Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Itinerariu 3 zile in Bucuresti

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
@giuliani - exact asta este motivul pentru care doresc sa ii iau mai la pas. Sunt totusi studenti (la politica) si sa vada ce a insemna comunismul cred ca ii pasioneaza mai mult decat un muzeu de istorie sau natura, care il gasesc si la Viena. Mallurile la Viena sau in Austria sunt ceva mai diferite, plus ca la Bucuresti gasesti si lucruri mai de amuzament, cum este patinoarul la Afi Cotroceni, cu siguranta o sa ramana cu gura cascata si o sa zica wow ce dezvoltati sunt astia.

Iar pe jos pe victoriei, ateneu, pana la guvern, arcul de triumf, herastrau, unirii, parlament, centru vechi sunt locatii frumoase de vazut.

Si daca ma vor supara o sa ii duc putin si prin Ferentari.

@radunic, mersi de info

#20
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,630
  • Înscris: 12.12.2006
Restaurantele astea sunt toate in City Grill group. Mancarea nu te da pe spate dar nici groaznica nu e, de la caz la caz. (De fapt am nimerit o dorada de care efectiv si-au batut joc dar a fost prostia mea, nu trebuia sa comand dorada la ei). Cu sarmale si din astea esti Ok. Preturi mari daca ma intrebi pe mine.

#21
Legolas01

Legolas01

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 14.05.2023