Frankfurt reduce viteza maxima la 20 kmph
#73
Posted 15 November 2023 - 09:50
abac, on 15 noiembrie 2023 - 09:36, said: Perfecta idee. Minunata. Ia zi, pe terenul cui impaduresti? Ce cartier rezidential darami? pai am putea incepe cu impadurirea zonelor chelite de drujbele postrevolutionare, la noi, la ei .. crezi tu ca nu se gasesc zone pretabile? sa fim seriosi, iar in padurea amazoniana se taie la greu si se lasa pirloaga .. hai! spor la munca tovarasi |
#74
Posted 15 November 2023 - 09:53
Ce are impadurirea zonelor chelite de drujbele postrevolutionare cu limita de viteza din Frankfurt?
Si poti sa impaduresti cat vrei tu, nu poti curata poluarea din orase cu padurile de la poalele muntilor. |
#75
Posted 15 November 2023 - 09:59
foxbat, on 15 noiembrie 2023 - 09:46, said:
Sa ma ierti.e funny ce zici.chiar asa de soferi sunt pe aici de se discuta de turatii si 20km/h?? |
#76
Posted 15 November 2023 - 10:04
mahu, on 15 noiembrie 2023 - 09:23, said:
Iti urez sa mergi tu pe jos 5-6-11km pana la supermarket iar apoi sa vii, tot pe jos, incarcat cu plase grele. cine este masochist poate face si asta. oamenii normali în 2023 folosesc aplicații să cumpere de la supermarket, apeși 3 click-uri bagi în coș și plătești, vine pakistanezul și îți livrează la botul calului totul mahu, on 15 noiembrie 2023 - 09:23, said:
trebuie sa se deplaseze in imprejurimi, care merg in vacanta, la pescuit astea nu sunt necesități, sunt mofturi. pentru aceste situații există mașini de închiriat. Uber, bolt. Există și mașini shared pe care le deblochezi cu aplicație și le folosești la minut în vacanță mergi cu avionul, de ce ai merge cu mașina iar dacă chiar ai atâta nevoie, ok, lași mașina la marginea orașului și o iei de acolo doar când ai nevoie. nu vii cu ea să poluezi și să ocupi spațiul din oraș dacă tu o iei doar la pescuit în weekend mahu, on 15 noiembrie 2023 - 09:23, said:
sau se plimba pur si simplu. sa nu se mai plimbe. e nociv pentru oras. sa se plimbe prin harghita sau tulcea mahu, on 15 noiembrie 2023 - 09:23, said: Dar de ce trebuie redat orasul pietonilor, de unde pana unde? Din n motive expuse de-a lungul timpului, cel mai pregnant fiind aglomerația infernală, densitatea populației de 10.000 loc/km2 este absolut incompatibilă cu conceptul de mașină personală, atât din punct de vedere al traficului (nu poate fi fluidizat, nu ai cum să îndeși atâtea fluxuri pe străzi) cât și al parcării (nu ai spațiu, nu ai unde să pui atâtea mașini, nu încap) A doua problemă este poluarea, cu particule și fonică A treia este problema urbanismului și a faptului că orașele mai plăcut de locuit sunt cele unde s-au diminuat spațiile pentru mașini și s-au creat spații pietonale, recreative, unde oamenii pot merge pe jos să se relaxeze, să petreacă timpul pe o bancă sau pe la magazine sau târguri . aceast[ idee intră în conflict cu viziunea: mahu, on 15 noiembrie 2023 - 09:23, said:
Orasul nu este pentru plimbari pe jos. Pentru asta sunt parcurile si padurile. De ce? Nu stabilești tu pentru ce sunt orașele. Contrar părerii tale, oamenii din orașe VOR să se plimbe și în oraș. Cei care gândesc ca tine sunt inamicii orașului, de regulă locuiesc undeva în suburbii, și nu vin în oraș decât cu mașina, poluând și deranjând orașul Ei nu văd orașul ca pe acasă, ci ca acel nod de care sunt legați și constrânși să îl acceseze, să îi folosească serviciile. Acest tip de egoism vine din frustrări și lipsa de înțelegere a comunității urbane, dorința de izolare și alienare, la unii chemarea ogorului și a obiceiurilor sătești (nevoia de casă pe pământ, să simtă mirosul ierbii, etc.) ipocrizie, ei să simtă natura și aer curat dar cei din oraș să suporte noxele și mizeria adusă de ei cu mașinile Soluția este clară, politicile sunt clare, mașinile sunt șicanate prin n măsuri de restrângere, taxare, până când va deveni prohibitiv și incomod să o folosești, și numai cei care chiar au nevoia nevoilor să intre cu mașina, nu suntem nici noi absurzi mai lăsăm câțiva |
#77
Posted 15 November 2023 - 10:07
#78
Posted 15 November 2023 - 10:07
În trafic în coloană oricum mergi cu viteza întâi.
