posted 15 February 2024 - 00:18
Asta chiar nu am stiut ca te duce automat in cealalta aplicatie bancara de unde ai initiat transferul. La mine doar ma anunta sa revin inapoi ca sa finalizeze transferul.
|
#8
Posted 15 February 2024 - 00:27
Depinde de aplicația bancară folosită și de telefon. Btpay de exemplu m-a întrebat dacă ii dau voie să apară deasupra (appear on top) ca să aprob și după să dispară notificarea și să-mi continui treaba unde eram dar Revolut, de exemplu, nu are acea opțiune și doar îmi apare notificarea sus în bară și dacă intru în aplicație să confirm nu știe să mă "întoarcă" unde am inițiat plata.
|
#9
Posted 15 February 2024 - 01:14
#10
Posted 15 February 2024 - 01:20
Chiar și așa, e de ajuns să dai back la aplicația bancară și te duce automat în browser sau aplicația unde ai efectuat plata aia fiind penultima deschisă. Automat sau manual, nu contează, nu prea îmi dau seama care e problema inițiatorului.
|
|
#11
Posted 15 February 2024 - 01:49
littlefish, on 14 februarie 2024 - 21:54, said:
Am o problema cu platile: am inrolat in telefon un card ING, e activat NFC pot face plati cu telefonul la POS, in schimb cand vreau sa cumpar online dau sa platesc, ma trimite in ING Home Bank sa confirm plata, iar cand trebuie sa ma intorc pe pagina comerciantului pentru finalizare proces....se termina joaca in sensul ca nu imi deschide automat acea pagina, iar daca ma reintorc eu manual pe ea nu se intampla nimic si ramane nefinalizata. Nu inteleg ce setare trebuie sa mai fac. Taica-miu patea la fel cand sa plateasca facturile la Enel, si pana la urma s-a dus cu telefonul la ING si i l-au rezolvat aia. Nu stiu ce a avut. Cred ca tel e Samsung A ceva. |
#12
Posted 15 February 2024 - 08:14
#13
Posted 15 February 2024 - 09:29
dorin_2k, pe 14 februarie 2024 - 23:01, a scris:
Eu am android 10 și merge nfc și app bancare fara probleme Initiatir. Plățile online nu au treabă cu NFC sau cu telefonul. Doar autorizezi din app bancara. Și ar trebui sa fie finalizată plata După autorizare pleacă banii? Leo2006, pe 15 februarie 2024 - 00:18, a scris:
Asta chiar nu am stiut ca te duce automat in cealalta aplicatie bancara de unde ai initiat transferul. La mine doar ma anunta sa revin inapoi ca sa finalizeze transferul. caiuscorneliu, pe 15 februarie 2024 - 01:20, a scris:
Chiar și așa, e de ajuns să dai back la aplicația bancară și te duce automat în browser sau aplicația unde ai efectuat plata aia fiind penultima deschisă. Automat sau manual, nu contează, nu prea îmi dau seama care e problema inițiatorului. Probabil problema e ca, chiar daca ajungi in aplicatia bancii sa validezi plata, e obligatoriu sa te intorci in pagina comerciantului unde ai introdus datele cardului pentru plata online, pentru ca daca nu faci acest lucru, acea plata nu se finalizeaza. Edited by wertyck, 15 February 2024 - 09:30. |
#14
Posted 15 February 2024 - 10:49
Ravy, on 14 februarie 2024 - 23:33, said:
În mod normal doar din homebank aprobi și după aceea în cealaltă pagină apare confirmarea. Dacă în partea cealaltă nu-ți apare confirmarea înseamnă că nu ai confirmat în homebank sau dacă totuși ai confirmat în homebank înseamnă că acel card are niște limite (ori nu ai activate plăți online, ori ai limite la valori de plătit, ori...) și de aceea de fapt nu se finalizează plata. Eu aș reverifica acele limite. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users