Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Rabla+ 2024 - doar 2000 EUR pentru EV
Last Updated: Jan 07 2024 19:31, Started by
Adm
, Dec 13 2023 22:01
·
26
#19
Posted 14 December 2023 - 06:27
george_alexandru, on 13 decembrie 2023 - 22:45, said:
Sunt tare curios cum va reacționa Renault în privința Spring. Prețul de listă de 20k este pur și simplu aberant iar cu subvenția nou anunțată nu văd să vândă ceva dacă mențin prețul. Va spun cum am reactionat eu cand Renault/Dacia mi-a cerut ~1500 de euro in plus (desi aveam contract) numai ca sa "mulga" toata subventia de la stat... am zis pas. Si tot pas zic si daca ar vrea sa mi-o mai vanda la pretul initial. Subventia aia i-a facut pe unii nesimtiti, a denaturat piata si nu si-a atins scopul pentru care a fost creata. |
#20
Posted 14 December 2023 - 06:57
Personal mă bucur chiar dacă am beneficiat de ambele. În realitate beneficiarul primea mult mai puțin. Marii perdanți sunt de fapt producătorii auto și instalatorii de fotovoltaice.
|
#21
Posted 14 December 2023 - 07:11
Capitalism cand ne place, sa nu platim taxe, comunism cand ne luam masina. Ar trebui scoasa orice subventie, fiecare sa si cumpere masina pe banii lui, nu din pomana statului.
|
#22
Posted 14 December 2023 - 07:28
#23
Posted 14 December 2023 - 07:41
Într-o primă fază vom asista la un blocaj al piețelor de auto noi și sh. Auto noi se vor vinde greu, iar cei cu sh nu vor mai dispuși să vândă pentru nu vor avea cu ce să înlocuiască. Adio vânzare EV peste prețul de achiziție la vecinii bulgari.
|
#24
Posted 14 December 2023 - 08:01
Ce nu înțeleg mulți e că acele subvenții nu erau pomeni, ci o metodă prin care statul încuraja înnoirea parcului auto și tranziția către auto electrice.
A nu se confunda cu subvenția la gigacalorie, de exemplu, care este o subvenție menită să țină jos prețul la căldură, sau cea la gaze care are scopul de a limita șocul creșterii aberante a prețului. In fine, era de așteptat, însă nu credeam că se va întâmpla chiar de anul viitor. Edited by george_alexandru, 14 December 2023 - 08:02. |
#25
Posted 14 December 2023 - 08:15
Probabil probleme mari pe parte de surse la buget. La Casa Verde s-a vazut clar cum pretul prin program era cam cu 7-8K RON sub cel al pietei libere, diferenta majoritara mergand la instalator. La EV e intr-adevar alta poveste, o subventionare mascata a producatorilor auto, care intampinau probleme specifice unei linii noi de business, investitiile initiale in domeniu fiind enorme. Dar de ce sa stea Ro mai bine la acest capitol decat alte tari.. deci cumva o aliniere era de asteptat. Eu oricum nu ma mai intorc la termice, chiar si cu preturile marite. Oricum ai da-o, TCO-ul la o electrica este mai mic.
|
#26
Posted 14 December 2023 - 08:29
george_alexandru, on 14 decembrie 2023 - 08:01, said:
Ce nu înțeleg mulți e că acele subvenții nu erau pomeni, ci o metodă prin care statul încuraja înnoirea parcului auto Daca vrei sa stimulezi ceva, poti sa scazi TVA-ul... asa beneficiaza toti cei vor sa-si schimbe masina, fara sa-i faci sa stea la coada cu noaptea-n cap... sau "innoirea" o faceau numai aia care luau cu "rabla"? Edited by tclau, 14 December 2023 - 08:30. |
#27
Posted 14 December 2023 - 08:36
Rabla clasic presupune nu doar schimbarea masinii, ci si casarea unei masini vechi.
|
#28
Posted 14 December 2023 - 08:48
P..lea va mai cumpara acum Dacia Spring la 20.000 Euro - 2000 Euro (prima stat) = 18.000 Euro...
