Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF
 Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 

Semnal netrimis monitor

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Valyca74

Valyca74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 18.09.2011
dupa ce intri in jocuri  care solicita placa video ,monitorul nu mai primeste semnal,cand dam restart placa video scoate un zgomot puternic(vajie),daca nu dam restart si pornim on/off normal totul e ok poti sa faci browsering pana la intrarea in jocuri(solicitare placa video),la schimbarea sau trecerea cablului din placa video in placa de baza(la cea dedicata)totul este normal fara galagie din interiorul calculatorului,fara ca la restart sa mai scoata acea vijieala ,jocurile merg bineinteles la niveluri minime ,fara a se inchide monitorul,dupa toate acestea am dedus ca ar fi problema placa video,dar nu contest parerea dumneavoastra de profesionisti,pentru a-mi da un alt diagnostic ,aceasta este configuratia pc-ului meu                                                                              CONFIGURATIE SISTEM                                                                   -  Sursa Seasonic B12 BC-650, 80+ Bronze, 650W          -   Carcasa Gamemax White Diamond COC      -  Ventilator / radiator Gamemax FN12 Rainbow-C9 120mm   -  Memorie Corsair Vengeance 32GB DDR5 5600MHz CL36 Dual Channel    -  SSD Kingston NV2 1TB PCI Express 4.0 x4 M.2 2280     -  Placa video Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 12GB GDDR6 192-bit -  Placa de baza MSI PRO B650M-P -  Cooler CPU Gamemax IceBurg Infinity 120 White   - Procesor AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz tray

Edited by Valyca74, 02 December 2023 - 07:05.


#2
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001
Monitorul?
Posibil să îi trimită o rezoluție ce nu îl suportă.

Despre ce "jocuri" e vorba?
Driverele video îs corect instalate?
In Device manager totul e ok? Nicio bulina galbena?

#3
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,031
  • Înscris: 07.11.2006
Sursa, placa video, setari placa video,driver video, conexiuni, eventual monitor.
Cam astea ar fi Posted Image

#4
Valyca74

Valyca74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 18.09.2011
a mers totul perfect ,deodata s-a intamplat sa-mi apara pe monitorul negru informatia ca nu este semnal detectat,i-am dat restart si a inceput sa vuiasca ventilatoarele de la placa video.l-am inchis normal tinand butonul off 5 sec si totul a mers normal pana la reintrarea in jocuri,nu e un joc preferential ci orice joc in care intru se intampla sa se inchida monitorul!

#5
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,538
  • Înscris: 21.12.2006
Ce monitor ai? Poate nu suportă rezoluția pe care încearcă placa video să o redea. Sau nu suportă frecvență de refresh, ori tehnologia de refresh (G-sync vs V-sync)

#6
Valyca74

Valyca74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 18.09.2011

View Postnei-k, on 02 decembrie 2023 - 09:02, said:

Ce monitor ai? Poate nu suportă rezoluția pe care încearcă placa video să o redea. Sau nu suportă frecvență de refresh, ori tehnologia de refresh (G-sync vs V-sync)

Monitor Gaming LED IPS DELL G2723H, 27", Full HD, 280Hz  ,dar a mers super ok si doar dintr-o data nu a mai vrut!

#7
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001
Daca a mers și acum NU mai merge: problem.
Diagnosticare completa.

#8
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,538
  • Înscris: 21.12.2006
Monitorul și placa video sunt compatibile, monitorul acceptă rata de refresh mare atât prin HDMI cât și prin DP. Sper că folosești cablurile video livrate cu monitorul. Eventual încearcă să te conectezi folosind alt tip de port video (schimbă de pe HDMI pe DP sau invers).

În rest, pare o problemă de drivere sau setări. Ai făcut cumva update de drivere video recent? Dacă ai ultima versiune încearcă cu o versiune mai veche. Dacă nu ai ultima versiune de drivere, atunci încearcă update ca să ajungi la zi.

#9
Valyca74

Valyca74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 18.09.2011

View Postdorin_2k, on 02 decembrie 2023 - 09:27, said:

Daca a mers și acum NU mai merge: problem.
Diagnosticare completa.

cum adica diagnosticare completa?

View Postnei-k, on 02 decembrie 2023 - 11:03, said:

Monitorul și placa video sunt compatibile, monitorul acceptă rata de refresh mare atât prin HDMI cât și prin DP. Sper că folosești cablurile video livrate cu monitorul. Eventual încearcă să te conectezi folosind alt tip de port video (schimbă de pe HDMI pe DP sau invers).

În rest, pare o problemă de drivere sau setări. Ai făcut cumva update de drivere video recent? Dacă ai ultima versiune încearcă cu o versiune mai veche. Dacă nu ai ultima versiune de drivere, atunci încearcă update ca să ajungi la zi.

drivere sunt la zi,si daca trec la alea vechi cum de acum nu mai fac update la placa video?banuiesc ca este ceva la ea!cablurile sunt originale ale monitorului!

View Postnei-k, on 02 decembrie 2023 - 11:03, said:

Monitorul și placa video sunt compatibile, monitorul acceptă rata de refresh mare atât prin HDMI cât și prin DP. Sper că folosești cablurile video livrate cu monitorul. Eventual încearcă să te conectezi folosind alt tip de port video (schimbă de pe HDMI pe DP sau invers).

În rest, pare o problemă de drivere sau setări. Ai făcut cumva update de drivere video recent? Dacă ai ultima versiune încearcă cu o versiune mai veche. Dacă nu ai ultima versiune de drivere, atunci încearcă update ca să ajungi la zi.

ce relevanta ar avea update-urile daca ea vajaie la restart si e si oleaca calda,

#10
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,538
  • Înscris: 21.12.2006
Au fost nenumărate cazuri în care drivere noi au adus probleme, crash-uri etc. Dacă spui că a funcționat corect, poate driverul nou cauzează probleme acum.

P.S. nu mai cita postarea anterioara, se dublează inutil informatia

#11
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001

View PostValyca74, on 02 decembrie 2023 - 11:48, said:

cum adica diagnosticare completa?
Se verifică dacă e problema hardware sau software.
Și nu se poate online remote.
Ai verificat în device manager? Cum e?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate