Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Voi v-ați mai întoarce la sisteme de injecție primitive?
Last Updated: Jan 18 2024 09:39, Started by
Valy_User
, Jan 17 2024 10:07
·
5
#1
Posted 17 January 2024 - 10:07
Mă tot uit la 99veh, mereu critică sitemele de injecție directă că sunt sumpe injectoarele.
Dar eu unul nu m-aș mai întoarce la sistemele alea de injecție primitive. Nu pot să compar un CR modern cu ceea ce era înainte. Consum mai redus, pornire întotdeauna la sfert. Care fac ca motorul să fie foarte silențios, injectoarele astea fac inclusiv preinjecție. Criticile pe care le aduce motoarelor turbo, le pot înțelege într-o oarecare măsură. Deși nu mi-aș lua motor aspirat. Nu vreau să rămân blocat în timp, am văzut inclusiv tractoare fabricate înainte de 2000 care aveau turbină. Și nici nu prea pică turbinele cum se sperie el de ele. Edited by Valy_User, 17 January 2024 - 10:11. |
#2
Posted 17 January 2024 - 10:21
#3
Posted 17 January 2024 - 10:23
Daca supradimensionezi de 2 ori si le setezi sa functioneze la 50% din capacitate atunci nu au cum sa se strice. Pe vremuri nu exista proiectare asistata si se faceau sa reziste 30 de ani. Un avion, tren, vapor, cladire, chiar au o durata de exploatare ridicata comparativ cu un autoturism. Chiar si un tir poate face milionul de km cu o intretinere minima.
Edited by Leo2006, 17 January 2024 - 10:28. |
#4
Posted 17 January 2024 - 10:26
La motoare aspirate sau pe carburatie in niciun caz. Mi-a ajuns Dacia ca pasager, un pic si ca sofer. Turbo diesel mi se pare cea mai misto combinatie auto, dar nu trebuie folosit numai in oras sau preponderent in oras, ca il strici.
Benzinarele le-as trece pe GPL, nu-mi place mirosul de benzina. Edited by Neaceasca85, 17 January 2024 - 10:26. |
#5
Posted 17 January 2024 - 10:30
Valy_User, on 17 ianuarie 2024 - 10:07, said:
Mă tot uit la 99veh, mereu critică sitemele de injecție directă că sunt sumpe injectoarele. Mie imi place ca masina sa fie cat mai avion: butoane, ecrane, tot felul de briz-briz-uri electronice. Masinile mai vechi nu au asa ceva. |
#6
Posted 17 January 2024 - 10:30
ma mai uit si eu la 99veh din cand in cand, si eu care sunt paralel cu autoturismele imi dau seama ca bate campii...
|
#7
Posted 17 January 2024 - 10:32
99veh e fan benzina aspirat, dar cunoaste cate ceva despre toate pentru ca a lucrat la ITP. Si eu il urmaresc, e mai tanar, mai funny.
|
#8
Posted 17 January 2024 - 10:33
Oricum, nu cred că există diesel cu DPF activ să nu treacă testul de emisii. De opacitate mai bine spus. E cam imposibil.
Poate măgăoaiele alea de 3l. Edited by Valy_User, 17 January 2024 - 10:35. |
#9
Posted 17 January 2024 - 10:35
Comparand vechea si actuala masina, ambele de cam aceeasi putere dar una aspirata si alta turbo, condusul in afara orasului e mai placut la aspirata, reprizele si depasirile mai faine, in oras turbo consuma mai putin. Daca benzina ar fi mai ieftina mi-as lua iarasi aspirata (de fapt, asta e intentia actuala, aspirata 2l).
|
#10
Posted 17 January 2024 - 10:38
Turbo diesel papa motorina pe paine in oras, in afara fac dublu numar de km cu aceeasi motorina. Cel mai placut e pe autostrada-drum expres, nu prin sate cu betivi pe margine si pazite mereu de politistii ce vor sa mergi cu dieselul subturat la 50 km/h, ca aia mi-e problema, cu a 3-a prea turat, cu a 4-a subturat la viteza de localitate, merg mereu cu 60-70.
|
|
#11
Posted 17 January 2024 - 10:40
Eu n-am mers cu o masina noua, mai de doamne ajuta, cu motor aspirat. Poate un Hyundai Elantra 1.6 ca altceva nu stiu ce e mai ok si cu motor aspirat nou.
Si zic asta pentru ca motorul ca motorul, dar vizavi de silentios, pornit rapid, etc, e o senzatie mai 'pe pachet' daca masina e mai inchegata, antifonata, alte componente care pot ajuta la confort. Cat despre motor, da, dpdv al rafinarii, puterii, si eu prefer ce e modern. Dar aceasta minimizare a tuturor componentelor, toate variatiile la minim, bineinteles ca inseamna ca trebuie intretinute atent, ca pot fi mai multe lucruri care duc la defect in final. Faptul ca un tractor in <2000 avea turbo o fi adevarat, dar ala nu avea motor de 1.0 - 1.6L cum au majoritatea motoarelor in ziua de azi, automat erau si alta procese de producere, altfel de componente care da, in final insemna o simplificare si simplul fapt ca era totul la o scara mai mare, ca nu erau N extra componente alaturi de senzori din cauza emisiilor si tot asa inseamna ca erau mai fiabile. Si in acel caz nici nu se stresa prea mult lumea ca turatia era putin diferita sau ca parca batea un pic la rece. |
#12
Posted 17 January 2024 - 10:41
Benzinarele le-au micsorat si le-au "turbinificat", nu-mi place treaba asta. Dieselul l-au facut nerentabil cu Ad Blue si vor sa-l interzica.
|
#13
Posted 17 January 2024 - 11:08
Motoarele turbo pe benzina au demonstrat ca sunt clar mai eficiente decat aspiratele si suficient de fiabile incat sa nu-ti produca batai de cap. As lua in continuare un turbo benzina daca ar fi PHEV. Altfel nu mai vreau masini ICE.
|
#14
Posted 17 January 2024 - 11:29
Există motoare aspirate cu injecție directă și motoare turbo cu injecție multipunct. Până la urmă despre ce se discută pe-aici? De injecție sau de turbo?
|
#16
Posted 17 January 2024 - 11:41
Nu pare că despre injecție. Chiar tu, din prima postare, vorbești despre turbo/nonturbo.
Eu am avut motor MPI și apoi motor GDI (care era și turbo, dar irelevant). Ambele porneau la fel de ușor și erau la fel de silențioase. Că performanțele erau diferite, clar. Dar alte chestii gen pornirea și zgomotul nu le consider atât de diferite. Vorbesc de motoare din generații asemănătoare, nu compar motor din 1900 toamna cu unul de ieri. |
#17
Posted 17 January 2024 - 11:59
Valy_User, on 17 ianuarie 2024 - 10:07, said: .... Deși nu mi-aș lua motor aspirat. Nu vreau să rămân blocat în timp, am văzut inclusiv tractoare fabricate înainte de 2000 care aveau turbină. Tine de costuri, un motor aspirat "duce" mult si bine, mergi cu el multi km. Un motor turbo e mai sprintar, mai "fun", dar mai scump in timp. Asta e tot. |
#18
Posted 17 January 2024 - 12:02
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users