Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Maserati Levante Q4 (4x4) 12/2018 350CP all-black
#1
Posted 09 October 2023 - 12:03
Am ajuns cu replacement car-ul pe ruta :
Italia (Tirolul de Sud dealerul) - Germania (Rosenheim ptr numere) - Parndorf - Bucuresti Povestea-i lunga, deocamdata am doar 1 poza de la plecare Masina este senzationala levante1.jpg 277.74K 566 downloads Edited by radu103, 09 October 2023 - 12:04. |
#5
Posted 09 October 2023 - 14:46
Fain, masina imediat iesita din leasing cu istoric full si intretinere ok ,banuiesc! Acelasi lucru l-am facut si eu acum ceva ani , numai ca masina am luat-o din Spania...alta tara, alta masina! Sa te bucuri de ea!
|
#7
Posted 09 October 2023 - 15:47
Asa DA, faina masina.
Sa o stapanesti sanatos! Sa nu care cumva sa o lasi pe sotie la volan. Tare-mi este teama ca se va indagosti de ea, si te vad ca si pana acum in ce-o pica, roti sa aiba. |
#8
Posted 09 October 2023 - 16:02
Dodo03, on 09 octombrie 2023 - 14:46, said:
Fain, masina imediat iesita din leasing cu istoric full si intretinere ok ,banuiesc! Acelasi lucru l-am facut si eu acum ceva ani , numai ca masina am luat-o din Spania...alta tara, alta masina! Sa te bucuri de ea! KiloW, on 09 octombrie 2023 - 14:36, said:
S-o stăpânești sănătos! Interesanta alegere Levantele are dupa motor toata transmisia de productie germana, suspensiile pe aer germane deci e aprox acelasi lucru. Diferenta este la interior, evacuare si frane care nu-s nasoale deloc. Se aude senzational Si la design pare mai moderna decat Mercedes GLE, Cayenne sau BMW XY Edited by radu103, 09 October 2023 - 16:09. |
#9
Posted 09 October 2023 - 16:13
radu103, on 09 octombrie 2023 - 12:03, said:
Am ajuns cu replacement car-ul pe ruta : Italia (Tirolul de Sud dealerul) - Germania (Rosenheim ptr numere) - Parndorf - Bucuresti Povestea-i lunga, deocamdata am doar 1 poza de la plecare Masina este senzationala levante1.jpg faina masina. Ai scris "bucuresti" sau e o gluma? nu de alta dar nu e masina de bucuresti nici pe departe. |
#10
Posted 10 October 2023 - 08:39
|
#11
Posted 10 October 2023 - 10:04
2cata, on 10 octombrie 2023 - 08:39, said:
Inteleg gresit eu sau in curand schimbi si electrica cea fiabila? foxbat, on 09 octombrie 2023 - 16:13, said:
faina masina. Ai scris "bucuresti" sau e o gluma? nu de alta dar nu e masina de bucuresti nici pe departe. In principiu este masina pentru deplasarile din afara capitalei. Pentru oras avem "tancul" electric BMW IX3 Edited by radu103, 10 October 2023 - 10:05. |
#12
Posted 10 October 2023 - 11:51
Masina e-n mare parte cu dotarile de baza.
