Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intoleranța lactoza- vegan v...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?
 Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF
 Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 

Refactorizarea in companii si freelancing

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
PlatonX

PlatonX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,741
  • Înscris: 13.09.2009
Eu sunt un caz exceptional pentru ca lucrez singur pe proiect. Dar daca sunt aici programatori care lucreaza in echipa sau cunosc pe cineva care lucreaza in companii sau freelancing am si eu o curiozitate: se face refactorizare?

Nu de putine ori mi s-a intamplat sa gandesc un algoritm mai rapid, o arhitectura mai simpla si mai logica dar pentru ca nu am deadlines am timp sa le implementez. Avand in vedere ca in freelancing se plateste la ora daca ai o idee de algoritm mai bun ce faci, o implementezi sau nu? Le fel si in companii, daca ai un deadline cand trebuie sa fie gata proiectul si pe parcurs iti dai seama ca ar fi bine sa schimbi arhitectura su algoritmul ce faci?

#2
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,549
  • Înscris: 30.08.2017
Totul se rezumă la timp și buget. Dacă îți permiți, o faci, altfel nu.

Uite, la mine bugetele pentru un proiect încep de la câteva zeci de mii și se duc spre milioane. Birocrație e mare, să depășești timpul mai merge (excepție proiectele din zona de reglementare), dar cu bugetul e tare greu. Așa că mai bine eviți.

Depinde de organizație, zic eu.

#3
bogdan_o

bogdan_o

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,199
  • Înscris: 05.04.2005
Salut

Da, se face.