Prevad un comunicat Dacia cum ca si-au modernizat fabrica si acum pot vinde Spring-ul la ~14000 Euro - 2000 Euro (prima stat) = 12.000 Euro, altfel raman cu ele... nu e nimeni nebun sa dea 18.000 Euro pe un spring. Sunt curios cate Dacia Spring au fost vandute fara Rabla.... Totusi trebuie sa fim realisti, Dongfeng EX1 care e 1:1 cu spring-ul se vinde cu ~7500 Euro... inteleg ca Dacia nu poate vinde la pretul asta, dar un 9000 Euro mi se pare un pret corect, hai 10.000 Euro, dar nu in kkt 20.000 Euro. |
|
#29
Posted 14 December 2023 - 08:55
#30
Posted 14 December 2023 - 08:57
audiofidell, on 14 decembrie 2023 - 07:11, said:
Capitalism cand ne place, sa nu platim taxe, comunism cand ne luam masina. Ar trebui scoasa orice subventie, fiecare sa si cumpere masina pe banii lui, nu din pomana statului. As zice ca depinde de situatia fiecaruia si de exemplu, eu as fi continuat cu o valoare mai mare a tichetului rabla in cazul achizitiei de scutere/motociclete. Eu mi.am luat scuterul mai mult ca un moft, poate aveam, poate n.aveam nevoie, dar la 7000 lei scuterul(din 14.000 pret intreg) +2000 lei tichetul rabla, deci un total de 9000 lei, am zis ca fac un business bun si scuterul a ajuns sa inlocuiasca masina pana la urma. As spune ca programul si.a atins scopul in cazul meu. La pret intreg sau putin redus nu cred ca as fi cumparat un scuter. |
#31
Posted 14 December 2023 - 09:04
Principiul este unul simplu si de bun simt si m-am lovit de el acum mai bine de 10 ani cand analizam niste opinii ale unora dintre cele mai mari companii din domeniu energetic din Europa.
Principiul era de a sustine o tehnologie noua in perioada ei de inceput prin subventii de la stat iar odata ajunsa la maturitate aceste subventii sa fie oprite ! Bine acolo era vorba de constructia parcurilor fotovoltaice alt sac fara fund de bagat banii contribuabililor ! Este fix acelasi lucru si in cazul ev-urilor, este de bun simt sa se renunte la subventii, tehnologia este matura, lumea a aflat de minunile ei , subventia nu isi mai are obiectul ! Orice subventie lungita la nesfarsit ajunge ajutor de stat ca sa nu zic altfel ! Deci decizia este corecta si de bun simt ! Edited by q_p, 14 December 2023 - 09:05. |
#32
Posted 14 December 2023 - 09:12
Așa cum s-a mai scis dar se ignoră, principalul motiv al apariției programului rabla și ulterior rabla+ a fost înnoirea parcului auto și stimularea trecerii la electrice. Acum, așa cum arată proiectul de ordonanță, programul va rămâne ca existent dar va fi aproape nefuncțional din cauza limitării accesării doar de cei care dețin rabla de cel puțin 3 ani. Cam câți cetățeni ai țării au o mașină eligibilă rabla și își permit achiziția uneia noi? Eu cred că foarte puțini fiindcă cine a ținut un euro3 sau noneuro până acum nu a făcut-o că i-a plăcut modelul.
În plus, momentul reducerii subvenției pentru electrice a extrem de prost ales. Progresiștii au cumpărat deja iar pe sceptici nu-i vei convinge prin reducerea subvențiilor și creșterea prețurilor la pachet cu anularea facilităților la încărcare. |
#33
Posted 14 December 2023 - 10:14
Atunci ar fi bine sa nu-ti mai ridici nici tu ajutorul de stat.
Aceste subventii au un scop, scopul nu e de a da pomana ci de a incuraja achizitia de masini electrice intr-o tara unde puterea de cumparare e mai scazuta. Eu sunt un exemplu clar de modul in care a functionat Rabla Plus. Daca nu era rabla plus cu siguranta nu as fi luat EV in 2020. Datorita subventiei am luat electrica si acum nu voi mai avea masina persoanala ce nu merge pe curent. Normal ca vor fi ciudosi dinasta ca tine ca vai de mine unii din noi ne-am luat Tesla Edited by andreyvsjoker, 14 December 2023 - 10:19. |
|
#34
Posted 14 December 2023 - 10:23
Eu, care am luat electrica anul trecut, ma asteptam sa reduca subventia. Bine, nu asa drastic.
Inca cred ca se modifica pe plus |
#35
Posted 14 December 2023 - 10:25
Pe lângă reducerea semnificativă a numărului de aplicanți din limitarea dată de deținerea în proprietate a rablei pe ultimii 3 ani, eu mă gândesc și la cei, foarte mulți, care au deja mașinile comandate pentru anul viitor sau userul care are mașina deja ajunsă la dealer, actitată aproape integral, mai puțin contravaloarea tichetului și a ecobonusurilor. https://forum.softpe...la-clasic-2023/
Ce vor face ei în actualele condiții? CRG, aseară, mă bucuram că am prins oferta la Toyota și am cumpărat în septembrie cu reducerea maximă dată de program, alternativa la care am renunțat fiind comandă pentru la anul. Edited by exqusit_drunk, 14 December 2023 - 10:26. |
#36
Posted 14 December 2023 - 10:27
CRG, on 14 decembrie 2023 - 10:20, said:
Sunt curios acum câți nehotărâți or să dea cu basca de pământ că de ce nu și-au luat mai devreme... Acolo vor fi adevăratele drame. Aia e, producătorii auto vor începe să reducă din preț ca să vândă. Era de așteptat, nu doar ai noștri au în plan asta. O încetinire a vânzărilor de electrice ar mai așeza piața și ar da ceva mai mult timp pentru dezvoltarea rețelei de încărcare și investiții în infrastructura acolo unde este nevoie. Edited by george_alexandru, 14 December 2023 - 10:27. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users