Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dilema sursa

Ajutor Android Redmi10

Poti sa conduci o masina cu putin...

Ce inseamna "izdavoi" ?
 Poco X6 Pro vs OnePlus Nord 3

Lirapay

Durata maxima video in Google Pho...

Deschidere fisiere docx si poze s...
 Motivare hotarare

Router wireless ZTE ZXHN H3601P

Server local disponibil pe re5...

Vizualizare site-uri in cache
 Toate site-urile PROTV down

Obtinere gratuitati Legea 189/2000

La mulți ani @BlueKing-69!

suspectez un switch ca are probleme
 

Frankfurt reduce viteza maxima la 20 kmph

- - - - -
  • Please log in to reply
112 replies to this topic

#73
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,174
  • Înscris: 30.04.2007

View Postabac, on 15 noiembrie 2023 - 09:36, said:


Perfecta idee. Minunata. Ia zi, pe terenul cui impaduresti? Ce cartier rezidential darami?

pai am putea incepe cu impadurirea zonelor chelite de drujbele postrevolutionare, la noi, la ei .. crezi tu ca nu se gasesc zone pretabile? sa fim seriosi, iar in padurea amazoniana se taie la greu si se lasa pirloaga .. hai! spor la munca tovarasi ;)

#74
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,824
  • Înscris: 30.10.2003
Ce are impadurirea zonelor chelite de drujbele postrevolutionare cu limita de viteza din Frankfurt?

Si poti sa impaduresti cat vrei tu, nu poti curata poluarea din orase cu padurile de la poalele muntilor.

#75
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,190
  • Înscris: 14.08.2007

View Postfoxbat, on 15 noiembrie 2023 - 09:46, said:

Sa ma ierti.e funny ce zici.chiar asa de soferi sunt pe aici de se discuta de turatii si 20km/h??
Cred ca am fost destul de clar, sunt masini destule care doar intr-a-ntaia pot fi conduse cu 20 km/h, pentru ca intr-a doua sunt masiv subturate la 20 km/h (destule masini - mai ales diesel - si daca nu apesi acceleratia intr-a doua deloc vor merge singure cu mai mult de 20 km/h). Daca cineva crede realist ca cetatenii vor merge cu a-intaia prin oras pentru ca atat e limita de viteza, inseamna ca are probleme serioase.

#76
flt

flt

    Euro-Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,042
  • Înscris: 10.01.2023

View Postmahu, on 15 noiembrie 2023 - 09:23, said:

Iti urez sa mergi tu pe jos 5-6-11km pana la supermarket iar apoi sa vii, tot pe jos, incarcat cu plase grele.

cine este masochist poate face si asta. oamenii normali în 2023 folosesc aplicații să cumpere de la supermarket, apeși 3 click-uri bagi în coș și plătești, vine pakistanezul și îți livrează la botul calului totul

View Postmahu, on 15 noiembrie 2023 - 09:23, said:

trebuie sa se deplaseze in imprejurimi, care merg in vacanta, la pescuit

astea nu sunt necesități, sunt mofturi. pentru aceste situații există mașini de închiriat. Uber, bolt. Există și mașini shared pe care le deblochezi cu aplicație și le folosești la minut
în vacanță mergi cu avionul, de ce ai merge cu mașina
iar dacă chiar ai atâta nevoie, ok, lași mașina la marginea orașului și o iei de acolo doar când ai nevoie. nu vii cu ea să poluezi și să ocupi spațiul din oraș dacă tu o iei doar la pescuit în weekend

View Postmahu, on 15 noiembrie 2023 - 09:23, said:

sau se plimba pur si simplu.

sa nu se mai plimbe. e nociv pentru oras. sa se plimbe prin harghita sau tulcea

View Postmahu, on 15 noiembrie 2023 - 09:23, said:

Dar de ce trebuie redat orasul pietonilor, de unde pana unde?

Din n motive expuse de-a lungul timpului, cel mai pregnant fiind aglomerația infernală, densitatea populației de 10.000 loc/km2 este absolut incompatibilă cu conceptul de mașină personală, atât din punct de vedere al traficului (nu poate fi fluidizat, nu ai cum să îndeși atâtea fluxuri pe străzi) cât și al parcării (nu ai spațiu, nu ai unde să pui atâtea mașini, nu încap)
A doua problemă este poluarea, cu particule și fonică
A treia este problema urbanismului și a faptului că orașele mai plăcut de locuit sunt cele unde s-au diminuat spațiile pentru mașini și s-au creat spații pietonale, recreative, unde oamenii pot merge pe jos să se relaxeze, să petreacă timpul pe o bancă sau pe la magazine sau târguri .
aceast[ idee intră în conflict cu viziunea:

View Postmahu, on 15 noiembrie 2023 - 09:23, said:

Orasul nu este pentru plimbari pe jos. Pentru asta sunt parcurile si padurile.

De ce? Nu stabilești tu pentru ce sunt orașele. Contrar părerii tale, oamenii din orașe VOR să se plimbe și în oraș.

Cei care gândesc ca tine sunt inamicii orașului, de regulă locuiesc undeva în suburbii, și nu vin în oraș decât cu mașina, poluând și deranjând orașul
Ei nu văd orașul ca pe acasă, ci ca acel nod de care sunt legați și constrânși să îl acceseze, să îi folosească serviciile.
Acest tip de egoism vine din frustrări și lipsa de înțelegere a comunității urbane, dorința de izolare și alienare, la unii chemarea ogorului și a obiceiurilor sătești (nevoia de casă pe pământ, să simtă mirosul ierbii, etc.) ipocrizie, ei să simtă natura și aer curat dar cei din oraș să suporte noxele și mizeria adusă de ei cu mașinile

Soluția este clară, politicile sunt clare, mașinile sunt șicanate prin n măsuri de restrângere, taxare, până când va deveni prohibitiv și incomod să o folosești, și numai cei care chiar au nevoia nevoilor să intre cu mașina, nu suntem nici noi absurzi mai lăsăm câțiva

#77
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,525
  • Înscris: 27.10.2007

View Postgushpi, on 15 noiembrie 2023 - 09:25, said:


benzina arsă incomplet conține cei mai mulți compuși cancerigeni posibili...
(sunteți așa copii...)

compusi pe care motorina ii are si nearsa.
daca mai luam in calcul si numarul masinilor cu DPF taiat...

#78
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 15.01.2014
În trafic în coloană oricum mergi cu viteza întâi.
Bine, de fapt mai mult stai.

Eu am 2 opțiuni - ori plec la servici cu o oră mai devreme ca să evit traficul cât de cât, ori folosesc transportul in comun. Fiecare opțiune are dezavantaje.

În Frankfurt are cumva sens în centrul orașului. Zona turistică, aglomerație, probabil și străzile sunt mai înguste.
Baruri, bicicliști, trotinisti. Oricum e chin sa mergi cu mașina acolo.

#79
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,190
  • Înscris: 14.08.2007

View Postflt, on 15 noiembrie 2023 - 10:04, said:

De ce? Nu stabilești tu pentru ce sunt orașele. Contrar părerii tale, oamenii din orașe VOR să se plimbe și în oraș.
Eu n-am nimic cu interzicea traficului auto in zone centrale, asta insa e doar o masura luata in bataie de joc pentru automobilisti. Decat sa iei masuri de astea, mai bine inchizi traficul auto in zona respectiva si gata.

#80
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,892
  • Înscris: 07.02.2003

View Postmahu, on 15 noiembrie 2023 - 09:23, said:

Asa se zicea si pe vremea purtarii mastilor ca nu sunt interdictii ci doar masuri sanitare.
Pai si asa au fost, simple masuri de protectie impotriva raspandirii pe cale aeriana a virusurilor.

View Postmahu, on 15 noiembrie 2023 - 09:23, said:

Orasul nu este pentru plimbari pe jos. Pentru asta sunt parcurile si padurile.
Ei nu, ba da, este pentru oameni in primul rand.

Edited by andreic, 15 November 2023 - 10:12.


#81
Mondeo

Mondeo

    Everything Woke Turns To Shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,508
  • Înscris: 15.11.2005
trebuiau sa introduca mersul in marşarier si rezolva problema.

#82
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,190
  • Înscris: 14.08.2007

View PostpexCom, on 15 noiembrie 2023 - 10:07, said:

În trafic în coloană oricum mergi cu viteza întâi.
Bine, de fapt mai mult stai.
Cu a-intaia mergi 10 metri ... dupa care ori te opresti iar, ori ii dai a doua. Sa mergi constant cu a-intaia chiar daca nu e trafic e doar stupid, distrage soferul (viteza intai nu e facuta sa poti merge lin/constant/confortabil) si produce poluare mai ridicata. Adica am condus vreo 30 de tipuri de masini termice si inca n-am descoperit vreo una care sa permita un mers confortabil cu viteza intai. La electrice eventual.

Edited by utopium, 15 November 2023 - 10:14.


#83
flt

flt

    Euro-Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,042
  • Înscris: 10.01.2023
în 2023 să mai ai mașină cu transmisie manuală este masochism și înapoiere, lumea are numai mașini automate în vest și electrice (care nu au oricum viteze, au transmisie continuă, ca la tramvai)
deci nu își pune nimeni problema în ce viteză merge, apeși o pedală până scrie acolo 20 și o ții așa

#84
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 15.01.2014
Pai exact la mers 10 metri mă refeream.
Câteodată nici atât. Asta e experiența mea personală la orele de vârf, din păcate.

Varianta a doua e să iau tren/autobuz și să sper că nu întârzie sau anulează, că nu-s pline vârf, că lumea s-a spălat cat de cat, etc etc.

#85
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,190
  • Înscris: 14.08.2007

View Postflt, on 15 noiembrie 2023 - 10:13, said:

în 2023 să mai ai mașină cu transmisie manuală este masochism și înapoiere, lumea are numai mașini automate în vest și electrice (care nu au oricum viteze, au transmisie continuă, ca la tramvai)
Povesti, am inchiriat peste 10 masini in vest fara cutie automata pana acum. Una singura a fost automata din cate am inchiriat. Manualele sunt inca predominante ...

View PostpexCom, on 15 noiembrie 2023 - 10:17, said:

Pai exact la mers 10 metri mă refeream.
Câteodată nici atât. Asta e experiența mea personală la orele de vârf, din păcate.
Ok, dar exista zone aglomerate si zone libere si la orele alea de varf. Prin zonele libere poti merge cu a patra fara probleme si la orele de varf (cel putin pe unde merg eu prin Cluj). Ca la final iti iese viteza medie sub 20 km/h e altceva.

Edited by utopium, 15 November 2023 - 10:20.


#86
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 15.01.2014

View Postflt, on 15 noiembrie 2023 - 10:13, said:

în 2023 să mai ai mașină cu transmisie manuală este masochism și înapoiere, lumea are numai mașini automate în vest și electrice (care nu au oricum viteze, au transmisie continuă, ca la tramvai)
deci nu își pune nimeni problema în ce viteză merge, apeși o pedală până scrie acolo 20 și o ții așa

Majoritatea sunt încă manuale.
Dar sunt de acord că viața e mai ușoară cu automată, la trafic de vârf cel puțin.

#87
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,399
  • Înscris: 08.01.2021

View Postutopium, on 15 noiembrie 2023 - 10:08, said:

. Decat sa iei masuri de astea, mai bine inchizi traficul auto in zona respectiva si gata.

Lăsat deschis doar pentru livrări, taxi și uber. Cineva trebuie să aducă berea și sa ducă acasă betivii.

Edited by KiloW, 15 November 2023 - 10:47.


#88
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,414
  • Înscris: 23.04.2007

View Postabac, on 14 noiembrie 2023 - 22:31, said:

Daca legiuitorul neamt a gresit, va plati la vot.
Iar daca oamenii prefera sa inhaleze noxe in mult-iubitul-lor-oras(sau centru, dupa caz), va plati la spital sau groapa. Sunt statistici, dar le inteleg de obicei cine a mai dat pe la scoala aia reala, nu aia a "vietzii".
Ma bucur ca sauditii au inteles treaba asta cu orasul ala.

View Postdanigoleman, on 14 noiembrie 2023 - 22:42, said:

"Va afecta grav confortul", nu e confort , e doar o obisnuinta.
Pt unii comfort inseamna sa stai cu fundul 1h bara-la-bara in noxe. E ok, sanatatea se pierde, nu se castiga.

Edited by AdrianHH, 15 November 2023 - 10:59.


#89
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,414
  • Înscris: 23.04.2007

View PostKiloW, on 14 noiembrie 2023 - 22:51, said:

Eu sunt adeptul descurajarii folosirii mașinilor în orașele mari, însă 20km/h mi se pare cam extrem. Mai bine le interzici de tot și aia e.
La 20km/h devin obstacole inclusiv pentru bicicliștii mai de duminica
Pai asta e si ideea, ca daca le interzici iese lumea cu toporul pe strada. Asa la 20 km/h deja ai si pe aici oameni care au solutie, un Clio, o treapa II subturata, mers cu spatele Posted Image etc.

Lumea migreaza de la tara sau din orase f mici masiv in orase mari, in zone metropolitane dar se sufoca acolo in noxe. Ce solutii sunt?

