Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...
 Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...
 La mulți ani @Ion_Bumbu!

Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...
 Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...
 

Pretul mic al produselor din Ucraina

* * - - - 3 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
57 răspunsuri în acest subiect

#55
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.304
  • Înscris: 02.08.2021
R. Moldova are cele mai bune bomboane. Recomand.

#56
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.730
  • Înscris: 22.11.2007

View Postlaffin, on 24 noiembrie 2023 - 21:44, said:

a trecut recolta, si iar incep sa chertzaie romanashii ca nu-si mai pot vinde uleiul la 13 lei litrul ca lumea il cumpara pe ala din ucraina la 4 lei? ca nu le cumpara lumea faina la 7 lei kilu, ca o ia pe aia din grau din ucraina cu 2 lei?
pai lasati-va de meserie, bã gogilor, daca nu puteti fi competitivi. ce o sa faceti dupa ce o sa intre ucraina in UE? la strung, la shaiba!! la incarcat de brichete in piata, la reparat de umbrele!
wtf vorbești de competiție?!
este o competiție incorecta.
in timp ce romanul e obligat de norme ue sa faca o agricultura modernă, sa nu folosească fel și fel de pesticide interzise de legislația ue cel din ucraina poate folosi ce vrea cum vrea.
nu mai zic de cheltuielile cu prețul combustibilului.

subiectul topicului a plecat de la protestele transportatorilor polonezi. ucrainenii au primit de câteva luni verde sa poată face transport oriunde in Europa. pana acum nr1 la transporturile europene era Polonia.
Transportatorii sunt supărați ca ucrainenii pot oferi transport la preturi foarte mici. soferul polonez de camion lucrează pe 3000 eur, ucrainenii pe 1000. camioanele ucrainenilor sunt vechi, poluante, nu au costurile polonezilor de exploatare.
soferii ucraineni nu folosesc tahograful ceea ce le permite sa conduca 12 14 ore pe zi in timp ce polonezul respectă legislația europeana, 8 ore pe zi apoi pauză.

Ucrainenii nu trebuie priviti ca niste dusmani, toate "beneficiile" astea le sunt acordate ca sa se miște si economia lor cat de cat, sa simta oamenii din ucraina mai putin razboiul.
dar cum te simți ca om care esti direct afectat? unii se chinuie sa își tina businessul si vine un astfel de moment cand cineva decide : ba, tu si businessul tau trebuie sa plătești costul războiului din ucraina.

da, mie, tie ne convine ca luam ulei la 4 lei. dar nu putem fi ignoranți sa nu privim per ansamblu intregul tablou.

Sunt primul care imi doresc Ucraina in UE pt pace si stabilitate dar nu cred ca va fi primită prea curând. Ucrainenii daca intra in UE în 15 ani vor fi un "monstru" dpdv economic, nimeni din tarile mari UE nu prea are interes pentru asta.

Editat de bossake, 26 noiembrie 2023 - 05:36.


#57
SharonCollins

SharonCollins

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.202
  • Înscris: 07.04.2017
Mare dreptate ai cu lipsa de reguli respectate la transporturile lor, dovada lunga  lista de accidente grave provocate de camionagii lor.

#58
cipri2bau

cipri2bau

    Dezactivatos

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.111
  • Înscris: 30.11.2017
Nu poate fi ucraina monstru economic cum nici noi nu suntem. Inițial după aderare impactul va fi însă mare, e destul câțiva ani agricultorii europeni să fie în pierdere. Ce tari eram și noi in 89-90 cu zero datorii zero șomaj afaceri prin Africa și Asia și capabili de produs orice. Și acum suntem exact invers.
Daca intra in UE o fac ca noi cu preșul plecăciuni și altele mai ales din cauza insurecției ruse. O sa fie mare problema pe cine vor pune la conducere, că cu naționaliștii trebuie terminat după o vreme după razboi. Au suprafață ceva mai mare decât Franța ceva resurse un pământ fertil imens și cam atât, poate și o mafie mare. Daca mai tine insurecția vreo câțiva ani ajung că Afganistanul, nici nu cred că mai au 40 M locuitori, or mai fi pe la 32M acum. Atuul lor e teritoriul mare ca și la ruși în rest naționalism ca și la sârbi, odată scos din capul lor devin praștie, mai ales că e posibil sa piardă ceva din teritoriul de prin est.

Regulile pietei spun că producătorii europeni ar cam trebui sa încheie afacerile treptat ptr că așa s a  cam stabilit la nivel global. Ultima reduta industria auto se va închide odată cu trecerea la autoturisme electrice. Se roagă de Elon Musk sa facă fabrica auto in Europa când au ind auto, de ce ar face asta? Pai atunci sa accepte și produsele ucrainene daca tot îi vrei in ue și eventual să ajute producătorii locali sa continue afacerile.

Cred că vom avea o Românie mare de la Prut sau Nistru sau Nipru până la Atlantic cu o politică în combinație ceaușism cu anii 90 pe plan economic și social cu multe interdicții și palavre că în ceaușism și pierderi economice ca în anii 90.

Ar trebui sa ne gândim de ce Turcia vrea în UE și nu e primită, e tot amânată.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate