În 2024 birocrația Digi e încă din filme horror.
Last Updated: Jan 10 2024 12:58, Started by
benis
, Jan 08 2024 13:35
·
0
#1
Posted 08 January 2024 - 13:35
Am schimbat forma juridică de funcționare și, desigur, sunt necesare contracte noi la toate firmele. Din păcate la Digi nu se poate folosi adresa de e-mail veche deoarece contul nu se închide decât la o lună după ce se închide contractul. Asta teoretic, nu mai avem contractul vechi de 2 luni dar contul e bine-mersi tot acolo așa că este necesară o adresă nouă de e-mail. Am altă adresă și dau să bag datele. Surpriză, nu merge, sun din nou la ei. Adresa trebuie să fie declarată și adresă de contact. Deci trebuie din nou să iau legătura cu consultanta și să îmi facă această modificare.
Eu nu înțeleg cum nu reușesc ei încă să aibe un sistem rezonabil și să nu te mai chinui cu orele să deschizi un banal cont de client. Și de ce consultanta nu mi-a operat aceste modificări din timp pentru ca eu să nu mă chinui să nu pierd timpul aiurea. |
#2
Posted 08 January 2024 - 13:47
Cica s-a bagat validare prin SMS la orice actualizare de date. Primesti un cod prin SMS si il transmiti consultantului cu care vorbesti.
|
#3
Posted 08 January 2024 - 14:10
Păi consultantul de la callcenter n-o fi auzit de asta. În fine, am consultantă desemnată de ei, aștept să îmi răspundă.
|
#4
Posted 08 January 2024 - 14:47
Și ca să nu te plictisești pînă îți răspunde, ai zis să deschizi un topic...
|
#5
Posted 08 January 2024 - 16:44
#6
Posted 08 January 2024 - 20:24
Astia sunt din epoca de piatra.
Ca sa rezolv o problema DigiHelp de pe forum mi a propus sa ma duc 600 de km sa las o cerere scrisa,. recent le-am trimis o cerere pe mail, la mail-ul indicat de ei si m-a sunat o tanti care mi-a spus ca trebuie sa merg intr-o sucursala sa las o cerere scrisa de mana. i am spus ca e mult de scris, la care ea mi-a facut o concesie, spunand ca o pot scrie la calculator, dar musai sa fie semnata de mana. I-am replicat ca insasi discutia cu un reprezentant al firmei, de la Relatii cu clientii, poate genera o cerere, la care ea mi-a spus nu, pentru ca ea m-a sunat. Daca sunam eu, era altceva, dar pentru speta respectiva tot trebuia o cerere scrisa de mana. M-am distrat. Edited by strongsss, 08 January 2024 - 20:26. |
#7
Posted 10 January 2024 - 12:58
Acum am aflat că nu mi s-a închis contul vechi deoarece trebuie închis un abonament cu zero lei care e închis de mult timp fizic însă apare în sistem. Deci mai e de așteptat. Până atunci trebuie să mă lipsesc de serviciile plătite (am nevoie de esim).
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users