Venind pe drum lung le-am remarcat pe cele utile: - 4x4 nu se simte diferenta pe drum uscat si drept - are soft-close la toate portierele (dragut ca sa nu trantesti sau cand copii nu inchid bine) si portierele stau fixe unde le deschizi in orice pozitie - tapiterie full piele si pe bord, plus moale pe plafon. Cusatura design rosie este super misto, eleganta si moderna si cu tente sportive - are Adaptive Cruise Control (ACC) merge super bine - are Lane Assist (se simte-n volan putin incercarea de corectie cand te-apropii sa iesi dintre liniile tale), nu grozav cand se trece la linii galbene aiurea provizorii pe zonele cu lucrari - are Highway Assist (merge doar pe autrostrada), adica ia curba singura cu ajutorul Lane Assist - are "lautari" Harman-Kardon de 1200w si se aude bine - recunoaste semnele de circulatie si avertizeaza cand esti over-speed - sesizeaza cand masian din fata pune frana violent, franeaza si ea + avertizare destul de evidenta de 3 ori (visual in bord si sunet) - are Android Auto si Car Play de la Apple cu screen mirror pe ecranul mare - are modul I.C.E (Increased Control and Efficiency), merge subturata, ex: la 80km/h are 1200 rot / min si consum 5.5-6 L / 100 km - pe modul Sport se deschid clapetele interioare de la evacuarile interioare (are 4, 2 cu 2) si se aude senzational, merge pe minim 2000 rot / min si schimba peste 3000 - pe modul Off-Road se inalta suspensia sesizabil - la viteza mare suspensia se lasa in jos ptr aerodinamica - daca se-apasa clapetele de pe volan in modul Auto al cutiei se schimba vitezele si nu trece in Manual. Adica mergi constant 50 km / h si poti da + ca sa reduci turatia la 1200 rot / min (si consumul) daca esti in coloana - are jante negre de 21" si scaune sport cu multiple reglaje (6 parca) - are camera reverse si senzori in rest (nu are camera 360 grade) - are reglaje electronice volan si pedalier (asa ceva n-am vazut pan-acum) - are clima doar pe 2 zone Per total este configurata frumos si echilibrat Edited by radu103, 10 October 2023 - 12:00. |
#13
Posted 10 October 2023 - 13:25
Cum se simte la aceleratie fata de BMW-ul electric ? Acela are 7s 0-100 si Levante 6s. Nu pare mare diferenta dar masina cred ca este grea pentru cei 350cp. Masina nu e pe gustul meu nici la interior nici la acceleratie. Vad ca are 2.1 tone. E un tanc si ceea ce ofera gasesti cam la toate modelele moderne plugin/electrice ca si performanta, lane assist, camere, etc. Ceea ce are in plus sunt acele suspensii pe care nu le poti cumpara decat la masinile premium. Alea fac diferenta.
|
#14
Posted 10 October 2023 - 13:57
Sunet motor si evacuare ca si la acest Levante nu gasesti la niciun SUV mare. Nu la banii astia. De fapt nici la bani mai multi sau in alta categorie de autoturism nu gasesti usor. Nici motorul V8 de pe X5M nu suna atat de bine. Freaca vecinii mei de serviciu un Levante S toata ziua. Sunetul e sublim
Edited by r_vlad, 10 October 2023 - 13:58. |
#15
Posted 10 October 2023 - 14:28
pixel3cs, on 10 octombrie 2023 - 13:25, said:
Cum se simte la aceleratie fata de BMW-ul electric ? Acela are 7s 0-100 si Levante 6s. Nu pare mare diferenta dar masina cred ca este grea pentru cei 350cp. Masina nu e pe gustul meu nici la interior nici la acceleratie. Vad ca are 2.1 tone. E un tanc si ceea ce ofera gasesti cam la toate modelele moderne plugin/electrice ca si performanta, lane assist, camere, etc. Ceea ce are in plus sunt acele suspensii pe care nu le poti cumpara decat la masinile premium. Alea fac diferenta. Nu este grea deloc ptr caii din dotare, te baga-n scaun. La electrica e smooth ptr ca e doar 1 viteza inainte Ce gol e la RAR Grivita, gasesti programare chiar si maine ! Edited by radu103, 10 October 2023 - 14:15. |
|
#17
Posted 14 October 2023 - 12:41
sa-l stapanesti sanatos radule. ai zis de patinaj la ambreiaj, e manuala? lane assistul e o tampenie, ma enerveaza maxim cum iti trage usor de volan.
|
#18
Posted 14 October 2023 - 13:12
e automata dar e grea si la kickdown se simte cum patineaza un pic pana-si ia avant.
Am fost acum la SAB 2023 si m-am urcat in Levante GT MY23 de 138.000 euro cu tva. E identica masina la interior, avea diferente la cotiera, probabil ceva optional. M-am dus cu gandul catre anvelope, ideal si expuse daca se poate, dar nu erau deloc. Trist Edited by radu103, 14 October 2023 - 13:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users