View Postcipri2bau, on 14 noiembrie 2023 - 23:06, said:

Am putea sa desfintam orașele mari. La ce trebuiesc? La turism? Fabrici nu uzine nu, birourile pot fi online.
De ce sa stai in București fara mașină? Sa stai in casa la televizor?
M-am tot plimbat prin zona Piata Constituitiei seara in ultimele luni de cateva ori. Apartamente foarte scumpe de pe vremea lui Ceasca, senzatie de zona no-man's-land.
Deja orasul s-a dezvoltat enorm pe zonele periferice, sunt mall-uri, centre comerciale, magazine de bricolaj, parcari , scoli, spitale, gradinite, parcuri renovate. Pt ce mai exista centrele oraselor? Mi se pare o chestie de trecut, poate o zona de mers la o bere "in centrul istoric" sau pt turism, dar pt localnici doar un calvar.

View Postdjl, on 14 noiembrie 2023 - 23:36, said:

Spre 0 mașini, alte probleme, că nu face față transportul în comun.
Imagineaza-ti doar un sfert din masinile care stau bara-la bara de maine dar dublezi cantitatea de autobuze/tramvaie etc. Traficul ar fi mult mai lejer, s-ar arde in oras mai putin carburant, dar ma rog, oamenii vor "comfort".

View PostPunter, on 15 noiembrie 2023 - 02:14, said:

eu as vrea sa fie intrebat chatgpt pt orice lege...si sa le explice si la autistii astia de ce nu e bine o viteza redusa. am impresia ca toti care nu reusesc nimic bun in viata ajung sa ne voteze legile si nimeni nu-i opreste..
Ia in considerare ca daca ai de facut 10km naveta spre servici si faci 20-25 min ca ai bulevarde largi, fara limite de viteza, etc, nimeni nu mai ia autobuzul, decat "saracii" care nu au masina, corect?
Apoi afla toti ca se merge bine pe acolo si fiecare pleaca cu masina, dupa 1-2 ani se sta bara la bara ca ...pomul laudat. Un exemplu e Voluntariul. S-a facut A3, Fabrica de Glucoza, la inceput parea ca s-a mai eliberat traficul, acum e bara la bara, vineri de la Barbu V/Fabrica de G s-a mers bara la bara pana dupa giratoriul cu Gherghitei, practic, noul bulevard largit si apoi sectorul de A3 cu 3 benzi nu au facut decat ulterior sa se gatuie. Idem si podul Basarab dupa ce s-a facut. Idem si pasajul Ghica. Oricate bulevarde largi ai face, lumea se va muta sau va trece pe acolo ca stie ca e mai lejer si apoi dupa un timp se gatuie si alea.

Edited by AdrianHH, 15 November 2023 - 11:21.


#90
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Șah la bărboși.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,810
  • Înscris: 13.06.2004
Dacă reduci viteza, repet, reduci şi viteza unora care au nevoie de maşină. Hai că trebuie să ajung la gară şi s-a stricat ţeava.
Oraşul trebui redat pietonilor în sensul că şoferii trebuie amendaţi (la repetitivă cu sumă mare) dacă blochează circulaţia pe trotuar, parchează lângă sau chiar pe trecere de pietoni, în locuri unde taie vizibilitatea.
Unora le plac maşinile cu cutie manuală. Pasiunea lor. Există şi maşini la care poţi schimba viteza cu ajutorul padalelor montate la volan; deci ai control asupra schimbării vitezelor, dar în acelaşi timp e mai uşor să faci asta.
Unii vor să fie cu restricţii şi în Bucureşti. Numai că în Bucureşti greu de ocolit centrul şi zonele aglomerate. Realizezi asemenea posibilităţi de ocolire, poţi să bagi restricţii. Deocamdată poţi să bagi ceva restricţii la parcare.
@ mahu : personal, nu am nimic cu tine, deşi nu-l prea am la inimă pe Ronald Reagan. Dar când cineva se mută într-o zonă unde are mai nimic, adică nici un magazin de unde să poată lua alimente banale, atunci înseamnă că a ales greşit. Şi se aşteaptă aiurea că lumea trebuie să-i facă loc în trafic. Oamenii cică sunt fiinţe raţionale, deci ar trebui să studieze unde se mută. Eu nu am ceva contra extinderii oraşelor, atât timp cât e gândită cum trebui.

Edited by djl, 15 November 2023 - 22:51.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate