Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reducere 20mii euro la masina
#55
Posted 31 December 2023 - 11:05
_R_A_D_U, pe 31 decembrie 2023 - 10:43, a scris: Ai avut tu mașina greșită, băiatu”meu! Măcar nu mai zice asta că te faci de râs... Aici îți dau 100% dreptate. Am remediat. Altă întrebare: nush ce mașină ai mata, sigur nu e electrica. Dimineața pe frig, cu geamul înghețat, când intri în ea după ce ai rașchetat geamurile (zic laterale, că poate o ai cu dezghețare parbriz, cum avea Focusul), nu bagi în habitaclu și un alai de fum de eșapament producție proprie? Știu răspunsul, că tot din direcția aia vin și eu. |
#56
Posted 31 December 2023 - 11:22
kolfleading, pe 31 decembrie 2023 - 10:34, a scris: Noi ne-am dat seama ca nu este nici o problema cu bateriile. Sunt o gramada de informatii eronate in citatul de mai sus. In multe cazuri sunt mult mai rentabile decat masinile cu pistoane. Nu trebuie sa faci "multe compromisuri". Nu iau foc "din orice". In general nu se schimba masina cu totul, desi au existat si astfel de cazuri punctuale care au fost promovate in media tip click-bait. Si mai sunt si multe omisiuni in citatul respectiv. Propulsia electrica ofera un nivel de rafinament care nu exista la masinile cu pistoane din aceeasi gama de pret. Propulsia electrica ofera performante complet inaccesibile pentru masinile cu pistoane din aceeasi gama de pret. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OyrTLYyIvNI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am o vaga impresie că performanțele sportive ale unei mașini nu inseamna doar atât. |
#58
Posted 31 December 2023 - 11:53
Ai postat un filmuleț cu o liniuță între e mașini diferite. Te incanta performantele "propulsiei" electrice de accelerare in linie dreapta, minunat.
|
#59
Posted 31 December 2023 - 12:36
_R_A_D_U, pe 31 decembrie 2023 - 10:43, a scris: Ai avut tu mașina greșită, băiatu”meu! Măcar nu mai zice asta că te faci de râs... Timp pierdut cum ziceam căci ești doar încă unul dintre cei care îngroașe rândurile superficialilor, zmei de tastatură care în loc sa rumege informația primită de la posesori EV, face pe hraparetul. Iti faci de lucru pe un segment de discuții pe care nu le stăpânești. Edited by Co5min, 31 December 2023 - 12:38. |
#60
Posted 31 December 2023 - 13:31
CRG, pe 31 decembrie 2023 - 11:05, a scris:
... Dimineața pe frig, cu geamul înghețat, când intri în ea după ce ai rașchetat geamurile (zic laterale, că poate o ai cu dezghețare parbriz, cum avea Focusul), nu bagi în habitaclu și un alai de fum de eșapament producție proprie? Știu răspunsul, că tot din direcția aia vin și eu. Băăă, nu! Co5min, pe 31 decembrie 2023 - 12:36, a scris:
Radu, îmi pierd timp cu tine ... |
#61
Posted 01 January 2024 - 12:13
Handicarpati, pe 30 decembrie 2023 - 06:29, a scris:
Am vazut acum reclame la Kia niro ev cu reducere de 10000 euro plus vreo 10000 de la rabla, nu inteleg cum e posibil sa reduca asa mult, renunta la profit ca sa scape de ele sau era umflat din start pretul ? Nu se mai vând ca la început, au văzut cu ce se mănâncă! Autumn_Dream, pe 30 decembrie 2023 - 06:47, a scris:
Nu mai este cerere pentru masini electrice. De aici si reducerile masive. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pAMQiW-cPwY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#62
Posted 01 January 2024 - 12:31
andreyvsjoker, pe 31 decembrie 2023 - 10:51, a scris:
Stand la semafor poti foarte usor sa-ti mirosi propriul esapament. |
#63
Posted 01 January 2024 - 13:11
strongsss, pe 01 ianuarie 2024 - 12:31, a scris:
nu prea au ce face, chiar daca tu esti intr o masina electrica. În afara de bașina mea sau a vreunui copil, nu am alte mirosuri în habitaclu, îndiferent de cazanul din față la semafor. Se lasă cu amuzament dar nu și astm sau alte boli plămâni. Edited by Co5min, 01 January 2024 - 13:13. |
#64
Posted 02 January 2024 - 16:17
Handicarpati, pe 30 decembrie 2023 - 06:29, a scris:
...nu inteleg cum e posibil sa reduca asa mult, renunta la profit ca sa scape de ele sau era umflat din start pretul ? să revenim la subiect! (că deja ați început, IAR, contradicțiile EV vs ICE, ceea ce nu face subiectul topicului) 1.da, prețul inițial era cam umflat... (ca la orice gadget nou ) 2.mai toate țările europene au anunțat renunțarea la „rabla”, ceea ce va scădea și mai drastic vânzările 3.ce încă există pe piață, este echipat cu baterii clasice, ori - toate revistele/articolele de specialitate - anunță baterii mult mai performante, ce includ tehnologii noi! producătorii au luat-o înainte, și-ncearcă să mai păcălească ceva cumpărători neinformați sau cu dosarul „rablaplus” pe cale de expirare... |
|
#66
Posted 03 January 2024 - 13:05
dacă și ICE și EV sunt la discount maxim, atunci ar trebui să ne pregătim de ce e mai rău...
(știu ei ce știu despre cum va fi viitorul apropiat... ) Edited by gushpi, 03 January 2024 - 13:05. |
#67
Posted 04 January 2024 - 21:40
#69
Posted 08 January 2024 - 12:56
Uneori chiar ma intreb daca unii doar troleaza sau le lipsesc atat de multi neuroni incat nu pot sa priceapa chestii elementare.
De exemplu cum un curent de aer poate sa iti aduca propriile noxe in zona de admisiena aerului in habitaclu. Cum se ia itp-ul cu fumigene? voi astia tari de gura ar trebui sa raspundeti, ca pe mine nu ma vezi cu diesel din 1900toamna cu dpf anulat sau alte prostii. Ps:Iar ca sa se inteleaga si de cei ce nu sunt capabili sa citeasca mai mult de 3 postari si sa urmareasca firul discutiei, postarea mea era adresata unuia care lua la misto faptul ca asa ceva ar fi posibil. Si e fizic posibil si chiar probabil. Edited by andreyvsjoker, 08 January 2024 - 13:07. |
|
#70
Posted 09 January 2024 - 13:59
Explica cum? Eu am esapamentul în spate, gura de ventilație pentru habitaclu e sub parbriz.
Ce curent de aer trebuie sa existe sa împingă gazele de esapament pe sub masina dar nu atât de puternic sa treacă de masina, sa între în compartimentul motor, sa treacă printre spațiul dintre capota și ornamentele de la parbriz ca apoi sa între în mașină? PS fac itp doar la reprezentanta. Aștept un desen ceva cu acei curenți de aer 😁 |
#71
Posted 09 January 2024 - 14:22
Daca tu nu iti poti imagina care ar putea fi acei curenti de aer... un desen nu te ajuta prea mult ca si ala trebuie inteles.
Dar poti sa testezi pe propraia piele. In trafic e destul de greu ca nu poti sa stii exact esapamentul cui il mirosi. Dar cum mentiona si CRG, nu odata am patit sa urc in masina dupa ce am curatat gheata/zapada si sa se simta miros de noxe, masina parcata la exterior fara alte masini in jur. Si n-am avut nici o rabla. Toate masini mai noi de 4 ani. Normal, tu poti sa zici orice, masina ta e mai speciala si nu se intampla asa ceva niciodata. Edited by andreyvsjoker, 09 January 2024 - 14:22. |
#72
Posted 09 January 2024 - 16:08
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users