Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?
 Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...
 Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...
 Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...
 

Voi v-ați mai întoarce la sisteme de injecție primitive?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

Poll: Voi v-ați mai întoarce la sisteme de injecție primitive? (17 member(s) have cast votes)

Voi v-ați mai întoarce la sisteme de injecție primitive?

  1. Da (8 votes [47.06%] - View)

    Percentage of vote: 47.06%

  2. Nu (9 votes [52.94%] - View)

    Percentage of vote: 52.94%

Vote Guests cannot vote

#1
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,305
  • Înscris: 02.08.2021
Mă tot uit la 99veh, mereu critică sitemele de injecție directă că sunt sumpe injectoarele.
Dar eu unul nu m-aș mai întoarce la sistemele alea de injecție primitive.
Nu pot să compar un CR modern cu ceea ce era înainte. Consum mai redus, pornire întotdeauna la sfert. Care fac ca motorul să fie foarte silențios, injectoarele astea fac inclusiv preinjecție.

Criticile pe care le aduce motoarelor turbo, le pot înțelege într-o oarecare măsură. Deși nu mi-aș lua motor aspirat. Nu vreau să rămân blocat în timp, am văzut inclusiv tractoare fabricate înainte de 2000 care aveau turbină. Și nici nu prea pică turbinele cum se sperie el de ele.

Edited by Valy_User, 17 January 2024 - 10:11.


#2
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,064
  • Înscris: 03.12.2005

View PostValy_User, on 17 ianuarie 2024 - 10:07, said:

Mă tot uit la 99veh,

Asta lamureste tot. Concluziile unei cercetari nu pot fi de calitate mai buna decat datele de intrare.

Edited by sebulbus, 17 January 2024 - 10:32.


#3
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,120
  • Înscris: 30.08.2006
Daca supradimensionezi de 2 ori si le setezi sa functioneze la 50% din capacitate atunci nu au cum sa se strice. Pe vremuri nu exista proiectare asistata si se faceau sa reziste 30 de ani. Un avion, tren, vapor, cladire, chiar au o durata de exploatare ridicata comparativ cu un autoturism. Chiar si un tir poate face milionul de km cu o intretinere minima.

Edited by Leo2006, 17 January 2024 - 10:28.


#4
Neaceasca85

Neaceasca85

    You do the math

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 89,127
  • Înscris: 14.10.2008
La motoare aspirate sau pe carburatie in niciun caz. Mi-a ajuns Dacia ca pasager, un pic si ca sofer. Turbo diesel mi se pare cea mai misto combinatie auto, dar nu trebuie folosit numai in oras sau preponderent in oras, ca il strici.

Benzinarele le-as trece pe GPL, nu-mi place mirosul de benzina.

Edited by Neaceasca85, 17 January 2024 - 10:26.


#5
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,775
  • Înscris: 30.10.2003

View PostValy_User, on 17 ianuarie 2024 - 10:07, said:

Mă tot uit la 99veh, mereu critică sitemele de injecție directă că sunt sumpe injectoarele.
E normal. Canal care se axeaza pe astia mai cu pantalonii rupti in spate, care-si iau masina sa fie acolo de decor sau sau sa mearga cu ele la agatat.
Mie imi place ca masina sa fie cat mai avion: butoane, ecrane, tot felul de briz-briz-uri electronice. Masinile mai vechi nu au asa ceva.

#6
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,033
  • Înscris: 04.10.2007
ma mai uit si eu la 99veh din cand in cand, si eu care sunt paralel cu autoturismele imi dau seama ca bate campii...

#7
Neaceasca85

Neaceasca85

    You do the math

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 89,127
  • Înscris: 14.10.2008
99veh e fan benzina aspirat, dar cunoaste cate ceva despre toate pentru ca a lucrat la ITP. Si eu il urmaresc, e mai tanar, mai funny.

#8
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,305
  • Înscris: 02.08.2021
Oricum, nu cred că există diesel cu DPF activ să nu treacă testul de emisii. De opacitate mai bine spus. E cam imposibil.
Poate măgăoaiele alea de 3l.

Edited by Valy_User, 17 January 2024 - 10:35.


#9
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008
Comparand vechea si actuala masina, ambele de cam aceeasi putere dar una aspirata si alta turbo, condusul in afara orasului e mai placut la aspirata, reprizele si depasirile mai faine, in oras turbo consuma mai putin. Daca benzina ar fi mai ieftina mi-as lua iarasi aspirata (de fapt, asta e intentia actuala, aspirata 2l).

#10
Neaceasca85

Neaceasca85

    You do the math

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 89,127
  • Înscris: 14.10.2008
Turbo diesel papa motorina pe paine in oras, in afara fac dublu numar de km cu aceeasi motorina. Cel mai placut e pe autostrada-drum expres, nu prin sate cu betivi pe margine si pazite mereu de politistii ce vor sa mergi cu dieselul subturat la 50 km/h, ca aia mi-e problema, cu a 3-a prea turat, cu a 4-a subturat la viteza de localitate, merg mereu cu 60-70.

#11
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,759
  • Înscris: 23.05.2013
Eu n-am mers cu o masina noua, mai de doamne ajuta, cu motor aspirat. Poate un Hyundai Elantra 1.6 ca altceva nu stiu ce e mai ok si cu motor aspirat nou.
Si zic asta pentru ca motorul ca motorul, dar vizavi de silentios, pornit rapid, etc, e o senzatie mai 'pe pachet' daca masina e mai inchegata, antifonata, alte componente care pot ajuta la confort.

Cat despre motor, da, dpdv al rafinarii, puterii, si eu prefer ce e modern. Dar aceasta minimizare a tuturor componentelor, toate variatiile la minim, bineinteles ca inseamna ca trebuie intretinute atent, ca pot fi mai multe lucruri care duc la defect in final.

Faptul ca un tractor in <2000 avea turbo o fi adevarat, dar ala nu avea motor de 1.0 - 1.6L cum au majoritatea motoarelor in ziua de azi, automat erau si alta procese de producere, altfel de componente care da, in final insemna o simplificare si simplul fapt ca era totul la o scara mai mare, ca nu erau N extra componente alaturi de senzori din cauza emisiilor si tot asa inseamna ca erau mai fiabile. Si in acel caz nici nu se stresa prea mult lumea ca turatia era putin diferita sau ca parca batea un pic la rece.

#12
Neaceasca85

Neaceasca85

    You do the math

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 89,127
  • Înscris: 14.10.2008
Benzinarele le-au micsorat si le-au "turbinificat", nu-mi place treaba asta. Dieselul l-au facut nerentabil cu Ad Blue si vor sa-l interzica.

#13
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,169
  • Înscris: 14.08.2007
Motoarele turbo pe benzina au demonstrat ca sunt clar mai eficiente decat aspiratele si suficient de fiabile incat sa nu-ti produca batai de cap. As lua in continuare un turbo benzina daca ar fi PHEV. Altfel nu mai vreau masini ICE.

#14
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,323
  • Înscris: 02.02.2006
Există motoare aspirate cu injecție directă și motoare turbo cu injecție multipunct. Până la urmă despre ce se discută pe-aici? De injecție sau de turbo?


#15
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,305
  • Înscris: 02.08.2021
Despre injecție.

#16
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,323
  • Înscris: 02.02.2006
Nu pare că despre injecție. Chiar tu, din prima postare, vorbești despre turbo/nonturbo.

Eu am avut motor MPI și apoi motor GDI (care era și turbo, dar irelevant). Ambele porneau la fel de ușor și erau la fel de silențioase. Că performanțele erau diferite, clar. Dar alte chestii gen pornirea și zgomotul nu le consider atât de diferite. Vorbesc de motoare din generații asemănătoare, nu compar motor din 1900 toamna cu unul de ieri.

#17
don_King

don_King

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,073
  • Înscris: 26.11.2001

View PostValy_User, on 17 ianuarie 2024 - 10:07, said:

.... Deși nu mi-aș lua motor aspirat. Nu vreau să rămân blocat în timp, am văzut inclusiv tractoare fabricate înainte de 2000 care aveau turbină.

Tine de costuri, un motor aspirat "duce" mult si bine, mergi cu el multi km. Un motor turbo e mai sprintar, mai "fun", dar mai scump in timp. Asta e tot.

#18
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,827
  • Înscris: 12.01.2018

View PostValy_User, on 17 ianuarie 2024 - 10:07, said:

Consum mai redus,
și astea noi la fel consumă ca vechea dacie pe carburator

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate