Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Camera HIKVISION DS 2DE3A400BW-DE/W probleme unbind!
Last Updated: Jan 14 2024 12:17, Started by
aghet
, Dec 30 2023 11:30
·
0
#1
Posted 30 December 2023 - 11:30
Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu deblocarea camerei Hikvision wifi . Am creat cont pe Hik-connect si dupa activare camere ,pe SADP nu pot sa adaug camera pe un alt telefon (cel pe care am lucrat s-a defectat) nu pot sa realizez anulare legare dispozitiv (unbind) nici din telefon nici din SADP. Dau adaugare (+) camera prin cod QR scanez si .. "dispozitivul a fost adaugat in contul b1juxxxxxc"si cind ajung sa introduc codul de verificare (captkha) rezultatul "parametri de solicitare gresiti" Mentionez ca in reteaua locala pot vedea camera dar din afara retelei nu. Am resetat camera si nimic..
Cu respect, va multumesc.La Multi Ani. |
#2
Posted 30 December 2023 - 11:40
Cand ai activat camera cu SADP ai bifat acolo "enable Hik-Connect"?
|
#3
Posted 30 December 2023 - 13:27
Salut
Camera este deja asociata contului tau, deci nu o poti inrola din nou. Intra pe https://ieu.hik-conn...l?jump=1#/login (login cu b1juxxxxxc si parola ta) si din device management o poti deasocia. Insa de ce vrei sa stergi asocierea? In mod normal, cand iti instalezi aplicatia pe un telefon nou e suficient sa te loghezi cu contul tau hik-connect, nu trebuie sa treci prin procesul initial de inrolare si configurare a camerei. Instaleaza pe telefon Hik-Connect - for End User, logheaza-te si vei vedea acolo camera. Attached FilesEdited by bogdan_o, 30 December 2023 - 13:30. |
#4
Posted 30 December 2023 - 19:01
Buna seara!
Am urmat pasii indicati si imi apare acest mesaj ( uploadez mai jos o imaginea). Ce credeti ca mai pot face? Am bifat Hik-Connect in SADP, dar in varianta mai noua apare HI-LOOK. Am folosit varianta cu Hik-Connet ennable. Va multumesc! Attached FilesEdited by aghet, 30 December 2023 - 19:01. |
#5
Posted 30 December 2023 - 20:23
Revin camerele sunt online in IVMS 4200 in interfata camerelor la Hik-Connect sunt online . Hik-connect este enable...si la adugare camerelor apare asa. Am 2 camere de adaugat cu acceasi problema ...unde gresesc? Am primit recomandarea ca la adaugare camera sa folosesc codul QR doar cu aceasta pot vizualiza camere din afara retelei locale , prin adaugare manuala tip IP/Domain functioneaza doar local, dar pe Hik-Connect Domain ar trebui vazute si din afara retelei locale adica de pe telefon pe date....si din China..asa este?
Attached FilesEdited by aghet, 30 December 2023 - 20:35. |
#6
Posted 30 December 2023 - 20:52
Daca ai internet de la RDS ai putea sa incerci sa obtii chestia aia...DNS dinamic...
Si nu mai treci prin serverele chinezilor. Zic si eu. |
#8
Posted 31 December 2023 - 12:18
Asa apare cind doresc Anulare Legare Dispozitiv (Unbind)...rescriu alt cod de verificare (captcha) si la fel....rezultat 0.
Attached Files |
#9
Posted 01 January 2024 - 19:08
Bogdan_o..mentionez ca prima data m-am logat ca vizitator ..pe urma am facut cont si nu mai pot sa intru . Am sters contul am facut altul dar degeaba. Sunt inregistrat in server si nu mai pot face numic. Contul acela b1juxxxc s-a creat automat pe modul vizitator....da cine sa fie atent???Tel pe care s-a creat, s-a defectat si la noul tel..rezultatul de mai sus.Am dat un email la tehnic Secpral cu etichetele de pe cele 2 camere (am gasit un tutorial pe tema asta dezbatut de catre Secparal si indicatia sa copiem datele de pe camera si rezolva Dlor) .Astept dupa aceste sarbatori sa primesc confirmare ca ma ajuta--sper)
Sanatate La Multi Ani. |
#10
Posted 01 January 2024 - 21:32
Din câte înțeleg eu din varza făcută, camerele au fost asociate de altcineva pe HikConnect. Altfel nu înțeleg de ce nu îți resetezi parola la.contul b******** și să le dezasociezi de acolo. Intră pe contul ăla (care zici tu că ești admin), doar nu ai uitat și adresa de email. Nu are nicio legătură contul cu telefonul pierdut. Eu le-am plimbat prin trei telefoane, două căzute în apă și am peste 30 camere și NVR-uri fără probleme in HikConnect. E ceva ce nu vrei sa ne spui... Camera ai luat-o de nouă, e completată din altă parte?
Attached FilesEdited by gvincentiu, 01 January 2024 - 21:40. |
|
#11
Posted 02 January 2024 - 10:48
Buna dimineata...Aveti dreptate am facut "varza " ..iar in capul meu "ghiveci"deplin..Camerele sunt noi ,cumparate de pe IT...ana. Va atasez etichetele de pe cutii..Incet incerc sa inteleg care este treaba cu Hikvision. Greseala initiala a fost ca am inregistrat ca vizitator...au functionat bine si in LAN si inafara retelei pe DATE(mobil) .La schimbare telefon dupa instalare Hik-connect am creat cont cu emilul si..la adaugare camere...cele de mai sus.Nu pot da unbind nici din SADP si nici din telefon.Am gasit ceva legat de erori date de schimbarea firmware la camere din 3... in 4....! o sa incerc sa vad reactia ..Teoretic daca le sterg din serverul HIK...ar trebui sa pot adauga cu codul QR .Multumesc de intelegere.La Multi Ani.
Attached Files |
#12
Posted 03 January 2024 - 15:00
aghet, on 02 ianuarie 2024 - 10:48, said:
Buna dimineata...Aveti dreptate am facut "varza " ..iar in capul meu "ghiveci"deplin..Camerele sunt noi ,cumparate de pe IT...ana. Va atasez etichetele de pe cutii..Incet incerc sa inteleg care este treaba cu Hikvision. Greseala initiala a fost ca am inregistrat ca vizitator...au functionat bine si in LAN si inafara retelei pe DATE(mobil) .La schimbare telefon dupa instalare Hik-connect am creat cont cu emilul si..la adaugare camere...cele de mai sus.Nu pot da unbind nici din SADP si nici din telefon.Am gasit ceva legat de erori date de schimbarea firmware la camere din 3... in 4....! o sa incerc sa vad reactia ..Teoretic daca le sterg din serverul HIK...ar trebui sa pot adauga cu codul QR .Multumesc de intelegere.La Multi Ani. Intra in camera, din interfata de web si da-i de acolo unbind, din retea/avansat/platforma. Apoi reset la camera si o sa se rezolve problema. |
#13
Posted 03 January 2024 - 21:11
Multumesc. Sa stiti ca interfetele difera de la versiune la versiune ...optiunea UNBIND nu este la aceasta camera si nici SADP nu are optiunea UNBIND variantele 2019 au , varianta 2022 nu are decit export si refresh.pot intra in interfata camereie dar acolo la Platforma Hik-Connect nu este unbind.Mai incercam astept ajutor de la cine are acces la platforma ..sunt firmele de la noi care au ca domeniu sisteme de securitate..si cred ca pot rezolva...am dat citeva emailuri ..sper sa primesc ...sper. Si firma de la care le-am cumparat a promis ca o sa trimita mai departe solicitarea mea.Cu respect
Attached Files |
#14
Posted 05 January 2024 - 18:55
Nici cei de la care am cumparat..nu stiu mai multe ma trimit la procedura simpla de unbind din SADP si se va rezolva dar....cam asa apare pe SADP...ca si pe telefon dealtfel...Nu stiu care parametru este incorect..gresesc intentionat userul sau pasword si mesajul este adecvat greselii...ce se intimpla acolo???
Attached Files |
#15
Posted 14 January 2024 - 12:17
Va salut...s-a rezolvat. Dl.ing Stanica de la Craiova(e-cam...) om de mare isprava.Cinste domniei sale..a folosit Hik Partner Pro...si a trimis spre Hokvision solicitarea de deasociere camere.Acum stiu sigur unde am gresit.Trebuie creat cont pe hik-connect..si notat datele de acces ..transmitere camere spre alt utilizator doar cu partajare ...spre max 5 alte telefoane care la rindul lor au cont creat pe hik-connect.Multumesc pentru sfaturi din partea colegilor de pe forum...An bun sa aveti.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users