Bine, de fapt mai mult stai. Eu am 2 opțiuni - ori plec la servici cu o oră mai devreme ca să evit traficul cât de cât, ori folosesc transportul in comun. Fiecare opțiune are dezavantaje. În Frankfurt are cumva sens în centrul orașului. Zona turistică, aglomerație, probabil și străzile sunt mai înguste. Baruri, bicicliști, trotinisti. Oricum e chin sa mergi cu mașina acolo. |
#79
Posted 15 November 2023 - 10:08
flt, on 15 noiembrie 2023 - 10:04, said:
De ce? Nu stabilești tu pentru ce sunt orașele. Contrar părerii tale, oamenii din orașe VOR să se plimbe și în oraș. |
#80
Posted 15 November 2023 - 10:11
mahu, on 15 noiembrie 2023 - 09:23, said:
Asa se zicea si pe vremea purtarii mastilor ca nu sunt interdictii ci doar masuri sanitare. mahu, on 15 noiembrie 2023 - 09:23, said:
Orasul nu este pentru plimbari pe jos. Pentru asta sunt parcurile si padurile. Edited by andreic, 15 November 2023 - 10:12. |
#81
Posted 15 November 2023 - 10:11
trebuiau sa introduca mersul in marşarier si rezolva problema.
|
#82
Posted 15 November 2023 - 10:12
pexCom, on 15 noiembrie 2023 - 10:07, said:
În trafic în coloană oricum mergi cu viteza întâi. Bine, de fapt mai mult stai. Edited by utopium, 15 November 2023 - 10:14. |
|
#83
Posted 15 November 2023 - 10:13
în 2023 să mai ai mașină cu transmisie manuală este masochism și înapoiere, lumea are numai mașini automate în vest și electrice (care nu au oricum viteze, au transmisie continuă, ca la tramvai)
deci nu își pune nimeni problema în ce viteză merge, apeși o pedală până scrie acolo 20 și o ții așa |
#84
Posted 15 November 2023 - 10:17
Pai exact la mers 10 metri mă refeream.
Câteodată nici atât. Asta e experiența mea personală la orele de vârf, din păcate. Varianta a doua e să iau tren/autobuz și să sper că nu întârzie sau anulează, că nu-s pline vârf, că lumea s-a spălat cat de cat, etc etc. |
#85
Posted 15 November 2023 - 10:19
flt, on 15 noiembrie 2023 - 10:13, said:
în 2023 să mai ai mașină cu transmisie manuală este masochism și înapoiere, lumea are numai mașini automate în vest și electrice (care nu au oricum viteze, au transmisie continuă, ca la tramvai) pexCom, on 15 noiembrie 2023 - 10:17, said:
Pai exact la mers 10 metri mă refeream. Câteodată nici atât. Asta e experiența mea personală la orele de vârf, din păcate. Edited by utopium, 15 November 2023 - 10:20. |
#86
Posted 15 November 2023 - 10:30
flt, on 15 noiembrie 2023 - 10:13, said:
în 2023 să mai ai mașină cu transmisie manuală este masochism și înapoiere, lumea are numai mașini automate în vest și electrice (care nu au oricum viteze, au transmisie continuă, ca la tramvai) deci nu își pune nimeni problema în ce viteză merge, apeși o pedală până scrie acolo 20 și o ții așa Majoritatea sunt încă manuale. Dar sunt de acord că viața e mai ușoară cu automată, la trafic de vârf cel puțin. |
#87
Posted 15 November 2023 - 10:46
|
#88
Posted 15 November 2023 - 11:00
abac, on 14 noiembrie 2023 - 22:31, said:
Daca legiuitorul neamt a gresit, va plati la vot. Ma bucur ca sauditii au inteles treaba asta cu orasul ala. danigoleman, on 14 noiembrie 2023 - 22:42, said:
"Va afecta grav confortul", nu e confort , e doar o obisnuinta. Edited by AdrianHH, 15 November 2023 - 10:59. |
#89
Posted 15 November 2023 - 11:35
KiloW, on 14 noiembrie 2023 - 22:51, said:
Eu sunt adeptul descurajarii folosirii mașinilor în orașele mari, însă 20km/h mi se pare cam extrem. Mai bine le interzici de tot și aia e. La 20km/h devin obstacole inclusiv pentru bicicliștii mai de duminica Lumea migreaza de la tara sau din orase f mici masiv in orase mari, in zone metropolitane dar se sufoca acolo in noxe. Ce solutii sunt? cipri2bau, on 14 noiembrie 2023 - 23:06, said:
Am putea sa desfintam orașele mari. La ce trebuiesc? La turism? Fabrici nu uzine nu, birourile pot fi online. De ce sa stai in București fara mașină? Sa stai in casa la televizor? Deja orasul s-a dezvoltat enorm pe zonele periferice, sunt mall-uri, centre comerciale, magazine de bricolaj, parcari , scoli, spitale, gradinite, parcuri renovate. Pt ce mai exista centrele oraselor? Mi se pare o chestie de trecut, poate o zona de mers la o bere "in centrul istoric" sau pt turism, dar pt localnici doar un calvar. djl, on 14 noiembrie 2023 - 23:36, said:
Spre 0 mașini, alte probleme, că nu face față transportul în comun. Punter, on 15 noiembrie 2023 - 02:14, said:
eu as vrea sa fie intrebat chatgpt pt orice lege...si sa le explice si la autistii astia de ce nu e bine o viteza redusa. am impresia ca toti care nu reusesc nimic bun in viata ajung sa ne voteze legile si nimeni nu-i opreste.. Apoi afla toti ca se merge bine pe acolo si fiecare pleaca cu masina, dupa 1-2 ani se sta bara la bara ca ...pomul laudat. Un exemplu e Voluntariul. S-a facut A3, Fabrica de Glucoza, la inceput parea ca s-a mai eliberat traficul, acum e bara la bara, vineri de la Barbu V/Fabrica de G s-a mers bara la bara pana dupa giratoriul cu Gherghitei, practic, noul bulevard largit si apoi sectorul de A3 cu 3 benzi nu au facut decat ulterior sa se gatuie. Idem si podul Basarab dupa ce s-a facut. Idem si pasajul Ghica. Oricate bulevarde largi ai face, lumea se va muta sau va trece pe acolo ca stie ca e mai lejer si apoi dupa un timp se gatuie si alea. Edited by AdrianHH, 15 November 2023 - 11:21. |
#90
Posted 15 November 2023 - 22:46
Dacă reduci viteza, repet, reduci şi viteza unora care au nevoie de maşină. Hai că trebuie să ajung la gară şi s-a stricat ţeava.
Oraşul trebui redat pietonilor în sensul că şoferii trebuie amendaţi (la repetitivă cu sumă mare) dacă blochează circulaţia pe trotuar, parchează lângă sau chiar pe trecere de pietoni, în locuri unde taie vizibilitatea. Unora le plac maşinile cu cutie manuală. Pasiunea lor. Există şi maşini la care poţi schimba viteza cu ajutorul padalelor montate la volan; deci ai control asupra schimbării vitezelor, dar în acelaşi timp e mai uşor să faci asta. Unii vor să fie cu restricţii şi în Bucureşti. Numai că în Bucureşti greu de ocolit centrul şi zonele aglomerate. Realizezi asemenea posibilităţi de ocolire, poţi să bagi restricţii. Deocamdată poţi să bagi ceva restricţii la parcare. @ mahu : personal, nu am nimic cu tine, deşi nu-l prea am la inimă pe Ronald Reagan. Dar când cineva se mută într-o zonă unde are mai nimic, adică nici un magazin de unde să poată lua alimente banale, atunci înseamnă că a ales greşit. Şi se aşteaptă aiurea că lumea trebuie să-i facă loc în trafic. Oamenii cică sunt fiinţe raţionale, deci ar trebui să studieze unde se mută. Eu nu am ceva contra extinderii oraşelor, atât timp cât e gândită cum trebui. Edited by djl, 15 November 2023 - 22:51. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users