Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Maserati Levante Q4 (4x4) 12/2018 350CP all-black

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#1
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,466
  • Înscris: 15.11.2003
Am ajuns cu replacement car-ul pe ruta :
Italia (Tirolul de Sud dealerul) - Germania (Rosenheim ptr numere) - Parndorf - Bucuresti

Povestea-i lunga, deocamdata am doar 1 poza de la plecare

Masina este senzationala
Attached File  levante1.jpg   277.74K   566 downloads

Edited by radu103, 09 October 2023 - 12:04.


#2
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,625
  • Înscris: 13.03.2005
Si care e rostul postarii?
E un teaser?

#3
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,466
  • Înscris: 15.11.2003
Inceput de jurnal, fiecare poveste are introducere

#4
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,221
  • Înscris: 08.01.2021
S-o stăpânești sănătos! Interesanta alegere :)

#5
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 13.03.2007
Fain, masina imediat iesita din leasing cu istoric full si intretinere ok ,banuiesc! Acelasi lucru l-am facut si eu acum ceva ani , numai ca masina am luat-o din Spania...alta tara, alta masina! Sa te bucuri de ea!

#6
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 05.10.2022
Sa o stapanesti sanatos!

#7
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,734
  • Înscris: 01.12.2018
Asa DA, faina masina.
Sa o stapanesti sanatos!
Sa nu care cumva sa o lasi pe sotie la volan. Tare-mi este teama ca se va indagosti de ea, si te vad ca si pana acum in ce-o pica, roti sa aiba.

#8
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,466
  • Înscris: 15.11.2003

View PostDodo03, on 09 octombrie 2023 - 14:46, said:

Fain, masina imediat iesita din leasing cu istoric full si intretinere ok ,banuiesc! Acelasi lucru l-am facut si eu acum ceva ani , numai ca masina am luat-o din Spania...alta tara, alta masina! Sa te bucuri de ea!
Da exact, dupa transfer are 61.000 km

View PostKiloW, on 09 octombrie 2023 - 14:36, said:

S-o stăpânești sănătos! Interesanta alegere :)
As fi ales Cayenne dar se vand prea scump si cu peste 100-120.000 km doar ca-s masini germane.
Levantele are dupa motor toata transmisia de productie germana, suspensiile pe aer germane deci e aprox acelasi lucru. Diferenta este la interior, evacuare si frane care nu-s nasoale deloc. Se aude senzational
Si la design pare mai moderna decat Mercedes GLE, Cayenne sau BMW XY

Edited by radu103, 09 October 2023 - 16:09.


#9
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005

View Postradu103, on 09 octombrie 2023 - 12:03, said:

Am ajuns cu replacement car-ul pe ruta :
Italia (Tirolul de Sud dealerul) - Germania (Rosenheim ptr numere) - Parndorf - Bucuresti

Povestea-i lunga, deocamdata am doar 1 poza de la plecare

Masina este senzationala
Attachment levante1.jpg

faina masina. Ai scris "bucuresti" sau e o gluma? nu de alta dar nu e masina de bucuresti nici pe departe.

#10
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,076
  • Înscris: 07.06.2023

 radu103, on 09 octombrie 2023 - 12:03, said:

Am ajuns cu replacement car-ul pe ruta :
Masina este senzationala
Inteleg gresit eu sau in curand schimbi si electrica cea fiabila?

#11
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,466
  • Înscris: 15.11.2003

 2cata, on 10 octombrie 2023 - 08:39, said:

Inteleg gresit eu sau in curand schimbi si electrica cea fiabila?
Mai are 2 ani de leasing, ramane masina de oras

 foxbat, on 09 octombrie 2023 - 16:13, said:

faina masina. Ai scris "bucuresti" sau e o gluma? nu de alta dar nu e masina de bucuresti nici pe departe.
Nu e de mers in aglomeratia clasica dar nu-i tot timpul aglomerat.
In principiu este masina pentru deplasarile din afara capitalei.
Pentru oras avem "tancul" electric BMW IX3

Edited by radu103, 10 October 2023 - 10:05.


#12
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,466
  • Înscris: 15.11.2003
Masina e-n mare parte cu dotarile de baza.
Venind pe drum lung le-am remarcat pe cele utile:
- 4x4 nu se simte diferenta pe drum uscat si drept
- are soft-close la toate portierele (dragut ca sa nu trantesti sau cand copii nu inchid bine) si portierele stau fixe unde le deschizi in orice pozitie
- tapiterie full piele si pe bord, plus moale pe plafon. Cusatura design rosie este super misto, eleganta si moderna si cu tente sportive
- are Adaptive Cruise Control (ACC) merge super bine
- are Lane Assist (se simte-n volan putin incercarea de corectie cand te-apropii sa iesi dintre liniile tale), nu grozav cand se trece la linii galbene aiurea provizorii pe zonele cu lucrari
- are Highway Assist (merge doar pe autrostrada), adica ia curba singura cu ajutorul Lane Assist
- are "lautari" Harman-Kardon de 1200w si se aude bine
- recunoaste semnele de circulatie si avertizeaza cand esti over-speed
- sesizeaza cand masian din fata pune frana violent, franeaza si ea + avertizare destul de evidenta de 3 ori (visual in bord si sunet)
- are Android Auto si Car Play de la Apple cu screen mirror pe ecranul mare
- are modul I.C.E (Increased Control and Efficiency), merge subturata, ex: la 80km/h are 1200 rot / min si consum 5.5-6 L / 100 km
- pe modul Sport se deschid clapetele interioare de la evacuarile interioare (are 4, 2 cu 2) si se aude senzational, merge pe minim 2000 rot / min si schimba peste 3000
- pe modul Off-Road se inalta suspensia sesizabil
- la viteza mare suspensia se lasa in jos ptr aerodinamica
- daca se-apasa clapetele de pe volan in modul Auto al cutiei se schimba vitezele si nu trece in Manual. Adica mergi constant 50 km / h si poti da + ca sa reduci turatia la 1200 rot / min (si consumul) daca esti in coloana
- are jante negre de 21" si scaune sport cu multiple reglaje (6 parca)
- are camera reverse si senzori in rest (nu are camera 360 grade)
- are reglaje electronice volan si pedalier (asa ceva n-am vazut pan-acum)
- are clima doar pe 2 zone

Per total este configurata frumos si echilibrat

Edited by radu103, 10 October 2023 - 12:00.


#13
pixel3cs

pixel3cs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 26.01.2007
Cum se simte la aceleratie fata de BMW-ul electric ? Acela are 7s 0-100 si Levante 6s. Nu pare mare diferenta dar masina cred ca este grea pentru cei 350cp. Masina nu e pe gustul meu nici la interior nici la acceleratie. Vad ca are 2.1 tone. E un tanc si ceea ce ofera gasesti cam la toate modelele moderne plugin/electrice ca si performanta, lane assist, camere, etc. Ceea ce are in plus sunt acele suspensii pe care nu le poti cumpara decat la masinile premium. Alea fac diferenta.

#14
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 802
  • Înscris: 12.02.2008
Sunet motor si evacuare ca si la acest Levante nu gasesti la niciun SUV mare. Nu la banii astia. De fapt nici la bani mai multi sau in alta categorie de autoturism nu gasesti usor. Nici motorul V8 de pe X5M nu suna atat de bine. Freaca vecinii mei de serviciu un Levante S toata ziua. Sunetul e sublim

Edited by r_vlad, 10 October 2023 - 13:58.


#15
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,466
  • Înscris: 15.11.2003

 pixel3cs, on 10 octombrie 2023 - 13:25, said:

Cum se simte la aceleratie fata de BMW-ul electric ? Acela are 7s 0-100 si Levante 6s. Nu pare mare diferenta dar masina cred ca este grea pentru cei 350cp. Masina nu e pe gustul meu nici la interior nici la acceleratie. Vad ca are 2.1 tone. E un tanc si ceea ce ofera gasesti cam la toate modelele moderne plugin/electrice ca si performanta, lane assist, camere, etc. Ceea ce are in plus sunt acele suspensii pe care nu le poti cumpara decat la masinile premium. Alea fac diferenta.
La demaraj se simte la fel doar ca suparata din cauza zgomotului si cu putin patinaj pe ambreiaj.
Nu este grea deloc ptr caii din dotare, te baga-n scaun.
La electrica  e smooth ptr ca e doar 1 viteza inainte

Ce gol e la RAR Grivita, gasesti programare chiar si maine !

Edited by radu103, 10 October 2023 - 14:15.


#16
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Sa-l alergati cu placere!

#17
Oigen

Oigen

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,177
  • Înscris: 21.09.2018
sa-l stapanesti sanatos radule. ai zis de patinaj la ambreiaj, e manuala? lane assistul e o tampenie, ma enerveaza maxim cum iti trage usor de volan.

#18
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,466
  • Înscris: 15.11.2003
e automata dar e grea si la kickdown se simte cum patineaza un pic pana-si ia avant.
Am fost acum la SAB 2023 si m-am urcat in Levante GT MY23 de 138.000 euro cu tva.
E identica masina la interior, avea diferente la cotiera, probabil ceva optional.
M-am dus cu gandul catre anvelope, ideal si expuse daca se poate, dar nu erau deloc. Trist

Edited by radu103, 14 October 2023 - 13:13.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate