Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zilele emailului

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 

Chiroterapia

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
alex342

alex342

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,571
  • Înscris: 23.09.2017
Am vazut pe youtube o tehnica in care anumite articulatii, gat, spate etc sunt in termeni populari "trosnite". Aceasta practica este agreata de medici ? Mie mi se pare destul de periculos ce face acest domn. Insa nu sunt medic, deci pot sa gresesc cand afirm asta. Insa mi se pare destul de brutal cum ii trosneste articulatiile. Mi se pare periculos pt ca poti ramane paralizat.

Acesta este clipul

https://www.youtube....rts/zdtK4FhE0m4




Acum ceva luni am vazut un reportaj din SUA in care este prezentata o tanara ce a ramas paralizata dupa o astfel de trosnire a oaselor/articulatiilor la un chiropractician.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5Tpq8cuWA2Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by alex342, 22 November 2023 - 22:28.


#2
Bahuru

Bahuru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 21.03.2016
Nu este agreata de medicina.

#3
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,445
  • Înscris: 10.08.2005
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hjxf4iFkhQw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#4
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,744
  • Înscris: 08.10.2004