Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Kia EV5
Last Updated: Oct 15 2023 18:42, Started by
max_01
, Oct 13 2023 13:14
·
3
#1
Posted 13 October 2023 - 13:14
Kia dezvăluie mai multe detalii despre noul EV5 - https://tinyurl.com/mvhbuuab
Noul model a fost prezentat alături de două noi concepte - https://tinyurl.com/mvhbuuab Noul model împrumută foarte mult din punct de vedere al stilului de la fratele său mai mare, EV9. EV5 va fi oferit inițial în China, cu o lansare globală ce urmează să se întâmple la o dată ulterioară. Modelul standard, echipat cu un pachet de baterii de 64 kWh și un motor de 218 CP, este de așteptat să aibă o autonomie de 530 km per încărcare, conform standardelor CLTC – China Light Duty Vehicle Test Cycle. Modelul cu autonomie extinsă, cu o baterie de 88 kWh și același motor de 218 CP, își propune să atingă o autonomie de 720 km per încărcare. Modelul AWD cu autonomie extinsă va avea un pachet de baterii de 88 kWh și o putere combinată de 313 CP, cu un motor pentru axa față de 218 CP și un motor pentru axa spate de 95 CP. Cu varianta AWD, Kia vizează o autonomie de 650 km pe baza standardelor CLTC. În plus, mașina oferă capacitatea de încărcare rapidă, permițând încărcarea bateriei de la 30% la 80% din capacitate în 27 de minute. Toate EV5-urile vor avea o pompă de căldură, așa cum se găsește și pe EV6, în timp ce așa-numita conducere cu o singură pedală poate fi realizată cu sistemul i-Pedal de la Kia. EV5 va fi disponibil și într-o versiune GT, oferind opțiuni suplimentare de performanță și o experiență de condus mai dinamică. Mai multe informații despre versiunile de echipare ale modelului EV5 GT vor fi dezvăluite mai târziu. |
#3
Posted 13 October 2023 - 14:12
La ce aerodinamică de șifonier are, slabe șanse să se apropie de autonomia menționată!
|
#4
Posted 13 October 2023 - 14:58
S-a intors lumea cu susul in jos.. A ajuns sa fie stire de senzatie lansarea unui nou model Kia. Traim vremuri interesante.
(Atentie, textul de mai sus NU este sarcastic. Este doar o constatare, o observatie. Ar trebui sa fie un avertisment pentru niste CEO europeni, dar ma indoiesc ca ei citesc ce scriu eu aici). |
#5
Posted 13 October 2023 - 15:18
Asta nu este de ieri de azi, de mai bine de 5 ani KIA/Hyundai au câștigat cota de piață și au reușit chiar să intre pe teren premium (vezi Genesis și chiar Sorento/Santa Fe).
Dacă te uiți la evoluția Ceed și Sportage îți dai seama cat de conservatori sunt producătorii europeni. Da, vorbim de Kia EV de la Niro și Kona, la EV6 și Ioniq 5&6. Noile EV-uri sunt foarte interesante, dar la ora actuală este greu să cumperi altceva în afară de Tesla. |
#7
Posted 13 October 2023 - 18:07
Sa vedem preturi si la noi.
Masina arata superb, dar daca o scot la pret de Model Y nu o sa aiba nici o sansa. |
#8
Posted 13 October 2023 - 18:32
kolfleading, on 13 octombrie 2023 - 14:58, said:
S-a intors lumea cu susul in jos.. A ajuns sa fie stire de senzatie lansarea unui nou model Kia. Traim vremuri interesante. (Atentie, textul de mai sus NU este sarcastic. Este doar o constatare, o observatie. Ar trebui sa fie un avertisment pentru niste CEO europeni, dar ma indoiesc ca ei citesc ce scriu eu aici). Au preluat stilul de la Musk. VW începuse și el cu acest stil datorita fostului CEO Diess și aveau vânzări bune in domeniul EV dar au avut grijă să-l dea afară. Eu am urât întotdeauna acest concern hrăpăreț dar acum n-are rost să mai urăsc pe unii care se distrug singuri ! Edited by Ford4, 13 October 2023 - 18:33. |
#9
Posted 13 October 2023 - 21:56
max_01, on 13 octombrie 2023 - 13:14, said: Toate EV5-urile vor avea o pompă de căldură, așa cum se găsește și pe EV6 Tigaia mea PHEV din 2021 are pompa de caldura si o baterie de doar 12 kw... In rest,sa fie sanatosi. Un pic exagerata promovarea asta ...As spune chiar "agresiva"...avand invedere ca nu aduce neaparat ceva nou...Autonomia conform CLTC (China Light Duty Vehicle Test Cycle) este ...aproximativa....Mult prea... Intre timp sper ca au rezolvat problema cu https://apnews.com/a...e36e34c5e4dac51 Este necesara concurenta cu Tesla! |
#10
Posted 13 October 2023 - 22:21
|
#11
Posted 13 October 2023 - 23:17
Ca tu nu intelegi mai mult de 6 cuvinte dintr-o fraza
|
#12
Posted 15 October 2023 - 05:20
Care este rolul unei pompe de caldura montata pe un autoturism?Sa incalzeasca și sa raceasca?În acest caz , cu ce este diferita pompa de caldura fata de climatronic,functional vorbind?
Edited by dennis_2005, 15 October 2023 - 05:24. |
#13
Posted 15 October 2023 - 05:48
Intreaba aici !
Acum ai raspunsul: Rolul unei pompe de căldură montate pe un autoturism este de a încălzi habitaclul în timpul iernii și de a răci habitaclul în timpul verii. Pompele de căldură funcționează prin captarea căldurii din aerul exterior sau din mediul înconjurător și transferarea acesteia în interiorul vehiculului. În timpul iernii, pompa de căldură preia căldura din aerul exterior și o transferă în interiorul vehiculului prin intermediul unui agent frigorific. Agentul frigorific se evaporă în evaporator, unde absoarbe căldura din aerul exterior. Vaporul de agent frigorific este apoi comprimat în compresor, unde temperatura și presiunea acestuia cresc. Vaporul de agent frigorific se condensează în condensator, unde cedează căldura în interiorul vehiculului. Lichidul de agent frigorific este apoi trecut prin un termostat, care reglează temperatura interioară a vehiculului. În timpul verii, pompa de căldură funcționează în sens invers. Preia căldura din interiorul vehiculului și o transferă în aerul exterior. Pompele de căldură montate pe autoturisme sunt o alternativă mai eficientă din punct de vedere energetic la sistemele de încălzire și răcire tradiționale. Ele pot economisi până la 50% din consumul de combustibil al vehiculului. Iată câteva avantaje ale utilizării unei pompe de căldură pe un autoturism: Eficiență energetică îmbunătățită Costuri de întreținere reduse Reducerea emisiilor de gaze de eșapament Iată câteva dezavantaje ale utilizării unei pompe de căldură pe un autoturism: Costul initial de achizitie este mai mare decat al unui sistem de incalzire/racire traditional Instalarea poate fi mai complicata Performanța poate fi afectată de temperaturile extreme În general, pompele de căldură montate pe autoturisme sunt o opțiune eficientă și ecologică pentru încălzirea și răcirea vehiculelor. |
#14
Posted 15 October 2023 - 12:41
dennis_2005, on 15 octombrie 2023 - 05:20, said:
Care este rolul unei pompe de caldura montata pe un autoturism?Sa incalzeasca și sa raceasca?În acest caz , cu ce este diferita pompa de caldura fata de climatronic,functional vorbind? Edited by raven75, 15 October 2023 - 12:42. |
#15
Posted 15 October 2023 - 18:03
Climatronicul nu dă nimic, este un sistem cu senzori ce poate să ajusteze temperatura prin fante.
HVAC-ul unei mașini termice este compus din compresor A/C, rezistență auxiliară și căldura generată de motorul ICE. Pompa de căldură este superioară din punct de vedere al randamentului unui HVAC clasic, dar penalizează mașinile electrice pentru ca are nevoie de energie atât pentru încălzit, cât și pentru răcit. |
|
#16
Posted 15 October 2023 - 18:15
HEX2FUN, on 15 octombrie 2023 - 18:03, said:
dar penalizează mașinile electrice pentru ca are nevoie de energie atât pentru încălzit, cât și pentru răcit. |
#17
Posted 15 October 2023 - 18:42
Te penalizează la autonomie și implicit la buzunar.
Sincer, eu nu aș zice energie gratis atâta timp cat panourile au un cost de întrețineri e și instalare. “Gratis” este după ce s-au amortizat costurile. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users